Forfatter |
|
syska Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 493
|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Hej ikke for at blande mig i dette ,men dette har jeg prøve på dem .
Densen 300XS kanon ML27,5 kanon BAT Vk300 ikke godt slet ikke nok strøm. Audia INT kanon Audia 100 overkrill dumt men godt og dyrt . Rotel 1056 ok den trækker sgu mahler også . M150 ok BAT VK60 VK120 ikke godt . yam RXV slap af det er dårligt . MF kan ikke huske model lyd ok i mine øre . B100 kanon , men kan godt finde på at slå fra , men hvad den slår bare til igen og tæsker løs igen . Lige nu prøver jeg en Thor .
så bare ud og prøv løs , men du skal have en amp der er hurtig og ikke for fed mellemtone .
Så en Densen 300XS eller en ML27,5 hvis det er den pris du kikker efter .
bla bla skyd mig hvis jeg blander mig for meget . |
|
|
Har ingen pistol så jeg kan ikke skyde dig *heheh*
Er er bestemt glad for at folk blander sig...... så ved man ligesom hvad man måske skal låne med hjem, og så ud fra det kan man dømme hvad der lyder bedst af alt det man selv får testet... jo ikke noget at spilde tid på at teste en amp de fleste mener det vil lyde dårligt sammen.....
Så er jeg bestemt glad for at folk blander sig, i sær hvis de også selv har hørt det på Beethoven
// ouT
|
Til top |
|
|
MGPProjectS Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 753
|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
|
|
Jensen, dit indlæg er da meget objektivt, set i lyset af, at du er importør, sælger osv... Og du har vel en anelse erfaring med VA, trods alt. Det har jeg ikke, jeg holder bare utrolig meget af Gryphon's lyd - jeg er slet ikke objektiv  __________________ Mvh. MGP
www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hasselhof skrev:
Hvis du er kritisk med din bund er Parasound 21 og Densen 300 uinteressante efter min mening.
|
|
|
Spændende holdning, kan du fortælle nærmere om hvad du mener med kritisk?
Jeg spørger fordi jeg selv var igennem en lang liste af effekt blokke inden valget faldt på A21'eren som ikke var en svagp***er i mine øre.
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
MGPProjectS skrev:
jensen skrev:
|
|
Jensen, dit indlæg er da meget objektivt, set i lyset af, at du er importør, sælger osv... Og du har vel en anelse erfaring med VA, trods alt. Det har jeg ikke, jeg holder bare utrolig meget af Gryphon's lyd - jeg er slet ikke objektiv  |
|
|
Ja jeg kan ikke udtale mig om gryphon da jeg ikke har hørt det på disse hjøttaler , men jeg vil da høre om jeg kan låne en og prøve det , for det kunne jo gå hen og blive godt hvem ved og selvom jeg har mine mærker så er et sikkert jeg ikke kan holde mig selv for at prøve andet (hifi sygdom) .
Jeg ved der er en der køre med ders int 2200 på mahler og det går rigtig godt .
Men det er lige det med tiden nu kbh så to messer i tyskland med vienna også sverige så min tid er væk endtil sommer ikke lige det jeg havde håbet på .
|
Til top |
|
|
Hasselhof Branchemedlem

Direktør, Earthquake Danmark
Bruger siden: 29 Juni 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 955
|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
til Zorglub: Prøv en a21 imod en Crown Power tech 2.1..derefter vil a21 lyde mudret. Den er ikke nogen dårlig amp..slet ikke..den mangler bare grebet i den nedereste oktav.
__________________ Thomas Mygind
|
Til top |
|
|
cst1967 Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 411
|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hasselhof skrev:
til Zorglub: Prøv en a21 imod en Crown Power tech 2.1..derefter vil a21 lyde mudret. Den er ikke nogen dårlig amp..slet ikke..den mangler bare grebet i den nedereste oktav. |
|
|
Har læst mange af dine indlæg og jeg tvivler ikke på din viden men hvis CROWN er så godt som du siger hvorfor satser de så ikke på HI-FI der må da være et marked... Hvis de kan levere det du siger.... __________________ Christian
Mit DIY-Højtaler
|
Til top |
|
|
Hasselhof Branchemedlem

Direktør, Earthquake Danmark
Bruger siden: 29 Juni 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 955
|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe Når samme firma laver Mark Levinsohn og Lexicon så giver svaret vidst sig selv  __________________ Thomas Mygind
|
Til top |
|
|
cst1967 Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 411
|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hasselhof skrev:
hehe Når samme firma laver Mark Levinsohn og Lexicon så giver svaret vidst sig selv  |
|
|
Okay...hvis de 3 mærker er af samme kvalitet så kan jeg godt forstå at du anbefaler Crown den er jo mindst 4 gange så (billig) 
Så må man jo bare affinde sig med designet.. __________________ Christian
Mit DIY-Højtaler
|
Til top |
|
|
prosound Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2004 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 31
|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe, hvis der skal være crown møde i odense er jeg med på vi inviterer kubikken med hans 3020er. en gang for alle. så medbringer jeg gerne en macrotech eller to...  __________________ When i see a pretty girl walking down the street one part of me wants to take her out and treat her really nice, another part of me wants to see how her head looks on a stick. Ed Gein
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
hop på chatten, netop det vis diskuterer
vi leder også efter noget ice hvis nogle vil låne noget ud... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
2*Exposure 2010S brokoblet ;)
__________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
syska Forum Bruger

|
Sendt: 09 Marts 2005 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
*snøft* nu mangler jeg Effekt mere end før, mine 2 stk NAD 216 blev hentet i dag... lige nu hører jeg musik på et Sæt H&K Computer højtalere... :-(
Giv den gaz, foreslag? gerne ting som kan lånes til Demo......
|
Til top |
|
|
Dolkin Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 752
|
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 00:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil stadig prøve noget Audia.
Det har en rigtig god synergi med dine VA!
__________________ MvH. Dolkin.
|
Til top |
|
|
syska Forum Bruger

|
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 07:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det ligger bare et rigtig godt stykke over mit budget, men selvf hvis den slår de andre med mange længder, og man kan få en god pris, så kan alt jo ske :-), så vil jeg nok vælge det, men der er jo også mange produkter at vælge imellem.
Kan se du skriver at du selv står overfor måske at skulle skifte? til Krell? Men ellers er resten af vores anlæg faktisk ens, har også TMC, VA B ( Classic ), godt nok ikke så vild cd/plov endnu, men det bliver så det næste der skal skiftes.
Nu må vi se hvornår man kan få en Audia på prøve...
|
Til top |
|
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm!
Svær opgave. Af de forslag der allerede er stillet, kunne jeg mene at måske ML og Doxa kunne være interessante. Doxa skal nok lige lyttes en stund, da den har den performer mest neutralt i en rimelig fornuftig belastnig. Ikke at den klemmer sig, men den har det klart bedst med en rimeligt liniær belastning - som så mange andre også. Signature udgaven kunne være lidt spændende. ML er lidt sig selv, dem bør du teste også. Parasound har måske også noget at byde på. Belles 150 tingen vil du sikkert også kunne lide, den er dog noget glat i lyden. Det samme vil nok gælde Bladelius tingene også. Rene FET forstærkere har altid et glat skær over sig, som ikke har noget med musik at gøre. Glansbilledlyd kaldes det vist på mine breddegrader. ICE ville jeg ikke bruge tid på, men prøv da en enkelt lille én, de koster jo ikke alverden mere. Ind til det helt rigtige kom forbi tror jeg, at jeg ville sætte lidt fut i en gammel 3020, når den så for alvor får bank af et passende produkt, så er sagen jo klar.
|
Til top |
|
|
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med de nye Exposure? 2010S´eren. Sådan 2 brokoblet lyder kanont!
__________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
Dolkin Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 752
|
Sendt: 11 Marts 2005 kl. 03:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm - måske det er lidt tydeligt at Hr. kubik ikke har lagt sine sarte ører til Audia..........!?
__________________ MvH. Dolkin.
|
Til top |
|
|
syska Forum Bruger

|
Sendt: 11 Marts 2005 kl. 07:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Hmm!
Svær opgave. Af de forslag der allerede er stillet, kunne jeg mene at måske ML og Doxa kunne være interessante. Doxa skal nok lige lyttes en stund, da den har den performer mest neutralt i en rimelig fornuftig belastnig. Ikke at den klemmer sig, men den har det klart bedst med en rimeligt liniær belastning - som så mange andre også. Signature udgaven kunne være lidt spændende. ML er lidt sig selv, dem bør du teste også. Parasound har måske også noget at byde på. Belles 150 tingen vil du sikkert også kunne lide, den er dog noget glat i lyden. Det samme vil nok gælde Bladelius tingene også. Rene FET forstærkere har altid et glat skær over sig, som ikke har noget med musik at gøre. Glansbilledlyd kaldes det vist på mine breddegrader. ICE ville jeg ikke bruge tid på, men prøv da en enkelt lille én, de koster jo ikke alverden mere. Ind til det helt rigtige kom forbi tror jeg, at jeg ville sætte lidt fut i en gammel 3020, når den så for alvor får bank af et passende produkt, så er sagen jo klar. |
|
|
Glat i lyden? nu er jeg ikke hifi kongen endnu , og det kommer nok heller aldrig.. men hvad mener du med det? 
Har ikke set nogen 3020 til salg, men den kunne da være sjov at eje, og så bare fordi man kan
kennethjensen skrev:
Hvad med de nye Exposure? 2010S´eren. Sådan 2 brokoblet lyder kanont! |
|
|
tjaaa, vil hellere have en enkelt effekt...hvis det endelig skal være 2 stk, skal de være ren Mono, altså slet ikke kunne bruges til Stereo.....
Dolkin skrev:
Hmmm - måske det er lidt tydeligt at Hr. kubik ikke har lagt sine sarte ører til Audia..........!? |
|
|
Det er sq aldrig til at vide hvad der sker i hovedet på den mand.... 
|
Til top |
|
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
Sendt: 11 Marts 2005 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dolkin skrev:
Hmmm - måske det er lidt tydeligt at Hr. kubik ikke har lagt sine sarte ører til Audia..........!? |
|
|
Jo har jeg hørt. Den der 100 Watter. Men er den ikke noget uden for det her budget?
|
Til top |
|
|
MGPProjectS Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 753
|
Sendt: 11 Marts 2005 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|