Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 02:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Effektforstærker til Beethoven ca. 14k (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 11 Marts 2005 kl. 10:14 | IP-adresse registreret  

MGPProjectS skrev:

Kurt von Kubik skrev:
Men er den ikke noget uden for det her budget?

En anelse over budget - det kan man vel godt sige...

Ja, men der kan jo godt ofres lidt mere da den jo er integreret, så kan jeg sælge min NAD 116... og så er vi der jo næsten....

// ouT

Til top Vis syska's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syska Besøg syska's Websted

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 11 Marts 2005 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

syska skrev:
MGPProjectS skrev:

Kurt von Kubik skrev:

Ja, men der kan jo godt ofres lidt mere da den jo er integreret, så kan jeg sælge min NAD 116... og så er vi der jo næsten....

// ouT

OK!
Nu var det såden dersens effekt på100 Watt klasse A jeg har sniglyttet.
Er den ikke lidt dyrere end 20K eller deromkring?
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2005 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
syska skrev:
MGPProjectS skrev:

Kurt von Kubik skrev:

// ouT

OK!
Nu var det såden dersens effekt på100 Watt klasse A jeg har sniglyttet.
Er den ikke lidt dyrere end 20K eller deromkring?

Jow, men regner med om 1 år at købe ny pre-amp til ca. 10k eller noget, så er jeg jo fri for det til den tid.... derfor min regne måde.... :-) men jo, ellers var der sq langt derop... vi snakker jo 30k

Til top Vis syska's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syska Besøg syska's Websted

Dolkin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: København
Sendt: 11 Marts 2005 kl. 11:59 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
syska skrev:
MGPProjectS skrev:

Kurt von Kubik skrev:

// ouT

OK!Nu var det såden dersens effekt på100 Watt klasse A jeg har sniglyttet.Er den ikke lidt dyrere end 20K eller deromkring?

Jo da - en listepris for Audia Flight 100 hos Vassagohifi på 52.995,- må da siges at være en smule over budgettet

Men nu var det også den integrerede Audia Flight One jeg havde i tankerne. Den står så til 32.995,- samme sted - men med lidt lodder og trisser syska......

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2005 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

Audia Flight One 30k her på siden under Annoncer

jetz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 18:43 | IP-adresse registreret  

Spyt så ud Syska....nu har du næsten haft den b300XS en hel weekend.

Kan den styre dine Beethoven?

Til top Vis jetz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jetz

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Marts 2005 kl. 07:53 | IP-adresse registreret  

jetz skrev:

Spyt så ud Syska....nu har du næsten haft den b300XS en hel weekend.

Kan den styre dine Beethoven?

Hej,

Det kan den uden tvivl, men om jeg er klar på at give 16k for den er jeg ikke ret sikker på endnu, men da jeg ikke har hørt andet udover mit NAD på mine speakers endnu skal jeg lade det være usagt....

Men den spiller i hvert fald skide godt, bliver ikke varm, fedt design, ikke stor men stor lyd af lille boks, generalt en rigtig fed forstærker, men hvis jeg skal have den skal det nok være brugt, for 16k for den er nu lidt i overkantet synes jeg...

Men en helt anden ting jeg sagde mærke til, var at der var forsvundet lidt mere af den skingre diskant med den B-300XS, i stedet for min gamle NAD 216, så jeg er ret sikker på at når jeg også får skiftet min NAD 116 ud, så er det 100% væk, dælme rart...

Men nu skal jeg vidre i min jagt efter effekt, eller integreret forstærkere...

Så hvis der er nogen der har en rigtig god integreret forstærker er det hermed også blevet en mulighed at komme med sådan nogle forslag... så kan jeg få skiftet det hele over en kamp....

Pris: 19k for integreret forstærker.....

// ouT

jetz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Marts 2005 kl. 08:04 | IP-adresse registreret  

Jamen tak for tilbagemeldingen. Lyder som om at du trods alt blev lidt skuffet over den 300xs set i forhold til prisen. Så god jagt efter en god integreret. Jeg tror ikke Densen kan holde budgettet, når vi taler om de nye integrerede, du skal jo nok op og have den største af dem, for at få kontrol nok.

Hvad med det Audia, bliver det til noget?

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Marts 2005 kl. 08:20 | IP-adresse registreret  

Vil prøve en Audia Flight One....men igen, der er jo langt op så den har noget at leve op til, men hvis man får så meget mere for pengene der, så kan det jo nemt ske at man lever billigt en måned, og dropper nogle by ture, for at få det vildeste grej med det samme, i stedet for at skulle ud senere igen, og sælge det man nu købte( med tab ) og så købe igen, det tjener man som regl ikke særlig meget ved....

Men jo, måske lidt skuffet, nok mere fordi der er så mange der roser den til skyerne, men har også snakket med en anden der egentlig og var lidt skuffet over den, så det er da altid noget at det ikke kun er mig der er lidt skuffet, men det kan jo måske også skyldes min pre-amp!!! havde nok været bedre med en pre-amp fra densen... men hvem ved, kunne måske have været næsten samme resultat, så det kan jeg ikke udtale mig om.....

// back to work

// ouT

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Marts 2005 kl. 08:21 | IP-adresse registreret  

jetz:

Ved da ikke om der stadig er nogle af de Densen B-200 til salg, men der har i hvert fald lige været en del, hvis du altså ikke har set den.... kunne nemlig lige se på din profil at du søgte efter det....

// ouT

jetz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Marts 2005 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Jeg tror det havde været samme resultat selv med en pre-amp fra Densen. B300xs plejer at viser tænder næsten uanset hvad den spiller på, at du så bare ikke helt syntes den lever op til prisen, ja det er jo en ærlig sag. Det er dog ikke første gang at folk når til den konklusion at Densen skal kobles til Densen 

Angående den b200, ja så er det korrekt at jeg jagter en sådan. Dem inde på brugtmarkedet er vist væk. Den ene skrev tilbage at den var væk, den anden fik jeg aldrig svar fra og nu er annoncen slettet...underlig snejl. Men ja, hvis du hører eller ser noget så drop en PM

Pascal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 10:31 | IP-adresse registreret  

Måske du skulle prøve et par AR ear 1001 eller et par Bertram Beast, begge ICEpower forstærkere og monoblokke.

Overveje selv at skulle prøve dem på Beethoven, men er pt. i Sverige så det må vente lidt, men du kunne da lige være forsøgskanin

De giver jo begge steder 6 ugers fuld returret, så prøve kan man vel altid.
Til top Vis Pascal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pascal

MGPProjectS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 19 Marts 2005 kl. 12:19 | IP-adresse registreret  

Når nu samtalen gik på Audia, har VassagoHIFI en Flight 50 til 28k,- http://www.hifi4all.dk/tilbudsavis/annonce.asp?ad_id=4354

www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
Til top Vis MGPProjectS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MGPProjectS Besøg MGPProjectS's Websted

Pascal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 19 Marts 2005 kl. 13:06 | IP-adresse registreret  

Tror faktisk den måske sælges til 21k, ser ud som om han måske har byttet om på før pris og nu pris.

Til top Vis Pascal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pascal

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes