Bruger siden: 22 Januar 2005 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 290
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
Hej Henrik
Den Audionote jeg har overvejet er med rør. Men det er de måske alle sammen. Hvor mange digitale indgange har de?. Nu er mit kendskab til rør ikke specielt stort, men er rørernes holdbarhed et problem i sådan en?.
Bruger siden: 20 August 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 37
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
Bundgård skrev:
Hej Henrik
Den Audionote jeg har overvejet er med rør. Men det er de måske alle sammen. Hvor mange digitale indgange har de?. Nu er mit kendskab til rør ikke specielt stort, men er rørernes holdbarhed et problem i sådan en?.
Mvh
Ja alle deres DACs er med rør. Jo flere rør, jo dyrere (og bedre?). Jeg kan anbefale et kig på AN's egen hjemmeside eller Audio Consults mht priser etc. Audio Research er også eet af mine favoritmærker og jeg har i en lang periode kørt med ARC LS-3 som forfor og Luxman L-11 som effekt. Det er vist ikke politisk korrekt blandt de fleste entusiaster men det spillede på mange måder klart bedre end noget andet grej, jeg har lagt stue og ører til. Jeg kan kun sige prøv!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum