| Sendt: 31 Marts 2005 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelJDK skrev:
|
Jeg er så enig. Selv er jeg ejer af "Over The Hills And Far Away" albummet og "Once" (i en limited og-alt-muligt-fornemt-udgave-med-deres-autograf-og-mere-på) de er jo for fede. Man kan høre at en spade er en spade og at tønder er tønder, og ikke bare et keyboard.
Nogen ville måske sige Evanscene, og måske er det lidt i samme stil - Nightwish er bare langt bedre! 
|
|
|
Til jer Nightwish fans ville jeg lige give et lille råd...
Hvis i ikke er alt for poppede og vil have noget der totalt trækker bukserne ned på Nightwish så prøv at give After Forever en lytter...deres bedste cd hedder Prison og Desire. De giver simpelhen Nightwish så meget baghjul man skulle tro det var løgn! Og det er både teknisk dygtighed og mere goth metal! 
Nightwish er i forhold til After forever som Norah Jones er forhold til Eva Cassidy Boooooring !
Hvis i ikke er alt for poppede ville det være en god idé at droppe den ny cd med Within Temptation, som var et kanon band før de gik ind i mainstream poppen . En af deres første cd'er Enter er vild fed (Specielt titelnummeret), med lidt growl. Hvis man overhovedet ikke kan tåle at høre growl er deres Mother Earth cd også vild god!
Hård metal... Danske Mercenary fra Ålborg... KEWL!
Dog skal man for at kunne lide ovenstående bands ikke være bange for at bevæge sig væk fra al den mainstream-pop til det hårde stuff...
Goth metal og ikke pop-hilsener fra Kajkagen
Og forresten: JA!, rock kan sagtens lyde godt...det er bare et spørgsmål om at have et godt anlæg...der er mange glimrende producerede rock-albums out there... Rammstein - Reise, reise og alt med Dream theater f.eks... __________________ Musik er noget af det mest vidunderlige der er til!
|