Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 16:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Pioneer PDP-435FDE vs. Philips 37/PF9986 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 17:46 | IP-adresse registreret  

Pioneer skrev:

Hej Jensen

Som jeg skrev: Det er en normal ting for plasmateknologien.

Det svinger med lysintensiteten. Helt hvid skærm giver mere summen end helt sort skærm, for ved hvid skærm trækkes der mere strøm igennem cellerne.

Nu er det ikke interessant for os i Danmark, men det stiger faktisk også i intensitet desto højere man er over havets overflade.  

Der findes P.T. ikke nogen metoder til at reducere det på. Ellers hører vi gerne om det. Men som Vittel er inde på så opfatter de allerfleste det som ikke generende.

Oki

Jeg vil prøve noget .

Det tager lige en uges tid så vender jeg tilbage .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 24 Marts 2005 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Så er det prøvet

Med en EXpower .

Det summer ligemeget .

Men hvis man køre den tuner del gemmen Expower , det giver godtnok et bere antennesignal .

Ved at køre skærmen igemmen den Expower , så kommer det til at stå meget mere skapt .

Hm

Men den summe en ikke god , vi sad og så 3 film igår og jeg sidder cd 4½ meter fra og jeg kunne tydeligt høre den summen når der var stille .

Så Henrik næste gang du køre forbi odense så kik ind forbi .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Callahan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2006
Lokalitet: København
Sendt: 11 April 2006 kl. 21:56 | IP-adresse registreret  

Hej med jer.

Dette er mit første indlæg som pdp-435fde ejer. (ja den er fed) Jeg søgte bl.a. efter summen og kan se at jeg ikke er den første. Men måske er jeg den første som har løst det? Hos ILVA kan man få et væg-møbel som passer på millemeteren til at panelet kan forsænkes helt deri . Og så kan jeg love jer for det er slut med summen! Som iøvrigt også ville have drevet mig til aldeles vanvid! Mht. til køling er der ingen problemer der er helt frit under og over apparatet.Hmm jeg kan ikke finde ud af at tilføje billede.....

Nå men jeg er ikke tilfreds med den sorte gengivelse, som de ellers råber så højt op om skulle være så dyb så dyb. Hvis jeg skruer helt ned for alt! så har den et let grønligt/gråt skær og går man helt tæt på kan man se at de grønne ikke er slukket, det er tilgengæld de blå mens de røde lige kan anes. Men de grønne generer mig! Jeg synes ikke jeg kunne finde andre således indlæg så jeg vil de gerne høre jeres kommentarer.

En ting til: man siger at plasma ikke må ligge ned, er der ikke en som er rar at fortælle mig hvad der så vil ske?

Vh Callahan

Til top Vis Callahan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Callahan

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes