| Sendt: 09 Marts 2005 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kik her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=14077 og gå frem til side 14 der er noget af det mest ultimative til afkobling.
Jeg har d.d. været oppe hos Karsten i Studiosound og låne disse Starsound Sistrum platforme. Det jeg hørte oppe hos Karsten var ikke mindre end fantastisk. Hans store SP ht. stod på disse og gulvet er et tudse gammel og skævt plankegulv og uanset hvor højt vi spillede var der INTET at mærke i gulvet. Kan kun sige en ting:
DET VIRKER
__________________ Hilsen Henrik
|