Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 00:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: og turen går til... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:
Frederik Carøe skrev:

Vil lige lægge hovedet på blokken og sige, at jeg har hørt enkelte Uniteds spille ganske fint.

Folk er velkomne til at lynche mig efter behov...

Den omtalte Denon er alt andet end vellykket, og kan testpersonerne holde den ud så lider resultatet af en begrænset anvendelighed 

Du siger altså med andre ord, at jeg er en inkompetent hifinørd fordi jeg kan lide min Denon S10??

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:
Om ca. 14 dage står hjemmebioen i kælderen klar hos mig. Så er i velkomne til at kigge forbi. Så skal jeg gerne vise film og spille musik så sofaen ryster. Og tro mig Kim, System Audio kan IKKE i deres vildeste drømme nærme sig mit basniveau, he he.

Nice, jeg er også klar på kigge forbi

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
bjørn skrev:
Frederik Carøe skrev:

Vil lige lægge hovedet på blokken og sige, at jeg har hørt enkelte Uniteds spille ganske fint.

Den omtalte Denon er alt andet end vellykket, og kan testpersonerne holde den ud så lider resultatet af en begrænset anvendelighed 

Du siger altså med andre ord, at jeg er en inkompetent hifinørd fordi jeg kan lide min Denon S10??

njaahh mon ik waal mener inkompetent morten

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 23:23 | IP-adresse registreret  

jeg har snakket lidt med svend P på chatten, og noget tyder på at vores "og turen går til..." kan udvides til at omfatte det århusianske bas mekka, kendt som svend p's setup , vel og mærke på vores egne præmisser (læs: når vi har tid...)

men jeg forbeholder mig ret til at vente til sneen er væk

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 23:25 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:

jeg har snakket lidt med svend P på chatten, og noget tyder på at vores "og turen går til..." kan udvides til at omfatte det århusianske bas mekka, kendt som svend p's setup , vel og mærke på vores egne præmisser (læs: når vi har tid...)

men jeg forbeholder mig ret til at vente til sneen er væk

kanon.. jeg er med, og mit kamera skal også med.. men jeg vil helst vente til lønguden har været forbi igen..

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 00:25 | IP-adresse registreret  

Jeg er klar når det skal være...nu, om 10 mins, 10 timer...
Til top Vis syska's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syska Besøg syska's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 10:30 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:
Frederik Carøe skrev:

Ja, sådan en bemærkning skulle naturligvis også komme!

"Jeg-kan-ikke-lide-den-og-derfor-aner-i-intet-om-hifi"

Smag og behag, mester

Boye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

Brummende Bjørns dogmatiske holdninger til hifi burde jo snart være de fleste bekendt og burde efterhånden ikke overraske.

At Live21 anser Bjørn for at være et pseudonym for Waal, forstår jeg nu godt, når man læser deres indlæg, selv om knap så spidse penne hævder at de er to forskellige entiteter.

Men hvad pokker betyder "...kan testpersonerne holde den ud så lider resultatet af en begrænset anvendelighed " ? Hvad er det for et resultat der tales om? -CD-spillerens resulterende lyd eller bedømmelseresultatet?

Til top Vis Boye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boye

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

Svjv. plejer hr. Waal at skrive under eget navn, så umiddelbart vil jeg ikke tro at bjørn er den samme som Waal, men det ved Frederik sikkert ?

Boye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 10:58 | IP-adresse registreret  

Sandt nok - men Waal er blevet udelukket af forum. - Det var nu også Frederik jeg refererede til som den knap så hvasse pen. Han er en af de mest parlamentariske og imødekommende af de rettroende. Dermed ikke sagt at Waals beske indlæg ikke savnes bare en lille smule...

P.S. - undskyld min støjen i denne interessante tråd om folk, der virkelig aktivt dyrker hifi.

Til top Vis Boye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boye

Frederik Carøe
Branchemedlem
Branchemedlem
DCA - Duelund Coherent Audio

Bruger siden: 01 December 2003
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

Boye skrev:

Sandt nok - men Waal er blevet udelukket af forum. - Det var nu også Frederik jeg refererede til som den knap så hvasse pen. Han er en af de mest parlamentariske og imødekommende af de rettroende. Dermed ikke sagt at Waals beske indlæg ikke savnes bare en lille smule...

P.S. - undskyld min støjen i denne interessante tråd om folk, der virkelig aktivt dyrker hifi.

Citat Boye: Han er en af de mest parlamentariske og imødekommende af de rettroende.

Det vil jeg kraftedme ikke ha' hængende på mig, "Dumme svin"

Om Bjørn er Waal eller omvendt, er jeg ikke vidende om. Jeg ville dog næsten tro, jeg var det, hvis det var tilfældet.

Frederik Carøe
Til top Vis Frederik Carøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frederik Carøe Besøg Frederik Carøe's Websted

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Marts 2005 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

angående bedømmelsen af united vs Denon så er det kun det, en bedømmelse, der blev ik brugt lang tid på en sammenligning af de to og var heller ik meningen. da morten og kim havde hørt united faktisk ku spille musik ganske overbevisende var det lidt det. der blev vel ca hørt 5 numre på hver af de to maskiner. og forskellene var minimale, vil tro der er større forskel fra denon s10mkI til MKII. og så blev ploven sat til igen.. Kim og især morten havde jo forsvoret at united ku spille bare nogenlunde, men de blev vist lidt overraskede

om waal er bjørn, omvendt eller slet ikke kan jeg ik være mere ligeglad med, men derfor vil jeg stadig ha ret til at kalde ham waal.. if the suit fits  hans skal vi sige specielle måde at kommentere alt der omhandler Duelund på efterlader nu ik meget tvivl her..

mikp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2003
Lokalitet: København
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

hvor fås den united dvdafspiller henne ?

harald nyborg har vist ikke flere

Til top Vis mikp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikp

SteenS
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (Groove)

Bruger siden: 12 Januar 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

JB er her jo også stadig, mærkeligt at han ikke er blevet gennemskuet endnu  

En udelukkelse herinde går mere på branded, altså navn/avetar

Til top Vis SteenS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SteenS

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:

angående bedømmelsen af united vs Denon så er det kun det, en bedømmelse, der blev ik brugt lang tid på en sammenligning af de to og var heller ik meningen. da morten og kim havde hørt united faktisk ku spille musik ganske overbevisende var det lidt det. der blev vel ca hørt 5 numre på hver af de to maskiner. og forskellene var minimale, vil tro der er større forskel fra denon s10mkI til MKII. og så blev ploven sat til igen.. Kim og især morten havde jo forsvoret at united ku spille bare nogenlunde, men de blev vist lidt overraskede

om waal er bjørn, omvendt eller slet ikke kan jeg ik være mere ligeglad med, men derfor vil jeg stadig ha ret til at kalde ham waal.. if the suit fits  hans skal vi sige specielle måde at kommentere alt der omhandler Duelund på efterlader nu ik meget tvivl her..

Witzel, er der bare en rest af nørd og hifi-rebel i dig så skaffer du den Union, et par stykker mere i samme prisklasse og laver en gruppetest med din Denon som reference.

Er det noget du skal spørge redaktøren om, eller udvælger du selv testemner?

Venter med spænding....

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 13:13 | IP-adresse registreret  

Fed reportage  , men jeg vidste sgu ikke Live21 havde en omfattende samling af både Tomas Helmig  og Roxette . Men den ene af de besøgende har vist selv en mindre samling Justin Timberlake skiver , endda på vinyl........en direkte hån af et ellers musikalsk medie

Begejstringen over den lille United vil øjensynligt ingen ende tage så mon ikke det ender i en "United.......hvorfor?" a'la Kubikkens tråd om den legendariske 3020'er   

p_porskjær
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2003
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

Jeg er også nysgerrig efter den United. Jeg køber fluks en hvis jeg finder den - så må vi se om den virkelig kan noget.
Til top Vis p_porskjær's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p_porskjær

Frederik Carøe
Branchemedlem
Branchemedlem
DCA - Duelund Coherent Audio

Bruger siden: 01 December 2003
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

p_porskjær skrev:
Jeg er også nysgerrig efter den United. Jeg køber fluks en hvis jeg finder den - så må vi se om den virkelig kan noget.

Mit indtryk af den er generelt godt.

Den mangler noget i den dybe ende. Spørgsmålet er om bedre forhold for strømforsyningen kunne ændre på dette.

Frederik Carøe
Til top Vis Frederik Carøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frederik Carøe Besøg Frederik Carøe's Websted

p_porskjær
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2003
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Frederik Carøe skrev:

p_porskjær skrev:

Mit indtryk af den er generelt godt.

Den mangler noget i den dybe ende. Spørgsmålet er om bedre forhold for strømforsyningen kunne ændre på dette.

Ja, strømforsyningerne har overrasket mig en del med hvor stor betydning de har!
Til top Vis p_porskjær's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p_porskjær

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Marts 2005 kl. 13:27 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:

Fed reportage  , men jeg vidste sgu ikke Live21 havde en omfattende samling af både Tomas Helmig  og Roxette . Men den ene af de besøgende har vist selv en mindre samling Justin Timberlake skiver , endda på vinyl........en direkte hån af et ellers musikalsk medie

Begejstringen over den lille United vil øjensynligt ingen ende tage så mon ikke det ender i en "United.......hvorfor?" a'la Kubikkens tråd om den legendariske 3020'er   

ingen tvivl her om den kan noget, og os mere end rigtig mange rene cd spillere, men den er en kræsen lille satan og var slet ik tilfreds da jeg smed nogle reserve kabler på, næhh nej den ville fødes med det dyreste jeg har på lager

og nej vil ik drilles med en forholdsvis lille samling af dansk musik i stil med tv2, dodo og lignende 80-er musik, bliver sjældent spillet og stå os for sig selv, men lidt dansk islæt skal man da have..

og nu når morten er ejer af timberlake, bamses venner, neneh cherry. zentizizer greatest, tue et eller andet, fynsk harmoni forvirring og meget andet af den slags skal han jo ik tale for højt

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes