| Forfatter |
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 03 Marts 2005 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
Frederik Carøe skrev:
|
Vil lige lægge hovedet på blokken og sige, at jeg har hørt enkelte Uniteds spille ganske fint.
Folk er velkomne til at lynche mig efter behov...

|
|
|
Den omtalte Denon er alt andet end vellykket, og kan testpersonerne holde den ud så lider resultatet af en begrænset anvendelighed
|
|
|
Du siger altså med andre ord, at jeg er en inkompetent hifinørd fordi jeg kan lide min Denon S10??
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 03 Marts 2005 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
| Om ca. 14 dage står hjemmebioen i kælderen klar hos mig. Så er i velkomne til at kigge forbi. Så skal jeg gerne vise film og spille musik så sofaen ryster. Og tro mig Kim, System Audio kan IKKE i deres vildeste drømme nærme sig mit basniveau, he he. |
|
|
Nice, jeg er også klar på kigge forbi 
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 03 Marts 2005 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
bjørn skrev:
Frederik Carøe skrev:
|
Vil lige lægge hovedet på blokken og sige, at jeg har hørt enkelte Uniteds spille ganske fint.

|
|
|
Den omtalte Denon er alt andet end vellykket, og kan testpersonerne holde den ud så lider resultatet af en begrænset anvendelighed
|
|
|
Du siger altså med andre ord, at jeg er en inkompetent hifinørd fordi jeg kan lide min Denon S10??
|
|
|
njaahh mon ik waal mener inkompetent morten 
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 03 Marts 2005 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har snakket lidt med svend P på chatten, og noget tyder på at vores "og turen går til..." kan udvides til at omfatte det århusianske bas mekka, kendt som svend p's setup , vel og mærke på vores egne præmisser (læs: når vi har tid...)
men jeg forbeholder mig ret til at vente til sneen er væk  __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 03 Marts 2005 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
|
jeg har snakket lidt med svend P på chatten, og noget tyder på at vores "og turen går til..." kan udvides til at omfatte det århusianske bas mekka, kendt som svend p's setup , vel og mærke på vores egne præmisser (læs: når vi har tid...)
men jeg forbeholder mig ret til at vente til sneen er væk 
|
|
|
kanon.. jeg er med, og mit kamera skal også med.. men jeg vil helst vente til lønguden har været forbi igen..
|
| Til top |
|
| |
syska Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 493
|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er klar når det skal være...nu, om 10 mins, 10 timer...
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
Frederik Carøe skrev:
|

|
|
|
|
|
|
Ja, sådan en bemærkning skulle naturligvis også komme!
"Jeg-kan-ikke-lide-den-og-derfor-aner-i-intet-om-hifi"
Smag og behag, mester  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Boye Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brummende Bjørns dogmatiske holdninger til hifi burde jo snart være de fleste bekendt og burde efterhånden ikke overraske.
At Live21 anser Bjørn for at være et pseudonym for Waal, forstår jeg nu godt, når man læser deres indlæg, selv om knap så spidse penne hævder at de er to forskellige entiteter.
Men hvad pokker betyder "...kan testpersonerne holde den ud så lider resultatet af en begrænset anvendelighed " ? Hvad er det for et resultat der tales om? -CD-spillerens resulterende lyd eller bedømmelseresultatet?
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svjv. plejer hr. Waal at skrive under eget navn, så umiddelbart vil jeg ikke tro at bjørn er den samme som Waal, men det ved Frederik sikkert ?
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Boye Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sandt nok - men Waal er blevet udelukket af forum. - Det var nu også Frederik jeg refererede til som den knap så hvasse pen. Han er en af de mest parlamentariske og imødekommende af de rettroende. Dermed ikke sagt at Waals beske indlæg ikke savnes bare en lille smule...
P.S. - undskyld min støjen i denne interessante tråd om folk, der virkelig aktivt dyrker hifi.
|
| Til top |
|
| |
Frederik Carøe Branchemedlem

DCA - Duelund Coherent Audio
Bruger siden: 01 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 879
|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boye skrev:
|
Sandt nok - men Waal er blevet udelukket af forum. - Det var nu også Frederik jeg refererede til som den knap så hvasse pen. Han er en af de mest parlamentariske og imødekommende af de rettroende. Dermed ikke sagt at Waals beske indlæg ikke savnes bare en lille smule...
P.S. - undskyld min støjen i denne interessante tråd om folk, der virkelig aktivt dyrker hifi.
|
|
|
Citat Boye: Han er en af de mest parlamentariske og imødekommende af de rettroende.
Det vil jeg kraftedme ikke ha' hængende på mig, "Dumme svin" 
Om Bjørn er Waal eller omvendt, er jeg ikke vidende om. Jeg ville dog næsten tro, jeg var det, hvis det var tilfældet.
__________________ Med venlig hilsen
Frederik Carøe
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
angående bedømmelsen af united vs Denon så er det kun det, en bedømmelse, der blev ik brugt lang tid på en sammenligning af de to og var heller ik meningen. da morten og kim havde hørt united faktisk ku spille musik ganske overbevisende var det lidt det. der blev vel ca hørt 5 numre på hver af de to maskiner. og forskellene var minimale, vil tro der er større forskel fra denon s10mkI til MKII. og så blev ploven sat til igen.. Kim og især morten havde jo forsvoret at united ku spille bare nogenlunde, men de blev vist lidt overraskede 
om waal er bjørn, omvendt eller slet ikke kan jeg ik være mere ligeglad med, men derfor vil jeg stadig ha ret til at kalde ham waal.. if the suit fits hans skal vi sige specielle måde at kommentere alt der omhandler Duelund på efterlader nu ik meget tvivl her..
|
| Til top |
|
| |
mikp Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 348
|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor fås den united dvdafspiller henne ?
harald nyborg har vist ikke flere
|
| Til top |
|
| |
SteenS Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (Groove)
Bruger siden: 12 Januar 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
JB er her jo også stadig, mærkeligt at han ikke er blevet gennemskuet endnu
En udelukkelse herinde går mere på branded, altså navn/avetar 
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
|
angående bedømmelsen af united vs Denon så er det kun det, en bedømmelse, der blev ik brugt lang tid på en sammenligning af de to og var heller ik meningen. da morten og kim havde hørt united faktisk ku spille musik ganske overbevisende var det lidt det. der blev vel ca hørt 5 numre på hver af de to maskiner. og forskellene var minimale, vil tro der er større forskel fra denon s10mkI til MKII. og så blev ploven sat til igen.. Kim og især morten havde jo forsvoret at united ku spille bare nogenlunde, men de blev vist lidt overraskede 
om waal er bjørn, omvendt eller slet ikke kan jeg ik være mere ligeglad med, men derfor vil jeg stadig ha ret til at kalde ham waal.. if the suit fits hans skal vi sige specielle måde at kommentere alt der omhandler Duelund på efterlader nu ik meget tvivl her..
|
|
|
Witzel, er der bare en rest af nørd og hifi-rebel i dig så skaffer du den Union, et par stykker mere i samme prisklasse og laver en gruppetest med din Denon som reference.
Er det noget du skal spørge redaktøren om, eller udvælger du selv testemner?
Venter med spænding.... __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
p_porskjær Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 345
|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er også nysgerrig efter den United. Jeg køber fluks en hvis jeg finder den - så må vi se om den virkelig kan noget.
|
| Til top |
|
| |
Frederik Carøe Branchemedlem

DCA - Duelund Coherent Audio
Bruger siden: 01 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 879
|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
p_porskjær skrev:
| Jeg er også nysgerrig efter den United. Jeg køber fluks en hvis jeg finder den - så må vi se om den virkelig kan noget. |
|
|
Mit indtryk af den er generelt godt.
Den mangler noget i den dybe ende. Spørgsmålet er om bedre forhold for strømforsyningen kunne ændre på dette.
__________________ Med venlig hilsen
Frederik Carøe
|
| Til top |
|
| |
p_porskjær Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 345
|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frederik Carøe skrev:
p_porskjær skrev:
| Jeg er også nysgerrig efter den United. Jeg køber fluks en hvis jeg finder den - så må vi se om den virkelig kan noget. |
|
|
Mit indtryk af den er generelt godt.
Den mangler noget i den dybe ende. Spørgsmålet er om bedre forhold for strømforsyningen kunne ændre på dette.
|
|
|
Ja, strømforsyningerne har overrasket mig en del med hvor stor betydning de har!
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
ingen tvivl her om den kan noget, og os mere end rigtig mange rene cd spillere, men den er en kræsen lille satan og var slet ik tilfreds da jeg smed nogle reserve kabler på, næhh nej den ville fødes med det dyreste jeg har på lager 
og nej vil ik drilles med en forholdsvis lille samling af dansk musik i stil med tv2, dodo og lignende 80-er musik, bliver sjældent spillet og stå os for sig selv, men lidt dansk islæt skal man da have..
og nu når morten er ejer af timberlake, bamses venner, neneh cherry. zentizizer greatest, tue et eller andet, fynsk harmoni forvirring og meget andet af den slags skal han jo ik tale for højt 
|
| Til top |
|
| |