Forfatter |
|
Joch Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 582
|
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 08:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen
det hjælper desværre ikke at flytte barskabet, da der er en dør der går op der, så der er ikke plads til at flyttet ht'erne længere ud til siden
jeg synes nu ikke subs'ene går i selvsving, men man kan godt hører at de står tæt op af min front, men har ikke lige andre muligheder før jeg flytter. til musik spiller de aldrig, de er ikke hurtigte nok (den lille er, men er jo sat til centeren)
kender godt til kabel rod, og der bliver rodet op i det enden for den nærmeste tidsperiode Feeble
fremtiden byrder på endnu et par dali 2002, sådan jeg får 7.1 og ikke 5.1 som jeg har nu.
Og tak til alle for den rosende omtale
__________________ Mvh Lars Jochumsen
Civilingeniør i Teknisk IT Multimedie med speciale i Adaptiv støjdæmpning
PhD studerende i radar tracking og klassifikation
|
Til top |
|
|
Feeble Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 671
|
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Joch]
Filmtossen
det hjælper desværre ikke at flytte barskabet, da der er en dør der går op der, så der er ikke plads til at flyttet ht'erne længere ud til siden
jeg synes nu ikke subs'ene går i selvsving, men man kan godt hører at de står tæt op af min front, men har ikke lige andre muligheder før jeg flytter. til musik spiller de aldrig, de er ikke hurtigte nok (den lille er, men er jo sat til centeren)
kender godt til kabel rod, og der bliver rodet op i det enden for den nærmeste tidsperiode Feeble
fremtiden byrder på endnu et par dali 2002, sådan jeg får 7.1 og ikke 5.1 som jeg har nu.
Og tak til alle for den rosende omtale

Jeg vil så i dette tilfælde klart anbefale dig Dali R1000 som alternativ til 2002'eren... fungere bedre til dette samt er den langt nemmere for dig at placere..... Just A Thought!!!!
|
Til top |
|
|
Rizzo Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 482
|
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Joch skrev:
Rizzo
nu er det jo et surround anlæg og ikke stereo
men jeg ved godt at det er alt for overdrevet til det lille værelse, men er også meningen jeg snart skal flyttet så bliver det jo nok lidt bedre
|
|
|
Nej nej - det var heller ikke fordi jeg ville til at diskutere religion med dig eller noget - og det lyder godt med dine planer om at finde noget større. Du kan sagtens få et godt resultat indenfor små vægge og med store højttalere. Kompromiset bliver design (rummets harmoni om man vil ) da de jo som sagt fylder lidt meget, samt detaljerigdommen. Du drukner i lyd fra alle sider! Dette skal ikke nødvendigvis betragtes som udelukkende negativt - det kommer meget an på, hvordan du lytter til musik. Jeg havde selv 5.1 på samme areal og var fuldt ud tilfreds. I actionfilm er det herligt!
Men måden hvorpå jeg lytter til musik i dag kræver, at jeg dels kan kigge på et simpelt rum uden for mange store, sorte kasser, samt at højttalerne får de optimale grundlag for at levere varen: Opsætning, dæmpning, afstand til bagvæg/sidevæg osv. __________________ AV M3 Avantgarde
Densen B-100 mKv + B-400 Black
Samsung LE32M51
Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
|
Til top |
|
|
Joch Forum Bruger

|
Sendt: 09 Marts 2005 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Feeble:
da jeg købte min nuværende 2002 havde jeg også et par r1000 hjemme, og må sige jeg blevet meget skuffet efter først at have haft 2002 hjemme, de går slet ikke dybt. det er fedt nok man kan vinkel diskanten, men jeg har vinklet hele ht'en i stedet for
Rizzo:
det er jeg skam godt klar over du ikke vil . et god ting ved min nye receiver er at man kan slå sub permant fra i stereo, det gør lydoplevelsen lidt bedre.
nu er denon jo heller ikke verdens kendt for god stereo lyd, så det er begrænset havd jeg kan få ud af kassen (ved godt de engang lavede god stereo lyd, men efter min mening er den periode overstået ) __________________ Mvh Lars Jochumsen
|
Til top |
|
|
Rizzo Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 482
|
Sendt: 09 Marts 2005 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Havde selv en Denon af de store før jeg skiftede til noget gur, gammeldaws dansk produceret 
kan ikke sige at jeg var utilfreds over lyden på min Denon; den spillede autoritært og behageligt - MEN - jeg føler at være rykket et step op med en Densen b-100 mkV 
kan også kun sige, at byggekvaliteten og den indre overskuelighed er noget værre hø i de Denon produkter, jeg har kigget på...  __________________ AV M3 Avantgarde
Densen B-100 mKv + B-400 Black
Samsung LE32M51
Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
|
Til top |
|
|
Zainn Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 60
|
Sendt: 11 Marts 2005 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det må jeg sige, men den pladser er der mange der slet ikke vil begynde. Men det må jeg sige, flot du har fået det hele ind. Selvfølgelig det står lidt tæt med kan man vel leve med ;) er det virkeligt nødvendigt med 2 sub i sådan et lille rum ?
|
Til top |
|
|
Feeble Forum Bruger

|
Sendt: 11 Marts 2005 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Joch skrev:
Feeble:
da jeg købte min nuværende 2002 havde jeg også et par r1000 hjemme, og må sige jeg blevet meget skuffet efter først at have haft 2002 hjemme, de går slet ikke dybt. det er fedt nok man kan vinkel diskanten, men jeg har vinklet hele ht'en i stedet for
|
|
|
Ok...bukker mig støvet Din personlige erfaring er selvfølge den du skal følge. Virker også mest logisk. Men tænkte blot at du kunne placere disse langt bedre på sidevæggen, da du nævner 7.1....
|
Til top |
|
|
denon avr-1804 Forum Bruger

Konto lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 01 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 205
|
Sendt: 11 Marts 2005 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
fedt set up!!! jeg har selv dali blue 6006...fed højtaler
du skal ikke tror at jeg er misundlig på din receiver...slet ikke! jeg vil bare ha min egen 3805!
|
Til top |
|
|
Joch Forum Bruger

|
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zainn Nej det er ikke nødvendigt, men den ene er også kun sat til min center, da jeg ikke følte at den kunne gengive, en ordenlig bil jagt osv.
Feeble
Jeps har også tænkt på det, men nu må vi jo se, der går nok alligevel et stykke tid, pengekassen er lidt tom for tiden
denon avr-1804 Jeg tror skam heller ikke du er jaloux på den __________________ Mvh Lars Jochumsen
|
Til top |
|
|
Joch Forum Bruger

|
Sendt: 22 Marts 2005 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
så er der efter hånden orden på kablerne og har også fået købt bananstik, man bliver sku træt af at skrue på de terminaler  , så der skulle gerne kommer nye billeder indenfor den nærmere fremtid  __________________ Mvh Lars Jochumsen
|
Til top |
|
|
Feeble Forum Bruger

|
Sendt: 22 Marts 2005 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder godt......... Skal selv snart igang med den HELT store indretning.... Sér frem til det.... !!!
Glæder mig til de nye billeder
|
Til top |
|
|
Joch Forum Bruger

|
Sendt: 29 Marts 2005 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der sku bestilt Jjaz fødder  , har været meget i tvivl om det skulle være dem eller SD fødder. nu må vi jo se om De klare sig bedre ind mine spikes på mine marmor plader, som står oven på parketgulv. er interesseret i hvad folk synes om den cocktail  __________________ Mvh Lars Jochumsen
|
Til top |
|
|
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
Sendt: 29 Marts 2005 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Umiddelbart tror jeg det er en ganske god cocktail! Har dog erfaringer med at "de bløde" fødder kan være med til at gøre ht'eren noget ustabil, men så må der lige prøves lidt frem og tilbage med korrekt placering så det ikke ender med at ht'eren vælter omkuld 
- BR
|
Til top |
|
|
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
Sendt: 29 Marts 2005 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Clapton Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 360
|
Sendt: 30 Marts 2005 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot!
__________________ Did they get you to trade
Your heros for ghosts
Hot ashes for trees
Hot air for a cool breeze
Cold comfort for change
And did you exchange
A walk on part in the war
For a lead role in a cage
|
Til top |
|
|
Joch Forum Bruger

|
Sendt: 30 Marts 2005 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps jeg er et heldigt svin
BjarkeNR Så må man jo bare eksperimentere med hvordan pudderne skal være __________________ Mvh Lars Jochumsen
|
Til top |
|
|
Michael K Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 204
|
Sendt: 05 April 2005 kl. 02:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvordan har du hængt de 4 CD'ere op i loftet? Billeder?
|
Til top |
|
|
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
Sendt: 05 April 2005 kl. 06:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
flot (og så den omtalte kæreste)
og fedt med alle de JJAZ fødder 
men det med en center sub, der er placeret ude i den ene side, er jeg ikke sikker på jeg forstår meningen med  __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
Til top |
|
|
Joch Forum Bruger

|
Sendt: 13 April 2005 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Michael K
de er hængt op med en fiskesnører, men bliver pillet ned når der skal males, kommer nok en plaket op i stedet for
3DX
hehe jeps og jjaz fødderne virker perfekt!
man kan ikke retningsbestemme frekvenser under 100 hz, så den er sat til at tage fra 70 hz og nedefter, det hele kommer sig af, at jeg synes ikke min center kunne gå dybt nok til, at gengive en heftigt scene som fx. en biljagt. så hørte jeg at i biografferne er der sat en sub til centeren, og det ville jeg også prøve (havde en dårlig stående), men nu har jeg fået købt en ny, som kun tager det mest nødvendige __________________ Mvh Lars Jochumsen
|
Til top |
|
|
Joch Forum Bruger

|
Sendt: 18 April 2005 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der sku nye ørebøffer!
Efter at have læst testen på div. ørebøffer her inde, blev jeg enig med mig selv om at det nok var værd at tage et kig på (de gamle var også ved at være godt slidte). og HD 595 solgt mig fuldstændigt, ved ikke om i kender det med at MAN SKAL BARE HA' 
Danm de spiller godt __________________ Mvh Lars Jochumsen
|
Til top |
|
|