Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 06:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Min egen lille kælder (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 24 December 2005 kl. 12:50 | IP-adresse registreret  

Hej Ronni...

Jo men det er fordi jeg ikke har fået fornyet min tråd, jeg har kørt med en Infocus 4805 på 76" lærred siden engang i Maj så....

Jeg laver lige de nye ændringer på en liste i starten af tråden og uploader jeg de nye billeder så snart jeg har fået dem på 35 KB.

Og mange tak for rosen, fedt at du kan li det!

banz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 27 December 2005 kl. 21:20 | IP-adresse registreret  

hey, jeg ville lige spørge om hvor du havde anskaffet de der sommercable og hvad de har kostet dig. hvor dan lyder de ellers er de lyse, eller meget varme eller hvordan?
Til top Vis banz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af banz

Rotel dyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2005
Lokalitet: Sverige
Sendt: 28 December 2005 kl. 05:09 | IP-adresse registreret  

kan du ikke tag et billedet af din projektor når den kører alså billedet på lærret ville gerne se hvordan din stå forhold til min da vi har den samme projektor ellers har du ikke meget lyd med alle de højtaler  du har 2 mærker ??? kan man ikke få B&W i sub ???

jeg vil ellers sige at du har da putte noget godt i rumet det ser godt ud og som du snarker om at få mere plas i fremtiden så har du muligeheder med alt det du har....

sådan kan det se ud hilsen sony dyr

Til top Vis Rotel dyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rotel dyr

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 December 2005 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

"hey, jeg ville lige spørge om hvor du havde anskaffet de der sommercable og hvad de har kostet dig. hvor dan lyder de ellers er de lyse, eller meget varme eller hvordan?"

jeg har købt dem hos hificable.dk, jeg mener jeg ga' 2300.- Jeg gik fra Taralabs Omni3 og der var virkelig kæmpe forskel!
1. Jeg fik meget mere effekt, de var bare lige som at der kunne mere igennem, i starten troede jeg faktisk der var stillet på forforstærkeren.
2. Det er svært at forklare hvordan de lyder, i forhold til Taralabs'ne er det mere "neutrale" og "ærlige" man hører meget tydligere hvis der er en lille fejl på indspilningen eller lign!
3. Om de er lyse eller mørke har jeg svært ved at vudere, Rotel, Nad, B&W giver en lidt varm lyd synes jeg, om kabler gør det merem eller mindre tøs jeg ikke sige!

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 December 2005 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  

"kan du ikke tag et billedet af din projektor når den kører alså billedet på lærret ville gerne se hvordan din stå forhold til min da vi har den samme projektor ellers har du ikke meget lyd med alle de højtaler  du har 2 mærker ??? kan man ikke få B&W i sub ???

jeg vil ellers sige at du har da putte noget godt i rumet det ser godt ud og som du snarker om at få mere plas i fremtiden så har du muligeheder med alt det du har...."

Jeg vil meget gerne tage nogle billeder til dig, og vise det i tråden. Du kan også gi mig din mail og så kan jeg sende nogle bedre billeder end dem her på 35KB så du kan se detaljerne lidt bedre!

Ja der lidt højttalere nu kører jeg kun 5.2 når jeg kommer i de større omgivelser satser jeg på 7.2!
Jeg kører med Infinty sub'er fordi jeg synes de er bedre end B&W's. Deres R.A.B.O.S system er ekstremt godt, det er meget simpelt at kalibrere og det gir en meget bedre intregrering med de andre højttalere. Jeg har haft B&W's sub og lyttet til flere modeller, men det er ikke muligt for mig at få lige så god lyd ud af dem som af Kappa sub'en!

Ellers rigtig mange tak for rosen, jeg er også ved at være tilfreds nu. Nu mangler jeg bare lige lidt mere plads!

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Januar 2007 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

Jeg er nu gået over til stereo og kælderen er også fortid, ikke desto mindre smider jeg lige et billede af mit stereoanlæg som jeg nåede at have i to uger i kælderen:)

• B&W Naulius 803
  • NAD Silveline S-300 og S-500
  • DENON DVD-2900
  • SAMSUNG LE-40M71B
  • SOMMERCABLE QUANDRA BLUE
  • VAN DEN HUL MC 102 MK. III, hybrid.

Der er oprettet en ny tråd i stereosektionen: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&P N=1

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes