|
hej :-):-) ....... jamen ... det er da helt klart at dette filter let kan gøres bedre ... de her billeder kun for at vise det (angiveligt) originale filter der sidder i ProAc R1sc, og så for at spørge om det her lignede det filter som du havde set i din ven's ProAc 1 ... Det filter er ikke det samme som jeg har set jeg kan desvære ikke tage billeder af det filter jeg har set da jeg ikke har hørt fra ham jeg kente i 3 år.
Når jeg har set på dem har jeg hele tiden tænkt 2 spoler + 2 kondensatorer (og så lidt impedanskorrektion/whatever) = spole+kondesator/kondensator+spole = 12db/12db på de 2 enheder ... og først blev jeg forvirret over at du fortalte at det originale filter var et 6/18 db, - men så pludselig gik det op for mig at det jo sagtens kunne være et sådan 6/18db/oktav på billedet, - nemlig spole/kondensator+spole+kondensator(og så det løse) ... det er som jeg fortæller, - jeg er ikke nogen ørn ud i dette ... det ser da ud til at det går fint vi skal jo alle starte et sted 
...men men men ... lige nu prøver jeg om basenhederne overhovedet kan fåes nogen steder mere ellers forbliver det hele jo rent teoretiske betragtninger...der har da været nogen til salg her så vit jeg husker.
Bedste hilsener |