Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 08:05   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Hvilken HTPC har du? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mark.S
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 531
Sendt: 16 April 2006 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

Måske ikke en rigtig HTpc, da den kun bliver brugt til stereo-musik, men derfor skal I da ikke snydes

NorthQ NQ4001A PSU (17 dB)
Asrock P4VT8 mobo
P4 2,67 Ghz (moddet med TR2 M10 SE-køler)
512 Mb RAM
128 Mb Radeon 9600
Samsung CD-drev
LiteOn DVD-/+R
80 Gb Seagate HDD
ST Lab RAID-controller
2 x 120 Gb Maxtor DiamondMax 10 (i RAID1)
Billigt noname kabinet beklædt indvendigt med blygummi og gemt under et bord
Hercules DJ Console USB-lydkort



__________________
Mit setup:
FLAC, Hercules DJ Console, Densen Beat B-100, Qln Signature MK. II
Til top Vis Mark.S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mark.S
 
F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 4023
Sendt: 17 April 2006 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

HP Pavillion ZV6242EA til bare 7000 kroner! Virker det så? Åh-jo, til husbehov!  

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF06b/21115-314929-1 308945-1308945-1308945-12256708-66074165.html

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6646
Sendt: 17 April 2006 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

Denne skal op og køre hos mig , når min stue er færdig

kabinet cooler CM Stacker 810 med 2 top blæser
2xAsus GF7800 GTX Extreme
OCZ EL DDR PC-4000 Gold Edition 2x1024mb
PSU ATX 12V Noisetaker Enermax 600w
DFI LPNF4 SLI-DR
AMD Alhlon 64x2 Dual 4400+
3xmaxtor 6L250SO 250GB 7200

Vandkøling system.
alphacool NexXxos XP (socket 754/939/940) til cpu
GF Alphacool NexXxoS NVXP-3 NVidia 6800/7800
bundkort WAK MB Alphacool SNB-N Silver Northbridge
Innovatek Konvekt-O-Matic Ultra (sort)
Innovatek Konvekt-O-Matic (sort)
pumpe Innovatek HPPS Plus 12V
samt Innovatek Fan-O-Matic Micro

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes