| Sendt: 17 April 2006 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne skal op og køre hos mig , når min stue er færdig
kabinet cooler CM Stacker 810 med 2 top blæser 2xAsus GF7800 GTX Extreme OCZ EL DDR PC-4000 Gold Edition 2x1024mb PSU ATX 12V Noisetaker Enermax 600w DFI LPNF4 SLI-DR AMD Alhlon 64x2 Dual 4400+ 3xmaxtor 6L250SO 250GB 7200
Vandkøling system. alphacool NexXxos XP (socket 754/939/940) til cpu GF Alphacool NexXxoS NVXP-3 NVidia 6800/7800 bundkort WAK MB Alphacool SNB-N Silver Northbridge Innovatek Konvekt-O-Matic Ultra (sort) Innovatek Konvekt-O-Matic (sort) pumpe Innovatek HPPS Plus 12V samt Innovatek Fan-O-Matic Micro
|