| Sendt: 15 Maj 2005 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten M. skrev:
| ps. Grunden til at 7700 er højere på listen end SP7505 er jo bla. pga. af prisen. Ikke fordi den er bedre kvalitet. |
|
|
Prisen spiller selvfølgelig en vigtig rolle og er selv sagt mange gange udslagsgivende for hvad man køber. Når man så har fundet ud af hvor meget man vil give for en pj`er så går man i gang med at finde en PJ`er. I dette tilfælde her ligger valget hos mig om jeg skal gå efter lcd, hs50, eller dlp, benq 7700 da det ligger inden for mit budget. Så kan sp7205 være af nok så god kvalitet, men det er blot ikke relevant for mig pga. prisen.
Jeg så på et tidspunkt en hc900u som havde et utroligt godt billede så hvis 7700`er er bedre en den så bliver det et utroligt svært valg hs50 eller 7700.
Jeg tror også at hs50`eren har noget af "skylden" for at dlp producenterne er kommet ud af start hullerne og sænket prisen. LCD pj`er har fået bugt med deres "børnesygdomme" hønsenet og VB som er så godt som væk med de nye generationer, hs50 og Z3. Men er DLP ulempen, rainbow væk med den nye 7700`er? Det vil jeg gerne se, eller skal vi vente på at de 3 chips dlp`er komme ned i pris for at slippe helt for det problem.
|