Sendt: 28 Marts 2005 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
GgozZ skrev:
Synes specifikations mæssigt at de minder meget om hinanden, kan dog bedre li DC1515's rå udseende, hvor 1215 er lidt mere tilbagestående og mindre dominerende 
Måske skulle jeg prøve at finde begge to og lytte til dem, hvad er fair brugt priser for begge sæt ?
|
|
|
Held og lykke, lad os høre nærmere når du engang får fat i noget.
Husk at kigge godt efter og tryk lidt på enhederne da du hurtigt kan høre om spolerne har været nær smelte punktet + kanten af enhederne, de bryder tit op når de bliver lidt op i årene, da det er ældre højtalere vi her snakker om.
Prismæssigt ved jeg ikke rigtigt, 1215 har jeg set for ikke så længe siden og den vil folk have penge jeg mener det var 7000,-, 1515 har jeg ikke set i lang tid.
Har du aldrig overvejet CLSC-215, den ligner næsten 1515 på en prik + at den gør det vist også godt hvad jeg sådan har hørt og prismæssigt bliver det nok ikke ret meget mere en folk vil have for deres 1515/1215.
Prøv hvis du har mulihed og gå i hifi-klubben og lyt til dem.
Fandt lige et af mine blade fra 1990, og rigtigt som der blev skrevet før så har den første model 2-stk mellem toner, og kan også se at den er væsentligt mere følsom, er på 100Db men som før skrevet papir er taknemligt.
PE.
|