Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 16:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: NAD S500 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 06 April 2005 kl. 18:51 | IP-adresse registreret  

Oki så må jeg få skiftet laseren 

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

G40driver
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 06 April 2005 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

Hvis i snakker med "Stridsvognen" som også har NAD Silverline til salg herinde, så vil han nok sige at det er meget risikabelt med brændte CDér.

Kommer faktisk i tvivl om det var CD eller DVD afspilleren der ikke kunne tåle det.

Men de får de symptomer som i beskriver

Pioneer M90 x2
Pioneer C90
Dali Grand
Cambridge DacMagic 100
Til top Vis G40driver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af G40driver

donkeyshark
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Sendt: 06 April 2005 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Snak nu med jjteknik, som jeg gav et link til. De må have haft mange S500 mellem fingrene og er kompetente folk. Telefonen er jo opfundet. Så vidt jeg husker, står der oven i købet på deres hjemmeside, at tilbud er gratis ved indlevering på vækstedet.

Rizzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 06 April 2005 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

Du som sagt 3 måneders returret ikke????

jeg hader når folk sælger noget der ikke helt eller kun delvist virker! har sq selv brændt nallerne et par gange, og jeg har kun handlet brugt hifi over nettet i 1½ år nu... senest var det min Densen cd, der kom fra norge med en defekt udgang - før det var det en Denon PMA-2000R hvor en transistor futtede af (næsten) uprovokeret....

send den retur til sælger eller lad ham betale rep. - det andet kan dæleme ikke passe!!

Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
Til top Vis Rizzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rizzo

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 April 2005 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

jeps .. tak for det ..

nu er det bare sådan at personen der har solgt mig den har givet mig 3 måneders reklamation .. og så er det jo lidt skidt at skulle gå ud og bruge penge på at få skiftet laseren .. men det ender det nok med ..

Men jeg tror ikke jeg går til jjteknik hvis jeg vælger at få den skiftet .. ikke fordi jeg ikke tror de er dygtige og ikke har kompetencen til at løse problemet. Men fordi min arbejdsplads bruger high end ude i vanløse og de plejer at være dygtige til sådan noget .. og så er det nok også muligt at få samme rabat som min arbejdsplads for.

Ellers tusind tak for tippet donkeyshark.

grr .. hvorfor skal den smiley være skaldet .. det ser åndsvagt ud kan vi få noget hår på den .. jeg er ikke skaldet .. eller ihvertfald næsten ikke

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

donkeyshark
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 April 2005 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

Det sidste forslag fra rizzo dur da ikke. Så kan monoton varisj og sælgeren jo fortsætte med at diskutere, om der er en fejl eller ikke. Der skal en kompetent udtalelse til - det får man hos fagfolk. Du sidder og fedter med en sag i håb om at kunne få gratis hjælp ved et eller andet fantastisk råd. Efter min bedste overbevisning udskyder du kun det ubehagelige og forringer din egen stilling overfor sælger ved at trække tiden ud. Der kommer ikke et råd, som kan løse den knibe du er i. Du må skride til handling.

Normalt er jj betydeligt billigere og hurtigere end high end, men hvis du har bagom forbindelser, er sagen muligvis en anden. I øvrigt reparerer jj for Klubben.

Held og lykke med det.

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 April 2005 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

Rizzo skrev:

Du som sagt 3 måneders returret ikke????

jeg hader når folk sælger noget der ikke helt eller kun delvist virker! har sq selv brændt nallerne et par gange, og jeg har kun handlet brugt hifi over nettet i 1½ år nu... senest var det min Densen cd, der kom fra norge med en defekt udgang - før det var det en Denon PMA-2000R hvor en transistor futtede af (næsten) uprovokeret....

send den retur til sælger eller lad ham betale rep. - det andet kan dæleme ikke passe!!

ja præcis .. ville jo gerne have ham til at betale og han sagde at hvis der var noget i vejen skulle jeg bare sende den og så ville han klare den med hifiklubben som han havde noget garanti hos. Eller lignende.

men han blev ved med at sige at det er en high end cd afspiller og sådan er den bare .. efter jeg så har nægtet at det kan være hverken den måde maskinen står på eller bare en følsom high end cd afspiller så har han sagt at han ville forhøre sig .. har dog ikke hørt noget fra ham siden da...

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 April 2005 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

donkeyshark skrev:

Det sidste forslag dur da ikke. Så kan monoton varisj og sælgeren jo fortsætte med at diskutere, om der er en fejl eller ikke. Der skal en kompetent udtalelse til - det får man hos fagfolk. Du sidder og fedter med en sag i håb om at kunne få gratis hjælp ved et eller andet fantastisk råd. Efter min bedste overbevisning udskyder du kun det ubehagelige og forringer din egen stilling overfor sælger ved at trække tiden ud. Der kommer ikke et råd, som kan løse den knibe du er i. Du må skride til handling.

Held og lykke med det.

jep .. tror også bare det ender med at jeg for betalt for at få den fikset, og så lever med en dejlig maskine...

evt prøver at få ham til at betale det når den er lavet. Men det vil han jo nok ikke ...

donkeyshark
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 April 2005 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

Her er lidt om laser pick-ups:

http://www.dalbani.co.uk/electronic_components/cd_laser_pick ups.php?offset=100

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes