Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2026 | 16:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Hvor meget DVD for 250kr.? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 12 April 2005 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:

Jeg købte en Denver ting i Harald Fyborg til 289,- , og det eneste positive jeg kan sige om den er at den æder simpelthen alt. Billedet er ringe, nusset i kanten og ringe i opløsningen. Lyden er, omend en anelse musikalsk på musik-DVD'er, bundløs og kedelig. På CD er den også ringe, mager og boomy når den ikk' skal være det og umusikalsk i lyden......lidt ghettoblaster agtigt er nok det der bedst beskriver den bedst......

Så det blev samlet til et flot 5-tal

Så skal en Playstation 2 ha' karakteren 03 eller lavere, jeg købte den selv samme DVD hos vores ven Harald og den er ca. 10 gange hurtigere og lettere at betjene, samt billede er langt skarpere. Men jeg den er da totalt skod på billed siden i forhold til en klasse DVD maskine, men sammenlign lige med en VHS film ... jeg er glad for at være gammel, det er nemlig billigt!

PS: Resten af budget'et går jo til hifi, så der er ikke noget tabt.
PPS: Det med lyden er næsten lige meget hvis man har en DAC eller cdafspilder med digitalt-input ... men det er snurrerundt folket nok ikke enige i
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 17 April 2005 kl. 06:19 | IP-adresse registreret  

Jeg er aldeles uenig i, at Fyborg-tingen har et skarpere billede end PS2 . PS2 er iøvrigt også en elendig DVD-afspiller, men dog klasser bedre end det Denver skrammel . Denveren er dog, som der nævnes, en langt nemmere maskine at betjene og loader langt hurtigere end PS2.......det er vist også det eneste positive der er at sige om den  

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes