Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 18:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Super test af NLE kabler... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 9
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 16 December 2005 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

Så har NLE kablerne fået et internationalt navn: DUAL CONNECT - og en hjemmeside:http://www.dual-connect.com/

Interessant at se hvordan det kommer til at gå i forhold til de etablerede producenter...

Til top Vis Go4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Go4it

Sven Palvig
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 16 December 2005 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Nilau skrev:
Groove skrev:

Jeg læste Mijus indlæg som en opfordring til at nyt ikke altid er bedre og hvis man ved man man går efter kan man spare penge....

Jeg syntes også dit indlæg viser at det modsatte også kan være tilfældet

Hej Groove...

He...jeg kan se hvad du mener. Men jeg ved præcis hvad jeg går efter! Jeg vil ha' et kabel som ikke sætter nogen signatur på musikken. Og det er (åbenbart) ikke så nemt som det lyder. Alt for mange kabler har en "god diskantgengivelse" eller en god "mellemtone" (fortsæt selv)...men det er ikke nok. Jeg vil ikke ha' et kabel der kendt for at have en "god mellemtone"!  Det skal have 'lige meget' af det hele. Det skal besidde en neutralitet som ikke 'stempler' al musik med (alt for megen) fortolkning og egenlyd. I den forbindelse har jeg gennem mange år afsøgt markedet. Jeg er (foreløbig!) stoppet ved NLE og Duelund. Begge disse fabrikater kan, efter min mening, noget som jeg ikke er stødt på før i samme grad. Det er i denne sammenhæng svært at bruge de almindelige termer i forbindelse med beskrivelse af lyden. Der er ikke tale om 'lyse' eller 'mørke' eller 'detaljerede' kabler. Alt er bare til stede i de rette 'mængder'. Det skal man høre med egne ører.

Dette betyder naturligvis ikke, at der i fremtiden ikke kan dukke noget op, som i mine ører lyder endnu mere 'rigtigt'!

Sådan er (hifi)livet jo også!

Med venlig hilsen

Niels L.

____________________________________________________________ _______

NLE kabler har en del tilfælles med Duelundkabler. Her tænker jeg på højttalerkablerne. Duelund bruger sølv ligesom NLE. Duelund bruger fladvalsede. NLE bruger 2x2,5 kvt. sat sammen, så det minder om fladvalset.

Kabler med mange ledere giver nogle diode strømme imellem lederne, der ikke er godt.

Solid care kabler giver en del problemer med udstråling.

NLE og Duelund giver ikke de problemer.

Kablerne minder også om hinanden lydmæssigt.

MVh. Sven Palvig

Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 December 2005 kl. 00:48 | IP-adresse registreret  

Sven Palvig skrev:
Nilau skrev:
Groove skrev:

Jeg læste Mijus indlæg som en opfordring til at nyt ikke altid er bedre og hvis man ved man man går efter kan man spare penge....

Hej Groove...

He...jeg kan se hvad du mener. Men jeg ved præcis hvad jeg går efter! Jeg vil ha' et kabel som ikke sætter nogen signatur på musikken. Og det er (åbenbart) ikke så nemt som det lyder. Alt for mange kabler har en "god diskantgengivelse" eller en god "mellemtone" (fortsæt selv)...men det er ikke nok. Jeg vil ikke ha' et kabel der kendt for at have en "god mellemtone"!  Det skal have 'lige meget' af det hele. Det skal besidde en neutralitet som ikke 'stempler' al musik med (alt for megen) fortolkning og egenlyd. I den forbindelse har jeg gennem mange år afsøgt markedet. Jeg er (foreløbig!) stoppet ved NLE og Duelund. Begge disse fabrikater kan, efter min mening, noget som jeg ikke er stødt på før i samme grad. Det er i denne sammenhæng svært at bruge de almindelige termer i forbindelse med beskrivelse af lyden. Der er ikke tale om 'lyse' eller 'mørke' eller 'detaljerede' kabler. Alt er bare til stede i de rette 'mængder'. Det skal man høre med egne ører.

Dette betyder naturligvis ikke, at der i fremtiden ikke kan dukke noget op, som i mine ører lyder endnu mere 'rigtigt'!

Med venlig hilsen

Niels L.

NLE kabler har en del tilfælles med Duelundkabler. Her tænker jeg på højttalerkablerne. Duelund bruger sølv ligesom NLE. Duelund bruger fladvalsede. NLE bruger 2x2,5 kvt. sat sammen, så det minder om fladvalset.

Kabler med mange ledere giver nogle diode strømme imellem lederne, der ikke er godt.

MVh. Sven Palvig

Svend - der er pokkers til forskel (fysisk) i en fladvalset (Duelund), og en solid core (NLE), i og med overfladen er meget større i en fladvalset + hele NLs "Dual Core"koncept (som er guldbelagt), så (må) der være en (stor?) forskel i lyd.... Det er som nat og dag (teoretisk)

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Sendt: 17 December 2005 kl. 01:14 | IP-adresse registreret  

Go4it skrev:
Sven Palvig skrev:
Nilau skrev:
Groove skrev:

Hej Groove...

Med venlig hilsen

Niels L.

MVh. Sven Palvig

Svend - der er pokkers til forskel (fysisk) i en fladvalset (Duelund), og en solid core (NLE), i og med overfladen er meget større i en fladvalset + hele NLs "Dual Core"koncept (som er guldbelagt), så (må) der være en (stor?) forskel i lyd.... Det er som nat og dag (teoretisk)

Hmm..ja...teorien er højst forskellig. Men i den ufatteligt komplekse (elektriske!) verden vi lever i, kan man ikke tage noget for givet, eller forudberegne hvorledes lydegenskaberne bliver. Jeg har dog aftalt med en bruger fra hifi4all (som har Duelund-kabler) at vi skal mødes og lytte på begge...altså Duelund og NLE. Jeg er naturligvis på forhånd overbevist om, at NLE'erne er totalt lydmæssigt overlegne..hehe!  Det er helt klart de bedste højttalerkabler jeg nogensinde har haft inden for mine døre. Og til prisen er de et kup af dimensioner!

Nej, vi vil bestemt gå seriøst til værks og være så fordomsfri som muligt. Det bliver spændende.

Er der nogen der allerede har afprøvet disse to fabrikater mod hinanden??

Mvh.

Nilau

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 December 2005 kl. 10:00 | IP-adresse registreret  

Nilau skrev:
Go4it skrev:
Sven Palvig skrev:
Nilau skrev:
Groove skrev:

Hej Groove...

Med venlig hilsen

Niels L.

MVh. Sven Palvig

Hmm..ja...teorien er højst forskellig. Men i den ufatteligt komplekse (elektriske!) verden vi lever i, kan man ikke tage noget for givet, eller forudberegne hvorledes lydegenskaberne bliver. Jeg har dog aftalt med en bruger fra hifi4all (som har Duelund-kabler) at vi skal mødes og lytte på begge...altså Duelund og NLE. Jeg er naturligvis på forhånd overbevist om, at NLE'erne er totalt lydmæssigt overlegne..hehe!  Det er helt klart de bedste højttalerkabler jeg nogensinde har haft inden for mine døre. Og til prisen er de et kup af dimensioner!

Nej, vi vil bestemt gå seriøst til værks og være så fordomsfri som muligt. Det bliver spændende.

Er der nogen der allerede har afprøvet disse to fabrikater mod hinanden??

Mvh.

Nilau

Håber du melder tilbage med jeres oplevelser - og det kan jo være at Duelund lyder bedre.

Jeg hørte for 3 md siden NLE58 signalkablet på mit anlæg, og dét sammen med mit NLE51 (+ NLE11 & 18) var fantastisk...  NLE58 bliver min første anskaffelse i 2006

Sven Palvig
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 December 2005 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE] Svend - der er pokkers til forskel (fysisk) i en fladvalset (Duelund), og en solid core (NLE), i og med overfladen er meget større i en fladvalset + hele NLs "Dual Core"koncept (som er guldbelagt), så (må) der være en (stor?) forskel i lyd.... Det er som nat og dag (teoretisk)

[/QUOTE]

Hej

Det var nu Niels Larsen der fortalte det til mig under et besøg hjemme hos mig, hvor jeg lyttede til hans kabler.

Klart nok har et 8 - tal større overflade. Men måden de udstråler på, minder meget om hinanden. Duelund lagde stor vægt på isoleringen. Plastik var bandlyst. NLE bruger ikke plastik, da det optager/sluger energi, og han har valgt et materiale PTFE, der ikke gør det. Begge kabler giver også bedre dynamik.

Duelund var glad for guld, men syntes at det var for dyrt. Bruger lindolie for at undgå at sølv korridere bl.a. NLE bruger guld, som måske også lyder bedre. Jeg har ikke sammenlignet højttalerkablerne direkte.

Jeg vil på et senere tidspunk beskrive forskellen imelle de to produkter. Jeg syntes første, at de andre skal lytte uden at kende min mening.

Mvh. Sven Palvig

Sven Palvig
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Maj 2006 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

Jeg fortalte at jeg ville vende tilbage, når jeg havde mere erfaring med Duelund contra NLE kabler.

Jeg bruger NLE i mit nr. 1 anlæg, og jeg er meget begejstret for den åbne og klare lyd de har. Et NLE kabel viser alle fejl i et anlæg på et sølvfad, men er det hele rigtig godt, så er der utrolig meget godlyd at hente.

Et Duelund kabel er meget homogent og fokusere ikke på fejlene. Samtidig er det musikalsk, men det har ikke helt den åbne og dejlig klare lyd, der er så god.

I mit anlæg viste det sig, at min Pioner 656 DVD ikke var god nok. Den er nu forbedret og lyder rigtig godt og anlægget har aldrig lydt bedre. Jeg nyder det sådan bare.

Jeg er fortsat med at skifte de interne kabler inde i mine højttalere til basserne. Det giver mere dyb bund og punch, men samtidig ikke nogen oppustedhed i bassen. Kvadrat er godt.

Hvis jeg får råd, vil jeg skifte de interne kabler til mellemtonen også. Der siddeer nu Duelund 0,75 kvt.

Mvh. Sven Palvig

Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Maj 2006 kl. 23:40 | IP-adresse registreret  

Sven Palvig skrev:

Jeg fortalte at jeg ville vende tilbage, når jeg havde mere erfaring med Duelund contra NLE kabler.

Jeg bruger NLE i mit nr. 1 anlæg, og jeg er meget begejstret for den åbne og klare lyd de har. Et NLE kabel viser alle fejl i et anlæg på et sølvfad, men er det hele rigtig godt, så er der utrolig meget godlyd at hente.

Et Duelund kabel er meget homogent og fokusere ikke på fejlene. Samtidig er det musikalsk, men det har ikke helt den åbne og dejlig klare lyd, der er så god.

I mit anlæg viste det sig, at min Pioner 656 DVD ikke var god nok. Den er nu forbedret og lyder rigtig godt og anlægget har aldrig lydt bedre. Jeg nyder det sådan bare.

Jeg er fortsat med at skifte de interne kabler inde i mine højttalere til basserne. Det giver mere dyb bund og punch, men samtidig ikke nogen oppustedhed i bassen. Kvadrat er godt.

Hvis jeg får råd, vil jeg skifte de interne kabler til mellemtonen også. Der siddeer nu Duelund 0,75 kvt.

Mvh. Sven Palvig

Tak Svend! Når du taler om at  udskifte kabler i HT - er det så NLE eller? (kvadrat?) Jeg har i de sidste 6 md. ikke haft tid til at "Nørde" med hifi...  men kunne da godt tænke mig at bruge NLE 51 internt i mine HT.... Vil snart anskaffe NLE 58 externt

Sven Palvig
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Maj 2006 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

Go4it skrev:
Sven Palvig skrev:

Mvh. Sven Palvig

Tak Svend! Når du taler om at  udskifte kabler i HT - er det så NLE eller? (kvadrat?) Jeg har i de sidste 6 md. ikke haft tid til at "Nørde" med hifi...  men kunne da godt tænke mig at bruge NLE 51 internt i mine HT.... Vil snart anskaffe NLE 58 externt

Jeg bruger NLE som er 5 kvt. (2 x 2,5. kvt.) og det trækkes direkte ud fra delefiltret. På nuværende tidspunkt bruges det kun til basserne, da kabler er helt utroligt godt der. Jeg har brugt 2,4 meter, så det er en del der bruges. Det er også to 8 "jeg har i mine højttaler.

Mellemtonen har jeg ikke skiftet endnu, men jeg kunne godt tænke mig det, da det måske vil give mere hug  i mellemtonegengivelsen. Men det er jo også et spørgsmål om økonomi.  Et skift af kabel til NLE i diskanten overjejes også.

Mvh.

Sven Palvig

Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Maj 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  

Så har Niels larsen fået patent på sit kabel = en "opfindelse"! Det er godt gået når man tænker på at det "bare" er et simpelt kabel - og hvor svært det er at få et patent!     Et stort tillykke til en audiophil ildsjæl - som forhåbentlig nu bliver belønnet for sit talent 

http://www.dual-connect.com/

audiofreak
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2005
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 19:42 | IP-adresse registreret  

Så vidt jeg kan se står det Patent "Pending" på hjemmesiden. Det betyder at man har indgivet patent, men at det endnu ikke er "Filed" - dvs. godkendt og registreret.

Det er meget brugt (og helt gratis) at påstå, at man har et patent "pending". Det skaber en hvis respekt om produktet og de færreste gennemskuer trick'et.

Jeg tror ikke, at "anvendelsen af to parallel tråde" kan patenteres. Hvis det er tilfældet, vil jeg i hvert fald forsøge at få patent på "at gå over gaden, når der er grønt lys".

Jeg har ikke hørt på kablerne, men mine DYI erfaringer siger at guld pålagt sølv dæmper diskanten. Desuden kan en så tyk tråd, som der anvendes i HT kablet, ikke være homogen i lyden (giver normalt afkortet udklingning i bunden (fejltolkes ofte som stramhed), samt gradvist aftagende opløsning mod toppen)

Til top Vis audiofreak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af audiofreak

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 21:26 | IP-adresse registreret  

audiofreak skrev:

Så vidt jeg kan se står det Patent "Pending" på hjemmesiden. Det betyder at man har indgivet patent, men at det endnu ikke er "Filed" - dvs. godkendt og registreret.

Det er meget brugt (og helt gratis) at påstå, at man har et patent "pending". Det skaber en hvis respekt om produktet og de færreste gennemskuer trick'et.

Jeg tror ikke, at "anvendelsen af to parallel tråde" kan patenteres. Hvis det er tilfældet, vil jeg i hvert fald forsøge at få patent på "at gå over gaden, når der er grønt lys".

Jeg har ikke hørt på kablerne, men mine DYI erfaringer siger at guld pålagt sølv dæmper diskanten. Desuden kan en så tyk tråd, som der anvendes i HT kablet, ikke være homogen i lyden (giver normalt afkortet udklingning i bunden (fejltolkes ofte som stramhed), samt gradvist aftagende opløsning mod toppen)

Når du lytter til de kabler, bliver du nødt til at revidere dine DIY-erfaringer! ;-)

Jeg er lidt i tvivl om du med "guld pålagt sølv" mener guld med sølv udenpå eller

"guldpålagt sølv" - sølv med guld udenpå?

(Kablerne er af finsølv med guld udenpå).

Hvad siger dine DIY-erfaringer i øvrigt om signalkabler i rent guld??

Hilsen

Nilau

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

audiofreak
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Juni 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Hovsa, jeg mente sølv pålagt guld.

Nej, jeg har ikke lyttet på rent guld. Så vidt jeg husker er NLE's signalkabler i rent guld, korrekt?

Tør man spørge om hvilket kabel, du havde før du fik NLE's ?

Aksa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

audiofreak skrev:

Det er meget brugt (og helt gratis) at påstå, at man har et patent "pending". Det skaber en hvis respekt om produktet og de færreste gennemskuer trick'et.

Jeg har ikke hørt på kablerne, men mine DYI erfaringer siger at guld pålagt sølv dæmper diskanten. Desuden kan en så tyk tråd, som der anvendes i HT kablet, ikke være homogen i lyden (giver normalt afkortet udklingning i bunden (fejltolkes ofte som stramhed), samt gradvist aftagende opløsning mod toppen)

Mht. "Patent pending", så bliver det ganske rigtigt misbrugt ganske overordentligt meget.

Men - hvis man kender blot den mindste smule til Niels Larsen, så vil man vide, at han nok er en af de mest seriøse folk, der findes i hifi-branchen overhovedet, så i dette tilfælde er der ikke tale om noget "trick" - der er rent faktisk indgivet en patentansøgning, hvilket du vil kunne få verificeret ved at tage kontakt til de danske patentmyndigheder. Jeg har desværre ikke ansøgningsnummeret ved hånden, men hvis du ringer til Niels Larsen, ved jeg, at han med glæde vil oplyse det.

Det er altid en rigtigt god idé at undersøge tingene, inden man begynder at skyde folk noget i skoene .....

Hvad angår dine "teorier" om kablernes udformning og den deraf følgende lyd, så kan jeg fortælle, at Niels Larsen har brugt flere år på at finpudse kablerne lydmæssigt vha. udformning, tværsnit og materialer, og at vi er mange, der synes, at der er kommet nogle aldeles fremragende kabler ud af det.

Dine teoretiske betragtninger omkring kablerne kan jeg ikke genkende i den lyd, som de har - og det må foreslås, at du lytter seriøst på dem i stedet for at udtale dig på et teoretisk grundlag.

Mange kabler har været afprøvet i mit system, og NLE-højttalerkablerne tævede med lethed et sæt kabler fra en anden seriøs producent til over 20 kilo. De har indtil videre kun måttet se sig slået af et sæt kabler til omkring 130 kilo .....

"Life is too short for over-expensive hi-fi pretending to be high-end"
Til top Vis Aksa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aksa

audiofreak
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Juni 2006 kl. 00:01 | IP-adresse registreret  

Hvilke kabler er det helt præcist du har sammenlignet med?

Aksa
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Juni 2006 kl. 22:48 | IP-adresse registreret  

audiofreak skrev:
Hvilke kabler er det helt præcist du har sammenlignet med?

Det er faktisk uendeligt ligegyldigt, hvilke kabler det drejer sig om (og det var også derfor, jeg ikke nævnte navne). Det, det handler om, er at jeg har dannet mig et indtryk af kablerne ved at LYTTE til dem - i stedet for at bringe forudfattede meninger om såvel kabler som producent til torvs!

audiofreak
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Juli 2006 kl. 09:36 | IP-adresse registreret  

Aksa skrev:

Det er faktisk uendeligt ligegyldigt, hvilke kabler det drejer sig om (og det var også derfor, jeg ikke nævnte navne).

Hvis man skal forstå dit udsagn om at NLE kablerne er bedre end andre konkrete kabler, er man nødt til at vide hvad du sammenligner med. 

Aksa skrev:
Det, det handler om, er at jeg har dannet mig et indtryk af kablerne ved at LYTTE til dem - i stedet for at bringe forudfattede meninger om såvel kabler som producent til torvs!

Jeg har endnu ikke selv haft mulighed for at lytte til kablerne, men jeg kender folk der har. Deres mening er således ikke forudfattet. Og ikke alle var udelt tilfredse. Er diskussionen i denne tråd åben nok til der plads til sådan et udsagn?

Aksa
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Juli 2006 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

audiofreak skrev:

Aksa skrev:
Det er faktisk uendeligt ligegyldigt, hvilke kabler det drejer sig om (og det var også derfor, jeg ikke nævnte navne).

Hvis man skal forstå dit udsagn om at NLE kablerne er bedre end andre konkrete kabler, er man nødt til at vide hvad du sammenligner med.

Aksa skrev:
Det, det handler om, er at jeg har dannet mig et indtryk af kablerne ved at LYTTE til dem - i stedet for at bringe forudfattede meninger om såvel kabler som producent til torvs!

Jeg har endnu ikke selv haft mulighed for at lytte til kablerne, men jeg kender folk der har. Deres mening er således ikke forudfattet. Og ikke alle var udelt tilfredse. Er diskussionen i denne tråd åben nok til der plads til sådan et udsagn?

Altså - det drejer sig overhovedet ikke om, hvordan kablerne lyder, for det er der naturligvis 1000 meninger om. Fred være med det.

Jeg synes personligt, at kablerne er gode forhold til prisen, og det er baseret på hifi-erfaring (og rigtigt mange forskellige kabler) gennem 35 år. Dermed ikke sagt, at de er verdens bedste. Men i mit setup spiller de aldeles fremragende.

Det, der er problemet med din polemik er, at du først starter med at skyde en producent i skoene, at han fupper med patentangivelser - uden først at undersøge, hvordan tingene hænger sammen.

Dernæst begynder du at kritisere producentens kabler ud fra nogle teoretiske betragtninger - uden overhovedet selv at have lyttet til dem. Jeg har nul respekt for folk, der udtaler sig om produkter ud fra teoretiske betragtninger og hvad andre siger.

Derimod kan jeg sagtens respektere, at folk lytter til et produkt og derefter udtaler sig - og så er det sådan set ligegyldigt, om de udtaler sig positivt eller negativt. Dette er et åbent forum, og alle har lov til at have en mening, hvilket jeg på ingen måde forfægter. Jeg er bare dødtræt af folk, der udtaler sig skråsikkert om produkter på baggrund af noget, de tror - uden overhovedet selv at have hørt dem.

Prøv at lytte til kablerne, og lad os så høre, hvad du synes

Og for god ordens skyld - jeg har ingen økonomiske interesser i NLE, og er heller ikke ansat hos Niels Larsen

audiofreak
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Juli 2006 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=Aksa] ... Jeg er bare dødtræt af folk, der udtaler sig skråsikkert om produkter på baggrund af noget, de tror - uden overhovedet selv at have hørt dem.

Prøv at lytte til kablerne, og lad os så høre, hvad du synes

/QUOTE]

Ok. Jeg vil lytte grundigt til et af NLE's signalkabler. Jeg vil også prøve at fremstille en kopi og lave en sammenligning (det er jo ikke svært at få fat i finguld tråd (99.99%), teflonisolering og de phonostik NLE bruger - til sammen koster det formentligt under 25% af den vejl. udsalgspris som NLE tager). Forum'et vil blive orienteret om resultatet.  

Aksa
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Juli 2006 kl. 22:48 | IP-adresse registreret  

Jeg kan så lige indskyde, at jeg har hørt såvel højttalerkabler som signalkabler fra NLE, både hos mig selv og flere andre steder. Min favorit er helt klart højttalerkablerne, da jeg synes, at signalkablerne trækker i en lidt anden retning end den lyd, jeg bedst kan lide. Dermed ikke sagt, at det er dårlige signalkabler - men igen er der mange meninger om tingene. Og jeg kender flere, som synes at signalkablerne er lige i øjet (til deres system)

<< Forrige Side af 9 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum