Forfatter |
|
hitachi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 709
|
Sendt: 02 Februar 2006 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan kun gi`Thohan 100 % ret. Jørgen Jørgensen fra ( Ardency.dk) giver èn KANON kundeservice og så er han billig også :) . Er supertilfreds med min Classic CD No.01b. Spiller bare dejligt og musikalsk og så til den pris !. Har lige bestilt en ny forstærker hos Ardency.dk , èn Classic 6.8. Efter at have set Hifi4All`s anmeldelse af den , er det totalt billig sluppet at betale lidt over 4.000kr for sådan èn. Spiller garanteret himmels på et par Spendor.
|
Til top |
|
|
hitachi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 709
|
Sendt: 02 Februar 2006 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så blev Classic 6.8 sat til.Købte en demomodel , så jeg tror den er "brændt ind" . Lyden er åben og musikalsk på den "rigtige " måde. Ikke noget med at den pinder alle fejl på indspilningerne ud ,eller nådesløst afslører alle andre fejl i afspillekæden . Med hensyn til Hifi4All`s test af samme forstærker , hvor det blev bemærket at volumenkontrollen skulle drejes meget / meget lidt , ja så kan jeg berolige med at Classic 6.8 ´s volumenkontrol opfører sig på samme normale måde som min Accuphase. Altså ingenting at bemærke der heller. Finish er selvfølgelig ikke på Accuphase niveu , men Accuphase koster også temmelig meget mere. Synes udseende og finish generelt er pænt og iorden.Selv min kone synes Classic 6.8 er pæn . Lyden er blød og dynamisk på samme tid.Stereoperspektivet / lydbilledet er stort og dybt.Forstærkeren er ikke udseendedesmæssigt klodset og jeg har endnu ikke hørt en integreret forstærker til under 10.000 spille bedre i sammenligning med Classic`n. Har hverken aktier eller nogen interesser i Classic , men er blot dybt forundret over hvor meget forstærker man kan få for 4.500kr !! Anbefales varmt , hør den før du køber andet og spar en masse penge 
|
Til top |
|
|
thohan Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juni 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 151
|
Sendt: 11 Maj 2006 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der nyt - næsten det hele.
|
Til top |
|
|
Søren P. Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 191
|
Sendt: 11 Maj 2006 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen det blev da bestemt ikke dårligere af en "lille" udskiftning!! RIGTIG flot
|
Til top |
|
|
thohan Forum Bruger

|
Sendt: 11 Maj 2006 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Søren P. skrev:
Jamen det blev da bestemt ikke dårligere af en "lille" udskiftning!! RIGTIG flot
|
|
|
Nej vel Tak for ordene.
|
Til top |
|
|
jetz Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
Sendt: 14 Maj 2006 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser rigtigt lækkert ud! Jeg har selv haft noget lignende (b200/b300/b400, haydn), men er nu på udkig efter en opgradering, som meget vel kunne blive noget ala det du har. I den forbindelse har jeg lige et pedantisk spørgsmål til dig angående den nye b400+. Jeg har lagt mærke til at Densen på deres nye produkter er begyndt at bruge et lidt anderledes display, det ligner noget dot/matrix agtigt noget. Spørgsmålet er så om de også gør det i deres b400+, som jo er en ældre årgang en b110. Altså er displayet på din b400+ og din b110 ens (lysstyrke, tallenes størrelse, antal linier osv.)? 0
|
Til top |
|
|
thohan Forum Bruger

|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 08:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
jetz skrev:
Ser rigtigt lækkert ud!
Jeg har selv haft noget lignende (b200/b300/b400, haydn), men er nu på udkig efter en opgradering, som meget vel kunne blive noget ala det du har.
I den forbindelse har jeg lige et pedantisk spørgsmål til dig angående den nye b400+. Jeg har lagt mærke til at Densen på deres nye produkter er begyndt at bruge et lidt anderledes display, det ligner noget dot/matrix agtigt noget. Spørgsmålet er så om de også gør det i deres b400+, som jo er en ældre årgang en b110. Altså er displayet på din b400+ og din b110 ens (lysstyrke, tallenes størrelse, antal linier osv.)?
0
|
|
|
Takker.
Du har ret i at displays på de 2 produkter ikke er helt ens, ikke noget man lægge meget mærke til
Der er ikke nogen af dem jeg har haft på besøg til lytning, der har nævnt det.
Betyder ikke noget for mig.
Jeg lyttede til Arcam (ik så godt) og Naim (lød godt) på VA´erne - Densen var bedre.
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Velkommen til "Arcam klubben". Sg godt at der er nogle som har "set lyset" 
Michael
|
Til top |
|
|
thohan Forum Bruger

|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Velkommen til "Arcam klubben". Sg godt at der er nogle som har "set lyset" 
Michael
|
|
|
Arcam er godt - deres forstærker duer bare ikke med VA Haydn IMO.
Ellers lave de nogle fine produkter - synes dog deres priser er lidt for høje i forhold til det man får.
|
Til top |
|
|