Emne: LC Audio - Hvad fanden sker der!!! ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
PHN2 Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 04 Juni 2005 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg bygger pt. en stor effektblok med masser af lc's stumper. Lars har hjulpet mig nogenlunde fint, jeg synes det er utroligt at han kan være med i det omfang har gør. Jeg vil dog også tilslutte mig kritikken ang. svartider en smule. Det er dog vist mest fordi, som det er nævnt, at jeg var vant til at Henrik var klar på linien. Når man lige står og mangler svar på noget konkret, kan det være frustrerende, at man ikke får svar samme dag man har mailet. Jeg tror dog ikke at ret mange mindre firmaer uden egen supportafdeling kan yde dén service, ingen nævnt ingen glemt.
Lars har mange jern i ilden, jeg synes det er forståeligt, at han ikke kan være alle steder...De gange jeg har mailet/snakket med ham kan man tydelige mærke at han har lyst til at hjælpe, det er nok tiden det kniber med.
Tilsidst vil jeg sige, at når det (zappulse og aktivt delefilter) spiller, så lyder det forrygende. Det kan Lars roligt være stolt af...
Det lyder foriøvrigt spændende (og dyrt i mit tilfælde) at der kommer ny klasse d fra LC-Audio.
mvh. Per.
|
| Til top |
|
| |
MGPProjectS Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 753
|
| Sendt: 04 Juni 2005 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Personligt har jeg intet at udsætte på LC Audio'sservice, og kan ikke hel genkende ovenstående...
Min sidste henvendelse til LC gik på en forespørgsel på en PMD-100 HDCD kreds, hvor jeg havde svar fra Lars himself ganske kort tid efter samt en mail korrespondance samme dag!
Intet at udsætte herfra.
I må heller ikke tro, at nye ejere giver bedre service, produkter osv! Som oftest går det jo helt galt, når økonomer blandes ind i teknikkens fagre verden... __________________ Mvh. MGP
www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 05 Juni 2005 kl. 09:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
MGPProjectS
Der er nok ikke nogen der har noget at udsætte på Lars - Lars er bestemt en flink fyr - og hans moduler leverer en rigtig flot lyd. Men mange klager over det samme - man kan ikke komme i kontakt med firmaet, hvilket har været et tilbagevendende i mange måneder. Samtidigt påpeges det, at der er for mange moduler der ikke lever op til standarden og futter af - og som det erfaringsvis ser ud, alt for mange. Oven i det mangler der så den lovpligtige og nødvendige CE godkendelse, som alle elektriske apparater skal godkendes til og mærkes med. Jeg synes ikke at kan se af af indlæggene, at det er Larses person eller venlighed der angribes, det tror jeg ingen kan eller ønsker at angribe. Det er jo heller ikke Lars der ejer LC og sådan har det været i lang tid - så fejlene og de mangler der er - herunder manglende personale til at tage telefoner, manglende telefonsvarer, afsendelse af ordrer der kommer ind, manglende lovpligtige (sikkerhed) godkendelser af produkterne - kan kun placeres hos ledelsen / ejerforholdet og ikke hos en enkelt ansat.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Agent Cooper Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 622
|
| Sendt: 05 Juni 2005 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er jeg ikke HiFi hjemmebygger, men denne diskussione er blevet ret så interessant alligevel:
- nogle brugere her på HiFi4All.dk giver udtryk for at de er meget glade for LCAudios produkter men giver samtidigt også udtryk for, at de er bekymrede for den forringede service som firmaet yder idag (sådan opleves det) plus andre ting som nævnes.
- LCAudio's kommentar (tilsyneladende repræsenteret igennem LarcC) til dette er (frit tolket): Brugernes dårlige oplevelser som beskrevet her i tråden er, set fra vores synspunkt, en heksejagt og vi vil her ikke tage stilling til eller kommentere folks oplevelser med vores firma - vi vil heller ikke kommentere ydeligere indlæg, endsige læse denne tråd. Derimod vil vi lige afslutningsvis gøre lidt reklame for et nyt innovativt produkt vi arbejder på.
Nu kender jeg hverken LarsC (som muligvis er en helt fin fyr - det er ikke det ) eller LCAudio, men jeg synes godt nok at det er et helt ufatteligt arrogant svar fra en virksomhed til sine kunder/potentielt interesserede.
- er det f.eks korrekt at der er problemer med, at visse proukter 'futter af' før tid? Hvis ja, bliver disse problemer så udbedret?
- er der en kunde, som har haft et produkt til reparation i 10 måneder eller ej og intet hører fra jer?
- hvorfor er jeres færdigprodukter ikke CE mærkede? Det er muligt der er en god grund til det, men i så fald hvad er den grund?
Men jeg kan godt se, at det er nemmere og sjovere at afvise alle klagepunkter som en heksejagt og mudderkastning og så bruge tiden på at udvikle produkter istedetfor, eller hvad man nu laver...
Mvh Thomas
__________________ Truman: "You saw a giant?"
Cooper: "Yes."
Albert: "Any relation to the dwarf?"
|
| Til top |
|
| |
-CK- Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 82
|
| Sendt: 05 Juni 2005 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
-
|
| Til top |
|
| |
LarsC Branchemedlem

LC Audio
Bruger siden: 18 April 2003
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 06 Juni 2005 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK i vinder! ;) Jeg vil alligevel lige bruge lidt tid på denne tråd.
Her er et par eksempler på hvad jeg mener med at historierne vokser i alle mulige retninger:
Citat: Det lyder foriøvrigt spændende (og dyrt i mit tilfælde) at der kommer ny klasse d fra LC-Audio.
og et citat til: Derimod vil vi lige afslutningsvis gøre lidt reklame for et nyt innovativt produkt vi arbejder på.
Der kommer IKKE en ny klasse d fra os, ihvertfald ikke lige foreløbig. Der stod at jeg var ved at eksperimentere med / finpudse en ny teknologi. IKKE et nyt produkt! Hvis det bliver en succes, så tyder det på at man kan bygge det på alle eksisterende versioner af ZAPpulse. Der er dog ikke noget der er sikkert endnu, f.eks. om det rent faktisk ER bedre end nuværende version 2.3 af ZAPpulse.
Med hensyn til service og garanti, så er en udtalelse / antydning som denne her også med til at fordreje sandhederne ganske betragteligt:
(Citat:) - er det f.eks korrekt at der er problemer med, at visse proukter 'futter af' før tid? Hvis ja, bliver disse problemer så udbedret?
Ud af ca. 700 ZAPpulse 2.3 har vi oplevet under 10 moduler ialt der er "futtet af" Heraf er næsten alle pga. folk har byttet om på plus og minus, har tilsluttet den varme leder til indgangen, og ikke stel, så modulet er gået i selvsving og diverse andre fejl. Vi har oplevet 2 moduler der var brændt af uden synlig forklaring. Dog var begge 100V lytter i plus siden bulet op, hvilket tyder på at forsyningen på plus siden har været et pænt stykke over 100V. De er spec'et til max 80 V.
Alle har dog uanset om det var deres egen skyld eller ej fået nye moduler tilsendt gratis!
Med hensyn til Henrik, så var det selvfølgelig rart at vi havde en person ansat til at tage telefoner og snakke med folk. Der var bare lige det problem at vi dengang havde underskud hver mdr. godt nok et lille et, men over et helt år kunne det godt blive til penge. Nu er henrik så ikke ansat længere, og det er selvfølgelig beklageligt at vi ikke længere har nogen til at snakke med folk. Men på den anden side så har det stort set ikke påvirket salget, og nu har vi et lille overskud hver mdr. i stedet for. Og det er jo heller ikke så dumt. Her fra må vi så køre firmaet op på et niveau - stille og roligt - hvor vi igen kan få råd til at ansætte en til at snakke i telefon, og her snakker vi om en omsætning på 1 million ekstra (som en tommelfingerregel).
Med hensyn til service, så har vi hyret et godt og velkvalificeret firma til at tage sig af alt vores service. Nemlig Eek Hansen A/S i Viborg. Vi betaler selvfølgelig regningen i tilfælde hvor det er indenfor garanti perioden, så det fungerer i praksis som hvis det var vores interne service afdeling. Dem kan man altid ringe til på 86624949. Dette arrangement har fungeret i snart 2 år, og står tydeligt angivet under vores handelsbetingelser. Så vi ved at folk har været bekendt med det. I øvrigt synes j eg selv det er en ganske god løsning både for os som virksomhed og for kunderne. F.eks. kan de også få repareret alt muligt andet udstyr på samme værksted.
Så i modsætning til hvad der antydes her i tråden, så har vi totalt styr på service siden. Med hensyn til ham der har haft en raparation inde hos os i 10 mdr, så har vi tilbudt ham at han kunne få sine penge retur, eftersom produktet blev taget ud af produktion, netop pga. at denne kunde havde problemer med produktet. Kunden har accepteret løsningen, og vi betragter dermed sagen som løst.
Med hensyn til om mit første svar virkede aggressivt, så må i selvfølgelig meget undskylde, det var naturligvis ikke meningen. Jeg brugte dog ikke sætningen 'Hvad fanden sker der!!!!' i mit indlæg :D Hov hvor har man set den sætning ?? ;)
Sidst vil jeg sige at alle her inde der måtte have spørgsmål til vores produkter eller andet er yderst velkommen til at kontakte mig, jeg har ikke besvaret mails mens jeg var på ferie, det er korrekt nok, men siden har alle der har sendt en mail fået svar, ihvertfald dem der har spurgt om et eller andet realistisk. Min mail adr. er som altid: lc@lcaudio.dk
|
| Til top |
|
| |
PHN2 Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juni 2005 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lars.
Fint med lidt modspil fra din side, så tråden ikke løber helt af sporet i sure opstød/opdigtede hændelser.
I mit tilfælde (dyrt i mit tilfælde), drejer det sig blot om, at jeg nok ville vælge at skifte, hvis ikke alle, så nogen af mine 11 zapmoduler. Så det var på ingen måde et surt opstød, blot en konstatering af, at hvis jeg ønskede at skifte (hvad jeg nok ikke kunne nære mig for) så ville det blive dyrt. Jeg troede blot, at der kom en 2.4 eller så...(jeg har 2.2). Det lyder da spændende, at det muligvis blir muligt at implementere den nye "finpudsning" i eksisterende moduler (DET er god service!). Det kan man normalt kun i isoterisk høje prislag...
Keep up the good work...For de spiller jo fantastisk.
mvh. Per.
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juni 2005 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
PHN2
Nu tror jeg bestemt du opdigter og hjælper til at ting løber af sporet. Kan du påpege noget i tråden der er opdigtet eller et surt opstød. Så vidt jeg kan se, er der intet i tråden som er sure opstød, eller opdigtede hændelser, men alene reelle oplevelser og klare fakta, som er til at føle på. Og hvis du læser det igen, så er der mange der har samme oplevelser, tilsyneladende igen og igen det samme. Når folk har nogle negative oplevelser og der er mange fejl og mangler at påpege, så er jeg af den opfattelse, at det er vigtigt den slags kommer frem -herunder også, at produkter der ikke har været igennem en lovpligtig test og CE mærkning. Den slags handler om din og alles sikkerhed / tryghed, når vi bringer tingene ind i vores hjem. Alt kan jo godkendes hvis det er i orden og opfylder kravene, så man kan da kun undre sig hvorfor det ikke bliver testet / sikkerhedsgodkendt. Selvfølgelig er det kedeligt for en producent der opstår den slags problemer som her - men det er jo ofte lidt selvforskyldt, hvadenten man hedder LC eller noget andet. Som forbrugere kan vi jo kun opfordre til eller snarere kræve, at den slags bliver bragt i orden, da vi betaler og skal leve op og ned af apparaterne.
med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
LarsC Branchemedlem

LC Audio
|
| Sendt: 06 Juni 2005 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl: Er helt enig med dig. I vort tilfælde kan vi af indlysende årsager ikke levere apparaterne med CE mærket, altså med system certificering, eftersom folk jo selv samler dem. Hvis vi gjorde det måtte vi også samtidig sige at folk ikke kunne købe kabinetdele som var CE mærkede, hvis de havde til hensigt at ændre bare en lille detalje ved indmaden i apparatet (hvilket alle jo gør som noget af det første :-)
Imidlertid anvender vi udelukkende CE og UL godkendte komponenter, og processer. Du vil også kunne se på alle vore sikkerhedsdele at de rent faktisk er både UL og CE mærket. Men vi har som sagt ingen kontrol over hvordan folk rent faktisk skruer dem sammen.
Desuden er vi i samarbejde med vores underleverandør ved at gøre os klar til også at overholde ROHS direktiverne, som kommer til at gælde alt elektronisk udstyr inden længe.
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Juni 2005 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
LarsC
Jeg er glad for at vi er enige om at alle færdigsamlede produkter, så som forstærkere skal godkendes og CE mærkes. Det er også kun dem jeg taler om - de færdigsamlede Predator og andre forstærkere i sælger - herunder også den nye forforstærker, jævnfør jeres egen hjemmeside - dem samler folk da ikke selv. Eller I er måske holdt op med at sælge færdigsamlede forstærkere???
med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
LarsC Branchemedlem

LC Audio
|
| Sendt: 07 Juni 2005 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sidewinder 3 er CE mærket, Predator sælger vi faktisk ikke længere, og skal blot udgå. Den er nu erstattet af V300, som egentlig er den samme forstærker blot i et lidt højere kabinet. I den forbindelse vil jeg da også helt klart overveje om vi skulle få lavet nogle specielle bagpaneler, som er CE mærket til de færdigsamlede apparater.
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Juni 2005 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lars.
Det er jo kanon - så forstår jeg det sådan, at vi fremover kun kan købe afprøvede og godkendte forstærkere, med de obligatoriske CE mærkninger.
Set med forbrugers øjne er det et glædeligt fremskridt - at Sidewinder og V 300, nu som LCs nye produkter, lever op til sikkerhedskravene og har gennemgået det nødvendige for at kunne CE mærkes / godkendes.
Rigtig godt gået at få bragt tingene på et højt niveau, det er det der giver forbrugeren tryghed / sikkerhed, ligesom det er den bedste indgangsvinkel til jeres egen markedsføring. Så se også lige at få aflivet disse andre klagepunkter her i tråden - det kan i jo godt.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
PHN2 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Juni 2005 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Toftdahl.
Vi er helt enige fsva. CE mærkning, sikkerhed osv. men
"Men det er jo nok derfor at deres forretning - tilsyneladende og efter forlydender går dårligere og dårligere." Som du nævner jeg sigter på.
"Man kan jo ikke have elektroniske komponeneter der brænder for et godt ord" nævnes af dig i samme svar som du nævner manglende CE mærkning fsva. de færdige apperater.
Jeg har selv prøvet flere gange at hænge forgæves i røret/vente svar på mail. Det med "tilsyneladende" og "forlydender" bliver tit nævnt i afsporede/lange mudderkastningstråde herinde som de rene kendsgerninger og uigendrivelige facts.
Når Lars beskriver hvor mange moduler der uden grund gik op i røg, så passer det jo ikke rigtigt med det du beskriver. Jeg går ud fra, at du ikke har nogen adgang til at registrere hvor mange eller hvordan modulerne går til de evige hifi-marker.
Det har jo en selvforstærkende kraft, at én herinde mener at have hørt, at en forretning går dårligt, for herefter at lufte det i en tråd...
mvh. Per.
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Juni 2005 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
PHN2
Nu tror jeg vi er nået til vejs ende med denne tråd, Lars får CE godkendt alle færdig produkter i fremtiden, og de gør helt sikkert noget ved de andre mangler og fejl der har været berørt her i tråden. I virkeligheden en stor hjælp for dem at de kan sætte ind hvor det har hængt lidt. Du skal ikke tvivle på det jeg nævner med modulerne, ligesom jeg aldrig ville bringe noget til torvs, hvis jeg ikke havde belæg for det. Jeg har set, hørt og oplevet andre ting i væsentligt andre antal og fejlområder. Men igen - der er ingen grund til at køre mere rundt i det, Lars har været ude med nogle tilbagemeldinger, herunder produktgodkendelser og sikkerhed for fremtiden - samt kundeservice.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
PHN2 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Juni 2005 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 08 Juni 2005 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige checket min mail, og konstateret, at Lars har svaret på min henvendelse, og med en løsning på mit aktuelle problem.
Svaret kom faktisk allerede et par arbejdsdage efter jeg sendte mailen, hvilket nok er en del hurtigere end hvis man havde haft problemer med udstyr fra alle mulig andre mærker. Hvilke producenter gør dette bedre???
Dermed vil jeg gerne slå fast, at jeg STADIG mener LC har en væsentlig bedre service end de fleste andre (hvis ikke alle) producenter på markedet. Problemet er nok bare, at servicen har været endnu bedre... men så længe LC ligger i toppen hvad angår service, skal vi nok tage den med ro.
Jeg er under alle omstændigheder stadig LC-kunde!
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juni 2005 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig
Stor respekt for din oplevelse, det er bare et enkelt i forhold til de mange indlæg, hvor det modsatte er tilfældet. Men lad os nu afslutte det, for i virkeligheden risikerer du at provokere til mere bøvl, med at vende det hele på hovedet, i forhold til de mange andre erfaringer. Lars har lovet at det bliver bedre, og færdige forstærkere vil i fremtiden kun sælges, når de har de lovpligtige godkendelser i relation til CE mærkning - herunder også sikkerhed. At Lars kommer med disse udmeldinger og sagde undskyld her i tråden, er udtryk for at han ønsker at gøre det bedre og få rettet op på tingene - så synes jeg ikke vi skal puste mere til den sag.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
NillerViborg Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!
Bruger siden: 17 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 320
|
| Sendt: 09 Juni 2005 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
På nuværende tidspunkt er jeg nødt til at blande mig i diskussionen.
For at starte vil jeg afsløre, at det er mig der ejer pågældende firma, der står som servicepartner for LC Audio, jeg hedder sjovt nok osse Lars.
Inden for de sidste 2 år har vi forhandlet en del Pulse moduler, samt andre LC ting. Af alle disse ting, har der været følgende standardfejl på Pulse moduler:
ZP02.00 var ikke gode. Alle disse er byttet U/B, der er ikke produceret ret mange, spørt LC, det ved han sikkert.
Der har været en serie MKT 100nf kondensatorer, der var defekte ab fabrik i tyskland, alle moduler med kond. fra denne serie er tilbagekaldt og udskiftet U/B
Ellers bruger vi/jeg selv ca 35 moduler til PA samt surround hjemme, dem der kører i PA bliver brugt og testet HÅRDT, uden nogen tendenser overhovedet. Med hård brug kan bl.a. nævnes drift v. 78 volt, 2 moduler brokoblet i 3 ohm til bunde med W15GTI enheder ( JBL ) - Lang hårdere belastning end LC anbefaler.
Mange hjemmebyggede ZapPulse baserede forstærkere er kommet til rep., fordi folk ikke har haft ordentligt styr på loddekoblen, og fx. derfor har lavet en dårlig stelforbindelse. Hvis stellen forsvinder, vil forsyningen blive skæv i takt med musikkens bealstning, og lytter i PSU vil typisk brænde af, da de bliver påtrykt den dobbelte spænding. Disse rep. er faktisk osse blevet lavet på garanti, selvom det ikke har haft noget med materialefejl og gøre., samtidig med folk er blevet "uddannet" i fejlens grundlag.
På et tidspunkt har der stået en ZapPlayer til rep. fra en gut i odense i ca 8 måneder. Den var sendt uden følgeskrivelse, og uden afsender, hvad gør man så?? - Venter til han ringer.
PT er dr 3 ZapPlayer til rep, alle er pillet kraftigt i af andre personer end undertegnede og LarsC. Når folk har pillet stik og andre komponenter af print, så printet er ødelagt, for at forbedre et produkt, så tar ting tid.
Der står osse en maskine fra norge... - Sendt uden foring i kassen, den bliver nok ikke lavet, men det er ikke LC's skyld., den er sgu smadret.
Det er min tro, at folk der ringer jf. oplysningerne om service der står på LC's hjemmeside får den hjælp vi kan yde! - Ellers vil jeg da opfordre dem til at ringe igen!!
Der kan forekomme ventetider på rep., af visse produkter, faktisk kun ZapPlayeren, da vi er meget omhyggelige med at teste efterfølgende.
Jeg må ikke komme med kontaktoplysningerne her, da posten så bliver slettet som reklame.
Lars / Viborg
|
| Til top |
|
| |
FHWac Forum Bruger

Bruger siden: 07 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 09 Juni 2005 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det jo sådan at en CE mærkning kan gøres af fabrikanten selv så længe produktet går ind under en harmoniseret standard. Producenten skal bare stå inde for at standarden bliver overholdt, have lavet en overensstemmelses erklæring og kunne fremvise dokumentation på at den overholder standarden.
Hvis der ikke er en harmoniseret standard ja så skal produktet testes af en akreriteret organ (Delta) og godkendes (ligesom i gamle dage med Demko)
HVIS et akreiteret organ forespørger på produktet. Det kan være at nogen klager over at et produkt støjer (EMC) og klager så til et organ som kan være Telestyrelsen. De kan så sætte en sag igang (og det koster) og vil forespørge Delta om at kontrollere apparatet og også få dokumentation (teknisk docie) fra producenten. HVIS produktet ikke overholder standarden skal producenten kalde samtlige produkter tilbage for at udbedre fejlen og man får en bøde. Og det er samtlige produkter der er produceret og solgt i hele verden. AV.
Det er vidst ikke alt jeg har stavet helt rigtig men det blev også sent og ordbogen var langt væk.
|
| Til top |
|
| |
j-a-c Forum Bruger

Bruger siden: 14 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 22 Juni 2005 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen.
Efter at have ventet over 10 mdr. på en rep. Skriver jeg et indlæg her, og gør LC. opmærsom på det, så får jeg endelig kontakt. Vi blev enige om, at jeg får mine penge retur, men hvor længe mon der går med det. Indtil videre er der gået over 14 dage, og min tålmodighed er brugt. Det er ikke fordi, det er det stor beløb, men princippet. Jeg har prøvet at, sende dem flere mail, men får intet svar, så nu prøver jeg her igen.
Jeg mener ikke det skulle være nødvendigt at skrive i et forum, før der sker noget, men det ser man jo også på TV.
Mvh. Jens
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|