Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 01:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: LC Audio - Hvad fanden sker der!!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
skruerselv
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

heltny/cujo

Bruger siden: 05 Juni 2005
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Sendt: 22 Juni 2005 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

j-a-c skrev:

Hej igen.

Efter at have ventet over 10 mdr. på en rep. Skriver jeg et indlæg her, og gør LC. opmærsom på det, så får jeg endelig kontakt.  Vi blev enige om, at jeg får mine penge retur, men hvor længe mon der går med det. Indtil videre er der gået over 14 dage, og min tålmodighed er brugt. Det er ikke fordi, det er det stor beløb, men princippet. Jeg har prøvet at, sende dem flere mail, men får intet svar, så nu prøver jeg her igen.

Jeg mener ikke det skulle være nødvendigt at skrive i et forum, før der sker noget, men det ser man jo også på TV. 

Mvh. Jens

Jamen jeg kan kun gi dig ret - det ER sløset ad H..vede til og han ER sløv derovre - heldigvis for mit vedkommende, for det har resulteret i at jeg søgte andre "græsgange" og fik LANGT hurtigere service + efter min mening, en hel del bedre lyd.

Nu har du jo penge tilgode og kan ikk bare lade som ingenting - JEG var blevet skide tosset, hvis jeg var i din situation - - - men det er jeg så ikke, men har simpelthen bare valgt ALDRIG at handle derovre mere.

Jeg har brugt omkring 15-20.000,- ovre ved LC og anbefalet ham til ALLE mine kammerater, hvad der har givet LC et ekstrasalg på omkring 50-60.000,- - - Det gør OVERHOVEDET ikke mig til noget specielt, men efter de sidste MANGE mail´s og irriterende ventetider, er det helt slut med at handle der og anbefale ham - din historie gør jo ikke tingene bedre - JEG FORSTÅR DIG !!! 

Til top Vis skruerselv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af skruerselv

Fiddoo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 02 Juli 2005 kl. 13:22 | IP-adresse registreret  

Vil gerne give mit besyv med, da jeg selv har et par LC produkter. I 1997 byggede jeg et sæt Zapsolute monotrin 78 watts version. Med hjælp i byggefasen fra LC Audio endte jeg op med et sæt som kører den dag idag. De har kørt i 8 år, hver dag i snit 3 timer helt uden problemer.
For 14 dage siden bestilte jeg så, telefonisk, 3 x Zappulse 2.3SE med tilbehør samt kabinet. Denne indgår så i et sorround system. Under byggefasen ringede jeg et par gange for at få hjælp. Ringer man over middag, kommer man igennem. Jeg har fået al den hjælp jeg kunne ønske. Er så endt op med en særdeles velspillende Zappulse som jeg forventer virker mange år ud i tiden. Har en god ven som byggede en Frontline også i 97. Den kører også upåklageligt.

Til gengæld kan jeg nikke genkendene til mail problemet. Har inden for det sidste halve år, sendt en del mails ang. opgradering af eksisterende udstyr, samt forespørgsel på LC Audios RIAA. Jeg har aldrig modtaget et svar ! Jeg valgte derfor denne gang at ringe hver gang det var nødvendigt. Det er mig en gåde hvorfor det halter på dette punkt og må absolut kunne forbedres !

skruerselv
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

heltny/cujo

Bruger siden: 05 Juni 2005
Lokalitet: Øerne
Sendt: 02 Juli 2005 kl. 13:43 | IP-adresse registreret  

Fiddoo skrev:
Vil gerne give mit besyv med, da jeg selv har et par LC produkter. I 1997 byggede jeg et sæt Zapsolute monotrin 78 watts version. Med hjælp i byggefasen fra LC Audio endte jeg op med et sæt som kører den dag idag. De har kørt i 8 år, hver dag i snit 3 timer helt uden problemer.
For 14 dage siden bestilte jeg så, telefonisk, 3 x Zappulse 2.3SE med tilbehør samt kabinet. Denne indgår så i et sorround system. Under byggefasen ringede jeg et par gange for at få hjælp. Ringer man over middag, kommer man igennem. Jeg har fået al den hjælp jeg kunne ønske. Er så endt op med en særdeles velspillende Zappulse som jeg forventer virker mange år ud i tiden. Har en god ven som byggede en Frontline også i 97. Den kører også upåklageligt.

Til gengæld kan jeg nikke genkendene til mail problemet. Har inden for det sidste halve år, sendt en del mails ang. opgradering af eksisterende udstyr, samt forespørgsel på LC Audios RIAA. Jeg har aldrig modtaget et svar ! Jeg valgte derfor denne gang at ringe hver gang det var nødvendigt. Det er mig en gåde hvorfor det halter på dette punkt og må absolut kunne forbedres !
Jamen skide godt og tillykke - men Lars´s problem er bare, at NÅR man kommer igennem, så ANBEFALER han sgu selv at man sender en mail og de blir så kun læst i 3 ud af 100 tilfælde - og hvor er vi så henne ?

Til top Vis skruerselv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af skruerselv

Fiddoo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 02 Juli 2005 kl. 13:46 | IP-adresse registreret  

Har han ikke gjort over for mig under mit byggeproject. Men som jeg skriver: Hans mailsystem fungerer IKKE ! Det må kunne gøres bedre i stedet for at hænge i en telefon !

stigur
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 09 September 2005 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

Hej Allesammen,

Jeg er glad for at læse denn tråd, da jeg selv har haft meget vanskeligt ved at komme igennem til LC Audio. Har haft 2 CD-afspillere stående siden April 05 i Holstebro. Gentagne gange er jeg blevet lovet at der ville ske i noget i situationen, gentagne gange er jeg blevet skuffet. Derfor er denne tråd meget relevant og noget der bør lyttes til. Det er ikke nok bare at sende et indlæg der beskylder for mudderkastning.
Af www.lcaudio.dk kan jeg se at der netop er blevet ansat en ny mand og det må vi håbe er godt.

De gange jeg har været i kontakt med LC Audio, er jeg blevet lovet noget og der så ikke er blevet holdt. Og det er mit største problem med det her; at der ikke bliver holdt det man lover. Det er nemlig utroværdigt og der ikke noget der kan slå et firma ihjel som mangel på troværdighed!

Jeg har ikke et problem med at man ikke taget telefon, men email istedet. Det er der efterhånden mange online-butikker der gør. Kravet er så bare at man rent faktisk svarer på sine mails og det gør LC Audio efter min erfaring IKKE. Og jeg har sendt en del. Derfor har jeg flg. argument/svar til klagerne i denne tråd og Lars's svar:
Telefonservice er et krav: Nej det er ej! Hvis bare man har en velfungerende email-service kan man idag godt klare sig uden. Det er en firma-beslutning om man bruger telefon og det er firmaet selv der ansvarlig for sine politikker.
I kan bare sende en mail: Ja, i princippet, hvis de blev besvaret, men det gør de ikke! Og så kan det jo være ligemeget.
Gå ind på hjemmesiden og send en mail/bed os ringe op: Igen, ligemeget hvis man ikke svarer mails. Og linket til ønske om opringning iøvrigt er istykker.
I laver bare mudderkastning: Nej, de fleste indlæg er klager over konkrete problemer og den slags er ikke mudderkastning. Det er bare kunder der med rette er utilfredse.

Så derfor, til LC Audio's ejere: I må virkelig gøre noget ved det her. Ellers har I snart ikke noget firma vi kan klage over.

Og til jer andre: Er der nogle der ved hvem der rent faktisk ejer LC Audio? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at tage direkte kontakt. Jeg mener ikke Lars er ejer af firmaet mere.

Alt dette er synd, da jeg ligesom jer andre er glad for deres produkter. Og har oplevet Lars personligt fra en meget positiv side.

Så til LC Audio: Kom igen!

Mvh,
Stigur

Til top Vis stigur's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stigur

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 09 September 2005 kl. 13:28 | IP-adresse registreret  

Som man kan læse af LC Audios HP, så er Lars "him self" Clausen flyttet til norge, og skal fremover fungere som ekstern teknologiudvikler.

Håber ikke Lars' kontakt til LC Audio løber ud i sandet. Lars er en yderst kompetent mand, når det gælder udvikling af audio-elektronik. En skam at han den seneste tid ikke har haft tid til kundepleje, for det har han virkelig været kendt for før i tiden. Drop mudderkastningen... Tror ikke nødvendigvis alt dette påstyr sker med Lars' gode vilje. 

Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig

stigur
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 September 2005 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

Hej Igen,

har lige fået øje på side nr. 2 i tråden. Havde kun læst 1 og 3, da jeg skrev mit indlæg. Så hvis noget er gentagelser eller overflødigt, beklager jeg.
Lidt ærgeligt iøvrigt at denne tråd er kommet til at handle om kvaliteten af LC's produkter, når det vist egentlig bare har handlet om langsom service fra starten.

Mvh,
Stigur

hififreak
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 09 September 2005 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

har kendt lars siden 1994 og altid fået en kanon service ved lcaudio også her til sidst har også et sæt 78w klasse a trin og fået lavet mange ting i holstebro lars er en ufattelig dygtig mand med  nogle rigtige gode ideer  til tider har han været rigtig meget hængt op men har altid haft tid til en så det var med megen sorg jeg læste han var flyttet til norge dermed har dansk hifiverden  virkelig mistet en dygtig mand jeg håber hellerikke det løber ud i sandet  med ham og lcaudio men frygter desværre det lidt
Til top Vis hififreak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hififreak

NillerViborg
Lukket konto
Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!

Bruger siden: 17 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 September 2005 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

- Vedr. support på LC's produkter, opgraderinger mm...:

Jeg kan kun endnu engang anbefale at kigge på hjemmesiden under forretningsbetingelser, og bruge det der nævnte firma, skulle der være spørgsmål om dette eller hint af LC's produkter.

Jeg har desværre ikke arbejdet med LC's ting mere end ca. 4 år, så nogle af de ældre produkter kan jeg selvfølgelig ikke garantere at kunne hjælpe med, men i den udstrækning jeg kender produkterne, øser jeg gerne ud af mine erfaringer!!

Lars / Viborg

Til top Vis NillerViborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NillerViborg

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sjælland
Sendt: 10 September 2005 kl. 00:00 | IP-adresse registreret  

LC problemer??????

Desværre ja - eksterne folk i et firma, tyder ikke helt på de næreste og varmeste forbindelser samt positiv udvikling.
Jeg er enig, Lars er en rigtig dygtig og flink fyr - men alle har en grænse, tænk på det. Det er jo ikke sikkert det er Lars det er galt med, det er jo andre der har ejet firmaet i flere år.
Og ja - vi vil savne Lars, LC er helt på R.... uden ham i hverdagen.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

MGPProjectS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004
Sendt: 10 September 2005 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Som man kan læse af LC Audios HP, så er Lars "him self" Clausen flyttet til norge, og skal fremover fungere som ekstern teknologiudvikler.

Håber ikke Lars' kontakt til LC Audio løber ud i sandet. Lars er en yderst kompetent mand, når det gælder udvikling af audio-elektronik. En skam at han den seneste tid ikke har haft tid til kundepleje, for det har han virkelig været kendt for før i tiden. Drop mudderkastningen... Tror ikke nødvendigvis alt dette påstyr sker med Lars' gode vilje. 

Hvad i alverden skal han i Norge? Arbejde for Hegel eller Electrocompaniet?

www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
Til top Vis MGPProjectS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MGPProjectS Besøg MGPProjectS's Websted

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 10 September 2005 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

MGPProjectS skrev:
Hurtig skrev:

Hegel ? er det norsk jeg trode det var fra kina , EC er det oppe igen ? eller laver de svingdøre nu
Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Sendt: 10 September 2005 kl. 10:58 | IP-adresse registreret  

MGPProjectS skrev:

I så fald må vi til at købe norsk HIFI i stedet....

Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig

NillerViborg
Lukket konto
Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!

Bruger siden: 17 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 10 September 2005 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

- Som der står på hjemmesiden er det af personlige årsager, hvis det var meningen der skulle fortælles mere om det, var det sikkert sket.

De kammerater Lars Clausen har, incl. mig selv, kender det dybere grundlag for flytningen, men stadig - hvis manden mener det kommer andre ved, fortæller han sikkert selv om det.

Det har tidligere ved LC Audio været sådan at der har været bedre tid og bedre indtjening på visse produkter, og derfor bedre tid til at yde support på ting der ikke umiddelbart var LC's egne produkter, for eksempel er jeg vidende om flere Luxman ting der er blevet rep.'et deroppe, uden at det umiddelbart har noget med LC og gøre. Det er en udvikler altså for dyr og u-rutineret til, desuagtet at han ( Lars Clausen ) er p***edygtig, og en ganske behagelig person. Der kan en deciderer AfterService mekaniker altså være meget mere effektiv, og meget bedre.

Når så mængden af egne reperationer falder, og bliver så små / modul-opbyggede, at det bedre kan betale sig konsekvent at ombytte / skifte moduler, kan jeg egentlig ikke se noget galt i at de Serviceteknikere der er "slankes" væk fra firma'et, en anstændig tekniker koster trods alt op mod 450-500.000 kr incl. sociale omkostninger - I min verden er det mange penge.

Og når man så ikke mener at have behov for en egen tekniker, kan jeg ikke rigtig se, hvorfor man skulle holde dem ansat, for at kunne yde gratis support på tredjemands produktioner og folks egne ide'er.

Firma'ets fundats og registrering er ret klar "Udvikling og fremstilling af audio produkter" - Jeg ser ikke lige ting som gratis 3.-mands support eller rep. af ting som firma'ets hovedområde.

At man så i visse tilfælde har gjort det for interessens skyld er så en anden sag.

jeg har flere gange siddet deroppe og hjulpet med projekter, og samtidig hørt nogen af de ting folk har ringet og spurgt om, alt lige fra spørgsmål om rør, Acoustic Reality, Luxman, bygning med IcePower ASP moduler,  - Svarer vel til at skrive til Sony i Japan, for at høre om de vil forslå ombygninger af et philips TV???

Så dem, som bare vil snakke om alt muligt, bør måske overveje relevansen af dette, dem som har et konkret problem med et LC produkt, skal selvfølgelig ha al den hjælp og support de kan få.

Og til dem der lige skal vide det.. - Jeg har ingen indflydelse på LC Audios forretningsgange eller økonomi... - Er blot AfterService uddannet. 

Til top Vis NillerViborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NillerViborg

LarsC
Branchemedlem
Branchemedlem

LC Audio

Bruger siden: 18 April 2003
Sendt: 14 September 2005 kl. 12:01 | IP-adresse registreret  

Der er sådan set ikke nogen hemmelighed i hvorfor jeg nu opholder mig i Norge det meste af tiden. Årsagen kan ses her: http://www.lightball.dk/r7.jpg 

Desuden kan jeg allerede nu afvise at jeg arbejder for eller sammen med nogle af de kendte norske mærker, idet jeg slet ikke har kontakt med dem. Jeg har planer om at holde kontakten med audio branchen, og bl.a også alle jer her inde på hifi4all, og min e-mail hos LC har jeg også stadig, selvom de daglige mails nu primært besvares af Jens Posselt. Man kan også maile til mig direkte på lc@lightball.dk. Men jeg kan dog ikke besvare spørgsmål om LC Audio, da jeg jo ikke længere har noget at gøre med den daglige drift. Til gengæld arbejder jeg nu mere målrettet på nye og spændende fremtidige produkter. 

Til top Vis LarsC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LarsC

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 14 September 2005 kl. 12:10 | IP-adresse registreret  

LarsC skrev:
Årsagen kan ses her: http://www.lightball.dk/r7.jpg 

Det er da en årsag der er til at tage og føle på

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

MGPProjectS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004
Sendt: 14 September 2005 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

LarsC skrev:

Det er da en årsag der er til at tage og føle på

Ja, helt klart

Ærgerligt for firmaet LC Audio, dog.

www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
Til top Vis MGPProjectS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MGPProjectS Besøg MGPProjectS's Websted

stigur
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 September 2005 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Hej Allesammen,

Ifht. mit indlæg kan jeg nu sige jeg har været i kontakt med Eek-Hansen. Og alt er nu som det skal være.
Det eneste som har været et problem i denne process, har været kommunikation.
Jeg tror alle har forståelse for travlhed og livets omskiftelighed, det eneste er bare at man gerne vil vide hvad der foregår og hvornår man kommer videre. Og mon ikke LC Audio har lært det nu?
Så slut for mig. Synes iøvrigt det er en god ide hvis Lars kommer til at udvikle og kun det. Har haft lidt svært ved at forstå hvordan han kunne overkomme det hele. Jeg tror alt dette er til bedste for LC Audio, os som brugere og Lars. Glæder mig til at se de nye frembringelser.

Mvh til jer alle og især til LC Audio/Lars
Stigur

LarsC
Branchemedlem
Branchemedlem

LC Audio

Bruger siden: 18 April 2003
Sendt: 15 September 2005 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

Tak for alle de positive ord!

Ville lige poppe ind og sige, at jeg har fået til opgave at gå igennem lcaudio's hjemmeside og få alt til at køre korrekt. Det betyder at bl.a. 'Ring mig op' funktionen nu virker igen. Desuden har de jo ansat Jens Posselt til at sidde ved telefonen, så det burde også være muligt at komme igennem på telefonen igen, ihvertfald det meste af tiden.

Mange hilsner fra

Lars

Til top Vis LarsC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LarsC

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 15 September 2005 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

LarsC skrev:

Det var da en af de bedste årsager til af flytte udenlands hvis det nu skulle være

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes