| Forfatter |
|
torben kbh. Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 163
|
| Sendt: 10 April 2005 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
Ja, der forsvinder mange ting ved indtagelse af alkohol ´ 
Genesis blev mere poppet med Phil Collins som forsanger, men jeg syntes så til gengæld at Collins synger meget bedre end Gabriel men jeg nyder begge perioder og også både Collins og Gabriel's solo stuff. Sjovt nok da jeg i sin tid hørte Marillion's Misplaced Childhood for første gang, syntes jeg Fish lød helt vildt meget som Phil Collins.
[/QUOTE]
ja, det er mere poppet. jeg har lagt mærke til, at der i Fish sang synges med samme melodi som de andre "instrumenter", han kan f.ex. finde på at ligge trykket i stemmen på samme tidpunkt som trummerne. Det er ikke noget jeg har lagt mærke til hos andre sangere, men nu er det heller ikke altid jeg hører ordentligt efter.
|
| Til top |
|
| |
Riis Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 420
|
| Sendt: 10 April 2005 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mht. at Fish kommer til Europa i efteråret og spiller en "Misplaced Chilhood" turne fik jeg oplysningen af manden bag hjemmesiden www.shine-on.dk
Jeg skal i hvert fald følge med i om det bliver til noget......
__________________ "Shown how to feel good - and told to feel bad"
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 11 April 2005 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Riis skrev:
|
Mht. at Fish kommer til Europa i efteråret og spiller en "Misplaced Chilhood" turne fik jeg oplysningen af manden bag hjemmesiden www.shine-on.dk
Jeg skal i hvert fald følge med i om det bliver til noget......
|
|
|
Det glæder jeg mig vildt til, hvis det passer! __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 11 April 2005 kl. 07:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
Riis skrev:
|
Jeg skal i hvert fald følge med i om det bliver til noget...... |
|
|
Det glæder jeg mig vildt til, hvis det passer! |
|
|
Ditto her!
|
| Til top |
|
| |
Riis Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 420
|
| Sendt: 12 April 2005 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg på jeres opfordringer købt lidt ind:
Ordreopsummering
| 1 stk. |
From Stoke Row to Ipanema á 99,95 DKK Levering: 1-7 hverdage
|
99,95 DKK |
| 1 stk. |
Recital of the Script á 99,95 DKK Levering: 1-7 hverdage
|
99,95 DKK |
| 1 stk. |
Marbles on the road (DVD) á 169,95 DKK Levering: 1-7 hverdage
|
169,95 DKK |
CD: Marillion: Fugazi -Remastered- +Bonu (1998) 1 stk. a DKK 149,95 DKK 149,95 CD: Fish: Vigil In A Wilderness Of (2002) 1 stk. a DKK 119,95 DKK 119,95 CD: Fish: Raingods With Zippos (2002) 1 stk. a DKK 119,95 DKK 119,95 MDVD: Fish: Fool's Company Part 2 (2004) 1 stk. a DKK 199,95 DKK 199,95 CD: Marillion: Brave (1994) 1 stk. a DKK 69,95 & nbsp; & nbsp; & nbsp; DKK 69,95
Jeg har hørt Seasons End en del, og den er nu heller ikke så ringe. Jeg skal bare lige vende mig til at det er en noget anden stil en de første Marillion albums.
jeg glæder mig meget til at høre Fugazi, Fish' solo albums, og få nogle koncerter på dvd. Det bliver også spændende at høre Marrilion som de lyder i dag (marbles DVD).
Jeg vender tilbage med indtryk når jeg får lyttet til mine nye indkøb..... __________________ "Shown how to feel good - and told to feel bad"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 April 2005 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Riis skrev:
|
Jeg har hørt Seasons End en del, og den er nu heller ikke så ringe. Jeg skal bare lige vende mig til at det er en noget anden stil en de første Marillion albums.
|
|
|
Easter er et supernummer... Steve Rothery er en af de fedeste guitarister som bare skal opleves live... lige så kedelig han ser ud på en scene, lige så fantastisk er den lyd han får ud af sine guitarer... 'gåsehud'. Desværre er Marillion ikke de hyppigste gæster i Danmark, men man kan da håbe på at de snart kommer igen.
Riis, anskaf dig Fish: Fool's company - Live in Holland 2002 - det er den fedeste dvd. __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
Obii Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 13 April 2005 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt at se du har købt "Raingods" - jeg synes det er noget af det fedeste Fish har udgivet solo (sammen med "Vigil")
Til gengæld skal du undgå "Fellini days" - den er altså r*v kedelig
det samme gælder for Marillions "This strange engine" og Marillion.com (specielt den sidste) - Resten er mere eller mindre genialt 
Silent Knight: "Snakkede du med Fish om hvad der egentlig forårsagede bruddet i sin tid???
__________________ The door is open but the ride ain't free....
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 April 2005 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Obii skrev:
|
Silent Knight: "Snakkede du med Fish om hvad der egentlig forårsagede bruddet i sin tid???
|
|
|
Jeg har prøvet at 'gå tilbage i tiden' inde i mit hoved for at se hvilke detaljer jeg skulle ha' misset (det var en ganske overvældende dag hvor jeg mødte mange af de gutter som man har lyttet meget til bl.a SAGA, Fish, Yes, Joe Satriani, Steve Vai, Billy Sheehan, Symphony X, Heart og Golden Earring) men lige netop dette ellers indlysende spørgsmål kom vi ikke ind på. __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |