Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2025 | 06:13   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Bio Seerup - Lidt billeder (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 10
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 29 September 2005 kl. 09:19 | IP-adresse registreret  

Seerup skrev:
MichaelWB skrev:

Men det kan selvfølgelig være du hellere vil købe nye højttalere og så skal du bare ignorere de forslag

Tro mig MichaelWB, jeg har forsøgt mig med placering. Historien er, at min kone gav mig 2 Concept 6, 2 Concept 1 og en Comcept Center i 30 års fødselsdagsgave, fordi hun synes jeg skulle have nogle pæne højtalere til min bio. Jeg havde ikke hørt dem før, men blev naturligvis glad, og beholdte dem for husfredens skyld.

Husfred er skam også vigtig for at kunne nyde den gode lyd

Jeg kender ikke selv Concept serien og det kan da godt være at den ikke kan leve op til de klassiske Dali dyder.

Hvis det er vigtigt for husfreden at højttalerne er lidt pæne, kunne du evt også tage et kig på den gamle Suite serie, slet ikke samme klasse som Gran men også noget billigere

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

rune-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 September 2005 kl. 09:21 | IP-adresse registreret  

Kan du ikke bare bruge din sub når du hører musik?

Det giver self. ikke lige så god lyd som f.eks. Dali Grand men det afhjælper da dit problem med den tynde bund.

I øvrigt en rigtig flot bio! Hvem der bare havde et dedikeret rum til den slags

Mit Hifi
Til top Vis rune-nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rune-nielsen Besøg rune-nielsen's Websted

Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Sendt: 22 November 2005 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

Lidt nyt. Jeg har ikke fået taget mig sammen til, at tage nogle nye billeder, men mon ikke det kommer?

Jeg har besluttet mig for, at jeg vil have den nye Panasonic PTAE 900, og har derfor sat min htpc, min NAD THX 216, og min Panasonic PTAE 300 projektor til salg. Nu er det tid til lidt upgrade. Det bliver nok ikke til en ny effektforstærker lige med det samme, men kommer tid (læs $$) kommer råd.

MVH seerup

Til top Vis Seerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Seerup Besøg Seerup's Websted

Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 November 2005 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

Så er alt grejet solgt. Ja, havde egentligt besluttet mig for, at købe en PTAE 900, men har istedet lige bestilt en Z3'er. Den var simpelthen mere spiselig økonomisk. Nu håber jeg bare, at den kommer i en fart.
Til top Vis Seerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Seerup Besøg Seerup's Websted

tr0lle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2005
Lokalitet: København
Sendt: 01 December 2005 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

Seerup skrev:
Så er alt grejet solgt. Ja, havde egentligt besluttet mig for, at købe en PTAE 900, men har istedet lige bestilt en Z3'er. Den var simpelthen mere spiselig økonomisk. Nu håber jeg bare, at den kommer i en fart.

Lækkert! Jeg skal også selv bestille en Z3'er. Dog først efter nytår

Hvor har du bestilt den fra? Digitalo.de ? Og hvad har du givet for det?
Til top Vis tr0lle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tr0lle

Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 December 2005 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

tr0lle skrev:
Seerup skrev:

Lækkert! Jeg skal også selv bestille en Z3'er. Dog først efter nytår

Hvor har du bestilt den fra? Digitalo.de ? Og hvad har du givet for det?

Yepper jeg har bestilt den hos Digitalo.de og den ender vist med at koste 8050 kr. da jeg besluttede mig for, at betale ved levering. Det er lidt dyrere end at lave en bankoverførsel. Jeg synes bare det er den mest sikre måde.

MVH

Seerup

Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 December 2005 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Så er min Z3'er ankommet. 6 dage tog det digitalo, at levere. Det synes jeg egentligt er rimeligt imponerende.

Jeg har desværre influenza, så der bliver ikke rodet for meget med den,- dertil er toiletbesøgene for mange. 

Vil dog lige høre om der er nogle af de erfarne Z3 ejere der har et bud til placering af projektoren.

Lærredet er 110". Skal den så tæt på som muligt med stor zoom, eller så langt fra som muligt med minimum zoom?

MVH

Seerup

roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004
Sendt: 08 December 2005 kl. 12:21 | IP-adresse registreret  

Midt imellem

God Bedring

Mvh.

Til top Vis roundsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roundsound

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 08 December 2005 kl. 12:31 | IP-adresse registreret  

Seerup skrev:
Lærredet er 110". Skal den så tæt på som muligt med stor zoom, eller så langt fra som muligt med minimum zoom?

Jeg mener, at du udnytter projektoren bedst ved ikke at have for meget zoom...

Tillykke med dyret forresten!

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 December 2005 kl. 20:44 | IP-adresse registreret  

Efter at have fået lidt bedre mave har jeg idag prøvemonteret min Z3'er og til min store rædsel fundet ud af at den er defekt..... 

Det ser ud til at et af LCD panelerne er brændte. billedet i hjørnerne bliver grønne og blå. Det er mest udtalt når den viser sort, men er så tilgengæld også ganske uudholdeligt.

Jeg har talt med digitalo.de og med sanyo i tyskland og de bekræfter at den må være defekt. Så meget for out of the box.

I næste uge kommer UPS så og henter den igen, og så må jeg vel vente en uge til 14 dage inden jeg får en ny. Sur RØV!!!

Får pludseligt endnu mere ondt af L.B. nu hvor jeg kan mærke det på egen krop.

en grædende Seerup  

Toolate
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 24 Oktober 2005
Sendt: 09 December 2005 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Surt show med den projektor.

Den hjemmebio ser godt ud og kan kun være misundelig over ikke, at have et desideret rum til så noget pjat.

Concept som hjemmebio højtaler har jeg selv og syntes de gør det godt. Som stereo er det en anden sag. Men har fundet ud af, at med en god stereo-forstærker kommer man altså osse længere med Concepterne.

Nå men hej herfra og god bedring. Og god jul og bio når du får den hjem igen

Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
Til top Vis Toolate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toolate

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 09 December 2005 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Ja, det var godt nok ærgeligt! Lige når man har glædet sig sådan...

- BR

Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR

KaZZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2004
Sendt: 10 December 2005 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Det er ikke fedt!!! Men defekt "out of the box" lyder da underligt! Ellers fin bio

B&W DM604 S3/602 S2/CC6 S2
Sanyo Z3/Lissau ProScreen gråt motor.
Technics 1210mkII/Cambridge 640P
Taralabs Axiom
Supra
Van den hul
Til top Vis KaZZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KaZZ

Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 December 2005 kl. 10:15 | IP-adresse registreret  

KaZZ skrev:
Det er ikke fedt!!! Men defekt "out of the box" lyder da underligt! Ellers fin bio

Ja det er sgu underligt. Men projektoren viser simpelthen ikke sort i siderne af billedet, men istedet ghørn og blåt. Min gamle PTAE-300 havde et bedre billede, hvilket da siger mig at et eller andet må være galt.

MVH

Seerup

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 December 2005 kl. 11:16 | IP-adresse registreret  

Argh, det er godt nok surt !!

Håber det løser sig i denne ellers så søde juletid. Få evt. pengene tilbage og snup denne her... http://www.hifi4all.dk/ksb/annonce.asp?id=2448 

Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 December 2005 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

Argh, det er godt nok surt !!

Håber det løser sig i denne ellers så søde juletid. Få evt. pengene tilbage og snup denne her... http://www.hifi4all.dk/ksb/annonce.asp?id=2448 

Jeg har lige talt med Digitalo.de. Der er tilsyneladende gået et eller andet galt med afhentningen af den defekte projektor...

How ever så har de lovet mig, at jeg modtager min nye projektor senest d. 20. december. Hvis jeg ikke gør det giver de mig pengene retur.

De er godt nok svære at danse med. Jeg tror jeg har forsøgt at ringe til dem 200 gange i de seneste 4 hverdage, og først nu er der kommet en acceptabel løsning.

Konklusionen må være, at man skal tænke sig om en ekstra gang inden man handler i  udlandet. Får man et fejlbehæftet produkt er det alt andet lige lettere at kunne gå ned i den lokale HIFI biks og få skidtet byttet.

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 December 2005 kl. 11:44 | IP-adresse registreret  

Seerup skrev:
Konklusionen må være, at man skal tænke sig om en ekstra gang inden man handler i  udlandet. Får man et fejlbehæftet produkt er det alt andet lige lettere at kunne gå ned i den lokale HIFI biks og få skidtet byttet.

Jeg kunne ikke være mere enig!

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Sendt: 13 December 2005 kl. 11:56 | IP-adresse registreret  

Derfor skal indsparingen være vesentlig, men hvad der er vesentligt varierer med hvordan min privatøkonomi har det

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 December 2005 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

ManicMiner skrev:
Derfor skal indsparingen være vesentlig, men hvad der er vesentligt varierer med hvordan min privatøkonomi har det

He he... ja god økonomi kan variere fra måned til måned. Jeg synes nu at det var en helt god besparelse. Ærger mig selvfølgeligt lige nu, men mon ikke det går over når jeg først får erstatningsprojektoren?

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Sendt: 13 December 2005 kl. 12:14 | IP-adresse registreret  

Seerup skrev:

ManicMiner skrev:

He he... ja god økonomi kan variere fra måned til måned. Jeg synes nu at det var en helt god besparelse. Ærger mig selvfølgeligt lige nu, men mon ikke det går over når jeg først får erstatningsprojektoren?

Nogle ganger er jeg så flad at jeg sikkert ville ha bestilt hifi fra en gadehandler i Kabul om jeg bare kunne spare et par hundre kroner

Men jeg tror da også denne historien vil få en lykkelig ende, og det er heller ikke sikkert at det hadde gået så meget bedre om du hadde købt den i Danmark. Forhandleren har ret til at forsøge at lave den først, og tit vil de gerne det, uden at du får med dig et låneapparat hjem.

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

<< Forrige Side af 10 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes