| Forfatter |
|
Seerup Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 140
|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner skrev:
Seerup skrev:
ManicMiner skrev:
Derfor skal indsparingen være vesentlig, men hvad der er vesentligt varierer med hvordan min privatøkonomi har det  |
|
|
He he... ja god økonomi kan variere fra måned til måned. Jeg synes nu at det var en helt god besparelse. Ærger mig selvfølgeligt lige nu, men mon ikke det går over når jeg først får erstatningsprojektoren?
|
|
|
Nogle ganger er jeg så flad at jeg sikkert ville ha bestilt hifi fra en gadehandler i Kabul om jeg bare kunne spare et par hundre kroner 
Men jeg tror da også denne historien vil få en lykkelig ende, og det er heller ikke sikkert at det hadde gået så meget bedre om du hadde købt den i Danmark. Forhandleren har ret til at forsøge at lave den først, og tit vil de gerne det, uden at du får med dig et låneapparat hjem.
|
|
|
Ja mon ikke det kommer til at gå alt sammen. ManicMiner Har kigget lidt efter om du har din egen tråd... kan du ikke sende mig et link?
MVH
Seerup
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har desværre ikke en egen tråd da jeg ikke har noen billeder, og jeg har heller aldrig ejet et fotoapparat, og har heller ingen planer om at eje et i nærmeste fremtid.
Men jeg har tenkt at låne et for at tage nogle billeder af PB12en, da det er mange der spørger om nettop det. Det var måske den du ville se? __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
Seerup Forum Bruger

|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner skrev:
|
Jeg har desværre ikke en egen tråd da jeg ikke har noen billeder, og jeg har heller aldrig ejet et fotoapparat, og har heller ingen planer om at eje et i nærmeste fremtid.
Men jeg har tenkt at låne et for at tage nogle billeder af PB12en, da det er mange der spørger om nettop det. Det var måske den du ville se?
|
|
|
Jeg er interesseret i hvilken Pj du har ja.... og så er jeg generelt nysgerrig... kunne være sjovt at mødes nogle stykker fra Århus, og udveksle Bio erfaringer.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Seerup Forum Bruger

|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Seerup skrev:
ManicMiner skrev:
|
Men jeg har tenkt at låne et for at tage nogle billeder af PB12en, da det er mange der spørger om nettop det. Det var måske den du ville se?
|
|
|
Jeg er interesseret i hvilken Pj du har ja.... og så er jeg generelt nysgerrig... kunne være sjovt at mødes nogle stykker fra Århus, og udveksle Bio erfaringer.
|
|
|
Ja hvor dum kan man være?
det er din SVS ikke?
Kører du surround, eller bruger du den bare til stereo?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kører surround, og den bruges både der, og i stereo. Mine Evidence er sat til 'small', og delt ved 80hz. Selv om Evidencene sammen med Pioneeren kan levere nok bass hvad kvantitet angår kommer de ikke ned under 40hz med værdighed, og halter også efter hvad kvalitet angår.
__________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner skrev:
Det er en sub Jeg har desværre ikke nogen PJ da lejligheden er for lille til at det skal gi mening. Men om du er intereseret i at høre den, kan det fint la sig gøre |
|
|
Det giver da masser af mening med projektor. Specielt hvis der ikke er så meget plads. 
Jeg har f.eks ikke plads til et fjernsyn, men min Z3 fylder jo ingenting. 
@Seerup: Håber du snart får en ny projektor og bliver lige så tilfreds med den, som jeg har været med min.
Mvh. JBL Ti
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Både jo og tja. Jeg har ikke helt riktig plads til et lærred, og også vil det bedre kunne betale sig for mig at købe en fladskærm da afstanden til lærred/fjernsyn kun er 2.5-3m, og jeg også vil kunne benytte en fladskærm i dagslys, og heller ikke behøver en separat tuner del til TV __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
Seerup Forum Bruger

|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
JBL Ti skrev:
ManicMiner skrev:
Det er en sub Jeg har desværre ikke nogen PJ da lejligheden er for lille til at det skal gi mening. Men om du er intereseret i at høre den, kan det fint la sig gøre |
|
|
Det giver da masser af mening med projektor. Specielt hvis der ikke er så meget plads. 
Jeg har f.eks ikke plads til et fjernsyn, men min Z3 fylder jo ingenting. 
@Seerup: Håber du snart får en ny projektor og bliver lige så tilfreds med den, som jeg har været med min.
Mvh. JBL Ti
|
|
|
Tak JBL Ti Iøvrigt nogle rigtigt frække speakers du har dig..... Jeg er ret vild med udformingen på dem..... men de er nu også lidt små pebrede i brugtpris, så de må jo lyde godt også
ManicMiner skrev:
|
Både jo og tja. Jeg har ikke helt riktig plads til et lærred, og også vil det bedre kunne betale sig for mig at købe en fladskærm da afstanden til lærred/fjernsyn kun er 2.5-3m, og jeg også vil kunne benytte en fladskærm i dagslys, og heller ikke behøver en separat tuner del til TV
|
|
|
Jeg tror nu også jeg i din situation havde valgt en fladskærm. Nu er jeg bare så heldig at have et hus på 370 M2, så der er rigeligt plads til en dedikeret hjemmebio. Det eneste ærgerlige i min hjemmebio er, at det er et rum med 3 døre, men man kan jo ikke få alt.
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har 2,80m mellem de to vægge. Jeg sidder selvfølgelig helt op ad bagvæggen. Et 68" lærred passer perfekt i den sammenhæng.
Men du har ret i at fladskærm er en fordel til tv og til dagslys. Jeg ser tv via min PC på en 19" LCD skærm, og det er fint nok til mit forbrug. Når jeg ser en fed film, ville jeg nok slukke for lyset under alle omstændigheder.
Men det er rigtigt at det er svært at nøjes med projektor.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hadde jeg 370m2 ville jeg også helt klart købt en PJ, .....og en subwoofer mere (de er meget vanedannende)
JBL: Bliver du ikke nødt til at bevæge hoved meget når du sitter så tæt på?
Jeg tror desværre min kæreste ville gå bananas om jeg ba henne om at se hennes tv-serier på computerskærmen. Jeg synes også at PJ er lidt besværligt i hverdagen med tanke på mørkelægning, lærred op, og ned, og hvad mere er der?
Jeg er en smule doven, og har en forkærlighed for et tryks løsninger, og må også hele tiden tage hensyn til at det skal være nemt at bruge da også min kæreste skal kunne benytte udstyret. __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
Seerup Forum Bruger

|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner skrev:
|
Jeg er en smule doven, og har en forkærlighed for et tryks løsninger, og må også hele tiden tage hensyn til at det skal være nemt at bruge da også min kæreste skal kunne benytte udstyret.
|
|
|
Hmmm det findes der da løsninger for.... Man kan jo købe en af de hersens remotes der kan køre makroer, fjernbetjente rullegardiner ect. Hvor der er vilje er der vej.....
|
| Til top |
|
| |
Fernandez Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 184
|
| Sendt: 14 December 2005 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa seerup:
Flot bio du har fået banket sammen der fræk detalje med de indrammet plakater (ser indrammet ud på billederne) og du skal have ros for din kabel føring det lissau lærrede hvor har du købt det og hvad koster det ??
M.v.h
Ronni __________________ mine DVD`er ikke opdateret
Min HjemmeBio
|
| Til top |
|
| |
tr0lle Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 47
|
| Sendt: 15 December 2005 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Seerup. Jeg har lige smidt en PM til dig. Du må gerne lige læse den
|
| Til top |
|
| |
Seerup Forum Bruger

|
| Sendt: 15 December 2005 kl. 09:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
tr0lle skrev:
Hej Seerup. Jeg har lige smidt en PM til dig. Du må gerne lige læse den  |
|
|
Trolle har sendt en PM retur!
MVH
Seerup
|
| Til top |
|
| |
Seerup Forum Bruger

|
| Sendt: 15 December 2005 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fernandez skrev:
|
Hejsa seerup:
Flot bio du har fået banket sammen der fræk detalje med de indrammet plakater (ser indrammet ud på billederne) og du skal have ros for din kabel føring det lissau lærrede hvor har du købt det og hvad koster det ??
M.v.h
Ronni
|
|
|
Tak for roserne Ronni!
Det er nu ikke så fantastisk endda. Jeg kunne godt tænke mig at gøre noget mere ud af kabelføringen. istedet for kabelskinner så vil jeg gerne have fræset kabelrør ind i væggene, men kommer tid kommer råd.
Ang. billederne så er det bare billige rammer fra Bilka der er blevet fyldt op med de film plakater Cinecity lige havde da jeg kom forbi. Det er mit ønske at få bio'en fyldt op med Star Trek og andre sci-fi filmplakater. Når jeg finder de rigtige vil jeg sende dem til den lokale rammesnedker, så de bliver rammet ind efter alle kunstens regler!
MVH
Seerup
|
| Til top |
|
| |
Seerup Forum Bruger

|
| Sendt: 15 December 2005 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har endnu endnu endnu engang talt med Digitalo for at høre hvornår UPS kommer for at hente min defekte projektor. De havde åbenbart lavet en eller anden fejl, så nu har de taget konsekvensen og har sendt mig en ny, uden at have modtaget den gamle først.
Om alt går vel får jeg en ny projektor på lørdag eller på mandag..... nu må jeg så bare krydse alt hvad der kan krydses, og håbe på det bedste.....
Seerup
|
| Til top |
|
| |
Toolate Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 24 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 855
|
| Sendt: 15 December 2005 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi må tro der er GODE nisser til så du en der virker til julen.
Jeg krydser i hvert fald fingre. __________________ Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
|
| Til top |
|
| |
Seerup Forum Bruger

|
| Sendt: 16 December 2005 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toolate skrev:
|
Vi må tro der er GODE nisser til så du en der virker til julen.
Jeg krydser i hvert fald fingre.
|
|
|
Ved nu ikke om jeg vil sætte min lid til julenisserne?
Ihvertfald er den nye projektor sendt dernede fra, og er klar til levering i Århus mandag i løbet af dagen. For at være sikker besluttede jeg mig til eftermiddag for at investere i et par filtre, som efter sigende skal kunne kompensere for et evt. mindre heldigt sort niveau, så lige så snart de og den nye projektor kommer, bliver den installeret med dem.
Fandt filtrene ved en gut på avsforum. Han er er UK og vi har aftalt at han shipper dem imorgen. Hvis I vil læse mere om hele opsætnings snakken vedr. Z3 kan det anbefales at læse følgende link:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=468801&p age=1&pp=30
siden beskriver en masse mennerskers erfaringer med Z3 og giver et par gode tips og tricks
MVH
Seerup
|
| Til top |
|
| |
TomSK Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 23 December 2005 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Seerup
Har du fået din nye Z3 ? Hvordan står farverne ?
|
| Til top |
|
| |