| Forfatter |
|
mbs1979 Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 101
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej kender måske en tømrer der kan komme og lægge dit gulv. Han arbejder også i århus, det kan da være han kan hjælpe dig, hvis du da stadig mangler en....
|
| Til top |
|
| |
Seerup Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 140
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
mbs1979 skrev:
|
hej kender måske en tømrer der kan komme og lægge dit gulv. Han arbejder også i århus, det kan da være han kan hjælpe dig, hvis du da stadig mangler en.... |
|
|
Det er pænt af dig... Jeg har endnu ikke fundet nogen.... Jeg har sendt dig en PB.
MVH
Seerup
|
| Til top |
|
| |
Morten Pugholm Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 48
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fed bio! 
Glæder mig til det endelige resultat! 
|
| Til top |
|
| |
Seerup Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten Pugholm skrev:
Fed bio!  Glæder mig til det endelige resultat!  
|
|
|
Tak skal du have. Der er sket meget siden jeg fik skrevet noget sidst. Jeg går og ligger sidste hånd på bio'en.
I weekenden fik jeg lagt gulv og lavet podie af en flink ung tømrersvend der er svoger til mbs1979 (Tak for hjælpen!) I går og idag er så gået med at få monteret biografstole, højtalere, lærred, hylde til anlægget samt at få det hele samlet. Jeg er ikke helt i mål endnu, men vil tro, at jeg når dertil imorgen aften. Det bliver altså en bio af en helt anden klasse end den jeg havde før! Jeg glæder mig til at smide nogle billeder op imorgen....
MVH Seerup
|
| Til top |
|
| |
D.J. Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1223
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
vi venter spændt ...............utroligt hvad sådan en vandskade kan føre til hva ´
!? __________________ dj
|
| Til top |
|
| |
razz5000 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 40
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde indbrud juleaften, det har også kastet noget godt grej af sig, intet er så skidt det ikke er godt for noget :-)
Glæder mig til at se billeder af din færdige bio
|
| Til top |
|
| |
Kaizers Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 487
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
meget spændt.. hvilken farve har væggene fået`?
|
| Til top |
|
| |
Trash_Master Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 07:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
uuuuhh vi vil have nogle billeder
__________________ "EASY TO INSTALL = Difficult to install, but instruction manual has pictures."
|
| Til top |
|
| |
Seerup Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 07:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
D.J. skrev:
|
vi venter spændt ...............utroligt hvad sådan en vandskade kan føre til hva ´
!?
|
|
|
Ja, det må man sige!! Men ikke lige det jeg havde regnet med da det hele sejlede i vand!!
razz5000 skrev:
|
Jeg havde indbrud juleaften, det har også kastet noget godt grej af sig, intet er så skidt det ikke er godt for noget :-)
Glæder mig til at se billeder af din færdige bio
|
|
|
Ja man har lov at være heldig.... Det kræver indimellen bare lidt kreativitet i forhold til forsikringen ... og banken!! 
Kaizers skrev:
| meget spændt.. hvilken farve har væggene fået`? |
|
|
De er blevet meget mørkegrå med en tone af jordfarvet/brun... Farven er lidt svær at definere... i noget lys er den absolut grå, og og i andet lys ser den næsten helt brun ud. Men det kommer I jo til at se når jeg får smidt nogle billeder op i aften en gang...
Trash_Master skrev:
uuuuhh vi vil have nogle billeder  |
|
|
Iaften .... he he
|
| Til top |
|
| |
Seerup Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, jeg lovede lidt billeder den anden dag. Jeg er ikke blevet helt færdig endnu, og mt kamera er noget være skrammel, men her kommer der da lidt alligevel...

|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Very nice!
Det er meget anderledes end jeg har set før. Der ser rigtigt godt/hyggeligt ud med den sofa bagerst,og så matcher det godt med den brune farve (ser ud som brun) hvilket jeg ikke har set før. 
Flot finish med gulvet på podierne med lister og det hele.
Måske nogle fodskamler til de foreste pladser? Det ser ud som om det er lidt svært at nå gulvet.
|
| Til top |
|
| |
peewee© Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 502
|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser rigtig godt ud. Tillykke med det __________________ Rotel RSP-1068
2 * eAR202, anden ICE
Avance Signature 8 MK. II
NO SolaWing/
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ser super duper nice ud det der  kan vi ikke få nogle action billeder så vi kan se hvordan det ser ud når der kører film ??
__________________ "EASY TO INSTALL = Difficult to install, but instruction manual has pictures."
|
| Til top |
|
| |
Seerup Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
DonJensen skrev:
|
Very nice!
Det er meget anderledes end jeg har set før. Der ser rigtigt godt/hyggeligt ud med den sofa bagerst,og så matcher det godt med den brune farve (ser ud som brun) hvilket jeg ikke har set før. 
Flot finish med gulvet på podierne med lister og det hele.
Måske nogle fodskamler til de foreste pladser? Det ser ud som om det er lidt svært at nå gulvet.
|
|
|
Tak skal du have.... farven er som tidligere skrevet lidt svær at definere... indimellem grå, andre gange brunlig...
Gulvet er nu ikke svært at nå, men du har helt ret... der skal nogle fodskamler til,- der er jo ikke noget som at flyde når man skal se film 
peewee© skrev:
|
Det ser rigtig godt ud. Tillykke med det
|
|
|
Takker....
Trash_Master skrev:
det ser super duper nice ud det der kan vi ikke få nogle action billeder så vi kan se hvordan det ser ud når der kører film ??  |
|
|
Jo skal se hvad jeg kan gøre .... det bliver nok ikke før søndag aften.... men det er vel også ok
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
yes yes det er fint med mig  men er lyden ikke lidt underlig for dem der skal side ved vægen eller er det bare mig der tager fejl ??
|
| Til top |
|
| |
Seerup Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trash_Master skrev:
yes yes det er fint med mig men er lyden ikke lidt underlig for dem der skal side ved vægen eller er det bare mig der tager fejl ?? |
|
|
tjoo... det er ikke optimalt.... den yderste stol er i biostole rækken er sweetspot, men det er nu engang sådan det kunne lade sig gøre med rummets beskaffenhed.... Du kan jo så nok regne ud hvilken plads der er min!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Seerup skrev:
Trash_Master skrev:
yes yes det er fint med mig men er lyden ikke lidt underlig for dem der skal side ved vægen eller er det bare mig der tager fejl ?? |
|
|
tjoo... det er ikke optimalt.... den yderste stol er i biostole rækken er sweetspot, men det er nu engang sådan det kunne lade sig gøre med rummets beskaffenhed.... Du kan jo så nok regne ud hvilken plads der er min!! |
|
|
hehe ja det er nemt at regne ud  men jeg tænkte på at du kunne jo evt ha sadt dem lige midt i lokalet men jeg ved så ikke hvor meget plads der ville ha været mellem lærdet og så den første række ?!?!? __________________ "EASY TO INSTALL = Difficult to install, but instruction manual has pictures."
|
| Til top |
|
| |
Seerup Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trash_Master skrev:
Seerup skrev:
Trash_Master skrev:
|
|
tjoo... det er ikke optimalt.... den yderste stol er i biostole rækken er sweetspot, men det er nu engang sådan det kunne lade sig gøre med rummets beskaffenhed.... Du kan jo så nok regne ud hvilken plads der er min!!
|
|
|
hehe ja det er nemt at regne ud men jeg tænkte på at du kunne jo evt ha sadt dem lige midt i lokalet men jeg ved så ikke hvor meget plads der ville ha været mellem lærdet og så den første række ?!?!?
|
|
|
Det kunne jeg desværre ikke nej, for man skal kunne komme forbi stolene for at kunne komme ind i FRUENS vaskerum!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Seerup skrev:
Trash_Master skrev:
Seerup skrev:
Trash_Master skrev:
|
|
|
|
|
hehe ja det er nemt at regne ud men jeg tænkte på at du kunne jo evt ha sadt dem lige midt i lokalet men jeg ved så ikke hvor meget plads der ville ha været mellem lærdet og så den første række ?!?!?
|
|
|
Det kunne jeg desværre ikke nej, for man skal kunne komme forbi stolene for at kunne komme ind i FRUENS vaskerum! |
|
|
hehe det er så også en god grund til at lave det som du har gjort  __________________ "EASY TO INSTALL = Difficult to install, but instruction manual has pictures."
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er bare schmukt!
Jeg kan alltid lide å se en bio i andre farver end kun sort. Jeg mener at bioen også skal være et sted hvor man kan være når lyset er tændt og projektoren slukket  __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |