Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 00:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Bio Seerup - Lidt billeder (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 10
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mbs1979
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 07 Juni 2006 kl. 12:14 | IP-adresse registreret  

hej kender måske en tømrer der kan komme og lægge dit gulv. Han arbejder også i århus, det kan da være han kan hjælpe dig, hvis du da stadig mangler en....

Til top Vis mbs1979's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbs1979

Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 07 Juni 2006 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

mbs1979 skrev:

hej kender måske en tømrer der kan komme og lægge dit gulv. Han arbejder også i århus, det kan da være han kan hjælpe dig, hvis du da stadig mangler en....

Det er pænt af dig... Jeg har endnu ikke fundet nogen.... Jeg har sendt dig en PB.

MVH

Seerup

Til top Vis Seerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Seerup Besøg Seerup's Websted

Morten Pugholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 20 Juni 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

Fed bio!
Glæder mig til det endelige resultat!
Til top Vis Morten Pugholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Morten Pugholm

Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juni 2006 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Morten Pugholm skrev:
Fed bio!
Glæder mig til det endelige resultat!

Tak skal du have. Der er sket meget siden jeg fik skrevet noget sidst. Jeg går og ligger sidste hånd på bio'en.

I weekenden fik jeg lagt gulv og lavet podie af en flink ung tømrersvend der er svoger til mbs1979 (Tak for hjælpen!) I går og idag er så gået med at få monteret biografstole, højtalere, lærred, hylde til anlægget samt at få det hele samlet. Jeg er ikke helt i mål endnu, men vil tro, at jeg når dertil imorgen aften. Det bliver altså en bio af en helt anden klasse end den jeg havde før! Jeg glæder mig til at smide nogle billeder op imorgen....

MVH Seerup

Til top Vis Seerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Seerup Besøg Seerup's Websted

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 Juni 2006 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

vi venter spændt ...............utroligt hvad sådan en vandskade kan føre til hva ´

!?

razz5000
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 20 Juni 2006 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Jeg havde indbrud juleaften, det har også kastet noget godt grej af sig, intet er så skidt det ikke er godt for noget :-)

Glæder mig til at se billeder af din færdige bio

Til top Vis razz5000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af razz5000

Kaizers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 20 Juni 2006 kl. 23:20 | IP-adresse registreret  

meget spændt.. hvilken farve har væggene fået`?
Til top Vis Kaizers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaizers

Trash_Master
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 21 Juni 2006 kl. 07:50 | IP-adresse registreret  

uuuuhh vi vil have nogle billeder 

Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Juni 2006 kl. 07:54 | IP-adresse registreret  

D.J. skrev:

vi venter spændt ...............utroligt hvad sådan en vandskade kan føre til hva ´

!?

Ja, det må man sige!! Men ikke lige det jeg havde regnet med da det hele sejlede i vand!!

razz5000 skrev:

Jeg havde indbrud juleaften, det har også kastet noget godt grej af sig, intet er så skidt det ikke er godt for noget :-)

Glæder mig til at se billeder af din færdige bio

Ja man har lov at være heldig.... Det kræver indimellen bare lidt kreativitet i forhold til forsikringen ... og banken!!

Kaizers skrev:
meget spændt.. hvilken farve har væggene fået`?

De er blevet meget mørkegrå med en tone af jordfarvet/brun... Farven er lidt svær at definere... i noget lys er den absolut grå, og og i andet lys ser den næsten helt brun ud. Men det kommer I jo til at se når jeg får smidt nogle billeder op i aften en gang...

Trash_Master skrev:
uuuuhh vi vil have nogle billeder 

Iaften .... he he

Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:43 | IP-adresse registreret  

Nå, jeg lovede lidt billeder den anden dag. Jeg er ikke blevet helt færdig endnu, og mt kamera er noget være skrammel, men her kommer der da lidt alligevel...

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

Very nice!

Det er meget anderledes end jeg har set før. Der ser rigtigt godt/hyggeligt ud med den sofa bagerst,og så matcher det godt med den brune farve (ser ud som brun) hvilket jeg ikke har set før.

Flot finish med gulvet på podierne med lister og det hele.

Måske nogle fodskamler til de foreste pladser? Det ser ud som om det er lidt svært at nå gulvet.

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

peewee©
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2004
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:48 | IP-adresse registreret  

Det ser rigtig godt ud. Tillykke med det

NO SolaWing/

Min hjemmebio
Til top Vis peewee©'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peewee©

Trash_Master
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:50 | IP-adresse registreret  

det ser super duper nice ud det der  kan vi ikke få nogle action billeder så vi kan se hvordan det ser ud når der kører film ?? 

Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:54 | IP-adresse registreret  

DonJensen skrev:

Very nice!

Det er meget anderledes end jeg har set før. Der ser rigtigt godt/hyggeligt ud med den sofa bagerst,og så matcher det godt med den brune farve (ser ud som brun) hvilket jeg ikke har set før.

Flot finish med gulvet på podierne med lister og det hele.

Måske nogle fodskamler til de foreste pladser? Det ser ud som om det er lidt svært at nå gulvet.

Tak skal du have.... farven er som tidligere skrevet lidt svær at definere... indimellem grå, andre gange brunlig...

Gulvet er nu ikke svært at nå, men du har helt ret... der skal nogle fodskamler til,- der er jo ikke noget som at flyde når man skal se film

peewee© skrev:

Det ser rigtig godt ud. Tillykke med det

Takker....

Trash_Master skrev:
det ser super duper nice ud det der  kan vi ikke få nogle action billeder så vi kan se hvordan det ser ud når der kører film ?? 

Jo skal se hvad jeg kan gøre .... det bliver nok ikke før søndag aften.... men det er vel også ok

Trash_Master
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

yes yes det er fint med mig  men er lyden ikke lidt underlig for dem der skal side ved vægen eller er det bare mig der tager fejl ??

Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:59 | IP-adresse registreret  

Trash_Master skrev:
yes yes det er fint med mig  men er lyden ikke lidt underlig for dem der skal side ved vægen eller er det bare mig der tager fejl ??

tjoo... det er ikke optimalt.... den yderste stol er i biostole rækken er sweetspot, men det er nu engang sådan det kunne lade sig gøre med rummets beskaffenhed.... Du kan jo så nok regne ud hvilken plads der er min!!

Trash_Master
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Juni 2006 kl. 14:01 | IP-adresse registreret  

Seerup skrev:

Trash_Master skrev:

tjoo... det er ikke optimalt.... den yderste stol er i biostole rækken er sweetspot, men det er nu engang sådan det kunne lade sig gøre med rummets beskaffenhed.... Du kan jo så nok regne ud hvilken plads der er min!!

hehe ja det er nemt at regne ud men jeg tænkte på at du kunne jo evt ha sadt dem lige midt i lokalet men jeg ved så ikke hvor meget plads der ville ha været mellem lærdet og så den første række ?!?!?

Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Juni 2006 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

Trash_Master skrev:
Seerup skrev:

Trash_Master skrev:

hehe ja det er nemt at regne ud men jeg tænkte på at du kunne jo evt ha sadt dem lige midt i lokalet men jeg ved så ikke hvor meget plads der ville ha været mellem lærdet og så den første række ?!?!?

Det kunne jeg desværre ikke nej, for man skal kunne komme forbi stolene for at kunne komme ind i FRUENS vaskerum!

Trash_Master
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Juni 2006 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

Seerup skrev:
Trash_Master skrev:
Seerup skrev:

Trash_Master skrev:

Det kunne jeg desværre ikke nej, for man skal kunne komme forbi stolene for at kunne komme ind i FRUENS vaskerum!

hehe det er så også en god grund til at lave det som du har gjort

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 15:35 | IP-adresse registreret  

Det er bare schmukt!

Jeg kan alltid lide å se en bio i andre farver end kun sort. Jeg mener at bioen også skal være et sted hvor man kan være når lyset er tændt og projektoren slukket

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

<< Forrige Side af 10 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes