| Forfatter |
|
gunbox Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 286
|
| Sendt: 20 April 2005 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når først el-regningen og benzin-udgifter til at hente sandet er talt med, vil jeg da nærmest tro det er dyrere at lave sandet selv.
Men Flemming Leth ville nok gøre det alligevel....
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 20 April 2005 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
gunbox skrev:
|
Når først el-regningen og benzin-udgifter til at hente sandet er talt med, vil jeg da nærmest tro det er dyrere at lave sandet selv.
Men Flemming Leth ville nok gøre det alligevel....
|
|
|
Jeg har godt nok heller ikke tænkt mig, selv at forsøge mig. Det har jeg ganske enkelt ikke tålmodighed til  __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Rasmus S Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 682
|
| Sendt: 20 April 2005 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
BjarkeNR skrev:
|
Det kan overhovedet ikke betale sig at lave selv! Det tager alt for lang tid og medfører for meget støvsugning! 
- BR
|
|
|
Haha, nej det kan det i hvert fald ikke! Men hvis man er så ekstrem nærrig og alligevel luner kanelsnegle hver aften ... såååå .
Obs. Kræver selvfølgelig at man kører med varmluftsovn.
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 20 April 2005 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus S skrev:
BjarkeNR skrev:
|
Det kan overhovedet ikke betale sig at lave selv! Det tager alt for lang tid og medfører for meget støvsugning! 
- BR
|
|
|
Haha, nej det kan det i hvert fald ikke! Men hvis man er så ekstrem nærrig og alligevel luner kanelsnegle hver aften ... såååå .
Obs. Kræver selvfølgelig at man kører med varmluftsovn.
|
|
|
Jeps og det gør vi ikke her i butikken 
Det ville kræve et nyt komfur. Og den går sgu ikke.
Så er der jo ikke penge til stereoen __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 20 April 2005 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
BjarkeNR skrev:
|
- BR
|
|
|
For ikke at tale om det ramaskrig der ville lyde, når husets frue finder en halv sandkasse hvor anden burde ligge __________________ Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 20 April 2005 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jf. regler for brug af forum er køb og salg ikke tilladt, ej heller reklame herfor!
Brug istedet pb's eller lign.
torkild tildeles 1. af 3 advarelser, hvor 3. advarelse medfører permanent udelukkelse fra forum!
Denne afgørelse er IKKE til diskussion.
- BR
|
| Til top |
|
| |
torkild Udelukket fra forum

Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
|
| Sendt: 20 April 2005 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
BjarkeNR skrev:
|
Jf. regler for brug af forum er køb og salg ikke tilladt, ej heller reklame herfor!
torkild tildeles 1. af 3 advarelser, hvor 3. advarelse medfører permanent udelukkelse fra forum!
- BR
|
|
|
Oki, det kan jeg ikke tage seriøst ! Det må du meget undskylde med det kan jeg ikke.
Jeg vil gerne hjælpe folk med god tør sand når jeg nu har mulighed for det. Men jeg har ikke tænkt mig at have udgifter på det ! Det dejre sig IKKE om Salg da der ikke vil være fortjeneste på sandet! Jeg vil bare have dækket mit benzin og sådanne. __________________ Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 20 April 2005 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
torkild skrev:
BjarkeNR skrev:
|
- BR
|
|
|
Oki, det kan jeg ikke tage seriøst ! Det må du meget undskylde med det kan jeg ikke.
Jeg vil gerne hjælpe folk med god tør sand når jeg nu har mulighed for det. Men jeg har ikke tænkt mig at have udgifter på det ! Det dejre sig IKKE om Salg da der ikke vil være fortjeneste på sandet! Jeg vil bare have dækket mit benzin og sådanne.
|
|
|
Hej Torkild!
Det har ikke noget at gøre med at du vil have penge for sandet, det kan jeg sagtens forstå! Reglen er blot, at der ikke må "annonceres" for salg i forum! En vare hvor du motager penge for denne (uanset om det så er til dækning af benzin og at der derved ikke en fortjeneste ved salget) betegnes i denne sammenhæng som salg!
En regel vi er nødt til at håndhæve til hver en tid!
Som jeg også skriver, så henvend dig til vedkommende på pb istedet!
Mvh. Bjarke
|
| Til top |
|
| |