Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 02:19   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Køb af Plasma i Tyskland (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jakobskovgaard
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 December 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 217
Sendt: 29 April 2005 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

Knoxville skrev:

Hej...

 ser frem til at høre mere..... Elgiganten har dog prisgaranti, så det kunne være...

´

Øh, var faktisk i elgiganten idag, ekspidienten var lidt nysgerrig omkring hvordan og hvor jeg havde handlet. Jeg fortalte ham hvordan, og han blev godt nok lidt stille...

Forresten så gælder prisgarantien fra Elgiganten kun for vare der kan dokumenteres at de kan købe i DK, og for det andet føre de slet ikke TH-42PA50E kun 37"'eren!

Til top Vis jakobskovgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jakobskovgaard
 
Knoxville
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1708
Sendt: 29 April 2005 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

det var nu ophænget jeg tænkte på.... tv'et kan man godt glemme....

__________________
Med Venlig Hilsen
Til top Vis Knoxville's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knoxville
 
jakobskovgaard
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 December 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 217
Sendt: 29 April 2005 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

Du siger noget, prøver lige at undersøge det
Til top Vis jakobskovgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jakobskovgaard
 
jakobskovgaard
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 December 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 217
Sendt: 06 Maj 2005 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

Knoxville skrev:

Hej...

 ser frem til at høre mere..... Elgiganten har dog prisgaranti, så det kunne være...

Var i Elgiganten idag sammen med 100000 andre mennesker idag, og ja, jeg fik 300 kr for mit besvær. Kom endda kun med et print fra den side hvor jeg fandt beslaget til 999 kr, ingen brok overhovedet.

Til top Vis jakobskovgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jakobskovgaard
 
Knoxville
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1708
Sendt: 07 Maj 2005 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

super, glad for at jeg mindede dig om det så.,...   alt tæller.

hvornår får du tv'et....



__________________
Med Venlig Hilsen
Til top Vis Knoxville's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knoxville
 
jakobskovgaard
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 December 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 217
Sendt: 07 Maj 2005 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

Det er jeg jo også

Fik en mail om at TV'et skulle blive sendt i næste uge, så kan næsten ikke vente til weekenden er omme.

Til top Vis jakobskovgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jakobskovgaard
 
Demonio
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 08 Maj 2005 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

hej jakobskovgaard hvordan bestiller man på den side? når jeg går ind under køb ved TH-42PA50, så sætter jeg Versandart til "Nachahme 50,00 £" men når jeg så vælger Land: og vælger Danmark så bliver Versandart blank og jeg kan ikke vælge fragttype. Og denne besked får jeg:

"Unfortunately, because of country-specific distinctions and certain characteristics of the product, it is not possible to determine fixed delivery charges for the shipping abroad. Please do not hesitate to contact our digitalo team, who will calculate the price for you. "

Så hvis jeg så kontakter en af dem (som forhåbentlig kan engelsk..) så udregner de fragtprisen for mig og så pludselig skulle det virke eller hva? eller skal man ordne hele bestillingen via mail? synes ikke det virker så smart..

Til top Vis Demonio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Demonio
 
jakobskovgaard
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 December 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 217
Sendt: 08 Maj 2005 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

Tjaa, det er faktisk sådan det foregår, de er ganske udmærket til engelsk.

Jeg ringede derned og fik den samlede pris. Herefter skulle jeg sende en mail eller fax med min ordre, ganske simpel.

Mvh

Jakob

Til top Vis jakobskovgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jakobskovgaard
 
Demonio
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 08 Maj 2005 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

okay cool..

Ved du noget om hvornår TV'et kommer, altså præcis hvilken dag og tid.. er det noget de kan "forudse" ? jeg vil nemlig nødig skulle hente mit på posthuset hvis jeg ikke er hjemme når det kommer, da man aldrig ved om de passer ordenligt på pakken der hehe.

Til top Vis Demonio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Demonio
 
jakobskovgaard
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 December 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 217
Sendt: 08 Maj 2005 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

Næ, får en mail eller et telefonopkald med et tracking nummer til UPS, når den bliver sendt dernede fra. Ud fra dette kan man vel se, hvornår det kommer, ellers kan UPS vel oplyse dette.

Skal da gerne vende tilbage når jeg ved noget mere om dette.

Til top Vis jakobskovgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jakobskovgaard
 
Kahr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2005
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 09 Maj 2005 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

Ved I hvordan det er med dansk moms, når man handler i Tyskland?

Jeg tænker MEGET på, at bestille PV5000E men vil gerne være sikker på det er den rigtige pris jeg får oplyst. Momsen ville være rimeligt kedeligt at skulle betale efterfølgende...

Til top Vis Kahr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kahr
 
BeeVee
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 94
Sendt: 09 Maj 2005 kl. 20:57 | IP-adresse registreret  

Hvis du køber gennem en butik, så bliver det ikke dit problem jvf. avisartikel søndag om emnet.  Hvis en dansk butik prøvet at omgå momsen, så er det deres problem og ikke dit.

Ved varer købt i EU, skal man betale momsen i det land hvor butikken ligger.



__________________
mvh

BeeVee
Til top Vis BeeVee's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BeeVee
 
Kahr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2005
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 09 Maj 2005 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Okay, tak for det BeeVee.
Til top Vis Kahr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kahr
 
keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1513
Sendt: 09 Maj 2005 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

Velkommen her på HiFi4all Kahr.
Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan
 
Kahr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2005
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 10 Maj 2005 kl. 14:34 | IP-adresse registreret  

Tak skal du have Keyvan.
Til top Vis Kahr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kahr
 
Karlsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 December 2004
Status: Offline
Indlæg: 13
Sendt: 11 Maj 2005 kl. 14:16 | IP-adresse registreret  

BeeVee skrev:

Hvis du køber gennem en butik, så bliver det ikke dit problem jvf. avisartikel søndag om emnet.  Hvis en dansk butik prøvet at omgå momsen, så er det deres problem og ikke dit.

Ved varer købt i EU, skal man betale momsen i det land hvor butikken ligger.

 

Såvidt jeg har forstået, er der lavet en særaftale med Dk, således at butikker der omsætter for mere end 280000kr årligt til dk, skal kræve dansk moms.

Er der nogle der præcist ved hvordan det hænger samme?

Til top Vis Karlsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Karlsen
 
jakobskovgaard
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 December 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 217
Sendt: 12 Maj 2005 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

Har idag modtaget et opkald fra Digitalo, hvor de siger at de har mine vare på lager, og at jeg vil have dem tirsdag eller onsdag i næste uge. Synes det er flot service at de ringer til mig, de har ligeledes sendt en mail.

Det skal siges at jeg bestilte for 15 dage siden, og de sagde der vil gå 14 dage, så det går vel lige også an

Til top Vis jakobskovgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jakobskovgaard
 
Demonio
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 12 Maj 2005 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

hehe jeg tror sgu jeg bestiller mit fra Digitalo ligesom dig jakobskovgaard, det virker som om de har en go service. Hos Samtec påstår ganske vist at de 'kan' levere inden for 24 timer, men det virker ret mistænkeligt synes jeg. Tvivler på at de er hurtigere end nogle andre steder. Men det ved jeg jo ikke med sikkerhed
Til top Vis Demonio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Demonio
 
Knoxville
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1708
Sendt: 12 Maj 2005 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

Spændende jakob....  glæder os til at høre mere....

__________________
Med Venlig Hilsen
Til top Vis Knoxville's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knoxville
 
boborg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 105
Sendt: 15 Maj 2005 kl. 08:50 | IP-adresse registreret  

Karlsen skrev:
Såvidt jeg har forstået, er der lavet en særaftale med Dk, således at butikker der omsætter for mere end 280000kr årligt til dk, skal kræve dansk moms.

Er der nogle der præcist ved hvordan det hænger samme?

Ja det er rigtigt, så vidt jeg husker så kom hificomponents.de til at hænge på en større momsregning fordi de solgte for meget med tysk moms til DK.

Til top Vis boborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af boborg
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes