| Forfatter |
|
jakobskovgaard Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 217
|
| Sendt: 29 April 2005 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Knoxville skrev:
|
Hej...
ser frem til at høre mere..... Elgiganten har dog prisgaranti, så det kunne være...
|
|
|
´
Øh, var faktisk i elgiganten idag, ekspidienten var lidt nysgerrig omkring hvordan og hvor jeg havde handlet. Jeg fortalte ham hvordan, og han blev godt nok lidt stille...
Forresten så gælder prisgarantien fra Elgiganten kun for vare der kan dokumenteres at de kan købe i DK, og for det andet føre de slet ikke TH-42PA50E kun 37"'eren!
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger


Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 29 April 2005 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
det var nu ophænget jeg tænkte på.... tv'et kan man godt glemme....  __________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
jakobskovgaard Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 217
|
| Sendt: 29 April 2005 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du siger noget, prøver lige at undersøge det
|
| Til top |
|
| |
jakobskovgaard Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 217
|
| Sendt: 06 Maj 2005 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Knoxville skrev:
|
Hej...
ser frem til at høre mere..... Elgiganten har dog prisgaranti, så det kunne være...
|
|
|
Var i Elgiganten idag sammen med 100000 andre mennesker idag, og ja, jeg fik 300 kr for mit besvær. Kom endda kun med et print fra den side hvor jeg fandt beslaget til 999 kr, ingen brok overhovedet.
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger


Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 07 Maj 2005 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
super, glad for at jeg mindede dig om det så.,... alt tæller.
hvornår får du tv'et.... __________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
jakobskovgaard Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 217
|
| Sendt: 07 Maj 2005 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jeg jo også
Fik en mail om at TV'et skulle blive sendt i næste uge, så kan næsten ikke vente til weekenden er omme.
|
| Til top |
|
| |
Demonio Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 08 Maj 2005 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej jakobskovgaard hvordan bestiller man på den side? når jeg går ind under køb ved TH-42PA50, så sætter jeg Versandart til "Nachahme 50,00 £" men når jeg så vælger Land: og vælger Danmark så bliver Versandart blank og jeg kan ikke vælge fragttype. Og denne besked får jeg:
"Unfortunately, because of country-specific distinctions and certain characteristics of the product, it is not possible to determine fixed delivery charges for the shipping abroad. Please do not hesitate to contact our digitalo team, who will calculate the price for you. "
Så hvis jeg så kontakter en af dem (som forhåbentlig kan engelsk..) så udregner de fragtprisen for mig og så pludselig skulle det virke eller hva? eller skal man ordne hele bestillingen via mail? synes ikke det virker så smart..
|
| Til top |
|
| |
jakobskovgaard Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 217
|
| Sendt: 08 Maj 2005 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaa, det er faktisk sådan det foregår, de er ganske udmærket til engelsk.
Jeg ringede derned og fik den samlede pris. Herefter skulle jeg sende en mail eller fax med min ordre, ganske simpel.
Mvh
Jakob
|
| Til top |
|
| |
Demonio Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 08 Maj 2005 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay cool..
Ved du noget om hvornår TV'et kommer, altså præcis hvilken dag og tid.. er det noget de kan "forudse" ? jeg vil nemlig nødig skulle hente mit på posthuset hvis jeg ikke er hjemme når det kommer, da man aldrig ved om de passer ordenligt på pakken der hehe.
|
| Til top |
|
| |
jakobskovgaard Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 217
|
| Sendt: 08 Maj 2005 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Næ, får en mail eller et telefonopkald med et tracking nummer til UPS, når den bliver sendt dernede fra. Ud fra dette kan man vel se, hvornår det kommer, ellers kan UPS vel oplyse dette.
Skal da gerne vende tilbage når jeg ved noget mere om dette.
|
| Til top |
|
| |
Kahr Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 09 Maj 2005 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved I hvordan det er med dansk moms, når man handler i Tyskland?
Jeg tænker MEGET på, at bestille PV5000E men vil gerne være sikker på det er den rigtige pris jeg får oplyst. Momsen ville være rimeligt kedeligt at skulle betale efterfølgende...
|
| Til top |
|
| |
BeeVee Forum Bruger


Bruger siden: 03 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 94
|
| Sendt: 09 Maj 2005 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du køber gennem en butik, så bliver det ikke dit problem jvf. avisartikel søndag om emnet. Hvis en dansk butik prøvet at omgå momsen, så er det deres problem og ikke dit.
Ved varer købt i EU, skal man betale momsen i det land hvor butikken ligger. __________________ mvh
BeeVee
|
| Til top |
|
| |
Kahr Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 09 Maj 2005 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, tak for det BeeVee.
|
| Til top |
|
| |
keyvan Forum Bruger


Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1513
|
| Sendt: 09 Maj 2005 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Velkommen her på HiFi4all Kahr.
|
| Til top |
|
| |
Kahr Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 10 Maj 2005 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak skal du have Keyvan.
|
| Til top |
|
| |
Karlsen Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2004
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeeVee skrev:
|
Hvis du køber gennem en butik, så bliver det ikke dit problem jvf. avisartikel søndag om emnet. Hvis en dansk butik prøvet at omgå momsen, så er det deres problem og ikke dit.
Ved varer købt i EU, skal man betale momsen i det land hvor butikken ligger.
|
|
|
Såvidt jeg har forstået, er der lavet en særaftale med Dk, således at butikker der omsætter for mere end 280000kr årligt til dk, skal kræve dansk moms.
Er der nogle der præcist ved hvordan det hænger samme?
|
| Til top |
|
| |
jakobskovgaard Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 217
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har idag modtaget et opkald fra Digitalo, hvor de siger at de har mine vare på lager, og at jeg vil have dem tirsdag eller onsdag i næste uge. Synes det er flot service at de ringer til mig, de har ligeledes sendt en mail.
Det skal siges at jeg bestilte for 15 dage siden, og de sagde der vil gå 14 dage, så det går vel lige også an
|
| Til top |
|
| |
Demonio Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe jeg tror sgu jeg bestiller mit fra Digitalo ligesom dig jakobskovgaard, det virker som om de har en go service. Hos Samtec påstår ganske vist at de 'kan' levere inden for 24 timer, men det virker ret mistænkeligt synes jeg. Tvivler på at de er hurtigere end nogle andre steder. Men det ved jeg jo ikke med sikkerhed
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger


Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spændende jakob.... glæder os til at høre mere....
__________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
boborg Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 105
|
| Sendt: 15 Maj 2005 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Karlsen skrev:
| Såvidt jeg har forstået, er der lavet en særaftale med Dk, således at butikker der omsætter for mere end 280000kr årligt til dk, skal kræve dansk moms.
Er der nogle der præcist ved hvordan det hænger samme? |
|
|
Ja det er rigtigt, så vidt jeg husker så kom hificomponents.de til at hænge på en større momsregning fordi de solgte for meget med tysk moms til DK.
|
| Til top |
|
| |