| Forfatter |
|
hifijan Lukket konto

Dobbeltprofil!
Bruger siden: 06 April 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 784
|
| Sendt: 25 April 2005 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jørgen...
Ja, jeg er meget lun på Primare, specielt deres Surroundforforstærker SP 31.7 - tror jeg nok den hedder og deres DVD 30, som har fået meget flot kritik som CD-afspiller.. og jeg havde da også deres effektblok A 30.2 i tankerne evt. 2 stk. til bi-amp eller brokoblet, da jeg syntes 2 * 120 Watt/8 ohm var lige i underkanten... men nu vil jeg holde hænderne inde til kroppen et års tid og spare lidt mere sammen, og samtidig følge med i udviklingen...
mvh. Jan
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 25 April 2005 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hifijan
Jeg har bestilt en Audia flight One og det er selvfølge i mine øjne en hammer god forstærker, Jensen/vassagohifi har en Audia 3100 på tilbud som er en 3 ch. effekt med de samme effekttrin som sidder i Flight one, det var måske en mulighed tror prisen ligger på de 22K.
high-end til rimelig priser __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
hifijan Lukket konto

Dobbeltprofil!
|
| Sendt: 25 April 2005 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bent...
Ved du hvem der forhandler Audia i København, jeg kan da altid kigge på det, det koster jo ikke noget...
mvh. Jan
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 25 April 2005 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved kun at de også kan fåes hos Artsound ved Viborg, men mail ham, han er en flink mand __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
hifijan Lukket konto

Dobbeltprofil!
|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle...
Ja, så endte det alligevel med en Holfi, dog ikke Holfi Power 150, men Holfi Power NB250, som jeg skal gi' 24k for(ny) - med 2½ års garanti - så smertegrænsen på 20k blev lige rykket lidt
Næste projekt bliver at finde en brugt Holfi Pre NB1 S.E. i sort alu...
mvh. Jan
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifijan.
Tilykke med dit valg - fint valg, jeg håber du bliver glad for den. Vi må høre lidt mere om den når du får spillet den til og gennemlyttet den.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
hifijan Lukket konto

Dobbeltprofil!
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jørgen..
Nu får jeg den først omkring den 30. maj, og hvor lang tid der så går før jeg kan sige den er kørt til, det ved jeg ikke, den bliver i hvert fald dugfrisk lige fra Holfi. Så bliver næste step at finde en passende forforstærker med indbygget RIAA... umiddelbart er jeg lun på en brugt HOLFI Pre NB1 S.E. eller en Pre NB2 S.E. er der nogen her som kender forskellen på de 2...?
mvh. Jan
|
| Til top |
|
| |
JRGW Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1303
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kender dem ret godt da jeg har SP991 ulempen er at de varmer godt det kan der selvfølgelig være både plusser og minusser ved.
Som standard er de nok lidt kedelige i lyden der mangler lidt opløsning og hurtighed i lyden.Jeg ville ikke starte her igen med standard ver.Forstår godt nogles oplevelse af sagen.
Derimod syntes jeg at mine modificerede er noget hurtigere og noget bedre opløsning.Tror selv på at de er ret gode i nuværende trim.Har ikke oplevet væsentlige problemmer med stabiliteten men spiller heller ikke tit svinehøjt.
Printene i forstærkerne og lodningerne kunne godt være lavet i lidt bedre kvalitet men man kan selvfølgelig ikke få alt for de penge selv om man som forbruger syntes at man gerne skulle have det. __________________ Hilsen JRGW
Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
|
| Til top |
|
| |