| Forfatter |
|
HTN/HFK Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 26 April 2005
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Først og fremmest har vi ved nærmere eftertanke valgt at lytte til kritikken - med udgangspunkt i at vi burde have valgt en anden vinkel, der ikke havde en nedladende tone. Vi vil absolut normalt ikke nedgøre Merlin eller andre af vores konkurrenter, og har derfor fjernet indlægget på vores hjemmeside.
Når det så er sagt, vil vi ikke holde os tilbage i fremtiden hvis vi mener at der er tale om faktuelle fejl (eller snyderi - se længere nede) hos en eller flere af vores konkurrenter, hvis de vil gøre sig til eksperter - som i tilfældet med Merlin. Når de skriver om harddiskoptagere at de kan afspille videobånd og samtidig siger i deres reklamer at DE er eksperter, der kan forklare en milliard-million forskelle, så mener VI at det er for tykt.
Det skal én eller anden gør kunderne opmærksom på - om det er os eller en anden kunde kan sådan set være ligegyldigt. Men OK vi beklager tonen i vores artikel. Måske skulle vi have holdt os til: Bemærk fejl hos vores konkurrenter - fremfor den lidt nedladende stil (men også sjove), som vi har lagt for dagen!
Noget andet er, at Hi-Fi Klubben aldrig har været en del af den etablerede danske Radiobranche. Så vi ser ikke Merlin eller andre som en "kollega" vi skal tækkes eller tage særligt hensyn til - klappe på skuldrene uanset hvad. Tværtimod - de er konkurrenter!
Og da vi ikke er inde i et "afhængighedsforhold" til vores konkurrenter gennem indkøbsforeninger, brancheforeninger, leverandørforeninger etc. VIL og KAN vi til enhver tid agere som forbrugerens advokat! Den største risiko vi løber i den forbindelse er at blive uvenner med konkurrenterne - og det kan vi godt leve med.
Som f.eks. når vi skriver om falske før- og nupriser i den danske Radiobranche, snyderi med dataopgivelser eller andre tiltag hos konkurrenterne der ikke er i forbrugerens interesse. Hvem andre i branchen gør det...? Vi er naturligvis klar over, at der nemt kan ryge et par ruder hos os selv i ny og næ (som det måske også er sket i denne debat). Den risiko løber vi også gerne - og tager de øretæver der følger med. Så længe det er i forbrugerens interesse er der ingen der går fri - heller ikke Hi-Fi Klubben.
Så helt ærligt, så mener jeg ikke der sker nogen skade ved at Hi-Fi Klubben en sjælden gang imellem skulle slå en skævert, så længe det er i forbrugerens interesse.
Med dette beklager vi altså tonen i indlægget omkring Merlin på baggrund af denne gode debat der har været ført her på HIFI4ALL. Men det afholder os ikke fra fremover at holde skarpt øje med vores konkurrenter..... - i din interesse!
Hilsen Hi-Fi Klubben
Henrik Thue Nielsen
|
| Til top |
|
| |
Thunderhawk Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 150
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Problemet er jo også i denne sammenhæng at merlin ikke skriver at optageren kan afspiller videobånd men at optagere generalt kan afspille DVD-Skriver eller videobånd så i har faktisk ikke noget at havde jeres kritik i.
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
RESPEKT
|
| Til top |
|
| |
HTN/HFK Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thunderhawk skrev:
| Problemet er jo også i denne sammenhæng at merlin ikke skriver at optageren kan afspiller videobånd men at optagere generalt kan afspille DVD-Skriver eller videobånd så i har faktisk ikke noget at havde jeres kritik i. |
|
|
Hvad er overskriften på afsnittet? Er det ikke HARDDISK-OPTAGERE...
Og hele afsnittet omhandler KUN harddisk-optagere. MIDT i dette afsnittet (om harddisk-optagere) kommer den omtalte misforståelse så. Det kan naturligvis - med lidt go´ vilje - opfattes anderledes. Men det synes jeg ikke vi skal tærske langhalm på jf. mit indlæg ovenfor.
Hilsen Hi-Fi Klubben
Henrik Thue Nielsen
|
| Til top |
|
| |
Thunderhawk Forum Bruger

|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der står Hardisk-Optagere og ikke Hardisk-Optageren som der skulle stå hvis det var den pågældene det omhandlede.
Så det er generalt, og der står Eller så det betyder ikke at alle optagere har VHS men at der har DVD eller VHS det kan man så sige at det er forkert fordi at der findes optager uden DVD eller VHS men det er en anden snak.
Lige meget hvordan man vender dette så er to ting i værfald sikkert.
1. Jeg har aldrig haft respekt for Merlin
2. Jeg har nu heller ikke respekt for HI-FI Klubben
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
HTN/HFK skrev:
| Noget andet er, at Hi-Fi Klubben aldrig har været en del af den etablerede danske Radiobranche. Så vi ser ikke Merlin eller andre som en "kollega" vi skal tækkes eller tage særligt hensyn til - klappe på skuldrene uanset hvad. Tværtimod - de er konkurrenter! |
|
|
Jeg er personligt af den grundlæggende opfattelse at det er vigtigere at gøre kunderne tilfredse end konkurrenter (og leverandører), så så langt er jeg ret enig. Men et andet grundlæggende princip, som jeg altså ikke selv har fundet på, er at man sjældent får tilfredse kunder ved at kritisere konkurrenterne. Det er nu engang bedre at bruge tid på at fortælle hvorfor man selv er god end hvorfor de andre er dårlige. Så kan man selvfølgelig sige at jeg begår fejlen selv, ved at gå ind i den her diskussion, men siden du nu selv kaster bolden op, så må det vel være i orden at konkurrenterne svarer igen:
http://www.hifiklubben.com/dk/Nyheder/detail/1485.htm
Branchens billigste finansiering? Jamen dog, hvad så med den rente- (men ikke gebyr-) fri finansiering fra Sparbank Vest - som heller ikke giver provision til butikken - som giver en væsentligt lavere ÅOP? Der reklameres med 0,6% med store udråbstegn, men hvis jeg vil låne 10.000,- over 12 måneder er ÅOP 17%? Det lyder måske ikke helt så smart at skrive den årlige rente med store bogstaver i stedet for den månedlige, eller hvad?
Og provision for at udføre et stykke arbejde, puhadada, det kan vi da ikke have. Spørg i butikken og forlang provisionen i rabat, aha. Jamen, så kan du måske oplyse hvor meget provisionen er når der sælges tillægsforsikringer i Hifi Klubben?
Utilfredse konkurrenter kan man nemt få, spørgsmålet er om kunderne automatisk bliver tilfredse af den grund?
__________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
HTN/HFK skrev:
| Noget andet er, at Hi-Fi Klubben aldrig har været en del af den etablerede danske Radiobranche. Så vi ser ikke Merlin eller andre som en "kollega" vi skal tækkes eller tage særligt hensyn til - klappe på skuldrene uanset hvad. Tværtimod - de er konkurrenter! |
|
|
Jeg er personligt af den grundlæggende opfattelse at det er vigtigere at gøre kunderne tilfredse end konkurrenter (og leverandører), så så langt er jeg ret enig. Men et andet grundlæggende princip, som jeg altså ikke selv har fundet på, er at man sjældent får tilfredse kunder ved at kritisere konkurrenterne. Det er nu engang bedre at bruge tid på at fortælle hvorfor man selv er god end hvorfor de andre er dårlige.
|
|
|
Jeg er helt enig. At en virksomhed fortæller hvor dårlige konkurrenterne er har aldrig givet et godt indtryk. Hvis man er den bedste er der jo ingen grund til at fortælle at de andre er dårligere, det burde jo være til at forstå for de fleste.
At vi her skal høre at det er noget HFK gør for forbrugernes, og dermed vores skyld, synes jeg er lidt smagløst. HFK er en virksomhed der skal tjene penge lige som Merlin, Fona og alle de andre. Hvis HFK vil gøre noget for os, kan de jo sørge for at sælge deres ganske udemærkede produkter billigere en den etablerede branche, men det gør man ikke.
Jeg er gammel nok til at kunne huske den gang HFK altid sammelignede priserne på deres produkter med de priser der var i f.eks. England, men det gør man ikke mere. Hvorfor kan vi ikke få en sammenligning af hvad f.eks. Denons produkter koster i Danmark og i England. Vi kan godt nøjes med de vejl. udsalgspriser vi behøver ikke at tage hensyn til at der i England rent faktisk er konkurrence så produkterne kan findes billigere.
Det ville da være i "min" interesse. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thunderhawk skrev:
| Problemet er jo også i denne sammenhæng at merlin ikke skriver at optageren kan afspiller videobånd men at optagere generalt kan afspille DVD-Skriver eller videobånd så i har faktisk ikke noget at havde jeres kritik i. |
|
|
det er ikke andet end ordkløveri det der
|
| Til top |
|
| |
JoLa Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 130
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes godt nok, at Hi-Fi klubben er totalt i orden. Sidst jeg var derinde brugte en sælger 1/2 time på at vise mig nogle højttalere og der var ingen sure miner da jeg gik uden at købe noget, tværtimod så kunne jeg bare komme igen.
Prøv at gå ind i Merlin og få noget kvalificeret hjælp, du skal godt nok råbe højt for at komme i kontakt med nogen, når de så reklamerer med hvor gode de er til kundeservice så fortjener de en opsang.
Jeg synes ikke at der er så meget at gå fejl af i annoncen den handler om HD-recordere og ikke om VHS optagere.
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
De gange jeg har været i HFK har jeg også fået en fin betjenning, den ros skal HFK have. Det er bare ikke det der er emnet lige her. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
Thunderhawk Forum Bruger

|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
|
|
|
|
Det er jo det det hele drejer sig om.
|
| Til top |
|
| |
HTN/HFK Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
|
Jeg er personligt af den grundlæggende opfattelse at det er vigtigere at gøre kunderne tilfredse end konkurrenter (og leverandører), så så langt er jeg ret enig...... Branchens billigste finansiering?....... Og povision......
Utilfredse konkurrenter kan man nemt få, spørgsmålet er om kunderne automatisk bliver tilfredse af den grund?
|
|
|
Hej Otto Rart at se at du holder øje med Hi-Fi Klubbens hjemmeside
Du har ret i at der ikke er mange der tør pege fingre ad konkurrenterne. Det er jo ikke god tone. Men det er netop forskellen på Hi-Fi Klubben og så mange andre. Vi gør det! Vi gør det hvor vi syntes der er urimelighed, snyderi, eller svindel til stede.
Og vi gør det først og fremmest i kundernes interesse. Vi ved også at vi en gang imellem må tage nogle tæv på den konto, men dem tager vi gerne. Nu er Merlin’s bommert ( for det er naturligvis blot hvad det er) mere noget vi kan grine lidt ad end ligefrem forsøg på snyderi.
Finansiering: Vis mig en finansieringsordning hvor ÅOP ikke er højere end renten. Ja, vi markedsfører vores finansiering med den månedlige rente på 0,6%. Ligesom vi tidligere markedsførte vores Spar Bank Vest finansiering med 1,75% i rente. Jeg kan forstå på dit indlæg at du kan tilbyde Spar Bank Vest’s rentefri finansiering. Den kender vi godt. Den kan butikker der vil acceptere en underkurs på 90 nemt tilbyde sine kunder. Det betyder jo i at hvis du sælger for 10.000 til en kunde der får købet finansieret på den via dette tilbud, så modtager du kun 9.000 fra Spar Bank Vest. Det er selvfølgelig ikke kundens problem, men butikken skal jo nødvendigvis have dette dækket ind på varen i stedet for.
Og helt principielt: hvis du kan nøjes med at få 9.000 for varer der burde koste 10.000, hvad skulle så forhindre dig i at sælge de samme varer for 9.000 til den kunde der vil betale kontant...?
Min pointe er at vi ville hellere sætte vores varer ned med 10% og så tage den lavest mulige reelle rente, frem for at tage lidt mere og så lade kunden tro at han handler ”rentefrit”.
Jeg kan tydeligt huske da Fona for snart mange år siden kom med en kampagne der hed: ”12 måneder rentefri eller 10% kontantrabat”. ( Hvor blev det rentefrie lige af ???).
Vores politik er at finansiering skal være helt neutralt for os. Vi skal hverken have mere eller mindre ud af at betalingen foregår via finansiering. Dermed stiller vi alle kunderne ens.
Forsikringer: Jeg forstår ikke helt din argumentation? Vi modtager ikke provision på salg af forsikringer, men vi har en avance på salg af forsikringer (det er sikkert det du mener), som vi har en avance på alle andre af vores produkter. Det er jo det vi lever af. At sælge varer / ydelser til vores kunder. Her har vi så den holdning at produkt-forsikringer er en vare ( det tror jeg der er mange der vil være enige i) , og finansiering er et betalingsmiddel.
Mvh. Henrik Wieben
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thunderhawk skrev:
music 4 all skrev:
|
|
|
|
Det er jo det det hele drejer sig om.
|
|
|
Det er nu en sandhed med modifikationer... Som jeg ser det er sagens kerne HFK's valg af ufine markedsføringsmetoder. Det kan da alt andet end lige ikke andet end, at svække min, i forvejen lille, tillid til deres butik.
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uanfægtet meninger og holdninger om denne sag, er det da en fornøjelse at se svar på tiltale fra HFK selv.
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
HTN/HFK skrev:
| Jeg kan forstå på dit indlæg at du kan tilbyde Spar Bank Vest’s rentefri finansiering. Den kender vi godt. Den kan butikker der vil acceptere en underkurs på 90 nemt tilbyde sine kunder. Det betyder jo i at hvis du sælger for 10.000 til en kunde der får købet finansieret på den via dette tilbud, så modtager du kun 9.000 fra Spar Bank Vest. Det er selvfølgelig ikke kundens problem, men butikken skal jo nødvendigvis have dette dækket ind på varen i stedet for. |
|
|
Så er I da halvsløje forretningsfolk, vi får kurs 100 for den. Bortset fra dét så har du helt ret i princippet, af samme årsag ville vi aldrig tilbyde en finansiering der giver mindre end kurs 100. Men jeg mener nu engang at butikker som os og jer (omend jeg ikke skal bestemme hvordan I driver forretning) burde promovere sig på varens kvalitet, ikke at have den billigste finansiering.
Og dit argument om at manglende indtægt ved finansiering påvirker udsalgsprisen gælder vel begge veje? Bruger I ikke tid på at lave finansieringer for kunderne? Tid som I ikke får betaling for? Hvem betaler løn for den tid? Påvirker dét ikke udsalgsprisen?
HTN/HFK skrev:
Forsikringer: Jeg forstår ikke helt din argumentation? Vi modtager ikke provision på salg af forsikringer, men vi har en avance på salg af forsikringer (det er sikkert det du mener), som vi har en avance på alle andre af vores produkter. Det er jo det vi lever af. At sælge varer / ydelser til vores kunder. Her har vi så den holdning at produkt-forsikringer er en vare ( det tror jeg der er mange der vil være enige i) , og finansiering er et betalingsmiddel. |
|
|
Jeg synes det er en meget mærkelig adskillelse af de to ting. Begge dele er tillægsydelser - du kan jo ikke købe en forsikring uden at købe varen. Om du så kalder det avance eller provision, det kan jeg ikke se forskellen på. Men så lad mig spørge på en anden måde: Er det rigtigt eller forkert at den enkelte sælger er delvist provisionslønnet? __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selv hader jeg hifiklubbens popsmarte markedsføring.. men det er jo nok det de unge vil ha bekræftigelse i at deres valg om køb i klubben var/er det eneste rigtige..
men heldigvis kan man jo ikke give skylden for den kvalmende markedsføring til de enkelte butikker, og der er bestemt nogle gode butikker rundt omkring.. silkeborg, roskilde og amager synes jeg stikker frem som nogle af de bedste..
så en opfordring, lad os i samlet flok p***e op af deres hovedkontor men stadig støtte de butikker der fortjener det...
angående den famøse reklame.. tror jeg alle kan se den nok ikke burde være taget op.. og DVD er altså ikke så langt fremme som man skulle tro.. hvad har dine forældre eller bedsteforældre ? jep med garanti vhs, så er da klart de gør opmærksom på at det os er en mulighed at kombinere det med en hd optager.. hvorimod 99 % af klubbens kunder sikkert kun har dvd.. måske derfor de ik lige overvejede det..
to forskellige kundegrundlag.. to forskellige strategier
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
Selv hader jeg hifiklubbens popsmarte markedsføring.. men det er jo nok det de unge vil ha bekræftigelse i at deres valg om køb i klubben var/er det eneste rigtige..
men heldigvis kan man jo ikke give skylden for den kvalmende
markedsføring til de enkelte butikker, og der er bestemt nogle gode
butikker rundt omkring.. silkeborg, roskilde og amager synes jeg
stikker frem som nogle af de bedste..
så en opfordring, lad os i samlet flok p***e op af deres hovedkontor men stadig støtte de butikker der fortjener det...
angående den famøse reklame.. tror jeg alle kan se den nok ikke
burde være taget op.. og DVD er altså ikke så langt fremme som man
skulle tro.. hvad har dine forældre eller bedsteforældre ? jep med
garanti vhs, så er da klart de gør opmærksom på at det os er en
mulighed at kombinere det med en hd optager.. hvorimod 99 % af
klubbens kunder sikkert kun har dvd.. måske derfor de ik lige
overvejede det..
to forskellige kundegrundlag.. to forskellige strategier |
|
|
Unge ?- popsmart markedsføring - sig mig har du overhovedet et eneste
eksempel på en forhandler af et eller andet produkt, som ikke taler
posetivt om det, men derimod taler negativt om det, og direkte fraråder
en at købe det ? jeg mindes ikke at have set nogen, kun at noget måske
fremhæves mere end andet
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten: der er forskel på hvordan man markedsfører sig !!!
sig mig har du overhovedet et eneste eksempel på en forhandler af et eller andet produkt, som ikke taler posetivt om det, men derimod taler negativt om det, og direkte fraråder en at købe det ?
øhhhh og hvad har det lige med noget at gøre ?
der er dem der koncentrere sig om deres egne produkter, så er der nogle gode eksempler på dem der går skridtet længere og udnævner sig selv som værende det eneste rigtige og prøver at fremstå bedre end deres konkurrenter.. Ice power feks eller ja klubben er os et godt eksempel..
se på forskellen på hvordan kt radio, lydspecialisten, speakers corner, tapeconnection og alle andre markedsfører sig, og så se hvordan klubben og AR gør det..
som jeg sagde.. forskellige kundegrundlag, klubben har valgt at satse bredt, og er godt klar over det vil skræmme nogle væk, men tilgengæld scorer de på handelsskole elever osv der uden tvivl os får bedre udstyr end de havde fået i merlin
|
| Til top |
|
| |
torkild Udelukket fra forum

Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå,rart at se at HIFI-klubben kan ombetemme sig. Her der deres svar på min mail til dem om deres nedladende kritik og gøren grin med merlin. Jeg skrev til dem at eg synes at det var at gå lidt over stregen og de ikke fremstod som den seriøse butik jeg troede de var.
Jeg synes at det er dårlig markesføring, og ja jeg synes at der er en MILLIADMILLION ting man skal overveje når ma køber nyt.
Er HIFI-klubben bange for at Merlin er blevet lige så klog som dem ?
Vi er bestemt ikke enige!
Merlin bilder kunderne ind at der er en MILLIARDMILLION grunde til alt, og at der er en MILLIARDMILLION overvejelser man skal gøre sig ved valg af fx fladskærms-TV. Sikke noget sludder!
Den eneste grund til at de siger dette er, at de så fremstår som kundens "redning" med svar på alt. Intet er mere forkert. Desværre er sandheden jo, at alt for mange ekspedienter i radiobranchen ikke ved nok om det de sælger - og istedet for at være konkrete, ja så bliver de MEGET ukonkrete ved blot at sige, at kunden skal tage stilling til en MILLIARDMILLION ting, hvilket bestemt IKKE er nødvendigt.
Vi siger ikke at HFKs butikker/ekspedienter er ufejlbarlige, men som gennemsnit er vi klart over branchen - selvfølgelig, for vi er jo en specialbutik med et nøje udvalgt varesortiment, hvor pris/kvalitetsforholdet altid er i top.
HFK er stadig branchens lille "abekat" som er fuld af narrestreger ;0) Vi er ikke bange for at bringe en sjov historie fra branchen, eller for at fortælle sandheden om fx finansiering, udsalgsfup, kunstigt høje priser med plads til rabat osv. Alt sammen noget vi forsøger at holde os langt væk fra. Vi ønsker at være et ærligt alternativ til de store varehuse i branchen, og vi ønsker at være fagligt langt foran disse "el-butikker", som sælger alt - blot der kan sættes strøm på...
Besøg evt en af vores butikker - jeg er sikker på at du vil opleve en helt anden stemning og betjening end hos de store kæder. Og priserne kan de ikke slå os på - vi er fortsat blandt Europas billigste, simpelthen pga. direkte import og vores DAGSPRIS koncept.
Med venlig hilsen
Jacob, Hi-Fi Klubben Online Ganske almindelige entusiaster
online@hifiklubben.dk www.hifiklubben.dk Tel: 70104434 Fax: 87432140
<>
__________________ Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
|
| Til top |
|
| |
torkild Udelukket fra forum

Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thunderhawk skrev:
|
Ja der står Hardisk-Optagere og ikke Hardisk-Optageren som der skulle stå hvis det var den pågældene det omhandlede.
Så det er generalt, og der står Eller så det betyder ikke at alle optagere har VHS men at der har DVD eller VHS det kan man så sige at det er forkert fordi at der findes optager uden DVD eller VHS men det er en anden snak.
|
|
|
Nemlig ! Du har 100% ret i det du skriver. __________________ Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
|
| Til top |
|
| |