Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 23:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Merlin = kilde til morskab (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 26 April 2005 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

Live21 : ja ja - gider ikke argumentere for HFK's måde at gøre tingene på, det er din personlige farvning af tingene, og gider ærligt talt ikke rode mere i det, da det er tydeligt hvad du og jeg mener, at man kan tillade sig at gør i et forum - over and out from here

Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 26 April 2005 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

Tak I 2 - indbyrdes mundhuggeri hører andet steds henne.

Hold nu tråden - det kan da ikke være så svært, eller skal vi virke endnu, endnu, endnu, engang... lukke, for at det hele ikke skal løbe løbsk.

Deltag med konstruktive indlæg, eller lad være!

Svar på denne besked, skal stiles privat, alt andet slettes - alene af den grund at tråden SKAL holdes.

End of story!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 April 2005 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

HTN/HFK skrev:
Hej Otto
For at komme tilbage til udgangspunktet i debatten var årsagen til Hi-Fi Klubbens deltagelse i tråden at beklage formuleringen omkring Merlin. Vi mener at have givet et sagligt svar i en saglig debat.

Det er jeg enig i,  for det. Jeg er ikke ude på at sætte Klubben i et negativt lys, og vi har også et fint samarbejde med Århus-afdelingerne omkring lyd&billede messen, så uvenner er vi heller ikke... Men jeg formoder at ligesom du synes det er i orden at Klubben langer ud efter konkurrenter, så er det i orden at andre (kunder som konkurrenter) langer ud efter jer - og "baldrer nogle ruder" om man vil... Jeg har på intet tidspunkt postuleret at vi eller jeg er bedre end andre - det er faktisk netop dét der er min grundlæggende indgangsvinkel overfor kunderne, jeg vil hellere vise hvad jeg kan end snakke om det. Jeg har gjort min mening om jeres markedsføringsfilosofi klart nok nu, så jeg vil heller ikke blande mig yderligere i diskussionen her.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 27 April 2005 kl. 00:01 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:
Men jeg formoder at ligesom du synes det er i orden at Klubben langer ud efter konkurrenter, så er det i orden at andre (kunder som konkurrenter) langer ud efter jer - og "baldrer nogle ruder" om man vil...

He, He.... Ja, nu kan HFK jo heller ikke længere have eneret på, at kalde sig branchens lille abekat. Otto kan jo også være med

Jeg vil dog sige, at det har været rart, at se HFK træde frem i debatten. Det skal i ha'

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 27 April 2005 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Juhuu, endnu en svin-Hifiklubben-til tråd.

Jeg synes nu ideen fra HFK var meget god/sjov, kom bare med noget mere af det når man sagtens kan se det bare er drilleri og god humor.

Er det mon fordi vi alle sidder beskyttet bag skærmen, at vi automatisk får en ubændig trang til at svine forhandlere/folk til? Gad vide hvordan situationen ville have set ud hvis denne tråd istedet havde været diskuteret mundtligt, fx med HTN. Så ville den nok ikke have taget de samme mærkelige krumspring (og indeholdt diverse brokkerier/beskyldninger)....?

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 27 April 2005 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

jeg tror ikke det havde været så anderledes, det er stadig en forkert måde at lave en modreklame på, og tillige ulovlig (se mit indlæg på side 1).

især når der findes korrekte og lovlige måde at gøre det på (konkurrencestyrrelsen)

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 5
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes