| Forfatter |
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 : ja ja - gider ikke argumentere for HFK's måde at gøre tingene
på, det er din personlige farvning af tingene, og gider ærligt talt
ikke rode mere i det, da det er tydeligt hvad du og jeg mener, at man kan tillade sig at
gør i et forum - over and out from here
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak I 2 - indbyrdes mundhuggeri hører andet steds henne.
Hold nu tråden - det kan da ikke være så svært, eller skal vi virke endnu, endnu, endnu, engang... lukke, for at det hele ikke skal løbe løbsk.
Deltag med konstruktive indlæg, eller lad være!
Svar på denne besked, skal stiles privat, alt andet slettes - alene af den grund at tråden SKAL holdes.
End of story!
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
HTN/HFK skrev:
Hej Otto For at komme tilbage til udgangspunktet i debatten var årsagen til Hi-Fi Klubbens deltagelse i tråden at beklage formuleringen omkring Merlin. Vi mener at have givet et sagligt svar i en saglig debat. |
|
|
Det er jeg enig i, for det. Jeg er ikke ude på at sætte Klubben i et negativt lys, og vi har også et fint samarbejde med Århus-afdelingerne omkring lyd&billede messen, så uvenner er vi heller ikke... Men jeg formoder at ligesom du synes det er i orden at Klubben langer ud efter konkurrenter, så er det i orden at andre (kunder som konkurrenter) langer ud efter jer - og "baldrer nogle ruder" om man vil... Jeg har på intet tidspunkt postuleret at vi eller jeg er bedre end andre - det er faktisk netop dét der er min grundlæggende indgangsvinkel overfor kunderne, jeg vil hellere vise hvad jeg kan end snakke om det. Jeg har gjort min mening om jeres markedsføringsfilosofi klart nok nu, så jeg vil heller ikke blande mig yderligere i diskussionen her. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
| Sendt: 27 April 2005 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
| Men jeg formoder at ligesom du synes det er i orden at Klubben langer ud efter konkurrenter, så er det i orden at andre (kunder som konkurrenter) langer ud efter jer - og "baldrer nogle ruder" om man vil... |
|
|
He, He.... Ja, nu kan HFK jo heller ikke længere have eneret på, at kalde sig branchens lille abekat. Otto kan jo også være med
Jeg vil dog sige, at det har været rart, at se HFK træde frem i debatten. Det skal i ha'
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
| Sendt: 27 April 2005 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Juhuu, endnu en svin-Hifiklubben-til tråd. 
Jeg synes nu ideen fra HFK var meget god/sjov, kom bare med noget mere af det når man sagtens kan se det bare er drilleri og god humor. 
Er det mon fordi vi alle sidder beskyttet bag skærmen, at vi automatisk får en ubændig trang til at svine forhandlere/folk til? Gad vide hvordan situationen ville have set ud hvis denne tråd istedet havde været diskuteret mundtligt, fx med HTN. Så ville den nok ikke have taget de samme mærkelige krumspring (og indeholdt diverse brokkerier/beskyldninger)....?
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 27 April 2005 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror ikke det havde været så anderledes, det er stadig en forkert måde at lave en modreklame på, og tillige ulovlig (se mit indlæg på side 1).
især når der findes korrekte og lovlige måde at gøre det på (konkurrencestyrrelsen) __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |