Forfatter |
|
Stengaard Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 265
|
Sendt: 01 April 2009 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejen skrev:
Hvad blev outcome af denne mærkelighed egentlig? |
|
|
Jeg fik pladen med den forkerte C-side byttet uden beregning, selvom ejeren af butikken i spøg prøvede at forklare den høje samlerværdi af sådan en fejlskive
Dejen skrev:
(Havde du fået byttet de runde sorte rundt mellem covers, eller....? ) |
|
|
Haha, så ville begge sider være forkerte jo Min plade havde en både rigtig og en forkert, hvilket er fuldstændig tosset. Jeg kunne næsten forstå, hvis det "bare" var en forkert plade, men at halvdelen af presningen af den SAMME plade er rigtig og den anden forkert er uden for min forståelse 
|
Til top |
|
|
Dejen Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 957
|
Sendt: 01 April 2009 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stengaard skrev:
Dejen skrev:
Hvad blev outcome af denne mærkelighed egentlig? |
|
|
Jeg fik pladen med den forkerte C-side byttet uden beregning, selvom ejeren af butikken i spøg prøvede at forklare den høje samlerværdi af sådan en fejlskive 
Dejen skrev:
(Havde du fået byttet de runde sorte rundt mellem covers, eller....? ) |
|
|
Haha, så ville begge sider være forkerte jo Min plade havde en både rigtig og en forkert, hvilket er fuldstændig tosset. Jeg kunne næsten forstå, hvis det "bare" var en forkert plade, men at halvdelen af presningen af den SAMME plade er rigtig og den anden forkert er uden for min forståelse 
|
|
|
Ah, det var, som du også skrev, kun den ene side, der bød på "sentimental" country...
Dén plade havde jeg nok beholdt og så købt en ekstra; om ikke for forventningen om øget monetær værdi på sigt, så som et sjovt kuriosum.
Men jeg lider vist også lidt af completionist-feber mht. PT m.fl.... 
Man kan godt undres over, hvordan sådan noget egentlig kan forekomme på den ene side af en vinylplade?
Mvh
__________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
|
Til top |
|
|
winding Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 215
|
Sendt: 01 April 2009 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Dejen,
jeg er ikke så hysterisk med SWs soloplade. Jeg finder f.eks. "We lost the skyline" og Blackfield- samt no-man-udgivelserne
mere interessante, men jeg er da blevet tilstrækkelig i tvivl til at foranstalte et genhør med >Insurgentes< snarest !
__________________ Overdrivelsens kunst er den sværeste !
|
Til top |
|
|
Dejen Forum Bruger

|
Sendt: 18 April 2009 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Porcupine Tree spiller i Vega d. 18. oktober! 
Billetterne ryger til salg på mandag - fanklubmedlemmer kan erhverve sig dem nu 
Med både Dream Theater og Porcupine Tree med koncerter i København til efteråret samt Transatlantics bebudede 3. album udgivet til den tid, mangler vi vist bare proklameringen af en Genesis-Gabriel reunion, Yes på tour samt et 3. Liquid Tension Experiment album før jeg ærligt talt ikke ved, hvad jeg skal ønske mig til jul... 
MVH __________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
Von Schweikert VR2
|
Til top |
|
|
snegom07 Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 223
|
Sendt: 20 April 2009 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejen skrev:
Med både Dream Theater og Porcupine Tree med koncerter i København til efteråret samt Transatlantics bebudede 3. album udgivet til den tid, mangler vi vist bare proklameringen af en Genesis-Gabriel reunion, Yes på tour samt et 3. Liquid Tension Experiment album før jeg ærligt talt ikke ved, hvad jeg skal ønske mig til jul... 
MVH
|
|
|
Nej det bliver sku´ også svært 
|
Til top |
|
|
pof@ Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 941
|
Sendt: 21 April 2009 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejen skrev:
|
|
|
Billet er købt
|
Til top |
|
|
torpedo Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 452
|
Sendt: 22 April 2009 kl. 07:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejen skrev:
|
|
|
Tak for info - billetten er købt
|
Til top |
|
|
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
Sendt: 24 April 2009 kl. 10:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dream Theater er røget i indkøbskurven ...
Er muligvis optaget af noget andet, så det er uvist om jeg kan komme til PT i Vega, men jeg arbejder for sagen ... __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
Til top |
|
|
Dejen Forum Bruger

|
Sendt: 26 April 2009 kl. 00:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har i dag modtaget denne skive - en liveindspilning fra FOABP-touren forrige år:

De sange, der skinner igennem er "Anesthetize", "Way Out of Here" og "Sleep Together", der her kan høres live for første gang på en officiel PT-udgivelse.
CD'en er en fanklubcd, som alle nye og gamle medlemmer af PT's fanklub modtager (i digipack cover - og i øvrigt med 2 ekstra CD-skiver (3 ialt) - så man er "sparet besværet" med at få arrangeret (dårligt) brændte skiver til vennerne ).
MVH
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
Von Schweikert VR2
|
Til top |
|
|
René Bo Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 213
|
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er Deadwing og Fear Of A Blank Planet et god sted at med dette band?
|
Til top |
|
|
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 08:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er fint,
|
Til top |
|
|
Dejen Forum Bruger

|
Sendt: 19 August 2009 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Porcupine Tree's næste udspil, The Incident - i laber-lækker limited udgave - er nu forudbestilt 
Se her - http://www.roadrunnerrecords.co.uk/porcupinetree/incident/ -for data om limited-versionen, der virkelig ser ud til at være kræs for PT-kendere med bl.a. hardback fotobog med billeder af interessante fotograf Lasse Hoile mv.
Man kan også samme sted se et interview med Steven Wilson - og høre uddrag fra nummeret "Time Flies" fra the Incident; hvem sagde Dogs og Sheep fra Animals...? 
The Incident udkommer om 25 dage fra i dag
MVH
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
Von Schweikert VR2
|
Til top |
|
|
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
Sendt: 29 August 2009 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dejen
Min er også bestilt (og billetten til Vega er købt), udgivelsen virker særdeles lovende og selv i forhold til, hvad de ellers har udgivet, kan vi vel godt tillade os sætte forventningerne højt? At du drister dig til at nævne Animals gør det ligefrem heller ikke "bedre" ... -
OT - og så alligevel ikke, for Steven Wilson har jo haft en finger med i spillet med King Crimson genudgivelsen. Jeg kender den oprindelige og har altid været sådan lidt on/off med om den er god eller noget ... det stemmer med de meget forskellige anmeldelser man kan finde på nettet. Men hvis du i dit omfattende Wilson-univers føler trang til at lægge ører til den, vil det være lækkert med en melding __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
Til top |
|
|
alpape Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 571
|
Sendt: 29 August 2009 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejen skrev:
Jeg har i dag modtaget denne skive - en liveindspilning fra FOABP-touren forrige år:

De sange, der skinner igennem er "Anesthetize", "Way Out of Here" og "Sleep Together", der her kan høres live for første gang på en officiel PT-udgivelse.
CD'en er en fanklubcd, som alle nye og gamle medlemmer af PT's fanklub modtager (i digipack cover - og i øvrigt med 2 ekstra CD-skiver (3 ialt) - så man er "sparet besværet" med at få arrangeret (dårligt) brændte skiver til vennerne ).
MVH
|
|
|
Ville jeg godt have en kopi af 
Hvordan bliver man medlem af fanklubben ? __________________ Where the devil is Greendale ?
|
Til top |
|
|
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
Sendt: 16 September 2009 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej da, hvad var det nu for en kæmpekuvert der stod dér på trappen, da jeg kom hjem fra job ... første tanke: En forsinket fødselsdagsgave (det var nok et par dage siden :-) ... så fik jeg øje på Royal Mail logoet!
Indholdet talte jo for sig selv, så lige nu roterer åbningsnummeret fra The Incident på spillen! I 5.1. forstås ... Jeg har ca. 2 timer inden fruen kommer hjem, så det bliver intenst samvær med min yndlingspartner nr. 2 for øjeblikket __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
Til top |
|
|
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
Sendt: 16 September 2009 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
... nu er jeg så nået igennem. Sikken et værk! Det første lyt er ikke basis nok for ligefrem at anmelde, men der er bare så meget nydelse over hele forløbet, så jeg vover alligevel pelsen, ved at hævde, det er årets bedste i genren. Fyldt med smukke, smukke passager blandet ihærdigt med fede riffs og tunge basgange, så det fløjter her i Vores Musikstue. Puha, det er svedigt 
Next: Bonus cd-en med de 4 ekstranumre ... __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
Til top |
|
|
lunddal Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 815
|
Sendt: 18 September 2009 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også lige fået hvad jeg først troede måtte have været LP udgaven - mig der troede at 2 cd'er, 1 dvd og en bog størrelsedmæssigt ville være
i nærheden af SW's soloalbum
Men nu har jeg hørt den et par gange, og jeg synes næsten at den har alt hva PT har haft at byde på.
Stilmæssigt ligger den nok tættest på In Absentia og Deadwing, og lige nu (kan skyldes nyhedens interesse) er jeg på nippet til at kalde den for
deres bedste album. __________________ Pioneer PDP-436XDE · Pioneer DVR-540H-S · Samsung SMT-H3126 · Sony Playstation 3 (40GB) · Marantz SR6003 · Dali Concept 2 · Dali Concept Center · KEF KHT2001.2 · KEF PSW2010 · Logitech Harmony One
|
Til top |
|
|
winding Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 215
|
Sendt: 19 September 2009 kl. 02:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har blot den almindelige dødelige udgave inkl. ep'en - men der er efter min mening i passager tale om noget af det hidtil
bedste fra pt, sw's soloalbum inklusive (jeg har ikke hørt den remixede version, som hedengangne "guf" iøvrigt stadig har i
vinduet!)
åbningsakkorderne markerer ganske kraftfuldt flytningen til det metal-orienterede label "roadrunner", hvorefter pink floyd anno
1967 lister ind, hvorefter vi møder et genesis-orgel fra 1973 .... måske er det netop kun i passager noget af pt's hidtil bedste !?
sw's vokal er (stadig) pt's største handicap, til gengæld er gavin harrison ganske enkelt "guds gave" !
__________________ Overdrivelsens kunst er den sværeste !
|
Til top |
|
|
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
Sendt: 19 September 2009 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
lunddal skrev:
Jeg har også lige fået hvad jeg først troede måtte have været LP udgaven - mig der troede at 2 cd'er, 1 dvd og en bog størrelsedmæssigt ville være i nærheden af SW's soloalbum |
|
|
Himmel og hav, tænkte jeg også - hvordan får jeg skubbet den ind på de små hylder? Men jeg har pillet dem ud af æsken og ned i et sølle plastik cover, hvor eneste pynt er en label fra indpakningen . Så må resten tages frem ved særlige lejligheder ...
Efter 3. lyt må jeg sige, at ikke kun indpakningen er KÆMPE - det er indholdet også. Hovedemnet på review-siderne rundt omkring, ser ud til at være om Pink Floyd og dén inspiration, dvs. især Time Flies. Når værket har bundfældet sig i samlingen af udgivelser sammen med (forhåbentlig) kommende af slagsen, tror jeg The Incident vil få status af milepæl. Det er nok for voldsomt at kalde det et banebrydende værk, men jeg synes det er lææææænge siden jeg har hørt en så komplet udgivelse ... __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
Til top |
|
|
dysterland Forum Bruger

Bruger siden: 26 August 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 769
|
Sendt: 19 September 2009 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis I kan lide Porcupine Tree (det kan jeg også), så skulle I også tjekke Opeth, hvis I ikke kender dem (de skal spille sammen med Dream Theater her i september). Opeth er mit absolutte favoritband, og produktionen er også helt i top (det er Steven Wilson fra P.T., der står for dén side af Opeth  ).
Opeth er progressivt dødsmetal - men hvis man ikke er til metal, så kan man stadig købe deres album Damnation, som er helt uden metal og growl. __________________ HTPC, V-DAC, NAD 1240, 2x LC Audio The End, Avance Dana 980, Dual 1226 m. OM10 pickup
|
Til top |
|
|