Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
Lede Kede skrev:
jetz skrev:
Jeg kan også lige tilføje at der er en ny nedskaleret cd-afspiller på vej til menneskepenge, jeg mener han sagde den kommer til at hedde b405 og den kommer til at ligge omkring de 8k. Den bliver nok et sikkert hit for dem som gerne vil have Densen hele vejen rundt, men mener at de 13500kr for b400+ er for meget for deres tegnebog. Jeg er spændt på at se om den er så god (pris/kvalitet) at den reelt skubber b400+ af markedet, så det fremover reelt hedder b405 eller en b400xs selvom b400+ stadig sælges.
Fik du noget at vide om hvornår b405 ville komme markedet? For det lyder som en oplagt næste investering.
mvh Kristian
Der var ingen præcise udmeldinger, men det lød til at den er en af de sidste ting, der kommer i den perlerække af nye produkter, som præsenteres for tiden. (Her må Sillesen godt lige springe til, hvis det skulle forholde sig anderledes.)
Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 53
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
jetz skrev:
Der var ingen præcise udmeldinger, men det lød til at
den er en af de sidste ting, der kommer i den perlerække af nye
produkter, som præsenteres for tiden. (Her må Sillesen godt lige
springe til, hvis det skulle forholde sig anderledes.)
Ok, så har jeg også tid til at spare pengene sammen!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum