Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 06:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung LE-32R51B (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 34
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kawi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juli 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 05 August 2005 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

mackeyKid skrev:
[QUOTE=kawi][QUOTE=oo27]

Spørgsmålet er så bare, hvornår vi modtager den... Jeg bestilte den 6. juli hos digitalo og de har endnu ikke sendt den afsted...?  Utålmodig, utålmodig, utålmodig...!

Jeg bestilte 14. juli. Jeg har lige været i kontakt med dem vedr. deres forventede leveringstid. Deres svar var:

Thanks for your email. We are glad to inform you that the TV you have ordered should be here within next week. Have a nice weekend!

Yours sincerely
Denise Auer

team-digitalo.de
Lad os håbe det holder stik denne gang !!
Til top Vis kawi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kawi

damagoo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Sendt: 05 August 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

Hey Kawi,

Jeg fik en opringning i går hvor de spurgte om jeg var villig til at vente 2 uger på TV'et da de ikke fik det før. Ellers kunne jeg bare sige til og så ville de sende LE-32R41B i stedet som de fik inden for en uge. Takkede
pænt nej og sagde at jeg godt kunne vente 2 uger.
Til top Vis damagoo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af damagoo

oo27
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 07 August 2005 kl. 20:51 | IP-adresse registreret  

Er der tilfældigvis nogen af jer der har hørt noget om -eller kender til de der www.multidiscount.com.

Umiddelbart lyder det jo som en kanon pris 1226 euro = 9148kr med fri/gratis levering og mulighed for at betale med VISA?

Så lidt feedback ville være super indne jeg kyler en bestilling afsted.

Har tjekket ved hificoponents og der ryger prisen op i 1432 euro og endnu mere hos digitalo.de!!

Til top Vis oo27's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oo27

JustPassingThru
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2005
Sendt: 08 August 2005 kl. 00:00 | IP-adresse registreret  

oo27 skrev:

Er der tilfældigvis nogen af jer der har hørt noget om -eller kender til de der www.multidiscount.com.

Jeg står også lige for at købe en 32R51B og jeg lavede en søgning på dem da de blev nævnt her tidligere. Jeg har kun fundet negativ omtale af dem (folk der ikke har fået deres varer, varer der er defekte og som ikke kan leveres tilbage, kunder der ikke kan få deres penge tilbage efter at have returneret varer). Alt i alt nok til at skræmme mig langt væk. Det er min erfaring at hvis noget er for godt til at være sandt, så er det det også.
Multidiscount angiver i øvrigt deres adresse som Darley Trading, 145-157 St John Street, London EC1V 4PY (UK) selvom de helt tydeligt har hjemme i Frankrig (eller måske en fransktalende ø i Caribien...).

Jeg checkede også FIA-NET der står på Multidiscount's side som garant for 100% safe shopping og alene det at der er døde links på deres hjemmeside og det gebrokne engelsk gjorde at jeg heller ikke skulle have noget med dem at gøre.

Jeg ender nok med at købe hos PIXmania (DKR11092/EUR1490) da jeg ikke gider alt bøvlet med de Tyske leverandører blot for at spare 1-2K.

Til top Vis JustPassingThru's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JustPassingThru

MrPinchy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2005
Sendt: 08 August 2005 kl. 07:49 | IP-adresse registreret  

multidiscount er et amerikansk firma...

du skal nok få de ting du køber ved dem, men deres er mega slow eller none existing.. men igen mega billigt hehe..

men hvis man får en dansk version så kan man jo bare gå til samsung med det og glemme alt som multidiscount..

dog heller ikke et sted jeg ville handle... da jeg tvivler på jeg ville få en dansk version af tvet... men der er nu ikken noget i vejen med deres koncept... er jo lidt det samme som med cd-wow.com.. tror tilfældigvis bare det er en skod butik...

Til top Vis MrPinchy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MrPinchy

oo27
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 August 2005 kl. 12:56 | IP-adresse registreret  

Jeps tror også det bliver fra pixmania jeg bestiller når de får det på lager den 19.08.05.

Har tidligere købt mit digicam hos pixmania og der var der ingen problemer - heller ik med europa garantien som jeg blot sendte derned og de returnerede den stemplet og underskrevet.

Det eneste lille minus jeg kan komme i tanke om er, at de ikke har den helt sorte LE-32R53B model - men det er så et kompromis konen må lære at leve med

En helt anden ting er at jeg forventer at bestille en Momitsu V880N netværks afspiller. Den har DVI-I output og der skulle efter sigende være muligt at indstille customs settings så man kan opnå 1:1 pixle mapping via et HDMI-DVI adaptor kabel.

Er der nogen der har prøvet det?

Eller er der andre netværks afspillere i kan foreslå fremfor Momitsuen (koster kun 2150kr incl. fragt)

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 August 2005 kl. 13:21 | IP-adresse registreret  

oo27 skrev:

En helt anden ting er at jeg forventer at bestille en Momitsu V880N netværks afspiller. Den har DVI-I output og der skulle efter sigende være muligt at indstille customs settings så man kan opnå 1:1 pixle mapping via et HDMI-DVI adaptor kabel.

Er der nogen der har prøvet det?

Det er, som førnævnt, ikke muligt at opnå 1:1 pixelmapping på LE-32R51B, gennem HDMI/DVI 

Se evt. her og her.

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool

xcomdk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juli 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 08 August 2005 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

Jeg bestilte en Samsung LE 32R51B hos Hifi-Edition.de for ca. uger siden. efter en uge fik jeg af vide at den model kunne de først sende til mig i slutningen af August, men istedet kunne de sende LE 32R41B, og efter at have læst tråd igennem flere gange, kan man jo sagtens sige at det ville være helt fint. 
Idag kom fragtmanden så, men det var en LE 32A41B.

Det er jeg meget træt af, men hvilke forskelle er der egentlig, er det et billigere tv, er det ældre, og ikke nær så godt?

Mvh Anders
Til top Vis xcomdk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xcomdk

Nightbird
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juli 2005
Sendt: 08 August 2005 kl. 15:23 | IP-adresse registreret  

xcomdk skrev:
Jeg bestilte en Samsung LE 32R51B hos Hifi-Edition.de for ca. uger siden. efter en uge fik jeg af vide at den model kunne de først sende til mig i slutningen af August, men istedet kunne de sende LE 32R41B, og efter at have læst tråd igennem flere gange, kan man jo sagtens sige at det ville være helt fint. 

Det er jeg meget træt af, men hvilke forskelle er der egentlig, er det et billigere tv, er det ældre, og ikke nær så godt?

Mvh Anders

Der er i hvertfald en ret stor forskel i designet. Desuden er der heller ikke de samme tilslutningsmuligheder som på LE32R51B of LE32R41B.

Til top Vis Nightbird's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nightbird

oo27
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 August 2005 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

Zerocool ok tak for links - havde bare håbet det var muligt at opnå 1:1 via en custom setting på den Momitsu V880N

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 August 2005 kl. 15:56 | IP-adresse registreret  

oo27 skrev:
Zerocool ok tak for links - havde bare håbet det var muligt at opnå 1:1 via en custom setting på den Momitsu V880N

Anytime, men det har jo som du kan læse ikke noget med din streamer at gøre. Det er som sagt Samsung'et der er problemet.
Følg evt. med her, hvis du er ude efter et LDC-TV, som er bedre til HTPC end LE-32R51B

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool

JustPassingThru
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2005
Sendt: 08 August 2005 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

xcomdk skrev:
Jeg bestilte en Samsung LE 32R51B [...]  men istedet kunne de sende LE 32R41B, [...] Idag kom fragtmanden så, men det var en LE 32A41B.
men hvilke forskelle er der egentlig, er det et billigere tv, er det ældre, og ikke nær så godt?

Så vidt jeg husker, så er A modellen ældre og en del billigere end R modellen. Af featuremæssige forskelle (igen frit fra hukommelsen), så har A dårligere kontrast end R (600:1 vs 800:1) , A har DVI indgang, R har HDMI indgang.

Sur røv!
Til top Vis JustPassingThru's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JustPassingThru

ATARi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 08 August 2005 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

Hvis man køber den sorte model af 51B, er fjernbetjeningen så sort, eller er den stadig den Beige Samsung FB Farve???

Kim B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 08 August 2005 kl. 22:51 | IP-adresse registreret  

xcomdk skrev:

Mvh Anders

Hej Anders,

Fik også tilbuddet (+ gratis scartkabel pr. kulance), spurgte specifikt på om det var samme tv og prisen holdte. De skrev at det var 100% samme tv, men modellen var til fachhandel. Annuleret dog ordren da jeg så det nye design på LE-32M51 www.samsung.de og jeg havde ikke lavet overførslen endnu.

Kan ikke forestillet mig andet at det er en fejl at du har fået leveret "A" modellen. Det er en ældre model og den er jo også billigere alle andre steder. Skriv til dem omkring fejlen og jeg vil tro at de sender et nyt og tager det gamle retur.

Venter stadig spændt på at se priser på LE-32M51. Er der nogen som har fundet dem ? Stadig samme teknik, men nyt design. Ny model med ny teknik skulle være M61, men hvornår er den på markedet ?

Hilsen

Kim

Til top Vis Kim B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim B

mbach
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 09 August 2005 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

kawi skrev:
mackeyKid skrev:
[QUOTE=kawi][QUOTE=oo27]

Spørgsmålet er så bare, hvornår vi modtager den... Jeg bestilte den 6. juli hos digitalo og de har endnu ikke sendt den afsted...?  Utålmodig, utålmodig, utålmodig...!

Jeg bestilte 14. juli. Jeg har lige været i kontakt med dem vedr. deres forventede leveringstid. Deres svar var:

Thanks for your email. We are glad to inform you that the TV you have ordered should be here within next week. Have a nice weekend!

Yours sincerely
Denise Auer

team-digitalo.de
Lad os håbe det holder stik denne gang !!

Jeg har også bestilt ved digitalo først i juli. Der ringede til mig i sidste uge. og sagde at de regnede med at de var på lager på mandag (d. 15). Det tilbød mig også 41b i stedet. du kunne de vist levere fra i mandags.

Til top Vis mbach's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbach

miro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2005
Sendt: 09 August 2005 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

Kim B skrev:

Fik også tilbuddet (+ gratis scartkabel pr. kulance), spurgte specifikt på om det var samme tv og prisen holdte. De skrev at det var 100% samme tv, men modellen var til fachhandel. Annuleret dog ordren da jeg så det nye design på LE-32M51 www.samsung.de og jeg havde ikke lavet overførslen endnu.

Kan ikke forestillet mig andet at det er en fejl at du har fået leveret "A" modellen. Det er en ældre model og den er jo også billigere alle andre steder. Skriv til dem omkring fejlen og jeg vil tro at de sender et nyt og tager det gamle retur.

Venter stadig spændt på at se priser på LE-32M51. Er der nogen som har fundet dem ? Stadig samme teknik, men nyt design. Ny model med ny teknik skulle være M61, men hvornår er den på markedet ?

Hilsen

Kim

hvad er nu det med nye modeller

ved du om  LE-32M51 har 2 indbygget tuner ???

det fremgår ikke på samsungs hj side

Til top Vis miro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miro

keibsø
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2004
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 09 August 2005 kl. 12:24 | IP-adresse registreret  

miro skrev:
Kim B skrev:

Hilsen

Kim

hvad er nu det med nye modeller

ved du om  LE-32M51 har 2 indbygget tuner ???

det fremgår ikke på samsungs hj side

Har fundet pris på LE-32M51 = 1898,- euro + fragt

Og det ser ud til at den indeholder to tunere.

Til top Vis keibsø's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keibsø

miro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2005
Sendt: 09 August 2005 kl. 12:35 | IP-adresse registreret  

hvor har du set pris og spec. ??

Til top Vis miro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miro

OleJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 09 August 2005 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

xcomdk skrev:

Mvh Anders

Ville også godt vide lidt mere om forskellen. Mens R51 får god anmeldelse med TV-signal i JP bliver A41 nærmest sablet ned i http://www.homecinemachoice.com/cgi-bin/displayreview.php?re viewid=6032

Det ville være godt at vide om der i R51 er rettet op på den tilsyneladende elendige TV-modtagelse i A41. Nogen der ved noget?

Til top Vis OleJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af OleJ

eskelund
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2005
Sendt: 09 August 2005 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

Hej

I kan da bare købe det hos ellos til 12000 det er da en ok pris i dk

Til top Vis eskelund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af eskelund

<< Forrige Side af 34 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne