Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 04:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung LE-32R51B (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 34
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
keibsø
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2004
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Sendt: 09 August 2005 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

miro skrev:

hvor har du set pris og spec. ??

Pris = ricardo24.de

Spec = Kigget på Samsung's tyske hjemmeside, under skærmen har de vist billede med 2 tunere.

Til top Vis keibsø's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keibsø

Kim B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 09 August 2005 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

miro skrev:

ved du om  LE-32M51 har 2 indbygget tuner ???

det fremgår ikke på samsungs hj side

Her så jeg lidt info om den nye M61:

http://www.areadvd.de/news/2005/200508/040820050002.shtml

Ser spændene ud, men det er vist ved at være slut med gode billige Samsung skærme. De er vist lige rykket en klasse op.

Hilsen

Kim

Til top Vis Kim B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim B

JustPassingThru
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2005
Sendt: 10 August 2005 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

keibsø skrev:

Spec = Kigget på Samsung's tyske hjemmeside, under skærmen har de vist billede med 2 tunere.

Jeg tolker ikke informationen på Samsung.de som at der rent faktisk er 2 tunere indbygget.
Der er godt nok vist et billede af hvordan PIP med 2 indbyggede tunere kan se ud, men jeg kan ikke se at der eksplicit skrives at der er 2 indbyggede tunere i modellen.

Til top Vis JustPassingThru's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JustPassingThru

miro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 August 2005 kl. 06:55 | IP-adresse registreret  

det er jeg enig i det står heller ikke under spec. som det plejer at gøre

Til top Vis miro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miro

M&M!
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 10 August 2005 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Synes det virker en del forvirrende med alle de modeller som hedder næsten det samme. Hvis man går ind på www.digitalo.de hjemmeside så sælger de ikke LE-32R51B mere, men LE-32R41B istedet og hvis man ser på billede af LE-32R41B  så kan jeg IKKE se nogen forskel, heller ikke i designet. Der er ingen højtallere på siden.
Så er ikke helt med på forskellen på disse to modeller mere. Nogen som kan hjælpe????

Mvh....

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 10 August 2005 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

Kig på billederne, så ser du forskellen i udseendet:

Dette er R41B

Og her er R51B

M&M!
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 August 2005 kl. 17:07 | IP-adresse registreret  

takker... Altid godt a være lidt blind... Men underligt at R51B ikke kan fåes hos www.digitalo.de mere, når den tidligere har været der..

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 10 August 2005 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

M&M! skrev:

takker... Altid godt a være lidt blind... Men underligt at R51B ikke kan fåes hos www.digitalo.de mere, når den tidligere har været der..

Det kan være at de ikke kan få dem leveret - de plejer at være hurtige til at opdatere når de kan få dem igen. Kan også være at de godt vil af med den gamle model først, men ellers opnår du kun vished for dit spørgsmål ved at spørge dem ad....

M&M!
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 August 2005 kl. 17:23 | IP-adresse registreret  

Kunne jo også være en mulighed. Men tænke jeg lige kunne få et hurtigt svar her. Det er jo ret tit at svaret findes her! Så vidt jeg ved er det vist også en a de eneste som vil tilbyde efterkrav og som er billigt. medianess.de er nemlig ret dyre. ca. 400 euro. Kan ikke rigtig finde ud af om mediacheckpoint.de også tilbyder efterkrav.. Man bliver ret træt i hovedet efter arbejde..

Psychotic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 10 August 2005 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

M&M! skrev:

Kunne jo også være en mulighed. Men tænke jeg lige kunne få et hurtigt svar her. Det er jo ret tit at svaret findes her! Så vidt jeg ved er det vist også en a de eneste som vil tilbyde efterkrav og som er billigt. medianess.de er nemlig ret dyre. ca. 400 euro. Kan ikke rigtig finde ud af om mediacheckpoint.de også tilbyder efterkrav.. Man bliver ret træt i hovedet efter arbejde..

mediacheckpoint tilbyder efterkrav, købte min reciever hos dem og betalte pr. efterkrav

Til top Vis Psychotic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Psychotic

xcomdk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juli 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 17 August 2005 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har nu sendt tv'et (det 32A41B de sendte istedet for en 32R41B) tilbage til Hifi-edition.de.. Dem er jeg helt færdige med så snart jeg har fået mine penge igen, sjældent har jeg oplevet så stor forvirring fra deres side og mangel på vilje til at svare på høflige mails (sendt fra mig).

det kan godt være at andre har haft en god oplevelse med dem, men mit har nærmest været et mareridt.

Nu har jeg bestemt at jeg vil have den nye Samsung LE-32M51, jeg har hørt at den kommer til tyskland i sept.

mvh Anders
Til top Vis xcomdk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xcomdk

slarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2005
Lokalitet: �stjylland
Sendt: 18 August 2005 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

Så har jeg også fået mit 32R51B hjem i stuen og for ****** da hvor det giver et godt billede.

Har prøvet at køre 720p og 1080i upscaled fra min Samsung HD745 DVD afspiller via HDMI og det er altså virkelig kræs.. Den er godt nok min sekundære afspiller, så pt. kører jeg 480p via komponent fra min Denon 2200 og det er faktisk lige så lækkert.

Må sige det har været en stor forvirring at skulle købe LCD. Da jeg før har haft en del skuffende oplevelser med Plasma brugte jeg laaaaang tid på at finde det rette TV med de rette ind/udgange, specs. osv.

Tak til alle der har kommet med deres input i denne tråd.
Til top Vis slarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slarsen

npa-at-h4a
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 18 August 2005 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

Er der nogen der har erfaring med køb hos www.ellos.dk? De har LE32R51B til kr. 11.999,-

/Niels

Til top Vis npa-at-h4a's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af npa-at-h4a

slarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2005
Lokalitet: �stjylland
Sendt: 19 August 2005 kl. 00:20 | IP-adresse registreret  

npa-at-h4a skrev:

Er der nogen der har erfaring med køb hos www.ellos.dk? De har LE32R51B til kr. 11.999,-

/Niels

Kender en masse der har handlet bl.a. tøj der i flere år uden problemer.. men hvis du skal have et, så køb det med det samme.. sidst de havde det ventede jeg en dag og så var de udsolgt ..Da jeg så ringede til dem fik jeg at vide de ikke fik flere hjem. Jeg bestilte så et andet sted (til 14.000) og fik det igår, hvorefter jeg ser på ellos.dk at de IGEN har det på lager..  Du skal IKKE regne med at få noget kompetent vejledning/info fra deres kundeservice.. De kan vist ikke meget andet end at bladre i deres eget katalog.
Til top Vis slarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slarsen

mbach
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 19 August 2005 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

npa-at-h4a skrev:

/Niels

Det tror jeg ikke der er noget problem i... men de skriver at de først kan levere fra 25. september... der er jo lige et stykke tid til.

Til top Vis mbach's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbach

HQjben
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: København
Sendt: 19 August 2005 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg har fulgt med i tråden siden starten. Jeg har nu endelig bestemt mig for at købe sådan en fætter :) Jeg har fundet frem til lidt forskellige forretninger i tyskland der har denne model, men synes det er relativt dyrt i porto til dk, de billige steder (125 euro!!)

Hvilke steder kan anbefales af de billigere, f.eks. samtec, hifi-edition osv.

Mvh Rasmus

Til top Vis HQjben's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HQjben

mbach
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 19 August 2005 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

Hej... Jeg venter efter 6 uger stadigt på mit tv fra digitalo. og her lige fået denne mail!

Dear customer,

To our regret, we cannot give you positive news concerning your order xxx. Despite numerous tries by our procurement department, we still have not received a definite date from our supplier. We are trying to obtain the product from another supplier, but have not been succesful yet.

Please accept our apologies for the long delay and be patient for a little wile longer.

Should you be interested in a substitute product, please do not hesitate to contact us. Simply tell us your preferred technical specifications and a price-range. We will then try and find a product that fits your wishes and is on stock.

We are looking forward to hearing from you soon!

Best regards,

Christine Dutz

Er der nogen af jer der her nogen ide om hvor lang tid man kan forvente der går. For jeg er godtnok ved at overveje en anden model!
Til top Vis mbach's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbach

kjaer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2005
Sendt: 19 August 2005 kl. 13:13 | IP-adresse registreret  

Ja så fik jeg også et samsung le32R41B.

Lige hjemkommet fra ferien.

En halvtime med tour de France

BANG så røg det gl. phillips i luften.

Efter at have læst noget på denne tråd. Gik jeg så på jagt hos de Vejlensiske forhandlere.

Jeg valgte til sidst, at låne samsungen med hjem til afprøvning.

Så dette tv beholdt jeg.

Jeg betalte t.kr 14 hos Expert og synes det er ok pris.

Jeg kunne låne det med hjem afprøve det og aflevere det hvis jeg ikke ville have det uden omkostninger.

Hvis vi alle kun går efter laveste pris. Bliver det til sidst umuligt at se forskellige produkter og låne noget som helst med hjem.

Vi ender med at skulle købe dyre varer, bare med baggrund omtaler i magasiner og på hjemmesider.

Egentlig burde de af jer der køber via nettet ihvertfald holde jer for gode til at misbruge diverse forretningers tid, med lige at skulle se lytte osv.

P:S jeg er ikke ansat / indehaver eller lign.  i Engros eller detailbranchen

Syntes det er et lækkert tv men hele stuen måtte ændres/ flyttes om.

Ikke lige hvad man havde lyst til i sommervarmen men nødvendigt var det jo.

Mictor Sweet Thunder & Galeforce powerkabler
longyu powerconditioner
Mictor Clearwater MKII sølv signakabler RCA, Mictor Visibility MKII
Til top Vis kjaer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kjaer Besøg kjaer's Websted

HQjben
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: København
Sendt: 19 August 2005 kl. 15:09 | IP-adresse registreret  

kjaer skrev:

Hvis vi alle kun går efter laveste pris. Bliver det til sidst umuligt at se forskellige produkter og låne noget som helst med hjem.

Vi ender med at skulle købe dyre varer, bare med baggrund omtaler i magasiner og på hjemmesider.

Egentlig burde de af jer der køber via nettet ihvertfald holde jer for gode til at misbruge diverse forretningers tid, med lige at skulle se lytte osv.

Jeg kan godt forstå din pointe, men internet handel er kommet for at blive, sur røv for forretniger ja, men optimalt for os forbrugere...

Havde prisforskellen været en 10-15% havde jeg heller aldrig bestilt på nettet, men vi snakker altså besparelser på ca 45% (6000 kr, det er halvanden su for mit vedkommende)

Det synes jeg ikke kan være rimeligt, ved godt at der er forskel på udbud og efterspørgsel landene imellem, men det kan ikke være nok til at dække forskellen. 

Til top Vis HQjben's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HQjben

kjaer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2005
Sendt: 19 August 2005 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

HQjben skrev:
kjaer skrev:

Jeg kan godt forstå din pointe, men internet handel er kommet for at blive, sur røv for forretniger ja, men optimalt for os forbrugere...

Havde prisforskellen været en 10-15% havde jeg heller aldrig bestilt på nettet, men vi snakker altså besparelser på ca 45% (6000 kr, det er halvanden su for mit vedkommende)

Det synes jeg ikke kan være rimeligt, ved godt at der er forskel på udbud og efterspørgsel landene imellem, men det kan ikke være nok til at dække forskellen. 

Jeg er bare bange for vi ender uden butikker med varieret vareudbud. Og butikker der hverken kan leverer service eller udlåne materiel.

Men der er jo faktisk specialprodukter som sælges via internettet med fuld returret. De spare selvfølgelig et par led f.eks. Bertram og AR.

Så måske har jer der køber ret i at det er den vej det skal gå. Men indtil videre er jeg nu glad for butikker hvor man kan se og føle forskellige produkter.

Prisforskellen mellem danmark og tyskland har jo før været debateret grundigt herinde. Så årsager som højere skat/moms og sociale betingelser for ansatte samt lavere omsætningshastighed p.g.a kundegrundlag er vist uddebatteret.

Mictor Sweet Thunder & Galeforce powerkabler
longyu powerconditioner
Mictor Clearwater MKII sølv signakabler RCA, Mictor Visibility MKII
Til top Vis kjaer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kjaer Besøg kjaer's Websted

<< Forrige Side af 34 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes