Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. maj 2025 | 00:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 32" LCD, hvilket mærke og hvorfor? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jakobskovgaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 03 Maj 2005 kl. 09:46 | IP-adresse registreret  

Graa skrev:

Fair nok at købe sit tv til reduceret pris i Tyskland.

Fair synes jeg dog IKKE det er, at gøre brug af de danske butikker, deres personale, stille spørgsmål, få svar, teste tv-et, og så til sidst købe det i en tysk butik.

Egoistisk og ikke en fair behandling af danske butikker. Er du også en af de typer der smager på frugten i Kvickly uden at købe noget??????

Nå, godt ord igen, det må jo være folks egen sag.

Hvad gik der lige galt her

Smager på frugten i Kvickly???

Men hva pokker er forskellen på om jeg går ind i Bilka og kigger på en fjernsyn og bliver vildledt (øh kunne ikke lige lade vær) og så købe tv'et på en dansk hjemmeside som f.eks. hifiimport.dk

Eller gå ned i Bilka og kigge og købe fjernsynet på en tysk hjemmeside. Bilka er sgu da taberen i alle tilfælde, og hvorfor, fordi de selv vil score advancen. Men som forbruger er jeg altid interreseret i at finde de lavest mulige priser, og hvis det er i Tyskland, som køber jeg gerne der. En koncern som DS burde da kunne matche de priser der i tyskland, den eneste forskel burde være momsen, og vi snakker meget mere her.

Sidst og ikke mindst vil jeg gerne sige, at jeg aldrig har brugt mere end 1 minut af en ekspidients tid, når jeg har været ude at kigge, da jeg faktisk hellere selv vil stå med remoten og lege, end at blive bombederet med alle mulige fejloplysninger fra en teenager der alligevel ikke aner en disse om hvad han snakker om!

Det var bare min mening, så nu god luft herfra

Til top Vis jakobskovgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jakobskovgaard

Graa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 03 Maj 2005 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Ja-men JakobSkovgaard så beviser du jo lige det jeg siger.

Du kan ikke undvære de danske butikkers udstillinger. Du går i butikkerne og låner en fjernbetjening af ekspedienten, og tester derpå tv-et. Hvis du er tilfreds, køber du tv-et i Tyskland.

Hvis alle gjorde som du, havde vi ingen hifi/billede/lyd butikker i DK.  Jo forresten, det har vi nok, men sku da ingen der gider smide penge i udstillingslokaler, personale osv. Kun postordrefirmaer. En udvikling som ingen på dette forum kan være tilfredse med.

Brug dog de butikker vi har i DK. For det meste (ikke i HIFI-klubben) kan man jo sagtens tilforhandle sig 20 % rabat alligevel.

Og lad dog være med at rase over, at jeg har et andet syn på tingene end du.

Til top Vis Graa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Graa

jakobskovgaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 Maj 2005 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

@Graa

Raser egenlig ikke, du har selvfølgelig ret til dine meninger og omvendt

Har mange gange handlet her i DK, smed for ca 1 år siden 25 K hos Tapeconnetion på HiFi, og brugte derved også der service til det yderste ca 5 timers test med forskellige setups. Fin service som jeg også betaler for.

Men når jeg hopper ud i Elgiganten, Bilka osv og kigger på deres TV, og får ingen eller meget ringe service, er det kun prisen der tillokker mig, jeg har en anden tråd kørende her på sitet omhandlende netop de danske butikkers priser på TV, og kan ikke rigtig få tingene til at hænge sammen. Se link lidt under midten på siden

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=23691&T PN=2

Uanset hvor meget rabat jeg så end får i DK, kan jeg altså ikke få det TV jeg ønsker til samme pris som i Tyskland.

Og ja, jeg ville da meget gerne handle i Danmark hvis bare priserne også var derefter. Man kunne nogle gange tro at det måske ligger nogle prisaftaler og mumler her i krogene i DK. Dette er jo set i så mange brancher efterhånden. Dette er udtalelse som jeg på ingen måde kan underbygge, og beskylder derfor ingen for dette.

Men har ingen hard feelings over for dig, du handler i Danmark, fint med mig, jeg handler i Tyskland og hvis dette koster en kæde livet, så sover jeg altså stadig fint om natten.

Til top Vis jakobskovgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jakobskovgaard

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes