| Forfatter |
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 09 Maj 2005 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt flere indtryk:
"Whatever one thought of the previous two installments, this dynamic picture irons out most of the problems, and emerges as the best in the overall series since The Empire Strikes Back." -- Todd McCarthy, VARIETY
"Will be remembered as one of the greatest movies ever made. 'Classic' isn't kind enough a word for this gem. The best film to be unleashed onto the public in 25 years!" -- Alex Sandell, JUICY CEREBELLUM
"The final episode of George Lucas' cinematic epic Star Wars ends the six-movie series on such a high note that one feels like yelling out, 'Rewind!'" -- Kirk Honeycutt, HOLLYWOOD REPORTER
"Finally, Lucas recaptures some of the magic!" -- Scott Nash, THREE MOVIE BUFFS
"Star Wars fans have finally been rewarded for their patience. George has made another masterpiece." -- Joshua Tyler, CINEMABLEND.COM
"...[Revenge of the Sith] represents the conclusion to an unparalleled cinematic achievement. Finally, after 28 long years of waiting that were only occasionally punctuated by the appearance of new story fragments, Lucas has ended with an exclamation point." -- James Berardinelli, REELVIEWS
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 10 Maj 2005 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det blev ventetiden jo ikke mindre ulidelig af...  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
En rigtig fed trailer/musikvideo, der indeholder en masse klip der ikke er set i andre trailers:
(husk at installere AOL plug-in og trykke på full-screen knappen )
http://movies.channel.aol.com/feature/starwars/episode_3_vid eo.adp
Ude i menuen til venstre kan du også se nogle af de tv-spots der har kørt på amerikansk tv. (du skal vælge "dark side unleashed" eller "tragedy".
De gode anmeldelser bliver ved med at strømme ind på www.imdb.com
Og kigger man på http://www.rottentomatoes.com/m/star_wars_3/ er det vidst svært at holde optimismen tilbage
27 positive og kun 2 negative anmeldelser fra diverse sites, magasiner og aviser 
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Rapper Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor fedt med alle de gode ting man hører om filmen
Kun en uge endnu!
__________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
|
| Til top |
|
| |
Erik D Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 786
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. High Fy skrev:
Ellers glæder jeg mig til at se Aniken bliver Darth Vader  |
|
|
Eeeejj - der ødelagde du spændingen 
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Ellers glæder jeg mig til at se Aniken bliver Darth Vader" ....HVAD, er det DET der sker  __________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 01:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rapper skrev:
Hvor fedt med alle de gode ting man hører om filmen 
Kun en uge endnu! 
|
|
|
Men hvilken uge - den er godt nok laaaaang! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
ralle Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 235
|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bliver bare for fedt
er der nogen der ved hvor lang den er.
Mig og et par venner, skal have star wars uge, fra i morgen til torsdag. man skal jo varme op
Rasmus __________________ Film skal ses i hjemmebio.
Rasmus Erichsen
www.hifi4all.dk
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er vidst 2:20 min. Lige som AOTC.
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
torpedo Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bliver bare bedre og bedre 
Efter et par halv-sløje anmeldelser fra et par "obskure" hjemmesider (der mest af alt lignede et teenage-oprør mod alt hypen) har nogle af de rigtigt "store" anmeldere sendt deres anmeldelser på gaden.
Ebert & Roeper (den amerikanske pendant til Bogart) giver filmen "two thumbs up" (top karakter).
New York Times skriver:
"This is by far the best film in the more recent trilogy, and also the best of the four episodes Mr. Lucas has directed. That's right (and my inner 11-year-old shudders as I type this): it's better than "Star Wars."
Man kan læse hele anmeldelsen på deres hjemmeside - www.nytimes.com -hvis man registrerer sig (det er gratis og tager 2 mins.)
USA Today skriver at det klart er den bedste af de nyeste film og at den er fuldt på højde med de gamle. Filmen får 3 ½ stjerne ud af 4 mulige.
http://www.usatoday.com/life/movies/reviews/2005-05-15-sith_ x.htm
BBC giver den 4 ud af 5 mulige stjerner.
http://www.bbc.co.uk/films/2005/05/09/star_wars_episode_3_20 05_review.shtml
Berlingske Tidende skriver:
"Det kan da også røbes allerede nu, at filmen - der får dansk premiere på torsdag - er en fantastisk flot afslutning på den gigantiske Stjernekrig-saga og klart bedre end sine to umiddelbare forgængere, "The Phantom Menace" og "Attack of the Clones"............Den nye film er simpelt hen mere spændende, for den er fyldt med storslåede slagscener og heftige tvekampe på lyssværd, og samtidig udfylder den et afgørende hul i historien ved at skildre, hvordan den lovende unge Jedi-ridder Anakin Skywalker (Hayden Christensen) forvandles til de tre første films formummede skurk Darth Vader - den forbløffende forvandling er højdramatisk og så uhyggelig, at den nye film bestemt ikke egner sig for mindre børn.............men under alle omstændigheder kan danske biografgængere glæde sig til den to timer og 20 minutter lange "Sith-fyrsternes hævn2 - dialogscener er ganske vist stadig ikke George Lucas' stærkeste side, men med sin energiske handling og sine omkring 2.200 virtuose digitale effekter er filmen så kolossalt medrivende, at publikum i Cannes søndag formiddag nærmest var i ekstase."
Hele artiklen kan læses på www.berlingske.dk (man skal registrere sig, men det er gratis og tager 2 mins.)
|
| Til top |
|
| |
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
| Sendt: 18 Maj 2005 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og det er så i aften kl 00:00 det sker!!! Jeg er lige ved at revne af spænding! Kommentarer og reaktioner vil komme i morgen eller i nat hvis jeg er helt hypet  __________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
Rapper Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 02:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
ARRRRGH, der er stadig ca. 20 timer til det er min tur til at slå røven i sædet i Imperial... 
__________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
|
| Til top |
|
| |
Fournais Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 03:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige set den og vil selvfølgelig ikke afsløre noget, men én ting er sikkert: Glæd jer! En fantastisk flot og storslået film, men samtidig back to basics good vs. evil. Lucas har formået at gøre kål på alle løse ender og umiddelbart besidder serien en rød tråd. Hvilket bindeled, hvilken film! Nat, nat, er helt oppe at køre  __________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
wuffer Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 08:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
det lyder jo godt...
regner med at ska se alle filmene i weekenden.. fredag snupper vi 1+2
og lørdag i biffen og så resten søndag.. det blir fedt at se dem igen
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 08:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder godt! Jeg skal i Imperial både fredag og lørdag nat
|
| Til top |
|
| |
Fournais Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godmorgen! Efter at have sovet nogle timer på den store oplevelse er jeg ikke blevet mindre positiv. 4, 5 og 6 var jo revolutionerende dengang teknisk set, og denne film gør også alt for at virke revolutionerende. Om man synes de mange effekter og de nærmest ufattelige visuelle indtryk er overkill eller lige i øjet må være en smagssag, men flot og storslået er det i hvert fald. Den starter bare lige på og hårdt. Pow! så er man i gang  __________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
Harritz3257 Forum Bruger

Tidl. gichael3257
Bruger siden: 11 Juni 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1595
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var ikke langtid der skulle gå.... Allerede nu kan man downloade Starwars Episode 3 rundt omkring på nettet i DVD-Rip. (Final Workprint; mangler et par enkelte senere fra den de sender i biografen)
Jeg har bestilt billetter Tordag i d.26 / 5 i Aalborg Biocity i sal 1 :) Det bliver ALT for fedt.
|
| Til top |
|
| |