| Forfatter |
|
Rapper Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 03:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg også været i Imperial
Og DAMN, jeg sidder stadig og nynner Star Wars temaet
Filmen er vellykket, det må man give Mr. Lucas. For nu at nævne det,
for det skal nævnes, så er filmen ret tam i starten, plaget er ret
dårlige replikker osv. Først da Anakin opdager at Palpatine = Sidious
kommer filmen i gang, men så kommer den FANDME også i gang. Nøøøøj 
Der sker enormt meget i den film, så man keder sig absolut ikke. Der
falder en hel masse brikker på plads. Til min kritik af starten af
filmen skal det lige nævnes at der til gengæld i åbningsscenerne er
effekter og "kameraføring" (det er jo ikke ligefrem filmet ude i
rummet) som er en Omnimaxbio værdig. Man føler omtrent at man selv
sidder og snurrer rundt når man sidder foran det store lærred
Det var min mening, dog temlig kort. Men sløv start eller ej...
SE DEN!!!!!
__________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
gichael3257 skrev:
Det var ikke langtid der skulle gå.... Allerede
nu kan man downloade Starwars Episode 3 rundt omkring på nettet i
DVD-Rip. (Final Workprint; mangler et par enkelte senere fra den de
sender i biografen)
Jeg har bestilt billetter Tordag i d.26 / 5 i Aalborg Biocity i sal 1 :) Det bliver ALT for fedt.
|
|
|
Hvorfor skulle man det? Neh den skal sku ses i biografen!
Sådan laver man en star wars film! Du kan jo godt Lucas! Vi får noget
der ligner rigtige følelser. Desuden følte jeg noget for personerne, de
var ikke bare pap figurer som i de første prequels!
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
biojensen Branchemedlem

Installation/RoomAV
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg startede ugen med at se Star wars: the phantom menace og i går så jeg Attack of the clones for at være helt klar til Star wars: Revenge of the sith i dag. Der var bestilt billet til kl 12,30 i Imperial som viser den Digitalt jeg har set næste alle film som er blevet vist i Imperial digitalt har kun misset en enkle film, men Revenge of the sith er det flottest jeg har set end til nu billedet sparker bare r.. . Selve filmen holder 100 % bare de første 12 minutter som starter med fuld action det er sgu guf for en star wars nørd og endelig har de fået styr på CGI effekterne så det ser rigtigt ud ikke som episode 1 + 2 hvor der er nogle scener som ser meget computerskabte ud. Lyden er rigtig flot med en meget dyb bas og ikke speciel nabo venlig men som en rigtig hjemmebiotosse glæder jeg mig helt vildt til den kommer på dvd og den bliver helt sikker en meget brugt demodvd i 2006. På næste fredag tager jeg lige ind og ser den igen sammen med vennerne Star wars styre for vildt til dem som ikke har set den endnu GLÆD JER .
Der ligger 11 billeder fra Star wars: revenge of the sith på min hjemmeside under Star wars
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glæder mig som et lille barn lige inden gavetid juleaften - skal bare holde ud 24 timer mere, så går det løs!
"This will be a day long forgotten. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebelion" citat - Lord Vader  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så den i nat i Imperial og skal se den igen i nat!
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne anmelder fra "DVD Venner" er vidst ikke det hurtigste dyr i skoven:
"En ting som dog forekommer mig helt utilgiveligt, er at man har re-castet Temuera Morrison. Han spillede i Episode II dusør-jægeren Jango Fett, men her er Temuera tilbage i letgenkendelig udgave, men nu er navnet Commander Cody. Ikke godkendt!"
http://www.dvd-venner.dk/anmelderguide/anmeld.asp?type=bio&a mp;dvd_id=8115&genre=10#jesper
Jeg tror ikke helt han har overvejet hvorfor den forrige film hed "Attack of the clones" 
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror ikke helt han har overvejet hvorfor den forrige film hed "Attack of the clones"
he he.....Sikke en skovl....
jeg har også set filmen.... top klasse, mangler stadig et lyssværd... __________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
ralle Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 235
|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var inde for at den den i går (fredag).
f**k den var fed, det er pt. den bedste star wars film der er lavet. Inden den sidste film var kommet, ville jeg sige at den ikke kunne blive bedre end epsiode 5. men det var den sku. Jeg skal ind og se den på næste lørdag iden, denne gang sjal jeg til Slikeborg for at se den.
Er den nogen der ved hvornår den kommer på DVD.
Rasmus __________________ Film skal ses i hjemmebio.
Rasmus Erichsen
www.hifi4all.dk
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
|
Denne anmelder fra "DVD Venner" er vidst ikke det hurtigste dyr i skoven:
"En ting som dog forekommer mig helt utilgiveligt, er at man har re-castet Temuera Morrison. Han spillede i Episode II dusør-jægeren Jango Fett, men her er Temuera tilbage i letgenkendelig udgave, men nu er navnet Commander Cody. Ikke godkendt!"
http://www.dvd-venner.dk/anmelderguide/anmeld.asp?type=bio&a mp;a mp;dvd_id=8115&genre=10#jesper
|
|
|
Ha, ha, det er faktisk ret sjovt. Lidt synd for ham Temuera, at der ikke kommer flere film, for ellers kunne han jo hurtigt få mange roller.
|
| Til top |
|
| |
wuffer Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
så kom jeg hjem fra klovborg kino med en blandet følelse af godt og ondt.. de gode ting var..
filmen er et rent mesterværkt..
de dårlige ting...
bio under alt kritik.. ingen lyd bagved hvor man sad.. sad i midten.. der kom faktisk kun lyd fra fronten.. husker da jeg så 4/5/6 hvor fedt det lød når et stjerneskib fløj..
billedet.. ja det var tydeligt at se at det ik var premiere dagen film rullen var slidt.. billedet var fint nok til en gang skak og de steder hvor der ik skete noget, men når der var aktion så var det som om at kameraet slet ik ku følge med og alt blev lidt utydeligt..
håber det blir bedre når jeg ska i silkeborg bio og se den igen gik glip af alt for meget her 
|
| Til top |
|
| |
Tøffe Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glæder mig også som en lille julegris - for mit vedkommende har jeg fået orlov fra bleskiftningen i morgen eftermiddag, og så går det løs. I mellemtiden chiller jeg ud til den nye Star Wars Gangsta Rap video (Special Edition). Klik på dette link : http://atomfilms.shockwave.com/af/content/gangsta_rap_se
Tryk derefter på "Watch Film" til venstre på skærmen. Det holder! 
Tjeck bare introen : It's not the East or the West side. No it's not! It's not the North or the South side. No it's not! It's the dark side! You are correct! Can't front on the empire.....To all the Vader-haters out there we'll blow your planet up!!!! 
Tøffe
|
| Til top |
|
| |
AndersJ Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 88
|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Feeed film. Det værste er at nu bliver jeg jo nød til at se alle 6 film i
deres helhed. Så frem med popcornene, og i gang med hjemmebiffen
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 22 Maj 2005 kl. 00:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det overstået - puha, en omgang, og hvilken omgang.....
Knald på fra start til slut - enkelte ting er måske løbet lidt for hurtigt igennem, men ellers er der ikke meget andet end at sige - er man Star Wars-freak, er det et mesterværk. Episode 5 er stadig den bedste, men denne kommer tæt på og så er den så herligt mørk og dyster!
Den må vi hellere se igen..... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Madhouse Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 290
|
| Sendt: 22 Maj 2005 kl. 01:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
ralle skrev:
|
Er den nogen der ved hvornår den kommer på DVD.
|
|
|
Den skulle udkomme lige i tid til julehandlen. De er smarte i Hollywood! __________________ Den som siger ingenting er umuligt har aldrig prøvet at smække med en svingdør.
|
| Til top |
|
| |
Jacob V Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 105
|
| Sendt: 22 Maj 2005 kl. 01:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin:
Jeg betragter migselv som star wars freak, og jeg synes faktisk ikke at jeg var 100% tilfreds. Der er da masser af slagsmål med lyssværd og hvadharvi, men General Grievous var en fæl fæl skuffelse, og så er Hayden Christensen ikke blevet en bedre skuespiller med alderen, for nu ikke at ligge fingre imellem. Ved ikke om jeg vil sige at jeg var skuffet, for det er stadig den bedste af de 3 "nye" star wars film. Stadig er der effekter som ser kunstige ud, og Anakin virker på ingen måde troværdig, ligesom der da langt fra virker til at være noget som helst kemi mellem Hayden Christensen og Natalie Portman på skærmen.
Dog er jeg vild med Palpatine/Sidious, han er dejlig ond, og den sidste halve time er også ganske glimrende underholdning, hvis man ser bort fra de mushy scener som ganske enkelt ikke virker, og jeg må ærligt sige at jeg ville blive overrasket hvis man ser Hayden Christensen´s navn på ret mange A film igen.
Jeg gik ud af biografen uden at have en fornemmelse af at det var en stor film jeg var inde og se, som f.eks. da jeg havde set Lord Of The Rings første gang, eller for den sags skyld den første Star Wars - A New Hope.
Just my two cents on the matter.
MVH
Jacob V.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 22 Maj 2005 kl. 02:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jacob V skrev:
|
Ronin:
Jeg betragter migselv som star wars freak, og jeg synes faktisk ikke at jeg var 100% tilfreds. Der er da masser af slagsmål med lyssværd og hvadharvi, men General Grievous var en fæl fæl skuffelse, og så er Hayden Christensen ikke blevet en bedre skuespiller med alderen, for nu ikke at ligge fingre imellem. Ved ikke om jeg vil sige at jeg var skuffet, for det er stadig den bedste af de 3 "nye" star wars film.
Enig, jeg havde regnet med at Grievous var "vildere" og ikke en kylling. Hayden, bedre skuespiller - nej, men han gør det nu alligevel ok. Han er IMO et godt billede på en ung mand der vil have mere og mere, selvom det ikke altid er med hans gode vilje. Hans opførsel som den opfarende type der tror han kan det hele, sammenligner jeg faktisk lidt med nogle af de typer man af og til støder på når man er i byen - de opfarende der tror at de kan det hele hvis der er nogen der prikker til dem!
Stadig er der effekter som ser kunstige ud, og Anakin virker på ingen måde troværdig, ligesom der da langt fra virker til at være noget som helst kemi mellem Hayden Christensen og Natalie Portman på skærmen.
Enig, kemien er ganske meget i underskud, men jeg lærte allerede i episode II at se bort fra dem og deres forhold. Effekterne - så meget computer, ligesom i så mange andre film med masser af effekter, ser stadig lidt plastik-agtige ud. Der går nok en rum tid endnu før at computerne kan gøre det "virkeligt" nok, men overall er det ret godt!
Dog er jeg vild med Palpatine/Sidious, han er dejlig ond, og den sidste halve time er også ganske glimrende underholdning, hvis man ser bort fra de mushy scener som ganske enkelt ikke virker, og jeg må ærligt sige at jeg ville blive overrasket hvis man ser Hayden Christensen´s navn på ret mange A film igen.
Yes, rart endelig at få sat på plads, hvilket stof, Sidious er lavet af!
Jeg gik ud af biografen uden at have en fornemmelse af at det var en stor film jeg var inde og se, som f.eks. da jeg havde set Lord Of The Rings første gang, eller for den sags skyld den første Star Wars - A New Hope.
MVH
Jacob V.
|
|
|
Alt i alt var jeg ganske godt tilpas - der var ting jeg måske havde set lidt anderledes, men omvendt var der også en del der faldt bedre på plads.
Eneste der er lidt synd i helheden er, at Lucas ikke virkede til at have taget højde for alle tingene i den gamle trilogi, så det kom til at harmonere med den nye. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
wuffer Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 22 Maj 2005 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
G40driver Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 383
|
| Sendt: 22 Maj 2005 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes også den var ganske vellykket 
Synes især at scenen hvor Darth Vader trækker vejret første gang igennem masken var feeeeedt. Kæft det skabte stemning i Holstebro bio  __________________ Lasse K.
Pioneer M90 x2
Pioneer C90
Dali Grand
Cambridge DacMagic 100
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 22 Maj 2005 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nemlig, da han trækker vejret gennem masken for første gang, gav det et sæt i mange af dem der sad omkring os i biografen, inklusive mig selv! Jeg er næsten ked af at man ikke hørte/så mere til ham i filmen - det var næsten for lidt!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Maj 2005 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jacob V skrev:
|
Ronin:
Jeg betragter migselv som star wars freak, og jeg synes faktisk ikke at jeg var 100% tilfreds. Der er da masser af slagsmål med lyssværd og hvadharvi, men General Grievous var en fæl fæl skuffelse, og så er Hayden Christensen ikke blevet en bedre skuespiller med alderen, for nu ikke at ligge fingre imellem. Ved ikke om jeg vil sige at jeg var skuffet, for det er stadig den bedste af de 3 "nye" star wars film. Stadig er der effekter som ser kunstige ud, og Anakin virker på ingen måde troværdig, ligesom der da langt fra virker til at være noget som helst kemi mellem Hayden Christensen og Natalie Portman på skærmen.
MVH
Jacob V.
|
|
|
Nu er de gamle Star Wars film jo heller ikke lige frem kendt for godt skuespil 
Tænk bare på Mark Hamill (Luke Skywalker), lidt medvirken i computerspil er alt hvad det er blevet til for ham. Harrison Ford var jo en af de eneste gode skuespillere, der siden hen har haft succes.
Nu er Natalie Portman (spillede eksempelvis godt i "Closer") eller Hayden Christensen (spillede rigtigt godt i "Shattered Glass") normalt ganske udemærkede skuespillere.
Jeg tror at en del af forklaringen på det stive skuespil i den nye film skal findes hos George Lucas. Han er en eminent historiefortæller, men skrive gode dialoger og insturere dem; det er han ikke særligt god til. Heldigvis står Spielberg for dette i den nye "Indiana Jones" der kommer til næste år 
|
| Til top |
|
| |