| Forfatter |
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 26 Maj 2005 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sgu nogle rigtige fans vi har med at gøre her, hatten af for det drenge  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 26 Maj 2005 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, rigtig SW-fan er man da.......  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Rapper Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Det er sgu nogle rigtige fans vi har med at gøre her, hatten af for det drenge  |
|
|
Jir, det er sgu lækkert at se så mange gode indlæg i sin tråd. Two
thumbs up for det, det er sjældent man ser det i internetfora
__________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
UPS.
Undskylder mange gange.
|
| Til top |
|
| |
Rapper Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
winter skrev:
Har netop lige set den nye SW..... Paa DVD i super kvalitet. |
|
|
Tillykke...
www.therasmus.dk
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
winter skrev:
|
Hejsa!
Har netop lige set den nye SW..... Paa DVD i super kvalitet.
|
|
|
Det kan næppe være på lovlig vis?  I den forbindelse vil jeg meget tydeligt gøre det klart, at der, både personligt, men også på HIFI4ALL.DK´s vegne, tages skarpt afstand fra sådanne handlinger. Absolut ikke anbefalelsesværdigt! Bortset fra det, så må jeg desværre selv vente til d. 10 juni, hvor det endeligt var muligt at få bare nogen ordentlige pladser i Imperial, KBH. Jeg vender muligvis tilbage med mit syn på sagen vedr. filmen...
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var en sand fornøjelse at se den sidste brik i Lucas univers. Og man blev bestemt ikke skuffet, fart og spænding fra første minut til rulleteksterne.
Skal ind og se den igen i Imperial
Glæder mig som et lille barn til den udkommer på DVD.
Piratkopier er BAD taste og ikke noget ægte fans ville drømme om. May the force destroy you Winter
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Én ting, jeg synes var skuffende i den nye film, var de sidste 15 minutter, hvor alt ligesom skulle lægges til rette til begyndelsen af A New Hope. For der skal vel forestille at gå 20-30 år indtil da, og der står alting bare stille, eller hvad? Står Darth Vader og Palpatine og glor ud af et vindue i 20 år, indtil dødsstjernen er bygget helt færdig?
Der er ikke meget, der får lov at blive antydet subtilt.
Ellers var filmen da jævnt underholdende, og selvfølgelig værd at se for en gammel SW-fan. Men hvorfor kunne han ikke bare lægge et eller andet overraskende ind? Og hvorfor skal Anakin være så håbløs med hver en replik?
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
fart og spænding fra første minut til rulleteksterne.
|
|
|
Ok, det var vi så ikke helt enige om. Fart, ja, men spændende?
Jeg synes egentlig, at historien om, hvordan Vader blev Vader var overraskende lidt overraskende, i betragtning af, hvor meget det var hypet som værende mystisk. Min pointe er ikke, at SW skulle være avanceret eller højpandet, blot at det er svært at lave en prequel rigtig spændende.
Er der noget, der virkelig er spændende, er det din avatar, den gode Jack Bauer. Den kan kun ses een gang, men de lykkes hver gang i at få mig til at bide negle og slet ikke at kunne vente til det næste afsnit.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forandringen til Vader er nu ikke hypet som noget mystisk nogle steder, men bare udlagt til at folk får hele forklaringen på hvorfor, og det er netop den faktor at han føler at alle svigter ham og ikke stoler på ham - han vil gerne bevise noget, men har ikke tålmodigheden til at lade folk lære ham at kende og ikke mindst vente på de ting der måtte komme. Så tager han til sidst den endelig vej ad den menneskelige vej, nemlig den mørke side. Den mørke side er lige nøjagtigt hvad der kendetegner det at være menneske - man må ikke elske, savne, hade eller noget som helst andet som kunne være sjovt!
Som sagt synes jeg selv at der var nogle ting som var kørt lidt for hurtigt igennem - filmen kunne let have varet 3 timer istedet, så nogle af elementerne kunne komme ordentligt på plads!
Jack Bauer -  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske bunder min utilfredshed dybest set i Hayden Christensen, der efter min mening slet ikke formår at spille en person, hvori der på troværdig vis foregår en strid mellem godt og ondt.
Han minder mere om en utilpasset teenager, der ikke synes han får nok opmærksomhed.
Når jeg nævner Jack Bauer er det fordi han hele tiden flytter grænsen for, hvad man kan gøre for det, man nu mener er 'necessary'. Selvom man ikke tvivler på hans moralske intentioner - det er trods alt Fox, der står bag - snyder serien gradvist een til at synes, at tortur og jeg ved ikke hvad er ok og efterhånden day-to-day business. Derfor virker konflikten mere troværdig, da man på bedste SW-manér 'can feel the conflict inside you!'
Nå, sorry, kom væk fra emnet.
- findes der en 'dark side' i hifi?
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hayden Christensen gør det udemærket, hvis bare han ikke sagde noget! Han er eminent og tilpas fleksibel i kampscenerne, og så har han en tilpas nasty attitude ud-ad-til til at spille den utilfredse Jedi-lærling.
The Dark side of Hifi??? Ja da, den møder du første gang du overvejer at sælge dit anlæg med opgradering for øje..... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vanderlay skrev:
|
Måske bunder min utilfredshed dybest set i Hayden Christensen, der efter min mening slet ikke formår at spille en person, hvori der på troværdig vis foregår en strid mellem godt og ondt.
|
|
|
Som tidligere skrevet, så tror jeg ikke at det er Hayden der er problemet. Forklaringen skal nok snarere findes ved Lucas' manglende evner til at skive en fornuftig dialog og ikke mindst til at instruere!
|
| Til top |
|
| |
Rapper Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2005 kl. 02:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
Piratkopier er BAD taste og ikke noget ægte fans ville drømme om. May the force destroy you Winter  |
|
|
Hehe. Seduced by the dark side, young Winter has become...
www.therasmus.dk
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2005 kl. 06:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
| [QUOTE=Vanderlay]
Som tidligere skrevet, så tror jeg ikke at det er Hayden der er problemet. Forklaringen skal nok snarere findes ved Lucas' manglende evner til at skive en fornuftig dialog og ikke mindst til at instruere!
|
|
|
Tjahh..et problem kommer sjældent alene. Lucas er i hvert fald også del af problemet (som de skrev i New York Times' anmeldelse af filmen har Lucas ikke stor respekt for to af grundpillerne i filminstruktion, nemlig 'acting and writing').
Jeg er nu stadigvæk tvivlsom over for, om Hayden Christensen har format til at spille den centrale rolle i dette karakterdrama. Det virker på ingen måde overbevisende, at han skulle være 'chosen'.
Palpatine er som sædvanlig den bedste karakter, synes jeg, selvom han måske var mere underspillet i de foregående film.
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2005 kl. 07:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2005 kl. 07:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
|
Så tager han til sidst den endelig vej ad den menneskelige vej, nemlig den mørke side. Den mørke side er lige nøjagtigt hvad der kendetegner det at være menneske - man må ikke elske, savne, hade eller noget som helst andet som kunne være sjovt!
|
|
|
Nu er jeg sgu forvirret......er det ikke netop kun på den mørke side de hader, hævner og slår ihjel for et godt ord ?  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
wuffer Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 28 Maj 2005 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har overvejet at sku ind og se den igen.. men venter til den kommer
på dvd.. så er man da sikker på at billedet er ordentlig og ingen
overpriser for slik og sodavand..
tror jeg boykotter biffen det næste lange stykke tid..
nogen der ved hvornår den udkommer på dvd i usa????
|
| Til top |
|
| |
biojensen Branchemedlem

Installation/RoomAV
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 28 Maj 2005 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
wuffer skrev:
jeg har overvejet at sku ind og se den igen.. men venter til den kommer på dvd.. så er man da sikker på at billedet er ordentlig og ingen overpriser for slik og sodavand..
|
|
|
Jeg har set den i Imperial 2 gange hvor den vises digitalt og billedet er super godt langt bedre end billedet kan blive på dvd. Man behøver da ikke at købe slik og sodavand når man går i biffen .
|
| Til top |
|
| |
wuffer Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 28 Maj 2005 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
biojensen skrev:
wuffer skrev:
jeg har overvejet at sku ind og se den igen.. men venter til den kommer på dvd.. så er man da sikker på at billedet er ordentlig og ingen overpriser for slik og sodavand..
|
|
|
Jeg har set den i Imperial 2 gange hvor den vises digitalt og billedet er super godt langt bedre end billedet kan blive på dvd. Man behøver da ikke at købe slik og sodavand når man går i biffen .¨
ja den mulighed har jeg så ik eller jo så ska jeg bruge tid og penge
for at komme til århus... jeg ska ha noget at guffe på til film ellers
går det helt galt..
når det blir standart med digital billede så vil jeg overveje at gå i bif igen..
det er bare øv at ku vente med at se star wars igen til den udkommer på dvd 
|
|
|
|
| Til top |
|
| |