Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 13:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Højttalere til Sugden 21a (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 08 Maj 2005 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

PederM skrev:
:-):-) skrev:
PederM skrev:

:-):-) skrev:
http://www.hifi4all.dk/markedsplads/Annonce_S.asp?iType=2&am p;am p;am p;am p;am p;iAd=37770

Homogeniteten går lidt i fløjten når delefiltrene ikke tilpasses enhederne, der ligger en del af Snell magien. Derfor vil jeg på det kraftigste anbefale ORIGINALE Snell enheder. Jeg ved ikke om man kan få de orginale enheder i dag når vi snakker om Snell E / E II. Ved jeg helelr ikke, det er jo meget gamle sager... JA, jeg mener de første kom i 1982

Bestilles disse fra Snell medfølger tilpassese delefiltre! Sådan tror jeg ikke de gør i dag det var vist kun da Peter Snell var til de skal jo tjæne penge i dag. Tjene penge, gør alle ikke det? JO, nogle mere en andre - Specielt vel Audio Note JA Den med Peter Snelle er en gammel sur historie som måtte til for at retfærdiggøre en gridsk dansk importørs blottede bagdel...de blev efterfølgende pinligt udstillet i retten. De der stod med Snell betalt til den gridske importør var selvfølgelig sure og vendte denne surhed uberettiget imod Snell Indlæg ses her på siden om sagen. Også efter efter Peter Snells død forsatte seriøs fremstilling og forædling. Jeg syntes ikke de er SÅ SERIØSE som Peter var, variabel modstand er det seriøset  ikke efter min mening

Jeg har også hørt folk der har "opgraderet" med andre spoler og kondensatorer....det bliver godt nok anderledes  man skal heller ikke ændre på det dele filter den er føt med, men lav et nyt. Så er det ikke længere en Snell, men DIY.... Min tanke er da at lave et nyt delefilter i en kasse uden for, men så er det heller ikke en Snell II mere, men det orginale filter vil jeg bevare vis det ikke lykkes for mig og få det til at virke

Køb dem originale, eller vælg en anden kvalitets højttaler, det er min anbefaling!

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4

David
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 08 Maj 2005 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

Jeg kan kun sige mig enig med PederM.

Vælg en Snell E3 til din Sugden. Sørg for at den er helt original og umodificeret. Sidst jeg hørte om det, kunne man godt få nye basser (som helt rigtigt kommer med serielspolen monteret fra fabrikken).

De kan fåes til omkring 2500-3000.

Jeg har ikke hørt Audionote udgaverne spille som snell'erne. Priserne er jo også helt i skoven.

Jeg tror Peter Snell ville vende sig i graven, hvis han vidste at man kunne få en kopi af hans E-model i lidt flottere kabinet, 2 billige kina-enhder med sølv svingspoler, og sølvkabel internt, til 750.000,-!!!

Hvad kan man sige, ud over at den sidste idiot ikke er født endnu... Forudsat at der er blevet solgt et sæt til den pris...

Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes