Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 13:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Terje har betalt. Sagen afsluttet!! (3) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 11 Juli 2005 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

Hvorfor truer du ikke ham Terje med at sige det til hans mor?

Han er jo tilsyneladende en rigtig 'mors dreng' der er vant til at få hvad han peger på, uden at betale for det.

Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

XenoCypraZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 11 Juli 2005 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Det er simpelthen fantastisk det her...

Jeg synes det er godt du kæmper, og ikke bare lader ham få pengene, men hold da kæft hvor er han dum. Tænk at han bliver ved. Det kan da ikke være så svært og betale de sidste par kroner. Han må da erkende at slaget er tabt,

Sikken en tumpe.

[Pyramaze - Sleepy Hollow]
Til top Vis XenoCypraZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af XenoCypraZ Besøg XenoCypraZ's Websted

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 11 Juli 2005 kl. 12:54 | IP-adresse registreret  

Terje er et af de tilfælde, der i Danmark kommer ind under distrikts-psykiatrien.

Han kan ikke få positiv opmærksomhed, og vælger negativ, som i hans univers er bedre end ingenting.

Lidt lige som en hund der logrer med halen når man slår den.
Den kender kun dén virkelighed, og har ikke prøvet positiv opmærksomhed.

Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

T h o m a s
Forum Bruger
Forum Bruger
Thomas!!!

Bruger siden: 25 Juli 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 12 Juli 2005 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

Hej.

Det var meningen, jeg skulle snakke med advokaten fra gratis advokat-hjælp i dag. Men det viste sig at de holder ferie og først er tilbage den første tirsdag i september. Forinden var jeg i banken for at se om Terje aligevel har betalt. Men det havde han ikke.

I stedet kontaktede jeg advokatkontoret i Hirtshals. Jeg spurgte om hvad det vil koste, hvis de skal hjælpe mig. Det er trods alt et forholdvis lille beløb Terje skylder mig ( 942,91 dkr ). Det er heller ikke de sidste penge det kommer an på, der er princippet jeg går efter. Terje skal ikke uden vidre, have lov til at slippe for at betale.
Jeg fik at vide at det kommer an på ens årsindtægt og om man er enlig eller samboende. Er min indtægt fra 2004 lav nok, kan jeg få advokathjælp gratis. Ellers må jeg vente til septemper, når gratis-advokathjælp åbner igen.

Desuden kan jeg fortælle, Terje har afmeldt sin emailadresse medox_me@yahoo.no som han anvendte. Jeg prøvede nemlig at sende email til Terje. Men jeg fik en email der oplyser at den pågældende emailadresse ikke eksisterer længere. Så vær opmærksom på hvis Terje prøver på at svindle igen, anvender han en anden emailadresse. Får i mistanke om der er Terje der prøver på at svindle. Så send en privatbesked til mig, så kan jeg bekræfte/afkræfte det.

Mvh. Thomas. 

T h o m a s
Forum Bruger
Forum Bruger
Thomas!!!

Sendt: 13 Juli 2005 kl. 16:52 | IP-adresse registreret  

T h o m a s skrev:

Hej.

Det var meningen, jeg skulle snakke med advokaten fra gratis advokat-hjælp i dag. Men det viste sig at de holder ferie og først er tilbage den første tirsdag i september. Forinden var jeg i banken for at se om Terje aligevel har betalt. Men det havde han ikke.

I stedet kontaktede jeg advokatkontoret i Hirtshals. Jeg spurgte om hvad det vil koste, hvis de skal hjælpe mig. Det er trods alt et forholdvis lille beløb Terje skylder mig ( 942,91 dkr ). Det er heller ikke de sidste penge det kommer an på, der er princippet jeg går efter. Terje skal ikke uden vidre, have lov til at slippe for at betale.
Jeg fik at vide at det kommer an på ens årsindtægt og om man er enlig eller samboende. Er min indtægt fra 2004 lav nok, kan jeg få advokathjælp gratis. Ellers må jeg vente til septemper, når gratis-advokathjælp åbner igen.

Desuden kan jeg fortælle, Terje har afmeldt sin emailadresse medox_me@yahoo.no som han anvendte. Jeg prøvede nemlig at sende email til Terje. Men jeg fik en email der oplyser at den pågældende emailadresse ikke eksisterer længere. Så vær opmærksom på hvis Terje prøver på at svindle igen, anvender han en anden emailadresse. Får i mistanke om der er Terje der prøver på at svindle. Så send en privatbesked til mig, så kan jeg bekræfte/afkræfte det.

Mvh. Thomas. 

Hej igen.

Jeg var igen forbi advokatkontoret her i dag. Med mig havde jeg et kopi af det anbefalet brev til Terje, udskrift af retsbogen og årsopgørelsen for 2004 fra skattevæsnet.

Ud fra min årsindtægt kan jeg få gratis advokat hjælp og de vil i første omgang sende et brev til Terje, hvor de vil bede ham om at betale erstatningen.

Nu må vi se om det vil gøre et større indtrygt på Terje, fordi han får tilsendt brevet fra min advokat og betaler. Vi får at se.

Som sagt er det ikke så meget pengene det kommer an på, men princippet.

Mvh. Thomas

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 13 Juli 2005 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

T h o m a s skrev:

Som sagt er det ikke så meget pengene det kommer an på, men princippet.

jeg forstår dig udemærket.. jeg havde nok gjort det samme.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

T h o m a s
Forum Bruger
Forum Bruger
Thomas!!!

Sendt: 30 Juli 2005 kl. 15:43 | IP-adresse registreret  

Hej

Her idag da jeg åbnede postkassen, lå der et brev fra politiet i Hjørring. I brevet står der følgende:

Dato 29. juli 2005
J.nr xxxx-xxxxx-xxxxx-xx

Under henvisning til hertil fremsendte sag vedrørende

Terje Txxxxxxxx
Xxxxxxxxxx xx
4330 Ålgård
Norge

skal jeg meddele, at jeg dags dato til Deres postgirokonto pr. check har overført

kroner 942,91

Der henvises til Deres journalnummer

Mxxxx B. Axxxxxxx
    assistent

Dvs. med i brevet er der en check på erstatnings beløbet. Så nu kan jeg betragte sagen som 100% afsluttet og nu kan jeg komme vidre.
Jeg er ikke bange for at handle brugt i fremtiden. Men jeg har selvfølgelig lært, at være mere forsigtig fremover når man handler brugt over nettet.  

På mandag skal så jeg ned på advokatkontoret, for meddele dem, at alt er gået iorden nu. De havde som bekendt sendt et brev til Terje den 13. juli.

For at læse hele historien: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16846&P N=1&TPN=1

Mvh. Thomas.

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 30 Juli 2005 kl. 15:53 | IP-adresse registreret  

det er godt at høre at han endelig kom til fornuft, og du så har fået dine penge..
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 30 Juli 2005 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Hold da kæft, alt det du har måttet igennem for at få ret . Jeg er ikke sikker på jeg selv havde gidet, men det er jo det som de spiller på de småsvindlere - at man ikke orker at få hele retsmaskineriet startet op for de "håndører". Men stærkt gået og    herfra.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes