| Forfatter |
|
Demonio Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
heh jeg har aldrig haft tysk (og ønsker heller ikke at lære det) så jeg håber at folkene fra samtec kan engelsk, det skulle i måske også satse på wibroe & Jesper Andersen og prøve at ringe, hvis de ikke fatter et klap engelsk lægger i bare røret på 
Selvom jeg tror stadig jeg bestiller mit fra Digitalo (hvor de tilsyneladende kan engelsk), men det afhænger af om jakobskovgaard modtager sit TV derfra i go' behold hehe. Jeg glæder mig til at høre fra ham her på forummet 
|
| Til top |
|
| |
wibroe Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 54
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der en forskel på Panasonic TH-42PA50E og Panasonic TH-42PA50? altså uden E?
|
| Til top |
|
| |
matrix Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2005
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 03:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer alle... jeg bestilte mit Panasonic TH-42PA50E fra Sam-tec sidste onsdag og fik det i tirsdags og det var en virkelig god service plus at det tog 6 dage og plasma'en var i virkelig god behold .. betalte da jeg fik den og jeg kan kun sige at jeg var rimelig tilfreds og uden bemærkninger så kan klart anbefale Sam-tec og Panasonic TH-42PA50E  
og som svar til Demonio så kan jeg fortælle at sam-tec's medarbejder kan engelsk for jeg snakkede med dem to gange
|
| Til top |
|
| |
jakobskovgaard Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 217
|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 08:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
matrix skrev:
|
Hej med jer alle... jeg bestilte mit Panasonic TH-42PA50E fra Sam-tec sidste onsdag og fik det i tirsdags og det var en virkelig god service plus at det tog 6 dage og plasma'en var i virkelig god behold .. betalte da jeg fik den og jeg kan kun sige at jeg var rimelig tilfreds og uden bemærkninger så kan klart anbefale Sam-tec og Panasonic TH-42PA50E  
og som svar til Demonio så kan jeg fortælle at sam-tec's medarbejder kan engelsk for jeg snakkede med dem to gange
|
|
|
Rimlig tilfreds!!!!! Dette kræver da vist lige en uddybning. Er det TV'et eller forhandleren vi snakker om?
|
| Til top |
|
| |
Jesper Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
-Jep, ringede også til Samtec i går, og de/han snakker ( fint) engelsk - og har bestilt mit Panasonic hos dem - FORUDSAT at jeg kunne få eet af dem som stadig var på på lager, får endelig besked i dag .............
Og så skal der lige lyde en stor tak for hjælpen til alle d'herre som har bidraget med input/hjælp i forbindelse med mit køb/valg af plasma 
mvh
Jesper/Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |
keyvan Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1513
|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 08:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Andersen skrev:
|
-Jep, ringede også til Samtec i går, og de/han snakker ( fint) engelsk - og har bestilt mit Panasonic hos dem - FORUDSAT at jeg kunne få eet af dem som stadig var på på lager, får endelig besked i dag .............
Og så skal der lige lyde en stor tak for hjælpen til alle d'herre som har bidraget med input/hjælp i forbindelse med mit køb/valg af plasma 
Kig godt efter om pakken er beskadiget før du skriver under at du har modtaget det. (Læs lige tråden i mit underskrift)
mvh
Jesper/Oldhifinut |
|
|
|
| Til top |
|
| |
wibroe Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
-> matrix, betalte du med danske kr. eller Euro?
rimelig tilfreds!? ja gerne en uddybning tak..... 
Fik du en fodsokkel med?
Mvh.
Lasse
|
| Til top |
|
| |
matrix Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 05:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok jeg er tilfreds med at det tog 6 dage også havde jeg plasmaen og for det andet var den uskadet og ingen ridser for den var pakket godt ind ..jeg var da også tilfreds med prisen 13247 kr (1764) ink. forsendelse... jeg var også tilfreds med samtecs medarbejder som svarede på alle mine spørgsmål og var rimelig hjælpsom... jeg betalte med euro og det var pr. efterkrav så da jeg fik plasmaen betalte jeg pengene
|
| Til top |
|
| |
matrix Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 05:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
glemte lige at nævne plasmaen den styrer for vildt den har virkelig en god billede hvis nogen er interesseret kan jeg lægge nogle billeder men det tager et par dage
|
| Til top |
|
| |
paqi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 617
|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja tak dem vil vi gerne se. Der findes også en 37" er det samme kvalitet?
Jeppe
|
| Til top |
|
| |
wibroe Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej matrix...
Ja det ville være super med nogle billeder!! 
Og hvilket firma bruger Samtec til at levere? lidt æv hvis man er på abejde når de kommer med skærmen 
|
| Til top |
|
| |
matrix Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
de bruger DanCargo som er i Brøndby og angående levering skal du ikke være bange for de ringer til dig inden de kører ud også aftaler i en tid på levering
|
| Til top |
|
| |
wibroe Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
mange tak fordi du gad svare på alle mine spørgsmål... 
|
| Til top |
|
| |