Emne: trådophæng istedet for spider ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
finn52 skrev:
3DX skrev:
|
Ja tilbudet står ved magt. i kan få alle 4 drivere kvit og frit, mod at lave to af dem om, som jeg måler på.
men der kommer nok endnu en eller anden undskyldning og laterlig gørelse, som svar på det tilbud 
|
|
|
Come on, alle i skalpelsvingere. Vis hvad i kan!
|
|
|
Halløj! -hvis det så bare alene var skalpelsvingeri, men det er det desværre langt fra kun..
Hvis 3DX vil ha' en DCA-trådophængt bas-enhed så må han(?)betale for den, ligesom alle andre der køber eller har købt een eller flere, længere er den ikke..
Og Synkronfilteret? det virker her hos mig, og hjemme hos en masse andre mennesker/alle vore kunder - det ser jeg sjovt nok som en slags bevis..
For handel med DCA kan kontaktes: info@duelundaudio.com
Mvh. Jens/Modifix von DCA am Frederiksberg
|
|
|
hvad koster en, og kan jeg købe en?
hvilken driver er den bygget over? så kan jeg jo måle den op mod den.
at det virker hjemme hos en masse er da et underlige argument. det gør Eltax x 1000 jeres størrelse, betyder det så at deres er bedre 
du har hermed på direkte opfording, så det ikke er reklame, "tilladelse" (sådan en kan jeg nok ikke give ) til at skrive hvad den og den koster, og hvad den er bygget af.
hvis det ikke kun er tråde, så er det jo godt at jeg ikke selv har lavet en __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifiigen skrev:
Det vil være selvmord, men med åben pande, at tilbyde denne form for ophæng. Bare der dog var én der en dag kunne komme med en billig og holdbar centreringsskive, der var ligeså simpel som den trådophængte. Der ofres meget på forbedret mebramkvalitet - hvorfor skal der så sidde en flabrende gazevævet skive lige bagved?
Hvad så med at skære 1/2 - 1/3 af spideren væk? Jeg har et sæt KEF B110 som jeg udøvede denne form for "woodo" på, for mange år siden. De lever i bedste velgårnde, og har ikke været skånet på nogen måde. Hvis nu dette var en forbedring (jeg har aldrig registreret nogen forskel lydmæssigt, før / efter), hvorfor bruges dette så ikke af fabrikanterne?
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
finn52 skrev:
3DX skrev:
|
Ja tilbudet står ved magt. i kan få alle 4 drivere kvit og frit, mod at lave to af dem om, som jeg måler på.
men der kommer nok endnu en eller anden undskyldning og laterlig gørelse, som svar på det tilbud 
|
|
|
Come on, alle i skalpelsvingere. Vis hvad i kan!
|
|
|
ja under alle omstændigheder for de 4 enheder frit mod noget håndarbejde, tråde osv.
det er op til dem. __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
finn52 skrev:
|
hifiigen skrev:
Det vil være selvmord, men med åben pande, at tilbyde denne form for ophæng. Bare der dog var én der en dag kunne komme med en billig og holdbar centreringsskive, der var ligeså simpel som den trådophængte. Der ofres meget på forbedret mebramkvalitet - hvorfor skal der så sidde en flabrende gazevævet skive lige bagved?
Hvad så med at skære 1/2 - 1/3 af spideren væk? Jeg har et sæt KEF B110 som jeg udøvede denne form for "woodo" på, for mange år siden. De lever i bedste velgårnde, og har ikke været skånet på nogen måde. Hvis nu dette var en forbedring (jeg har aldrig registreret nogen forskel lydmæssigt, før / efter), hvorfor bruges dette så ikke af fabrikanterne?
|
|
|
ja det ved jeg så heller ikke,
man kunne bare bede sin underleverandør om at standse dem ud. i Kina vil det koste tæt på ingenting 
måske fordi man opnår det samme ved bare at specificere dem med andre date. så en hel opføre sig som en ½  __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
finn52 skrev:
|
hifiigen skrev:
|
|
|
man kunne bare bede sin underleverandør om at standse dem ud. i Kina vil det koste tæt på ingenting 
måske fordi man opnår det samme ved bare at specificere dem med andre date. så en hel opføre sig som en ½ 
|
|
|
Guess you´re right, man!
|
| Til top |
|
| |
kwwel Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 176
|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa !!
3dx :
måske fordi man opnår det samme ved bare at specificere dem med andre date. så en hel opføre sig som en ½ 
svar :
min tese er at berøringfladen omkring former / cone har indflydelse også og det vil en udstansning ikke afhjælpe men en udstandsning vil udlufte bedre ,,,
iøvrigt har du aldrig prøvet at et kabel lyder anderledes alt efter hvad behandling man giver det ? at udskiftning at lytter giver ret stor lydmæssig forandring uden det iøvrigt kan måles direkte ?
det drev cdpro du selvl bruger i dit setup , måler vel ikke så meget bedre end så mange andre alligevel er det også efter min mening et af de bedste drev der findes ,,,jeg finder det en kende påtaget at du vil have målinger da jeg er sikker på at en del af det udstyr du har også kunne pilles målemæssigt fra hinanden af rette vedkommene
vh kwwel
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
Andre skrev:
3DX skrev:
|
|
|
|
Men hånden på hjertet 3DX, handler det her ikke om, at skulle du købe enhederne fra DCA, og her efter kritisere dem.Vil du bryde en uskreven regel, som er at man ikke som branchemdlem kritisere andre branchemedlemmer.Det kan du så gøre af omvej ikke sandt.Så du kan tage dit tilbud og, ja gæt selv.
MVH
|
|
|
Hej Andre
jeg talte jo en del med dig på messen, og har fuldt dit båndprojekt. og det sidst nævnte, har vi også PB om.
jeg finder dig meget sympatisk, og som en af dem der ved hvad de taler om. sikkert også mere end mig 
jeg kritisere ingen for deres produkter ej heller dig for dine tweaks af woofer.
det jeg kritisere, hvis du vil bruge det ord. er at der ikke er nogen data, eller grafter der godt gøre at det trådophæng udelukende er en fordel.
det er det eneste jeg stiller mig skeptisk overfor.
hvis du kan høre forskel til det bedre, så fedt. men det er vel ikke det samme som at det er bedre for alle, ej heller at det er mere korrekt.
jeg ønsker blot noget der godt gøre at jeg begynder at pelse drivere, det er alt. andet en nogen der siger det er bedre.
det gør alle 
jeg er IKKE intereset i at kritisere DCA, hvorfor skulle jeg det ? jeg er bare ude efter bedre lyd.
tage mit tilbud og... ja, det lyder da meget seriøst
|
|
|
Hovsa der deltog jeg vist selv i mudderkastningen, sorry .
MVH
|
| Til top |
|
| |
hifiigen Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1033
|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
(hvodan får man noget man vil kommentere sat ind i en ramme, som så mange andre kan finde ud af!? bare kke mig - og jeg har søgt i hælpefuntionen for forummet)
Jo, man kan som kompromis sagtens skære lidt ud af centreringsskiven. Det bør gøres for oven og for neden- ikke i siderne! Der er mest i siderne (horisontalt) at centreringsskiven sikrer at svingspolen, og hele vægten i øvrigt, ikke "daler ned" og begynder at skrabe på i svingspolegabet. Jeg vil nok ikke lave større hul end en 25-øre - det drejer sig jo bare om at "lufte ud".
Så opstår der et nyt faremoment: når nu centreringsskiven er amputeret - vil den så ikke "flappe" noget mere, og dermed have øget risiko for at resonere uheldigt? Jo - det vil jeg mene. Hvor meget? No idea - must try. Det er bl.a. i et sådant tilfælde at en frekvensmåling med LAAAANGSOMT sweep (5 min.) viser om der er noget der går i resonans, og i tilfældet med centreringsskiven er det ikke et stort udsving der viser sig på frekvenskurven.
mvh
|
| Til top |
|
| |
hifiigen Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1033
|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et lille tip:
For dem der vil nøjes med et mindre hul end en 25-øre, kan en loddekoble anvendes. Den kan smeltet fint lille 6-8 mm hul et par steder for oven og for neden.
Er der nogen der prøver dette, vil resultatet blive hilst meget velkommen her.
PS: for at loddekoblen ikke skal ødelægge noget og virkelig kunne lave et fint hul, skal den være varm!
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
kwwel skrev:
|
hejsa !!
3dx :
svar :
min tese er at berøringfladen omkring former / cone har indflydelse også og det vil en udstansning ikke afhjælpe men en udstandsning vil udlufte bedre ,,,
udstandsningerne kunne jo bare gå helt ind til formeren. udluftning sker som regl under spideren, eller gennem denne, da de flest ikke er luft tætte.
iøvrigt har du aldrig prøvet at et kabel lyder anderledes alt efter hvad behandling man giver det ? at udskiftning at lytter giver ret stor lydmæssig forandring uden det iøvrigt kan måles direkte ?
jo anderledes, men der er jo ikke det samme som bedre i en korrektheds term, og det må være det vi taler om. om det lyder mere rigtigt (se tråd om dette) at det lyder anderles og bedre, er jo ret individuelt.
det drev cdpro du selvl bruger i dit setup , måler vel ikke så meget bedre end så mange andre
ikke end så mange andre, men bedre end de fleste. jeg har ikke testet det op mod andre high end drev. men kan konstatre at det til prisen ikke pt. har haft nogen der matchede. og det med tvivlsom forsyning.
alligevel er det også efter min mening et af de bedste drev der findes ,,,jeg finder det en kende påtaget at du vil have målinger da jeg er sikker på at en del af det udstyr du har også kunne pilles målemæssigt fra hinanden af rette vedkommene
det kunne det sikkert, men jeg hævder jo heller ikke det lyder bedre/ rigtiger end andet.
hvis jeg påstod det, ville jeg da underbygge det med en måling, eller gå stille med døren.
jeg påstår bare at det pt er ret fornuftigt i mine ører, og det er jo det vigtigste. for mig. ikke mere rigtig i en almen betragtning. men mere rigtigt i mine øre end så meget andet.
vh kwwel
|
|
|
__________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
finn52 skrev:
|
hifiigen skrev:
|
|
|
Skal trådophæng være langtidsholdbart så skal trådene efter montering være til at justere til samme ensartede spænding efter montering i kabinet.
Med undtagelse af den sidste korte tid så har trådophænget været en ren gør-det-selv affære uden kommercielt mål så det antal enheder der er forsynet med den nævnte justeringsmulighed er ikke ret stort.
Det at en basenhed kræver regelmæssig service du'r ikke i kommerciel sammenhæng og det vidste Steen godt hvilket også førte til en simpel og effektiv justeringsmulighed fra enhedens forside. De få enheder der er forsynet med justeringen har faktisk vist sig at være langtidstabile.
Skal man opnå en ændring der vil noget skal der fjernes så meget af en trad. centerfjeder at den får problemer med at centrere svingspolen. Den skal i praksis skæres ned til at bestå af et antal smalle (bølgeformede) strimler, og den går ikke, i så fald skal den tænkes helt om.
Meget blødt ophængte enheder er ikke særlig hårdføre, de kan ikke li' tæv, og det gør dem mindre interessante for producenterne.
Den blødeste standardenhed jeg har haft fat i var den gamle Gamma 12". Centerfjederen var impregneret med noget lak der var til massere så den endte som en slatten karklud, kantophænget var noget tyndt gummieret lærred men problemet er igen centreringen
Der er gennem årene tænkt mange ophængstanker lavet mange forsøg i Duelunds kælder, men det var trådophænget og scan speaks skumbølger der endte i kabinetterne - næsten hver gang
|
| Til top |
|
| |
kwwel Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 176
|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa !!
3dx skrev:
udstandsningerne kunne jo bare gå helt ind til formeren. udluftning sker som regl under spideren, eller gennem denne, da de flest ikke er luft tætte.
jeps dette kunne de sikkert sagtens men så kommer den mere besværlige montering samt centrering ind
jo anderledes, men der er jo ikke det samme som bedre i en korrektheds term, og det må være det vi taler om. om det lyder mere rigtigt (se tråd om dette) at det lyder anderles og bedre, er jo ret individuelt.
klart at hvis man kløver det sådan ,,, din påstand vil vel også være at dit system du sælger lyder bedre end andet indenfor en given ramme ,,, jeg mener ikke at nogen ville påsta andet hvis de skulle forsvare at sælge det ,,, sådan var det med duelund sådan er det stortset med alle der har ambitioner med at sælge deres grej ,,, eneste forskel var måske her at duelund aldrig nåede at gøre det til en levevej men snarere en livsform
ikke end så mange andre, men bedre end de fleste. jeg har ikke testet det op mod andre high end drev. men kan konstatre at det til prisen ikke pt. har haft nogen der matchede. og det med tvivlsom forsyning
det er vel egentligt det jeg siger at indenfor en given ramme mener du at din cd er den bedste
det kunne det sikkert, men jeg hævder jo heller ikke det lyder bedre/ rigtiger
end andet.
hvis jeg påstod det, ville jeg da underbygge det med en måling, eller gå stille med døren.
jeg påstår bare at det pt er ret fornuftigt i mine ører, og det er jo det vigtigste. for mig. ikke mere rigtig i en almen betragtning. men mere rigtigt i mine øre end så meget andet
hvis ikke du mener at det du sælger /laver er bedre end andet du kunne have fået til samme pris så må det være overordentligt svært at finde kunder til dit / jeres udstyr ,,, selv om jeg lige fandt siden og må rose det meget flotte trækabinet !! at det lyder bedre i dine ører er vel så også din blåstempling af et produkt du må stå inde for .
der er mange måder at fremstille sine ting på ,,,, og i sidste ende er det vel op til kunden om man vil tro på den ene eller den anden ,,, men personligt ville jeg aldrig sætte et produkt på markedet uden jeg selv mente jeg havde noget mere rigtigt at give ,, indenfor det område jeg nu bevæger mig ,, det måtte være pris eller kvalitet eller helst begge på samme ,,
hilsen kwwel
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj! -hvis det så bare alene var skalpelsvingeri, men det er det desværre langt fra kun..
Hvis 3DX vil ha' en DCA-trådophængt bas-enhed så må han(?)betale for den, ligesom alle andre der køber eller har købt een eller flere, længere er den ikke..
Og Synkronfilteret? det virker her hos mig, og hjemme hos en masse andre mennesker/alle vore kunder - det ser jeg sjovt nok som en slags bevis..
[/QUOTE]
3DX skrev:
En ScanSpeak 21W/8554-0 såmænd.
at det virker hjemme hos en masse er da et underlige argument. det gør Eltax x 1000 jeres størrelse, betyder det så at deres er bedre 
Ikke nødvendigvis.. Tør jeg bede dig om, endnu en gang, at forsøge at læse og forstå det jeg har skrevet?
Skal undskylde at jeg ikke vidste, at Eltax benytter Steens Synkronfilter..
du har hermed på direkte opfording, så det ikke er reklame, "tilladelse" (sådan en kan jeg nok ikke give ) til at skrive hvad den og den koster, og hvad den er bygget af.
Se ovenfor. Priser kan oplyses på info@duelundaudio.com , som også tidligere anført..
Hvis det ikke kun er tråde, så er det jo godt at jeg ikke selv har lavet en
Og igen skal jeg opfordre til at du læser hvad jeg har skrevet. evt. stemmer i dit hoved og personstridigheder tilhørende privatsfæren, kan du nok lige prøve at abstrahere fra, i første omgang.
Mvh. Jens/Modifix von DCA am Frederiksberg.
__________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifiigen skrev:
|
Et lille tip:
For dem der vil nøjes med et mindre hul end en 25-øre, kan en loddekoble anvendes. Den kan smeltet fint lille 6-8 mm hul et par steder for oven og for neden.
Er der nogen der prøver dette, vil resultatet blive hilst meget velkommen her.
PS: for at loddekoblen ikke skal ødelægge noget og virkelig kunne lave et fint hul, skal den være varm!
|
|
|
Hvis du tænker på at brænde huller i centerfjederen så er det en gammel velprøvet metode men forvent ikke mirakler.
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 05:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
|
|
|
|
3DX skrev:
ja den skulle jo være til at skaffe
Ikke nødvendigvis.. Tør jeg bede dig om, endnu en gang, at forsøge at læse og forstå det jeg har skrevet?
er gjort = mange tilfredse kunder er det samme som at det virker, Eltax er meget store = det virker. det kan vel selv du forstå logokken i 
det er ok, du ved nok ikke alt 
Se ovenfor. Priser kan oplyses på info@duelundaudio.com , som også tidligere anført..
jeg skriver til dig jer.
Og igen skal jeg opfordre til at du læser hvad jeg har skrevet. evt. stemmer i dit hoved og personstridigheder tilhørende privatsfæren, kan du nok lige prøve at abstrahere fra, i første omgang.
er gjort. mit privat liv har vist ikke så meget med det at gøre, men det er jo jeres stil at bringe det op, så jo, de har det alle fint. Hvad med din Kone og børn, trives de ?
[/QUOTE] __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
kimmadsen Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 81
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 08:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
|
|
|
|
3DX skrev:
[/QUOTE]
Hvad så Modifixet, din gamle modellervoks ekvilibrist assistent.
Er du blevet høvding i julestuen ”klip og klister med Niels” Efter jeres alfader nu sidder og spille på modificere harpe i kongshallen for misforståede genier.
Når i nu mødes i ammestuen, i Herlevs bymidte beton lokale, omgivet af cigar kasser og silke orme. Sidder i så der og klapper i jeres fixe fingre og siger vi har så evig ret. Og der ude er i stakler der ikke køber vores produkter, glemt i forvrængnings mørke. Eller siger i til jeg selv fra tid til anden. Måske er der en grund til at det ikke er blevet til mere.
Jeg unders blot over eders evne til at undgår ubehagelige spørgsmål i ikke evner at besvare med andet end ”I forstår mig ikke”.
Tænk på alle de stakler der ikke forstås. Der det dem eller jeg der ikke har forstået det hele.
Jeg ved godt mit indlæg bliver slettet. Det gør de når jeg stille mig særligt kritisk over for Lokkeduen og hans tro følgesende. Men pyt, i har åbenbart sær status og reklame fri plads her inde. Og vi venter alle spændt på superlativerne når de skal testet noget af jeres modellervoks tunet grej.
Men det bliver det ikke mere rigtigt af.
Og når de nu smider mig ud, så må jeg vel blot leve med at mit anlæg lyder forbandet godt, også uden bindegarn, klip og klister, uforklarlige forbedringer og velsignelse af Guruen. __________________ Som Duelund sagde, instrumenter er rundstrålede, så det skal højttaler selvfølgelig også være.
Det giver da sig selv
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 08:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
Er du blevet høvding i julestuen ”klip og klister med Niels” Efter jeres alfader nu sidder og spille på modificere harpe i kongshallen for misforståede genier.
Når i nu mødes i ammestuen, i Herlevs bymidte beton lokale, omgivet af cigar kasser og silke orme. Sidder i så der og klapper i jeres fixe fingre og siger vi har så evig ret. Og der ude er i stakler der ikke køber vores produkter, glemt i forvrængnings mørke. Eller siger i til jeg selv fra tid til anden. Måske er der en grund til at det ikke er blevet til mere.
Jeg unders blot over eders evne til at undgår ubehagelige spørgsmål i ikke evner at besvare med andet end ”I forstår mig ikke”.
Tænk på alle de stakler der ikke forstås. Der det dem eller jeg der ikke har forstået det hele.
Jeg ved godt mit indlæg bliver slettet. Det gør de når jeg stille mig særligt kritisk over for Lokkeduen og hans tro følgesende. Men pyt, i har åbenbart sær status og reklame fri plads her inde. Og vi venter alle spændt på superlativerne når de skal testet noget af jeres modellervoks tunet grej.
Og når de nu smider mig ud, så må jeg vel blot leve med at mit anlæg lyder forbandet godt, også uden bindegarn, klip og klister, uforklarlige forbedringer og velsignelse af Guruen.
[/QUOTE]
du er godt nok en vred mand hr. madsen bare det ikke smidte eller er kronisk. solen skinder, der er en hel dag til at lytte musik til, så op med humøret. __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det mine øjne, eller er der ikke noget billede ?
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimmadsen skrev:
Modifix skrev:
|
|
|
|
3DX skrev:
|
|
|
Og når de nu smider mig ud, så må jeg vel blot leve med at mit anlæg lyder forbandet godt, også uden bindegarn, klip og klister, uforklarlige forbedringer og velsignelse af Guruen.
[/QUOTE]
Dit indlæg har nok fået lov til at blive stående så alle kan beundre dit oratoriske mesterværk
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|