| Forfatter |
|
Goose Fraba Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jalle - ordner de projektoren uden ekstra omkostninger for dig andet end forsendelsesomkostninger? Der har jo gået nogle diskussioner på forummet om hvorvidt garantien dækkede i danmark på Z3 projektorer købt i Tyskland.
JBL Ti-5000 - jeg ved desværre ikke mere end der stod i den mail, dvs. at de regner med at modtage projektoren i starten af denne uge. Jeg bestilte for to uger siden. Men det er jo nok ulempen, hvis man vil spare over 5k på sin projektor. __________________ Projektor noob
|
| Til top |
|
| |
Insaniac Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 720
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bestilte i torsdags og den i sølv kom på lager i fredags. Jeg fik T&T nr i fredags og umiddelbart modtager jeg projektoren i morgen.
|
| Til top |
|
| |
Goose Fraba Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, så sylter de godt nok min ordre noget, eller også har de ikke styr på ordrer rækkefølgerne. Jeg bestilte også sølv udgaven. Har du betalt forud? Jeg betaler nemlig per efterkrav.
__________________ Projektor noob
|
| Til top |
|
| |
Jalle Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 95
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Goose.
De skal lave projektoren på garantien !
vender tilbage, når der sker nyt - den er i øjeblikket hos Strax! __________________ Jalle
|
| Til top |
|
| |
Insaniac Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 720
|
| Sendt: 24 Maj 2005 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Goose Fraba skrev:
| Ok, så sylter de godt nok min ordre noget, eller også har de ikke styr på ordrer rækkefølgerne. Jeg bestilte også sølv udgaven. Har du betalt forud? Jeg betaler nemlig per efterkrav. |
|
|
Jeg betaler også pr. efterkrav og får den til opdeling i dag. Det står der i hvert fald på UPS side via T&T nummeret.
Prøv at skriv til dem og hør hvad der sker og sikre dig at din ordre er gået igennem.
Jeg skrev faktisk til Digitalo.de og udgav mig for at kende Jalle for at høre hvad de havde at sige til sådan en historie, for det sætter da tvivlen igang hos mig om det nu var det sted jeg ville handle. Copy/paster lige:
> Hi! > > When do you expect to get Sanyo Z3 silver in stock? > > I have just talked to a&n bsp;friend who got his Z3 from  ;you last week, but > suddenly it couldnt start up.& nbsp;He has sent you an mail& nbsp;at the beginning af > this week and tried to ca ll you but without luck. > That makes me as a new&nb sp;customer to you worried about if my Z3 once get > broken? > > Best regards > Kevin Dalgaard >
Deres svar:
Dear Mr Dalgaard
Thanks a lot for the interest you have shown in our products.&nbs p;We are glad to inform you th at the Sanyo Z 3 in silver&nbs p;is on stock at the moment an d therefore could be sent out immediately.
If the good gets broken it is& nbsp;up to you whether you send&nbs p;it back to us or to a r epair of Sanyo.
We are looking forward to hearing&n bsp;from you soon!
Yours sincerely Denise Auer
Man kan ikke ligefrem sige at de svarer direkte på sagen i forbindelse med Jalle.
|
| Til top |
|
| |
woody Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 25 Maj 2005 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jalle skrev:
|
Hej Goose.
De skal lave projektoren på garantien !
vender tilbage, når der sker nyt - den er i øjeblikket hos Strax!
|
|
|
Hvordan går det i sagen?
Woody
|
| Til top |
|
| |
Jalle Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej til jer alle igen .
Insaniac
nu hedder jeg ikke jalle i deres register ...såå. han har ikke kunne finde noget på mig den vej . så egentlig svare han vel udmærket ! men fin ide alligevel !
Woody
Det går sådan at projektoren stadigvæk er hos Strax Danmark. Har haft ringet til dem idag . og ham jeg fik fat i kunne se den var ved at blive kigget på . men kunne ikke fortælle mig mere, da teknikkerne var gået hjem for idag. Men prøver da lige at hører dem mandag, hvordan det går med den .
Men det virker til at de skal lave den . og også er igang med det .
Jeg vender tilbage med nyt ..... !!
__________________ Jalle
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 04 Juni 2005 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jalle Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juni 2005 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bjarke .
Status er at jeg ringet til Strax Danmark i går ( fredag )
Og de havde nu fået kigget på projektoren .
Manden jeg snakket med sagde at de ingen problemer havde haft med projektoren . overhovedet ! Den har kørt hos dem lige siden de har fået den ind . uden at vise fejlen . det virker meget underligt . da jeg prøvet flere gange her hjemme . og med flere dages mellemrum . men uden held .
Men de vil lige lade den teste weekenden over og så sende projektoren tilbage .
men forstår ikke at den ikke har lavet fejlen hos dem .......
__________________ Jalle
|
| Til top |
|
| |
KaZZ Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 460
|
| Sendt: 04 Juni 2005 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm... det lyder da spøjst....
__________________ Rotel RSP1066/RMB1075
Pioneer DV668/PS3
Pana 37pv600/DMR EH65
B&W DM604 S3/602 S2/CC6 S2
Sanyo Z3/Lissau ProScreen gråt motor.
Technics 1210mkII/Cambridge 640P
Taralabs Axiom
Supra
Van den hul
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 04 Juni 2005 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er godt nok meget mærkeligt!
- BR
|
| Til top |
|
| |
Jalle Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juni 2005 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen jeg er også et stort ? .
Men altså kommer projektoren tilbage og bare virker .. Så der vel ikke noget at klage over ..
Jeg regner med at have den tirsdag . så får i lige sidste status der .. om den nu også virker som den skal ..... __________________ Jalle
|
| Til top |
|
| |
Spurnaldo Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 191
|
| Sendt: 06 Juni 2005 kl. 08:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skulle lige mangle, at det var ligesom da jeg i sin tid havde en defekt computer (hd var wasted) og hver gang jeg kørte tilbage til forhandleren virkede den, men når der så gik et stykke tid så ville den ikke boote igen. Fandt så ud af at det var rystelserne, når jeg kørte den ud til ham, som gjorde den ville starte 
Håber ikke der er noget i den stil.
|
| Til top |
|
| |
Jalle Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juni 2005 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej det vil jeg da helt sikkert heller ikke håbe.. for det vil da være træls at have med sådan noget at gøre .
Men projektoren er afsendt fra Strax Danmark idag . med den melding at den aldrig har fejlet noget . MEGET underligt ! Men måske som du siger Spurnaldo, en fejl som viser sig igen . Håber jeg ikk`.
Jeg melder lige tilbage, når jeg er blevet ejer af en z3`er igen . og om alt nu også virker som det skal .
Skulle jo helst virker til landskamp på onsdag !  __________________ Jalle
|
| Til top |
|
| |
KaZZ Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 460
|
| Sendt: 06 Juni 2005 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jalle skrev:
|
Skulle jo helst virker til landskamp på onsdag ! 
|
|
|
Hehe ja det kunne da være en god måde at indvige den på!!! Selv om jeg tror danmark taber (desværre) __________________ Rotel RSP1066/RMB1075
Pioneer DV668/PS3
Pana 37pv600/DMR EH65
B&W DM604 S3/602 S2/CC6 S2
Sanyo Z3/Lissau ProScreen gråt motor.
Technics 1210mkII/Cambridge 640P
Taralabs Axiom
Supra
Van den hul
|
| Til top |
|
| |
Jalle Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juni 2005 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jaa.. det gik ikke for godt for dem her den anden dag.
Men lad os nu se. hjemmebane . og måske lidt mere styr på det hele . så tror jeg på det .
__________________ Jalle
|
| Til top |
|
| |
Jalle Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Juni 2005 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen .
Jeg har fået projektoren tilbage . og den kører som de sagde uden problemer . hvad der er sket med min projektor, må stå hen i det uvisse !
Jeg er bare glad for at have den tilbage ! __________________ Jalle
|
| Til top |
|
| |
hans123 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1050
|
| Sendt: 12 Juni 2005 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
så er det bare igang med at se nogle film.
Dejligt at høre din Z3 kører som den skal
Mvh Hans
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 12 Juni 2005 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, det lyder godt.
Og dejligt for os andre at vide at vi kan sende l**tet til Strax på garantien hvis det går i stykker.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Jalle Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juni 2005 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja . det er Strax Danmark som tager sig af alt garanti for Sanyo her i Dk.
Og det er lige meget om projektoren er købt i tyskland. 
Her i aftes gjorde min z3`er faktisk det samme, nemlig at gå over i warring lampen ved opstart . men jeg slukket den igen og så prøvet jeg at sætte dvd til at kører før jeg startet projektoren op . og så ville den gerne starte . har læst mig til at der kan være nogle problemer der med hensyn til HDMI . men om det skulle have noget at sige her os ved jeg ikk . kører i øjeblikket s-video fra min dvd .
Teknikkeren fra Strax fortalte mig at der sidder ikke så meget i z3`eren som kan få den til at lade vær med at kører . den eneste er faktisk nogle bimetaller, som selvfølgelig kigger på om projektoren er for varm . Har godt nok ikke fået den hængt op endnu . men den står helt frit på et bord, hvor der ikke er noget omkring den (1.5 meter hele vejen rundt) men om projektoren alligevel kan blive for varm ved jeg ikk`. Der har aldrig været problemer mens projektoren har kørt, hvilket jeg vil mene, hvis det skulle være bimetallerne, da den jo bliver varmest der .... en masse ubesvarte spørgsmål . men så længe den kører er jeg glad .....
Jeg vil da gerne hører fra andre z3 ejere om de har haft problemer som ligner mine ...... __________________ Jalle
|
| Til top |
|
| |