Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 00:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Problem med at Sanyo z3 ikke vil starte (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Insaniac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Goose: Du skal i hvert fald altid være velkommen til at komme forbi mig (bor i nærheden af Ballerup) og se mit lærred fra priebe.dk får du evt selv bestiller.

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

Goose Fraba skrev:

Ja, hvis din Z3'er larmer mere end en normal pc i eco mode, så tror jeg også en reperation kunne være på sin plads.

Problemet med denne diskussion omkring støj er, at vi taler om relative begreber. Der er stor forskel på hvornår en person mener at noget "larmer for meget".

Eftersom der er himmelvid forskel på hvor meget forskellige PCér larmer, synes jeg ikke at det giver mening at sammenligne støjniveauet med en PC. Det er derimod en fortrinlig idé at sammenligne 2 stk. Z3´ere op mod hinanden.

Iøvrigt hører jeg til dem der mener at en Z3 larmer for meget. Faktisk er jeg aldrig blevet præsenteret for en projektor, som jeg ikke syntes larmede for meget. Jeg håber at der en dag bliver opfundet en lydløs projektor. Indtil da har jeg løst støj-problemet ved at lave en hush-boks til min projektor. Den er stor og grim, men til gengæld har den dæmpet støjen kraftigt, og det er bare dejligt.

Kent77
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 00:56 | IP-adresse registreret  

Goose Fraba skrev:

Havde den fået en hård medfart af UPS evt.?

Så så ik disse UPS ... vi er faktis gode til at levere pakke ... eller retter jeg er

Til top Vis Kent77's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kent77

Goose Fraba
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2005
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

Insaniac: Tak for budet, men der er desværre et stykke vej til Ballerup, når man bor i nærheden af Kolding. Men umiddelbart er priebse lærreder vel meget gode? Synes jeg læste om en som fik et gain 0.95 lærred eller noget lignende igennem dem. Jeg er egentligt meget godt tilfreds med gain 1.0 cinetec lærredet jeg har, bortset fra de selvskabte buler. Sort niveauet er ok i mine øjne, så jeg skal i hvert fald ikke ned på et gråt gain 0.8, hvis det er på bekostning af at farverne bliver ødelagt af det. Har dog lige modtaget A4 lærredprøver af Lissau i dag af deres to plano ramme lærreder...virkelig nice service af dem Så de skal lige testes i aften.

Kent77: Det var skam også kun en forespørgsel uden nogen ond mening. Havde bare læst et par uheldige historier her på forummet. Men nu har jeg selv modtaget 3 pakker fra UPS indenfor den sidste måneds tid i perfekt tilstand, så i får kun ros herfra.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes