Emne: Hifi-klubben ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
BikerBirk Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
MasterVol -> Jeg synes, hele tråden skal sendes til HFKs ris og ros . Bare sende dem adressen, så kan de vel selv tage sagen til efterrette ?
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
God idé, det tror jeg jeg gør.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
NitroBlast skrev:
|
I hifiklubben bliver kunderne kaldt for medlemmer... Hifiklubben kalder sig "ganske almindelige entusiaster"... Hifiklubben proklamerer at deres priser er ægte priser (ikke oppustede før-/efter-priser)... I det hele taget hænger hifiklubben fast ved alt det de engang var, og derfor er der mange der bliver svært skuffede...
Mange siger at man som forbruger skal vågne op og se nutiden i øjnene... Men er det ikke nærmere hifiklubben der burde vågne op og erkende, at de ikke længere står for det de engang gjorde, og at tiderne er skiftet?
Mit første møde med HFK var tilbage først i 90'erne, hvor man virkeligt følte sig rigtig godt behandlet. Herefter havde jeg en lang "hifi-pause", og her i 2003-2004 skulle jeg have grejet fornyet, og gik naturligvis først og fremmest til HFK.. Dem havde jeg jo gode erfaringer med fra tidligere - og netop derfor var det skuffende at opleve, at HFK var blevet til en fona-agtig kæde, hvor indtjening var vigtigere end betjening...
Mange mener desværre, at hifi er synonymt med hifiklubben - men rent faktisk er hifi defineret af ørene der lytter!
|
|
|
I hifiklubben bliver kunderne kaldt for medlemmer
Haha der er næsten som i 3F der er alle kammerater (kan det være mere )
|
| Til top |
|
| |
JohnD Forum Bruger

Bruger siden: 03 December 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har handlet i Hifi klubben i snart 15 år,og jeg kan kun rose dem her i aalborg.
Her i aalborg sælger de nu Samsung lcd/plastma. så de sælger ikke kun det som de har eneret på.
Den værste forhandler jeg har oplevet er Sunaudio her i aalborg.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det gjort! Jeg har sendt dem hele tråden og opfordret dem til at oprette en bruger her på sitet og svare her i tråden.
|
| Til top |
|
| |
urte Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes tonen i denne tråd er, at nogle synes vi er idioter fordi vi har købt hos Hifiklubben. Helt ærligt gør det nogen forskel om de kalder det medlemmer eller ej, som jeg ser det er det rent historisk. Og kan ikke se noget galt i det. (Hvem kan ikke huske den gang de overtog JBL agenturet,og priser faldt drastisk) 
Kan vi ikke få debatten tilbage til en beskrivelse af service og ikke begreber
|
| Til top |
|
| |
Belsebub Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 131
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi kan vist også godt konkludere at det altså ikke er alle hifiklubber der yder dårlig service. Godt nok er det en kæde, men hvis ejeren(eller hvad det hedder) ikke er entusiast så skulle det da være underligt om medarbejderne er det, for hvis medarbejderne er det, er ejeren jo ikke noget værd. Det kunne dog være sjovt at se hvad Hi-Fi Klubben siger da vi jo er hårde ved dem, synes jeg, men de fleste har jo også en god grund så bevares.  __________________ "Gimme fuel gimme fire, gimme that wich i desire"
Tryk her for at se mit setup
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Belsebub skrev:
Vi kan vist også godt konkludere at det altså ikke er alle hifiklubber der yder dårlig service. Godt nok er det en kæde, men hvis ejeren(eller hvad det hedder) ikke er entusiast så skulle det da være underligt om medarbejderne er det, for hvis medarbejderne er det, er ejeren jo ikke noget værd. Det kunne dog være sjovt at se hvad Hi-Fi Klubben siger da vi jo er hårde ved dem, synes jeg, men de fleste har jo også en god grund så bevares.  |
|
|
Jep, jeg vil følge tråden her med stor interesse!
|
| Til top |
|
| |
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Så er det gjort! Jeg har sendt dem hele tråden og opfordret dem til at oprette en bruger her på sitet og svare her i tråden. |
|
|
De er skam allerede medlemmer, men de blander sig nødigt i ting udenfor cybertainment. MVH Morten __________________ MVH Morten
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
sheep Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor mange kræfter gider i bruge på dette emne...??? jeg har oplevet både god og dårlig service i klubben og min opskrift er simpel: Jeg kunne aldrig finde på at smide penge i en af de butikker hvor jeg har følt mig dårligt behandlet/serviceret - men det betyder da ikke at jeg undlader at handle i samtlige hfk butikker. Det er naturligvis lettere i kbh at gå til en anden hfk end det er i så mange andre byer - men hold nu op med det evindelige ævl og bævl om at hfk er en skod butik , og tilbage i 80'erne var det hele så fedt... buhuuuuu
Det må og skal være udstyret der er det afgørende .... og hvis den nye Master serie fra NAD nu viser sig at være det helt rigtige for mig - ja så ville det da være totalt tåbeligt at købe rotel eller noget andet bare fordi jeg har fået dårlig service i en butik __________________ BeoLab 12-2
B&O playmaker
PANASONIC TXP50-VT20E
|
| Til top |
|
| |
Kempf87 Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 251
|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogle steder (i HFK) bryder jeg mig også mere om end andre, selv om jeg ikke har været kunde i lang tid, grundet min alder, 18 år.
Har handlet i Hillerød, Helsingør og på Frederiksberg.
Købte mit første stereo udstyr på Frederiksberg sidste år. Der var rigeligt med ekspedienter, og vi fandt ud af en god handel med en god rabat selv om det var et system til omkring 6000,-.
Har lige været inde i den samme butik for en uges tid siden. Det var slet ikke den samme oplevelse, alt alt alt for mange mennesker, til for lidt personale. Kan være dette var et engangstilfælde, ved det ikke.!
I helsingør har jeg købt næsten alt af mit nuværende udstyr. Det er en rarere klub synes jeg, fordi den er mindre, dermed en anden stemning, og der kommer ikke så mange mennesker. (i hvert fald ikke når jeg er der). Det er også voksne mennesker, i stedet for studerende der arbejder der.
Hillerød er de også flinke, men igen, de vil meget gerne sælge en nummeret større af den model de har, selv om en mindre ville være helt fin til ens behov. Da jeg var der i hvert fald.
Men igen, sådan er det i alle butikker, og de er jo også nød til at tænke på deres overlevelse.
Hvis folk ikke bryder sig om HFK, er det jo godt der er andre alternativer, og hvad i har oplevet af dårlige ting - hvorfor skal andre så trampes ned med det. Vi er nogle der bryder sig om at komme der.
Jeg vil vende tilbage imorgen, for at høre noget om en subwoofer, det bliver i helsingør - og jeg håber da på venlig betjening.
____________________ Mvh
Kasper
|
| Til top |
|
| |
NitroBlast Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1036
|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Belsebub skrev:
NitroBlast skrev:
hifijan skrev:
Hej rødder...
Jeg har gennem de sidste 17 måneder lagt 144k i HiFi-Klubben, fordelt på 3 afdelinger - Lyngby - Frederiksberg og Åboulevarden... og det siger sig selv at jeg har været mere end tilfreds med service og vejledning.... Jeg har også lånt udstyr med hjem gratis, og har også fået en del gode demotilbud...
mvh. Jan |
|
|
Grunden til at du føler dig så godt behandlet, er nok også de beløb du har lagt i de butikker... Alt kan købes for penge - også folks (falske) indsmigring....
|
|
|
Man kan sku ikke græde over at en kunde der betaler enorme summer for et anlæg, måske får en lidt bedre service end den der betaler en mindre sum. Business is business, hi-fi klubben kan jo ikke undvære mad på bordet bare fordi alle skal have samme eminente service og 50% rabat fordi de køber for over 1000kr. Jeg synes det er at overdrive lidt, man må jo også have sin kritiske sans og kunne gennemskue om de produkter man køber er pengene værd, man kan ikke lægge alle ens penge i hænderne på sælgeren og så forvente at de finder det bedste til den billigste pris uanset hvad, de skal jo også tjene penge. Det kan godt være det var sådan engang, men dengang havde hifiklubben det heller ikke så godt som idag.
Måske er hifiklubben blevet mere fokuseret på at tjene penge fordi de er nød til det for at overleve. Måske er medarbejderne mere ude på at sælge en hurtig vare så de kan tjene flere penge fordi en store del af deres løn går til skattekroner, eller fordi de skal imponere naboen med deres nye Porsche eller konens nye bryster, eller fladskærm.
|
|
|
Med andre ord mener du, at det er i orden, at den lille mand betaler for den store mands service... Kender typen... __________________ Mit grej!
WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
|
| Til top |
|
| |
NitroBlast Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 00:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Så er det gjort! Jeg har sendt dem hele tråden og opfordret dem til at oprette en bruger her på sitet og svare her i tråden. |
|
|
Hvis du havde læst hele tråden, ville du vide, at HFK rent faktisk har været del af tråden, men at de meldte dig ud, fordi de ikke kunne få navne på enkeltpersoner, som kunne stilles til ansvar.... __________________ Mit grej!
|
| Til top |
|
| |
NitroBlast Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
sheep skrev:
hvor mange kræfter gider i bruge på dette emne...??? jeg har oplevet både god og dårlig service i klubben og min opskrift er simpel: Jeg kunne aldrig finde på at smide penge i en af de butikker hvor jeg har følt mig dårligt behandlet/serviceret - men det betyder da ikke at jeg undlader at handle i samtlige hfk butikker. Det er naturligvis lettere i kbh at gå til en anden hfk end det er i så mange andre byer - men hold nu op med det evindelige ævl og bævl om at hfk er en skod butik , og tilbage i 80'erne var det hele så fedt... buhuuuuu
Det må og skal være udstyret der er det afgørende .... og hvis den nye Master serie fra NAD nu viser sig at være det helt rigtige for mig - ja så ville det da være totalt tåbeligt at købe rotel eller noget andet bare fordi jeg har fået dårlig service i en butik |
|
|
Som tidligere sagt, så hænger HFK fast i deres slut-80'er og start-90'er slogans, og derfor forventer folk også denne service, hvilket HFK ikke længere kan levere... Men HFK (og deres "medlemmer") mener åbenbart, at alle andre er galt på den, hvad det angår...
Desuden har jeg tidligere sagt, at HIFI ikke er defineret af butikken der sælger det, men af ørene der lytter til det! __________________ Mit grej!
|
| Til top |
|
| |
tadman Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 438
|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 01:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
SATMIT skrev:
|
Hmm
Jeg hører til de mærkelige mennesker der er 100% ligeglad med hvor jeg køber mine varer - bare pris og kvalitet er ok.
Jeg købte mit første produkt hos hifi-klubben i 1982 og har da ind imellem købt noget der. Jeg synes at de er blevet mere professionelle (på den kedelige måde), de har skiftet lidt ud i sortimentet ... i princippet er det vel ikke dårligere eller bedre end det hele tiden har været.
Det er sjovt at folk står i kø for at kritisere hifi-klubben ... (der er sikkert grund til det), men hvorfor tager man ikke fat i f.eks. Fona, hvor hovedparten af Danskerne køber deres udstyr. Hifi-klubben er da efter min erfaring hævet væsentligt over Fona, men er der nogen der kritiserer Fona ... nææ
Hej
Folk kritiserer hifi klubben for ikke at adskille sig væsentligt fra almindelige konsumforretniger mere. Den entuasme og pionerånd hifiklubben startede med og fik succes på er væk! Der er ingen gnist eller ånd tilbage og det er rigtigt at dem der står der i dag er unge knægte der intet ved om de varer de repræsenterer.
Da hifi folket i forvejen er en truet art, er hifi klubben med til at undergrave vores (læs hifi entuaster) eksistens. Butikken vil ikke mere være synderligt marginaliseret i forhold til alle andre udbydereog dette betyder at produkterne vil blive mere ensartede og dermed uinteressante for os.
Det er os, entuasterne, klubben skal leve af. Ikke at det er os der køber så meget at butikken løber rundt, men det er os der spreder budskabet til almindelige mennesker der ikke handler på nettet og har brug for god saglig og kyndig vejledning. Det er bl.a. os der sender familie, venner osv osv i klubben.
Jeg tror at den eneste grund til at klubben stadig eksiserer er på grund af det ry den har fra gamle dage. Men hvis jeg var dem, ville jeg tage opgaven meget mere seriøst. Man lever ikke af at sælge dyre anlæg og specielle ting i Danmark, men man lever af at sælge folk en oplevelse. Derfor skal folk som træder ind i hifiklubben med det samme føle at dette er markant anderledes end alle andre steder. I det man træder ind i ex. en kirke, vil man også føle at dette er et andet rum. Derfor skal klubben stadig have eksotisk og fremmed udstyr stående, det sælger!
Hifiklubben skal genopfinde deres gamle stil for at overleve! Det er sikkert og vist - bare spørg Dolph...
Der er noget magisk over en god og anderledes lydoplevelse, flotte eksotiske produkter osv. Det holder drømme og fantasien i gang og det er det voksne drenge efterspørger.
vh
Idag kan man selv checke alt på nettet vedr. produkterne, og man kan maile producenten og få yderligere info, man kan komme på www.hifi4all.dk og høre hvad andre mener om produktet. Hvorfor vil man så absolut spørge den underbetalte HK'er på 18 år, der står nede i butikken. Han kan jo alligevel ikke svare på om du synes det lyder godt.
SATMIT |
|
|
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
urte skrev:
|
Jeg synes tonen i denne tråd er, at nogle synes vi er idioter fordi vi har købt hos Hifiklubben. Helt ærligt gør det nogen forskel om de kalder det medlemmer eller ej, som jeg ser det er det rent historisk. Og kan ikke se noget galt i det. (Hvem kan ikke huske den gang de overtog JBL agenturet,og priser faldt drastisk) 
Kan vi ikke få debatten tilbage til en beskrivelse af service og ikke begreber
|
|
|
Her beskriver du jo selv "dengang" hifiklubben gjorde sådan og sådan, sagen er jo at de ikke er som dengang...
Desuden synes jeg faktisk en del netop har handlet om service, og synes det er helt fint at der kommer synspunkter frem fra begge sider om begreber... Har selv haft gode erfaringer med Aalborg som også en anden havde længere oppe, dette kunne tyde på at til de folk som forståeligt nok ønsker deres produtker kan henvende sig der!
For som tidligere nævnt længere oppe, vi skal self. købe produkterne selvom vi ikke kan lide kædens tendenser, men man kan jo godt vælge en anden klub at handle i, end den man har lokalt!
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
JohnD skrev:
|
Jeg har handlet i Hifi klubben i snart 15 år,og jeg kan kun rose dem her i aalborg.
Her i aalborg sælger de nu Samsung lcd/plastma. så de sælger ikke kun det som de har eneret på.
Den værste forhandler jeg har oplevet er Sunaudio her i aalborg.
|
|
|
Må man spørge hvilke erfaringer du har gjort dig hos Sunaudio? Personligt har jeg ikke rigtig handlet så meget derinde, har haft spurgt lidt til råds og der virkede de meget ærlige, f.eks. omkring ofring på dyr dvd afspiller osv. med de kommende formater....
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 11:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er ingen grund til at sende linket til HFK. Jeg hr flere gange gjort dem opmærksomme på, at der er stor utilfredshed med den ny klubfilosofi. Men det er de totalt ligeglade med!!
Jeg har i øvrigt også tilbudt dem ganske gratis at læse "teknisk korrektur" på det materiale de benytter i deres hovedkatalog og på deres web. Primært for at undgå uhensigtsmæssige og ofte direkte usande beskrivelser. Hvis man kigger hovedkataloget og web efter, er der MANGE forkerte oplysninger, hvor det er MEGET tydeligt, at det er skrevet af folk der INTET aner om elektronik og eller audio for den sags skyld. Men HFK er slet ikke interesserede i at gøre noget. Pudsigt nok er fejlene altid af en sådan karakter, at produkterne fremstår bedre end de vitterligt er. Måske derfor man ikke ser det som et problem...
Jeg gjorde det nu alligevel, og sendte en mail til rette person hos HFK, med en liste over de værste fejl, hvor der direkte var tale om forkerte oplysninger. Jeg fik intet svar, og et år senere var det stadig de forkerte oplysninger man gav. Men uden tvivl med masser af reklameværdi.
 __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
Der er ingen grund til at sende linket til HFK. Jeg hr flere gange gjort dem opmærksomme på, at der er stor utilfredshed med den ny klubfilosofi. Men det er de totalt ligeglade med!!
Jeg har i øvrigt også tilbudt dem ganske gratis at læse "teknisk korrektur" på det materiale de benytter i deres hovedkatalog og på deres web. Primært for at undgå uhensigtsmæssige og ofte direkte usande beskrivelser. Hvis man kigger hovedkataloget og web efter, er der MANGE forkerte oplysninger, hvor det er MEGET tydeligt, at det er skrevet af folk der INTET aner om elektronik og eller audio for den sags skyld. Men HFK er slet ikke interesserede i at gøre noget. Pudsigt nok er fejlene altid af en sådan karakter, at produkterne fremstår bedre end de vitterligt er. Måske derfor man ikke ser det som et problem...
Jeg gjorde det nu alligevel, og sendte en mail til rette person hos HFK, med en liste over de værste fejl, hvor der direkte var tale om forkerte oplysninger. Jeg fik intet svar, og et år senere var det stadig de forkerte oplysninger man gav. Men uden tvivl med masser af reklameværdi.

|
|
|
Det skuffer mig meget at høre, når en uvildig giver sin ærlige mening, at HFK ikke engang gider at reagere! 
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan da godt være at HiFi klubben ikke er som de var engang - heldigvis måske, dengang var der sikkert også nogen der ikke var tilfreds med det / dem, og sådan vil det være til evig tid - gode oplevelser og dårlige oplevelser - og det er altid de andres skyld, hvadenten det er HiFi eller andet vi mennesker deltager i. Og så er der den til alle tider lille gruppe som aldrig kan gøres tilfreds.
HiFi klubben har ikke de samme varer som de havde engang - der er sket så meget nyt og de har tilpasset sig markedet. Havde de ikke tilpasset sig markedet og tjent penge - så havde HiFi klubben ikke eksisteret. Og uanset hvordan man vender og drejer det, er det stadig væk et kanon sted at gå hen og kigge på HiFi, de har stadigvæk meget godt grej. Men ikke i alle butikkerne har de det helt dyre grej, de finder man på hjemmesiden og i enkelte af de større eller udvalgte butikker. Personligt synes jeg også at de kunne geare lidt op, og have lidt mere af de dyrere / bedre grej i High End stilen. Her i Roskilde hvor jeg bor, sker der en langsom og positiv ændring, hvor de tager lidt mere af det dyre grej ind, ud fra opfordring og stigende efterspørgsel. Altså en både klog og positiv struktur, de har også en del andre fladskærme på programmet igennem de sidste par år. Alt i alt vil jeg sige, HiFi klubben er et godt sted at gå hen, et sted for det brede Hr. og Fru Danmark, men der er også det bedre grej at finde.
Vi som kunder er vel mere eller mindre årsag til hvad de har i butikken - jeg kunne ikke forestille mig, at hvis vi kunder stod og efterspurgte dyre højtalere, forstærkere og kabler, så ville de ikke tage det hjem eller sælge det. Selvfølgelig ville / vil de det, markedet indretter sig altid efter efterspørgsel.
Kigger jeg ind i HiFi klubbens butikker her i Roskilde eller Køge / andre steder hvor jeg færdes, er der mange kunder og de bærer meget ud, så helt galt er det vel ikke for mange mennesker.
Så alt i alt fungerer det vel sådan - at vi skal aldrig glemme os selv, hvadenten vi vil brokke os over betjening, oplevelser eller de varer forretningerne har, vi har faktisk selv en stor indflydelse på tingene - dagen bringer lys og glæde hvis vi selv vil være lidt positive.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|