Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 12:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Hifi-klubben (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 17
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
urte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 11:30 | IP-adresse registreret  

Er vi ikke ved at tærske langhalm på dette emne......

Det er vel som med Supermarkeder vi har ISO,FAKTA og Netto, alle rettede imod forskellige kunde kredse.  Nogle kan lide det ene og andre det andet,nogle bruger det ene når de skal købe en slags produkter,og andre når de skal andre produkter.

Jeg kan jo ikke bebrejde dem at ændret strategi for at overleve. Om man så kan lide det eller ej,er jo op til en selv. Men der fra til at kræve at de ændrer koncept,kan virke lidt ude af probertion. Og de er latterlige for de ikke vil indgå i denne debat, de er i deres gode ret til denne vurdering.

Til top Vis urte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af urte

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:
Hurtig skrev:

Der er ingen grund til at sende linket til HFK. Jeg hr flere gange gjort dem opmærksomme på, at der er stor utilfredshed med den ny klubfilosofi. Men det er de totalt ligeglade med!!

Jeg har i øvrigt også tilbudt dem ganske gratis at læse "teknisk korrektur" på det materiale de benytter i deres hovedkatalog og på deres web. Primært for at undgå uhensigtsmæssige og ofte direkte usande beskrivelser.
Hvis man kigger hovedkataloget og web efter, er der MANGE forkerte oplysninger, hvor det er MEGET tydeligt, at det er skrevet af folk der INTET aner om elektronik og eller audio for den sags skyld.
Men HFK er slet ikke interesserede i at gøre noget. Pudsigt nok er fejlene altid af en sådan karakter, at produkterne fremstår bedre end de vitterligt er. Måske derfor man ikke ser det som et problem...

Jeg gjorde det nu alligevel, og sendte en mail til rette person hos HFK, med en liste over de værste fejl, hvor der direkte var tale om forkerte oplysninger.
Jeg fik intet svar, og et år senere var det stadig de forkerte oplysninger man gav. Men uden tvivl med masser af reklameværdi.
Loser

Det skuffer mig meget at høre, når en uvildig giver sin ærlige mening, at HFK ikke engang gider at reagere!

Hvis du skæver lidt til "langsoms" tidligere historie, så er der næppe tale om "uvildig"

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 11:58 | IP-adresse registreret  

urte

HiFi klubben er nok velovervejede som 95 % af branchen, med at kaste sig ud i forum. De fleste i branchen ønsker ikke at deltage i disse noget?????? til tider debatter, lyder det fra rigtigt mange af dem, når emnet har været drøftet eller fremlagt - med rimelig god forståelse kan man vel godt sige. 

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 12:04 | IP-adresse registreret  

Jeg er LANGT fra uvildig. Men på den anden side... Jeg påpeger konkrete tilfælde, hvor man giver oplysninger om produkter der IKKE er sande, men tillægger produkter egenskaber der er bedre end i virkeligheden.
Fint nok at de er sure på mig, fordi jeg adskellige gange har fanget dem i konkrete tilfælde, hvor de er på kant med sandheden, eller endda og godt stykke på den forkerte side. Men når de ikke vil ændre de konkrete "fejl", kan det da kun skyldes at man ikke er interesseret i at fortælle kunderne sandheden.

Eller tager jeg fejl?? Kan der være andre årsager til, at man ikke vil ændre de fejlagtige oplysninger???

Bemærk i øvrigt, at HFK ikke er sur fordi jeg har snydt dem.... det har jeg på ingen måde. De er sure over at jeg gang på gang afslører dem, i noget der i mine øjne minder om bevidst at forsøge at vildlede kunderne. De har forsøgt at tale udenom HVER gang, men det har jeg også afsløret. Og så bliver de sure, og har desværre ikke tid alligevel!
En seriøs forretning der er interesseret i at yde den bedste service og vejledning, havde nok overvejet at rette "fejloplysningerne". Og i stedet for at lukke mig ude fra deres forum i et forsøg på at undgå at andre folk fik indblik i problemerne, kunne de have erkendt problemet og måske endda takket mig for at hjælpe dem. Men som sagt.. problemet er nok at man ikke ønsker at få de korrekte oplysninger frem.

urte
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Januar 2006 kl. 12:05 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

urte

HiFi klubben er nok velovervejede som 95 % af branchen, med at kaste sig ud i forum. De fleste i branchen ønsker ikke at deltage i disse noget?????? til tider debatter, lyder det fra rigtigt mange af dem, når emnet har været drøftet eller fremlagt - med rimelig god forståelse kan man vel godt sige. 

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Jeg omfurmolerer mig, jeg mente at de er i deres gode ret til ikke at deltage i debatten,uden at skulle nedgøres på grund af det.

kenneth ztas1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

JEG HAR SELV VÆRET SÆLGER I MANGE ÅR, OG JEG KAN INU EN GANG KUN SMILE OVER HVORDAN KUNDERNE TALER OM SÆLGERNE PÅ. DET ER MEGET TIT NEGATIVT OG HAN VIL JO KUN SÆLGE, JA DER ER MANGE DÅRLIGE SÆLGER (MAN HVAD FÅR MAN FOR 18.000-20.000 KR OM MÅNED),FOR 60-70 TIMERS ARBEJDE, MEN DER ER OSSE MANGE UÆRLIGE KUNDER, KUNDER DER IKKE VISER HENSYN, KUNDER DER LYVER, KUNDER DER LIDER AF BEGYNDENDE ALTIMER NÅR DE IKKE LIGE KAN HUSKE NOGET DER IKKE ER TIL DERES FORDEL, DE MANGE ARBEJDSTIMER OG DET AT HØRER PÅ FOLK, DER ER BEDRE VIDENDE OM ALTING, KAN TAGE HUMØRET FRA ENHVER SÆLGER, MEN NEJ JEG HAR BEHOLT MIT HUMØR, FOR DER ER OSSE MANGE GODE HISTORIER MED KUNDER.

ER STADIG SÆLGER OG ER SOM ALTID ÆRLIG OVER FOR KUNDERNE, OSSE SELV OM SANDHEDEN IKKE ER DET DER ALTID LYDER MEST RIGTIG, MAN SÆLGER MEST PÅ ÆRLIGHED OG AT MAN SPØRG IND TIL TINGENE OG SIGER FRA, HVILKEN OSSE BETYDER AT MAN EN GANG IMELLEM FØLGER EN KUNDE TIL DØREN, DA VI HER I BUTIKKEN TALER MAN PÆNT TIL HINNADEN.

MEN DET ER KLART AT JEG GAD IKKE AT SKULLE BETJENE OG VEJLEDE, HAVE DÅRLIGE ARBEJDSTIMER, FOR 20.000 KR OM MÅNEDED IDAG HELLER IKKE FOR DET DOBBELTE, NEJ DET ER KUNDERNE (DANSKERNES MORAL SLET IKKE VÆRD IDAG), JEG TJENER MERE EN DET, TILGENGÆLD ER JEG OSSSE HELT PÅ KUNDENS SIDDE DEN DAG IDAG, GODE MEDARBEJDER KOSTER PENGE SÅDAN ER DET OG EN SÆLGER SKAL NU EN GANG SÆLGE.

Til top Vis kenneth ztas1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kenneth ztas1

DiLLaH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

Hifi klubben er blevet en gang mainstream som alt andet! Det er ikke ekspedienter de har bag disken. Det er sælgere! Fx Odense afdelingen. Deres sælgere har kke en dyt styr på Hifi, det er tydeligt at det "styr" de har på det, udelukkende er salgstaler m.m. Har flere gange grint inde i mig selv når de har forsægt at redegøre for noget udstyr i en god prisklasse.

Dengang der var hjerte og sjæl i butikken var der noget at komme efter, men som så meget andet er de blevet en kædebutik, hvilket man ikke skal klandre dem for! Men man må bare acceptere, at klubben ikke er som den var engang. Længere er den ikke

Til top Vis DiLLaH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DiLLaH

urte
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Januar 2006 kl. 12:32 | IP-adresse registreret  

Ja, det var også tider da jorden var flad. Joke til side.

Hvor mange af jer vil betale et beløb for en uvildig rådgiver når i køber udstyr? Det virker som om det er det der er brug for,med mindre priserne skal sættes op. Findes det i dagens Danmark?

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 13:01 | IP-adresse registreret  

kenneth ztas1: Jeg er til dels enig med dig og forstår godt hvad du mener. Men på den anden side, så er det ikke KUNDERNE som har valgt hvad sælgerne skal lave af profession og det står enhver frit for at finde et andet arbejde hvis man af den ene eller anden grund ikke kan lide det som man laver.....om man så er murer, sælger eller hvad ved jeg-I alle tilfælde synes jeg ikke at det skal gå udover kunderne hvis der er noget som man er utilfreds med. Så må man som "utilfreds" gå til sin overordnet/arbejdsgiver og feks forhandle mere i løn, eller som sagt tidligere, finde et andet job-Det andet er lidt lige som at "sparke bolden videre" til kunderne og det mener jeg ikke er rimeligt.

-Denne mening gælder ikke kun folk i "klubben".

Jeg har INTET imod folk som handler i klubben overhovedet og mener ikke at folk derfor er idioter overhovedet. Derimod så tror jeg meget som det har været oppe før, at der er stor forskel på de forskellige afd og måden som de bliver kørt på/de mennesker som er derinde.

Når det så er sagt, så har jeg lige været inde og vende på hjemmesiden for "klubben" og der ser jeg til min store overraskelse at man i en af afd. søger en ny sælger og det væstentlige krav er at man har "INTERESSE". Måske er det mig der er noget galt med, men er det ikke lige "lavt nok" at det stort set skal være det eneste krav for at søge job i en "special butik" at man har INTERESSE.....?!

Jeg er nok naiv, men jeg havde forestillet mig at kravene for at søge job hos FEKS klubben var en del skrappere. feks at man skulle have indsigt, vide noget specifikt om deres produkter m.v.

- Enhver kan da stå og sige til en kunde " ja og så har vi den, den og den".

I fona feks som andre har været inde på hér, da VED man hvad man får.....nemlig INGENTING med mindre man selv har undersøgt tingene først, eller bare skal have en eller anden lille dimz som de kan hive ned fra en hylde.

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 06 Januar 2006 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

Nemlig... Når man sigter lavt, så rammer man lavt!

kenneth ztas1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Januar 2006 kl. 13:33 | IP-adresse registreret  

HEJ RATTANHUSET

DET VAR NU OSSE BARE ET SURT OPSTØD FRA MIG, ER TRÆT AF AT MAN ALDRIG HØRER OM HVORDAN KUNDERNE OPFØRER SIG.

FANDT DA OSSE SELV ET NYT JOB, DA LØN OG ARBEJDSTID OG DET AT JEG ER DYGTIG IKKE HANG SAMMEN.

ENHVER VIL ALDRIG KUNNE STÅ OG SÆLGE PÅ DEN RIGTIGE MÅDE, DET KRÆVER I BUND OG GRUND AT DU HAR INTERESSE FOR DET, SÅ SKAL RESTEN NOK KOMME.

DE BEDSTE SÆLGER I MIN BRANCHE ER KOMMET UDE FRA, FOR DEM HAR VI KUNNE FORME SOM VI VILLE, TANKEVÆKKENDE, MANGE AF DEM HAR ALDRIG VÆRET SÆLGER FØR, MEN DE VILLE DET HER, OG DET ER VEJEN FREM.

MANGE AF MINE VENNER OG BEKENDTE, SAGDE OSSE EN GANG AT DET KAN ALLE DA, DEN HOLDNING HAR INGEN AF DEM IDAG, DA DE FØRST FANDT UD AF HVOR HÅRD SÆLGER BRANCHEN ER, OG HVOR HÅRDT DET ER AT HAVE MANGE TAL OVER SIG HVER DAG, OG LÆRER AT KØRER ET SALG ORDETLIGT IGENNEM HVERDAG OG HVERGANG IKKE NOGET MED AT HAVE EN DÅRLIG DAG!

KUNDEN SKAL VÆRER TILFREDS HVER GANG, DET KRÆVER OVERSKUD FRA SÆLGERENS SIDE OG I BUND OG GRUND EN INTERESSE... DERFOR SKRIVER DE DET, AT HI FI KLUBBEN SÅ IKKE HAR SÅ MANGE GODE SÆLGER ER KLART , HVEM GIDER AT ARBEJDE FOR DEN LØN?

DE FLESTE AF DEM DER TROR DET ER NEMT GÅR EFTER EN ANSÆTTELSE SAMTALE, NÆSTEN GRÆNDENE UD, DE HAR IKKE PRØVET PRES FØR, OG DET SKAL DE KUNNE, HVER DAG HELE DAGEN.

DU BLIVER KUN EN GOD SÆLGER VED AT ARBEJDE MED DIG SELV HVER DAG, OG BLIVE LIDT BEDRE FOR HVER GANG, SÅDAN ER DET, LIGE SÅ SNART MAN STOPPER MED DET GÅR DET NED AT BAKKE, AT LÆRER AT KØRER ET HELT SALGS FORLØB RIGTIGT HVER GANG KRÆVER MANGE ÅR, MEN SÅ ER MAN OSSE GULD VÆRD, MEN STOPPER MAN MED AT ARBJEDE MED SIG SELV ER DET SLUT.

HVOR DER ER VILJE ER DER VEJ

VILLE IKKE TØRRER DEN AF PÅ KUNDERNE JEG LEVER JO AF DEM, MEN FOLK BURDE KUNNE TÆNKE LIDT LÆNGER, HVORDAN HAR DE SELV OPFØRT SIG IDAG?

OG DER ER DA HELDIGVIS HVER DAG GODE OPLEVELSER MED KUNDERNE, MAN BLIVER JO MED ÅRENE OSSE BEDRE TIL AT SIGE FRA, FOR I BUND OG GRUND SKAL MAN VÆRER GLAD FOR SIT JOB HVERDAG, FOR DET KAN IGEN LØN OPVEJE.

Til top Vis kenneth ztas1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kenneth ztas1

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

kenneth ztas1: Igen har du en pointe som jeg ikke kan/vil modsige dig, idet at jeg ved det fra min egen verden med dyr, men det er en anden sag.

Ang. det som det handler om hér, så har jeg måske formulereret mig forkert, for det som jeg mener er i bund og grund, at jeg ikke ser at der er noget i vejen med det unge menneske som søger ansættelse når vedkommende læser sådan et jobopslag. Det kunne jeg sg endda selv finde på, velviddende at jeg aldrig bliver nogen god sælger overhovedet. Dér hvor jeg synes at det går lidt galt er, at jeg måske er fra den tid hvor klubben (nu er det den vi snakker om hér) havde en noget anden profil. Mit første hifi købte jeg som 10årig i det der dengang hed "audioscan" og da var det nogle helt andre oplevelevelselser man fik ved at gå ind i en specialforretning end det generelt er idag. Dengang gik jeg og kiggede på et "Nikko" anlæg i mdr som stod i vinduet....Lidt komisk kan jeg godt se at det var, idag. Sælgerne havde lagt mærke til "den lille rødhårede unge" der stod og savlede i Nørregade. En eftermiddag kom en af sælgerne ud på gaden til mig (han har vel ikke haft andet at lave) og spurgte om jeg da ikke ville ind og høre det? "Jo da, det vil jeg gerne"......Det blev dog ikke til nogen handel de første mange mdr, men jeg var der tit og ofte for at "savle" og jeg tror bestemt at de har haft mange sjove oplevelser at snakke om ang. mig når jeg var gået. Men min pointe i alt dette her er, at fik utrolig meget viden om forskellige "småting" så som sweetspot. m.v bare ved at komme i butikken og altid føle mig velkommen.....Og til sidst endte det med et salg.

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

kenneth ztas1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Januar 2006 kl. 13:54 | IP-adresse registreret  

HEJ RATTANHUSET

EN DYGTIG SÆLGER HAR NU ALTID NOGET AT LAVE, ER FAKTISK PÅ JOB, MEN ER EN GOD IDE LIGE AT KOMME VÆK EN GANG I MELLEM IDEN ET NYT MØDE MED EN KUNDE.

DYR MÅ VÆRER SPÆNDENDE AT ARBEJDE MED?

BRUGER OSSE SELV TID PÅ DEM DER IKKE KØBER LIGE HER OG NU, MEN SELVFØLGELIG MEST PÅ DEM DER VISER INTERESSE, EFTER EN DEL SPØRGSMÅL, DER ER TROS ALT VIGTIGER AT DEM DER VIL KØBE NOGET FÅR MEST OPMÆRKSOMHED SÅ KUNDEN FØLER SIG I CENTRUM, OG DET ER JO DEM DER BETALER MIN LØN ET PAR MÅNDERER FREMME, MEN ALLE SKAL BEHANDLES PROFESSIONELT, MEN KLART AT FOLK DER VIL KØBER HER OG NU IKKE SKAL STÅ OG VENTE PÅ EN DER MÅSKE VIL KØBER OM 3-4 ÅR, TID ER PENGE

HAR SELV KØBT I AUDIOSCAN OG ER ENIG MED DIG, MEN HAR INTET KØBT I HI-FI KLUBBEN, SÆLGER ER JO OSSE SELV KUNDER EN GANG I MELLEM

MEN EN SØD HISTORIE DU KOM MED

ER NU IKKE HELT UNG MERE, ER FAKTISK 36 ÅR

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 13:59 | IP-adresse registreret  

Dude, caps-lock!  

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 06 Januar 2006 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

36 år... Så må du være gammel nok til at slå CAPS LOCK fra!

Hvis man ikke mener 18-20.000,- er nok til at tilfredsstille én, og man derfor ikke gider høre på kunderne, skulle man nok hellere finde et andet job, fremfor at være sur og tvær.
Personligt gad jeg ikke stå i en butik med skodarbejdstider, og slet ikke til den løn!

Hvis man skal stå i butik, skal det være fordi man brænder for det, og ikke for lønnens skyld!

kenneth ztas1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Januar 2006 kl. 14:06 | IP-adresse registreret  

DU SKAL BRÆNDE FOR DET OG HAVE DEN BETALING DU ER VÆRD DERFOR VIL JEG HELLER  ALDRIG MERE ARBEJDE FOR DEN LØN. OG DET GØR JEG HELLER IKKE.....MEN JEG ARBEJDER NU OSSE 60-80 TIMER OM UGEN... nå kan man slå den fra?

SJOVT NOK ER JEG ALTID POSITIV ELLERS KAN MAN IKKE SÆLGE! OG SÅ ER JEG BARE SÅDAN SOM PERSON.       

SANDHEDEN ER ALTID HÅRD AT HØRER, KUNDER MÅ GODT SIGE DERES MENING, BARE IKKE EN SÆLGER TJAHH SÅDAN ER LIVET , MÅ VIDRE

DET AT BRÆNDE FOR SIT JOB BETALER IKKE MINE REGNINGER, BEGGE TING SKAL HÆNGE SAMMEN.

MÅ DYGTIGE SÆLGER IKKE TJENE MANGE PENGE, ELLER ER JANTELOVEN DER LIGE IGEN?

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

kenneth ztas1 skrev:
DET VAR NU OSSE BARE ET SURT OPSTØD FRA MIG, ER TRÆT AF AT MAN ALDRIG HØRER OM HVORDAN KUNDERNE OPFØRER SIG.

www.haderkunder.dk

Du er tydeligvis løbet tør for små bogstaver på din computer, du må gerne låne nogle af mine:

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå

Knock yourself out!

kenneth ztas1 skrev:
KUNDEN SKAL VÆRER TILFREDS HVER GANG, DET KRÆVER OVERSKUD FRA SÆLGERENS SIDE OG I BUND OG GRUND EN INTERESSE... DERFOR SKRIVER DE DET, AT HI FI KLUBBEN SÅ IKKE HAR SÅ MANGE GODE SÆLGER ER KLART , HVEM GIDER AT ARBEJDE FOR DEN LØN?

Jeg gør.

Det kan undre mig lidt at du skriver de ting som et forsøg på et forsvar af sælgere, personligt synes jeg de ting du skriver er enormt nedladende overfor mig som sælger. Du mener altså at jeg er en tåbe, fordi jeg har valgt at arbejde 60 timer om ugen for en halvsløj løn?

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 16:20 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:
kenneth ztas1 skrev:

www.haderkunder.dk

Du er tydeligvis løbet tør for små bogstaver på din computer, du må gerne låne nogle af mine:

Knock yourself out!

kenneth ztas1 skrev:

Jeg gør.

Det kan undre mig lidt at du skriver de ting som et forsøg på et forsvar af sælgere, personligt synes jeg de ting du skriver er enormt nedladende overfor mig som sælger. Du mener altså at jeg er en tåbe, fordi jeg har valgt at arbejde 60 timer om ugen for en halvsløj løn?

Hvis man kan få økonomien til at hænge sammen og laver noget man brænder for, er du den der har vundet Otto!

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 17:03 | IP-adresse registreret  

Tilstandene rundt omkring, gode eller dårlige, er jo det der er med til at gøre følgende - at vi også har en fremragende butik som Tape Connetcion og andre. Og dem der syntes Otto / andre ikke er som han / de skal være, de går ned i HiFi klubben, fortrinligt og sådan drejer hjulet hele tiden. Og vi skal nok ikke glemme at de hver i sær, nok er ret dygtige til at drive deres forretninger. 
Men vigtigst af alt, der er plads til os alle og vores forskellige meninger, samt måde at drive forretning på - det ville jo være kedeligt hvis alle havde den samme mening og lydmæssige opfattelse, og antageligt lyde af H....... til.
Og det at være ansat som sælger / ekspedient i mange af disse forretninger, der må man håbe det er interessen der driver det, for efter det jeg hører via dem jeg kender, så er det ikke noget man bliver rig af, men at nedgøre dem - nej. 
Og når nu vi kommer til en af butikkerne, der hvor der måske står en ny medarbejder som ønsker at lære faget, der kan vedkommende jo hurtigt blive beriget og lære noget i en fart, af "vores store viden og evne til at vide alt og hvordan man driver en forretning bedst", vi er jo fantastike - hjulet drejer bare.

Ja det er en dejlig hobby med mange muligheder - og vi har nogle herlige debatter, som til tider kan give brede og sjove oplevelser, men vi får trods alt knaldet noget god lyd og fede billeder sammen i de små hjem.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

wamba
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:
kenneth ztas1 skrev:

www.haderkunder.dk

Knock yourself out!

kenneth ztas1 skrev:

Jeg gør.

Synes godt nok lige Otto har en pointe der! Hvad i alverden er der galt i at arbejde til den løn? Alle personer kan altså ikke rende rundt og have lønninger på 25-30.000 kr... Som du selv skriver, hvis det er arbejdet der er vigtigst, og lønnen er ligegyldig, hvorfor så fremhæve det på den måde?

Du er utrolig nedladende i din formulering, og du forsvarer ikke din branche ret godt, desuden virker din meget arrogante fremtræden med caps-lock utrolig ubehøvlet.

Jeg siger ikke, at du er en skidt person på nogen måder, jeg forstår dig godt, at du også kan køre sur i det hverdag, men som andre også har nævnt, man vælger sælgererhvervet fordi man kan lide det. Ikke alle har store krav til deres hverdag, bare de fungere og er glade, det er nu engang det vigtigste...

At vi som kunder har krav på en god behandling hvergang, synes jeg er fuldt ud rimeligt. Desværre er det bare ikke sådan, og så må man jo stoppe med at handle i den pågældende butik.

Vi har alle vores dårlige erfaringer, og positive! Lad os nu passe på vi ikke nedlader nogen herinde på den måde, vi kan godt debatere emnerne, og for den sags skyld også hifiklubben og om hvorvidt vi synes de er som de burde være.

Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba

<< Forrige Side af 17 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes