Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 18:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Hifi-klubben (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 17
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 00:25 | IP-adresse registreret  

Tjae, både jeg og min far har haft gode oplevelser i HfK i Herning....lige indtil de fik ny ejer, og skiftede hele medarbejderstaben ud...så hoppede kæden for alvor af! Magen til elendig service og mangel på viden skal man vist lede længe efter! Og jeg ved, at jeg ikke er den eneste fra Herning-området, der klager over den "nye" butik. For ny, det er den! Jeg kan slet ikke genkende butikken og dens filosofi mere. Og her snakker jeg ikke, om "de gode gamle dage" i starten af 90'erne...Næh, vi snakker om et par år tilbage. Det er sørgeligt.
Til top Vis AM-E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AM-E

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:

Men dog! Gæt hvem jeg har fået mail fra! HFK...

Hej Simon

Tak for din mail.

Den tråd på hifi4all du omtaler kender vi ganske udmærket, og vi har da også flere gange været inde og kommentere den. Her er du så bare nødt til at læse hele tråden igennem for at finde svarene. Der er meget få indlæg som faktisk giver noget begrundet kritik af Hi-Fi Klubben. Det er enkeltsituationer hvor en butik er sluppet mindre heldigt afsted med en ekspedition. Dit indlæg er et af disse. Det du har oplevet er naturligvis ikke som vi gerne ønsker at betjene vores kunder. En sælger har fejlvurderet dig lidt som kunde, men mon ikke du aligevel faktisk har købt det rette for dig ? At vi ind imellem fejler i enkelte situationer, eller nogle gange kunne have klaret en kunde på en bedre facon er der ingen tvivl om. Jeg er dog 100% sikker på at Hi-Fi lubben faktisk ER langt bedre en "pøblen" på dette område, og vi søger konstant at blive bedre.

Jeg håber du er tilfreds med dine højttalere. Det er nogle fine højttalere og jeg kan i hvert fald love dig at du næppe finder bedre i samme prisleje.

Generelt om hele den omtalte tråd på hifi4all kan vi kun sige at vi da følger den med stor fornøjelse. Det generelle tema er jo at Hi-Fi Klubben ikke er som i de gamle dage, og det har man fuldstændig ret i. - Heldigvis. I "de gamle dage" var der rigtig mange ting i Hi-Fi Klubben som ikke ville kunne fungere idag. Vi åbnede butikkerne kl. 14.00. Sælgerne fik knap nok løn, kundebetjeningen var til tider direkte arrogant og hvis ikke kunderne kunne lide det kunne de jo bare blive væk, osv. Den slags kunne gå for 20 år siden men den går ikke længere. Nu er der åbenbart en entusiastisk lille flok der synes disse gamle dage var bedre, og det skal de jo have lov til.

Man kan undre sig over, at HFK vender sig imod deres egen fundament. De kalder servicen i de "gode gamle dage" for arrogant og utilsvarende. Underligt at så mange mener noget andet end HFK selv...

Jeg tvivler på at personen fra HFK har haft noget med HFK at gøre ret længe, da hans udtalelse er så arrogant og nedladende som den er. Desuden kan jeg ikke forestille mig, at en person ville save den gren over, som han selv sidder på.....

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

Nitroblast

Jeg er ikke overbevist om at så mange mener noget andet, som du skriver, folk er faktisk meget glade for HiFi klubben - og med god begrundelse.

Efter min overbevisning er HiFi klubben et langt bedre sted at komme i dag, frem for i gamle dage, hvor det var arrogante ekspedienter, hvor man mere så det hele fra det ekstreme og den High End baserede verden, og kunderne blev ekspederet derefter. Faktisk en lidt ekstrem oplevelse for normale folk der bare ville have noget HiFi, at møde disse professorer.

Og hvis man kigger på antallet af butikker HiFi klubben har, så ville det være rent utopi at tro, man kunne opbygge så mange butikker, i den størrelse, med det rene HiFi lir og guf for kendere - det er der ikke kundeunderlag til i Danmark, slet ikke når man tænker på de mange andre steder hvor man kan købe HiFi grej i den bedre ende.

Men som jeg har skrevet før - det ville være ønskeligt, hvis de opgraderede lidt i de enkelte butikker, så de også havde lidt mere af det dyre grej ude i butikkerne. Og med så mange butikker, kan man altid møde et fjols af en ekspedient, ganske på samme måde som i alle andre butikker og forhold her i livet. 
Og skule der være en dårlig butikschef et sted, jamen så bliver butikken præget af det, og bliver aldrig bedre end denne chef, men den slags holder som regel ikke så længe, kunderne og personalet gør oprør. Det er bare ikke ensbetydende med, at disse forhold gør sig gældende i alle butikkerne i en kæde.

Og som jeg også har skrevet tidligere, så oplever vi her i Roskilde hvor jeg bor, at butikken langsom er begyndt at præcentere det lidt dyrere / bedre HiFi grej - og det samme i Køge, så det ikke kun eksisterer på hjemmesiden.
Jeg lyttede som sagt på B&W 803D for kort tid siden, der tilbød de faktisk at få et sæt 802D bragt til Roskilde fra København, hvis jeg ville høre dem - det er da et flot tilbud og service.

Det brev / mail som de har sendt og som er gengivet her i tråden og som du referer til, bekræfter jo bare hvad vi har talt om på 17 sider, at HiFi klubben er i udvikling og tilpasser sig markedet, og de hele tiden forsøger at gøre det bedre og give en optimal service.

Vi ser konstant folks utilfredshed her i forum - den ene dag er det HIFi4all der får på puklen, næste dag er det HiFi klubben og tredje dag er de KT radio i København, og sådan kan og vil det fortsætte til dommedag.
Jamen det er da kanon fint vi har dette forum hvor vi kan diskutere godt og mindre godt - jeg håber bare ikke branchen åbner et forum der hedder kunderne og deres måde at gebærde sig på, så får vi travlt - vi er selv den aller vigtigste faktor i vores hverdag og hvordan den kommer til at se ud.

Vil man have en rar oplevelse i HiFi klubben, så kan man få det og masser af mennesker får det hver dag, ligesom vi får en masse dejlige oplevelser i vores forum og med HiFi4all. Hvis man vil have en lidt anderledes oplevelse på en lidt anden måde, så finder man et eller andet sted hvor kemien passer bedre til det og ens temperament - vi har alle vores små særheder.

Nitroblast hvordan spiller dit HiFi og hvad er din målsætning med HiFi og hvad musik spiller du mest i din hverdag - er du tilfreds med dit grej.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 13:11 | IP-adresse registreret  

HFK har ændret sig sammen med markedet og deres plads og størelse på dette, hvilket jeg finder helt fint.

Den "gamle" hifi-klub var ikke lutter godt og det er den "nye" heller ikke. Alle kan være uheldige med en oplevelse, det er ikke kun i HFK. HFK hæver sig stadig over mængden IMO.

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

Rees
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 15:59 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Og som jeg også har skrevet tidligere, så oplever vi her i Roskilde hvor jeg bor, at butikken langsom er begyndt at præcentere det lidt dyrere / bedre HiFi grej - og det samme i Køge, så det ikke kun eksisterer på hjemmesiden.
Jeg lyttede som sagt på B&W 803D for kort tid siden, der tilbød de faktisk at få et sæt 802D bragt til Roskilde fra København, hvis jeg ville høre dem - det er da et flot tilbud og service.

Super fin service  - gælder det kun højtaler sæt til 90K og op efter? Da jeg var ude og høre 804S skulle jeg egentligt have hørt 805S, men den havde de ikke hjemme og da jeg spurgte om de kunne skaffe den, blev der bare sagt nej!

Mit Setup:   http://www.hifi4all.dk/forum/forum_p osts.asp?TID=35114&KW=Rees
Til top Vis Rees's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rees

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Januar 2006 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

Rees

Som jeg har skrevet et par gange, er der altid venlighed, service og velvillighed i HiFi klubbens Roskilde og Køge afdeling. 
Jeg er overbevist om, at såfremt det er et produkt HiFi klubben handler med, så kan man komme til at høre det, på den ene eller anden måde - de lever af det.

Men at man måske har en afdeling der hvor du bor / kommer, som ikke er helt oppe på mærkerne med service og vare udvalget, det er ærgeligt - men ikke ensbetydende med at HiFi klubben generelt fungerer sådan. 
Selvfølgelig kan de få den hjem, såfremt den er i sortimentet og på hjemmesiden - modsat har ham der har ekspederet dig, taget sig noget af en koger.
Forholder det sig sådan, at den er i deres sortiment og er på hjemmeside?????

Men det er jo det gode ved tråden her, når man kommer med noget positiv kritik, som det du fremfører, så har HiFi klubben en chance for at rette op på det og få de enkelte afdelinger, som ikke er helt fremme i skoene, til at fungere som et lidt mere samlet koncept - såfremt det forholder sig sådan, at der er et reelt og kritisabelt punkt.

Jeg formoder du mener - de ikke havde den hjemme, jeg har svaret efter det.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Rees
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Januar 2006 kl. 16:36 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Rees

Som jeg har skrevet et par gange, er der altid venlighed, service og velvillighed i HiFi klubbens Roskilde og Køge afdeling. 
Jeg er overbevist om, at såfremt det er et produkt HiFi klubben handler med, så kan man komme til at høre det, på den ene eller anden måde - de lever af det.

Men at man måske har en afdeling der hvor du bor / kommer, som ikke er helt oppe på mærkerne med service og vare udvalget, det er ærgeligt - men ikke ensbetydende med at HiFi klubben generelt fungerer sådan. 
Selvfølgelig kan de få den hjem, såfremt den er i sortimentet og på hjemmesiden - modsat har ham der har ekspederet dig, taget sig noget af en koger.
Forholder det sig sådan, at den er i deres sortiment og er på hjemmesiden?????

Men det er jo det gode ved tråden her, når man kommer med noget positiv kritik, som det du fremfører, så har HiFi klubben en chance for at rette op på det og få de enkelte afdelinger, som ikke er helt fremme i skoene, til at fungere som et lidt mere samlet koncept - såfremt det forholder sig sådan, at der er et reelt og kritisabelt punkt.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Ja jeg mente de ikke havde den hjemme, jeg var bare kommet længere i teksten end mine fingre  - men den fejl er rettet

Ja, de har den på hjemmesiden, så det kunne da være jeg skulle prøve igen, for jeg vil egentligt gerne høre den.

Rees
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Januar 2006 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Rees

Forholder det sig sådan, at den er i deres sortiment og er på hjemmeside?????

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Ja så fik jeg det sort på hvidt, de vil ikke hente en 805S hjem fra Århus til Aalborg for at jeg kan høre den. Jeg modtog en e-mail fra dem idag, hvor der står at de er 99% dikre på at den er i Århus, men er de er ikke sikre og de kan ikke se om den er der, hvad så med at ringe og spørge ?

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Januar 2006 kl. 19:07 | IP-adresse registreret  

Rees

Er du sikker på at den / 805s er i deres sortiment og vist på hjemmesiden. Men hvis de ikke kan tage den til Ålborg, så må du jo nok søge hen hvor de evt. har den, såfremt den findes.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Sendt: 12 Januar 2006 kl. 19:11 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Rees

Er du sikker på at den / 805s er i deres sortiment og vist på hjemmesiden. Men hvis de ikke kan tage den til Ålborg, så må du jo nok søge hen hvor de evt. har den, såfremt den findes.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Ja selvfølgelig er den i deres sortiment. Og ja, den findes også på hjemmesiden!
Til top Vis AM-E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AM-E

Rees
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Januar 2006 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
Toftdahl skrev:

Rees

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Ja selvfølgelig er den i deres sortiment. Og ja, den findes også på hjemmesiden!

Ja jeg kunne ikke have sagt det bedre selv

http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/hoejttaler/kompaktho ejttaler/detail/BW_805S_hoejttaler.htm?id=6069

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Januar 2006 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Rees ( og AM-E)

Jeg tror da at du / I skal kontakte HiFi klubben - direkte, under kontakt. De er jo enormt flinke og servicemindede samt lever af tilfredse kunder og salg. Så direkte ind i hulen og spørg hvornår de kan have dem i afdelingen Ålborg.
HiFi klubben har eneforhandling på B&W, så de mindre højtalere bør være i alle afdelinger, efter min bedste overbevisning.
På den måde kan du / I jo også positivt hjælpe HiFi klubben, dels med af få en evt. medarbejder til at være lidt mere opmærksom, og bragt deres lækre B&W ting ud til salg i det ganske land.

Og ja den er på hjemmesiden, så bør den også være i Ålborg, det er jo ikke 800, 801 eller 802D til en bondegård, men en gængs højtaler der er til at betale. Afsted med en høflig mail til HiFi bunkeren.

Jeg klippede lige det her efterfølgende - de skriver det jo selv. 
Så direkte ind i hulen - så kommer de nok til Ålborg.

< name=adBasket =# method=post>
Kontakt din lokale butik eller Hi-Fi Klubben Online, hvis du ønsker at købe denne vare!
  Finansering:
f.eks. 24 mdr. á kr 419,-

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Rees
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Januar 2006 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Rees ( og AM-E)

Jeg tror da at du / I skal kontakte HiFi klubben - direkte, under kontakt. De er jo enormt flinke og servicemindede samt lever af tilfredse kunder og salg. Så direkte ind i hulen og spørg hvornår de kan have dem i afdelingen Ålborg.
HiFi klubben har eneforhandling på B&W, så de mindre højtalere bør være i alle afdelinger, efter min bedste overbevisning.
På den måde kan du / I jo også positivt hjælpe HiFi klubben, dels med af få en evt. medarbejder til at være lidt mere opmærksom, og bragt deres lækre B&W tingarer ud i det ganske land.

Og ja den er på hjemmesiden, så bør den også være i Ålborg, det er jo ikke 800, 801 eller 802D til en bondegård, men en gængs højtaler der er til at betale.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Jamen de har skam også 804S og 803D hjemme.

Kempf87
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2005
Lokalitet: København
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

Var i dag inde i Hifiklubben, hvor jeg kiggede på forskellige subs. Da jeg havde stået og talt lidt med sælger om ASW600, spurgte han, efter jeg spurgte om vi ikke lige kunne slutte den til derinde - om jeg ikke bare ville prøve at låne den med hjem, så jeg kunne høre den i mit eget rum.

Utrolig god service! Thumbs up til Hifiklubben I Hillerød!

Kasper
Til top Vis Kempf87's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kempf87

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg vil da også godt lige skrive lidt i tråden her for at dele mine erfaringer med hifiklubben.

Hvor skal man starte? for længe side skulle jeg have nye hovedtelefoner, og så gik jeg i klubben. Det var lille og hed vist nok audioscan og manden så tynd ud. Men han hørte hifi! havde hård mellem tænderne og røg pibe bygget over en gammel RIAA. Ja sådan husker jeg det i alt fald. Jeg gik hjem med en herlig STAX hovedtelefon som jeg er glad for den dag i dag. Det blev også til et sæt dali 104 et par år senere, ikke så meget pis til den pris, og jeg tror faktisk slet ikke de røg nede på åboulevarden.

Årerne gik og audioscan blev til klubben eller omvendt, eller hvordan den slags nu spiser hinanden. Jeg skulle nu bruge nogle speakers, så hey, jeg gik da i klubben - der var jo så meget at se på. Jeg hørte på stort og småt, tog en dag fri og aftalte hvilke speakers jeg ville høre på. Alt blev sat op og jeg hørte vel på 5 forskellige stykker over en 6 timer. Uha, det var hårdt. Jeg fik fred og ro til det, ingen forstyrrede mig, måske lige en der skulle igennem lokalet for at tisse. Jeg fandt så et par B&W der lød lovende, men den slags skal jo høres hjemme i stuen. Noproblemo, dem lånte jeg med hjem så - mod depositum naturligvis. De stod hjemme i stuen i flere år.

Så gik der tid igen og nu var det forstærker den stod på. Håret var kortere, alderen længere og hifiklubben måske ikke helt den samme? nå, jeg gik i klubben (jaja, jeg var altså også masser af andre steder, men man skal jo starte der hvor man har fået god behandling før). Der mødte jeg så en ung mand, han vidste ikke meget om forstærkere, men en masse om mp3 ... tror jeg, eller var det tv. Nå, men han vidste hvem jeg skulle snakke med. Jeg fik fortalt hvad jeg var på udkig efter, og over den næste uges tid hørte jeg på Tact Milinium, Rega Exon mono'erne og en Classe bamse.  Jeg ville gerne låne en Tact med hjem, ikke Milinium men en anden, det var ikke noget problem. Depositum som for år tilbage. Men, Tact var ikke mig så retur røg den. Måske kunne de skaffe noget hjem til en lytter så? ingen problem, jeg kunne bare finde ud af hvad jeg ville høre så skulle de nok se om det kunne skaffes hjem. Det blev så ikke til det, men for mig at se så var der kun en forskel fra den første dag jeg satte mine ben i klubben. Sælgeren der vidste noget om amps var lidt småfed, han røg ikke, men han vidste noget om hifi. Så var der en ny lille sælger der vidste noget om ting jeg ikke fatter en skid af, fint med det, han kendte jo ham den anden.

Næste gang jeg skal ha' noget nyt som klubben sælger ... gæt hvor jeg går hen?

PS: TC har givet nøjagtigt lige så god service (og jeg tror endda at der er et par stykker der ryger endnu! så ..)
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 17
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes