Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 04:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Hifi-klubben (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 17
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
-jan-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

HTN/HFK skrev:

På vegne af den danske markedschef for Hi-Fi Klubben - har jeg lagt dette indlæg ind:

Vi giver ikke rabat i Hi-Fi Klubben. Vi er af den overbevisning at alle kunder skal behandles ens og betale det samme for varerne. Vi har gennem tiden strammet op overfor dette, hvilket bl.a. også har betydet et farvel til medarbejdere som ikke kunne sælge uden at give rabat. Selvfølgelig skal der ind imellem sælges en demovare eller udstillingsmodel med prisnedslag, men det er i princippet den eneste rabat der gives i Hi-Fi Klubben.

Med venlig hilsen

Henrik Wieben
Markedschef - DK

Hvad nu hvis man administrerer 52 sommerhuse hvor der påtænkes indkøb af 52 fladskærme, er der så ingen rabat overhovedet? det ville være rart med et svar, så unødvendig forstyrrelse af jeres personale dermed kan undgåes. En forespørgsel andet steds udløste straks 10% hvilket er et betragteligt beløb i denne eventuelle handel.

Til top Vis -jan-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -jan- Besøg -jan-'s Websted

Bundgård
Lukket konto
Lukket konto

Lukket på anmodning fra bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Stig Mogensen skrev:

Min hifiinteresse blev også vækket i de "gode gamle dage" i HFK i Silkeborg, da et par JBL'ere drevet af Threshold's, bare var sagen. Disse tider er ovre.....HFK er ikke så entusiastisk længere, men er gået mere mainstream(med profit for øje).  Intet galt dér......det er deres valg, og velsagtens Peter Lyngdorf's valg i det hele taget at lade sig børsnotere.

Det eneste man bør gøre, er at lade være med at handle dér mere.......at den butikskæde man har glade minder fra, har valgt at fokusere på nogle andre produkter og kundetyper, er trist.......men kom videre!!.

At skælde ud på dem over deres nye forretningsmodel, er da spild af tid?.

Tager man HFK's markedsføringsmanøvre med at kalde kunder for "medlemmer" en tand for seriøst?. Man får vel mere at skulle have sagt, ved at købe aktier i foretagnet, og så bruge sin stemmeret?.

At dømme ud fra indlæggene, er der nogle herinde der stadig mener, at der ikke er tale om en ny forretningsmodel, så det er vel også det der diskuteres. Personlig kan jeg godt forstå, hvis HFK har ændret politik. At drive en så stor kæde baseret på dyrere HIFI, ville være meget svært idag. Der skal altså sælges noget. Samtidig tror jeg også kundernes købementalitet generelt har ændret sig. Specielt pga af påvirkningen fra fjernøsten, der idag tilbyder mange forskellige varer til 1/10 (eller mindre) af hvad de før kostede. Synes man fornemmer en polarisering med en voksende gruppe af kunder, der er meget prisbeviste og en mindre gruppe, der fortsat er kvalitetsbeviste. Som sælger må man jo også indrette sig efter det.

Hvad mener andre?.

Til top Vis Bundgård's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bundgård

SATMIT
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske

Bruger siden: 22 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 13:06 | IP-adresse registreret  

Plads til begejstring ...

Man kan naturligvis diskutere om Hifi-klubben er som i gamle dage, men der er sku ingen der skal sige at Peter Lyngdorf ikke er entusiatisk. Jeg har da sjældent set mere prof. og kompetente demonstrationer.

Det er inspirerende, og med fokus på både teknik og musik. Selvfølgelig i er han begejstret for TACT/Lyngdorf, men det er jo også hans barn. Men han er på samme gang forbavsende bramfri og ærlig omkring noget af de mainstream snurrerundt produkter som hifiklubben også sælger.

Jeg ser ingen forskel i produktkvaliteten før og nu Thresholt var vel ikke meget bedre end Classe, og B&W er vel ikke ringere end de speakers der blev solgt dengang. Nej skurken er nok kunderne ... som nu ønsker surround istedet for en army-grøn NAD!

SATMIT  

Kedde
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 13:20 | IP-adresse registreret  

Er det ikke på tide at du, Nitroblast, finder de nødvendige navne/data frem som kan opklare sagen ?

Du påstår jo med dit indlæg at hifiklubben lyver omkring det at de ikke giver rabat !? eller tager jeg fejl ?

Det gør du så uden at ville dokumentere det og er iøvrigt ellers heller ikke behjælpelig med at afklare om de lyver eller ej !

Er det ikke injurier !? eller hvad witzel ?

Hvis du vil påstå  at nogle lyver omkring deres markedsføring og starter en debat om det, må du da være beredt til at dokumentere det !

( og jeg synes også at de gamle dage var meget bedre og alt det der)

Medlyd
Branchemedlem
Branchemedlem

Medlyd

Bruger siden: 26 August 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Hej

Det er svært at være Hi Fi Klub.Hvis de giver rabatter er de ikke til at stole på, hvis de ikke giver rabat, så er de ikke til at holde ud. Hvis man skal vente på betjening, så er de ligeglade med deres kunder, hvis man ikke får lov til at lave kilometerlang kø for at høre et eller andet, man har tilkendegivet ikke, at ville købe, ja så er de ignoranter. Er tingene dyre, så er det galt og er de billige, så er det også galt. Hvis de svarer på kritik, så er det lummer reklame, hvis de ikke gør, så er de arrogante. Hvis de siger noget forkert om et produkt, så er de løgnagtige og hvis de åbent erkender " det ved jeg ikke" så er de uvidende fæ. Ouch

I slutningen af 90`erne var der en stor udskiftning af personale og mange af de "gamle" forsvandt, hvad kan HFK gøre andet end at ansætte nye folk ? Det er da klokkeklart, at unge mennesker mellem 20 og 25 år ikke kan have den samme viden om Fonographer, krystalapparater og rørforstærkere som den ældre generation, men det er jo heller ikke de produkter der sælges idag. Idag skal de vide noget om 2 kanals, 3 kanals, 5 kanals, 6 kanals, 7 kanals om LCD, Plasma, DLP, CRT og om alle mulige slags håndholdte ubegribeligheder og som en af de "gamle" er jeg fuld af beundring for en hukommelseskapacitet der kan rumme alt det.Clap

Hi Fi Klubben har flere gange, i deres indlæg erkendt ,at de begår fejl, hvilket iøvrigt er en almen menneskelig forteelse, men gør samtidigt opmærksom på, at de bestræber sig på at blive bedre, hvad mere kan man da ønske sig ?Embarrassed

Venligst

Bent

Til top Vis Medlyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlyd

Stig Mogensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 April 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

Det er jo klart at "hifi" ikke mere er hvad det var for 16-18 år siden. Nu sovses begrebet også ind i surroundsound, computerhøjtalere, og diverse apperater til mp3 gengivelse......

PL's entusiasme er vel næppe til diskussion?.  Den har han jo sikkert stadig i rigelige mængder.......han(og lignende med samme entusiasme) er dog ikke længere de eneste der har noget at skulle have sagt i HFK......som børsnoteret virksomhed, må der være investorer, som forventer et afkast(?). Derfor skal der nogle kasser over disken, og så står vi nørder af.........det kan jeg ikke se noget andet i, end en lille skuffelse.  Hellere den nuværende situation, end de gik konkurs.

Al respekt for HFK for at vække min hifiglød.......jeg giver dog pokker i TaCT og transistorer, men er mere glad for trioder og transformatorer.....sådan kan man jo også selv udvikle sig.

* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*
Til top Vis Stig Mogensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stig Mogensen

krabbefar
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 13:33 | IP-adresse registreret  

Medlyd skrev:

Hej

Det er svært at være Hi Fi Klub.Hvis de giver rabatter er de ikke til at stole på, hvis de ikke giver rabat, så er de ikke til at holde ud. Hvis man skal vente på betjening, så er de ligeglade med deres kunder, hvis man ikke får lov til at lave kilometerlang kø for at høre et eller andet, man har tilkendegivet ikke, at ville købe, ja så er de ignoranter. Er tingene dyre, så er det galt og er de billige, så er det også galt. Hvis de svarer på kritik, så er det lummer reklame, hvis de ikke gør, så er de arrogante. Hvis de siger noget forkert om et produkt, så er de løgnagtige og hvis de åbent erkender " det ved jeg ikke" så er de uvidende fæ. Ouch

I slutningen af 90`erne var der en stor udskiftning af personale og mange af de "gamle" forsvandt, hvad kan HFK gøre andet end at ansætte nye folk ? Det er da klokkeklart, at unge mennesker mellem 20 og 25 år ikke kan have den samme viden om Fonographer, krystalapparater og rørforstærkere som den ældre generation, men det er jo heller ikke de produkter der sælges idag. Idag skal de vide noget om 2 kanals, 3 kanals, 5 kanals, 6 kanals, 7 kanals om LCD, Plasma, DLP, CRT og om alle mulige slags håndholdte ubegribeligheder, som en af de "gamle" er jeg fuld af beundring for en hukommelseskapacitet der kan rumme alt det.Clap

Hi Fi Klubben har flere gange, i deres indlæg erkendt ,at de begår fejl, hvilket iøvrigt er en almen menneskelig forteelse, men gør samtidigt opmærksom på at de bestræber sig på at blive bedre, hvad mere kan man da ønske sig ?Embarrassed

Venligst

Bent

Hvor har du dog ret

Til top Vis krabbefar's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krabbefar

tonka
Branchemedlem
Branchemedlem
Hi-Fi Klubben

Bruger siden: 05 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

Stig Mogensen skrev:

PL's entusiasme er vel næppe til diskussion?.  Den har han jo sikkert stadig i rigelige mængder.......han(og lignende med samme entusiasme) er dog ikke længere de eneste der har noget at skulle have sagt i HFK......som børsnoteret virksomhed, må der være investorer, som forventer et afkast(?). Derfor skal der nogle kasser over disken, og så står vi nørder af.........det kan jeg ikke se noget andet i, end en lille skuffelse.  Hellere den nuværende situation, end de gik konkurs.

Hej Stig,

Her er det vist lige på sin plads med en lille korrektion. Hi-Fi Klubben er ikke børsnoteret men er ganske rigtigt et aktieselskab. Hoveddelen af aktierne ejes af Peter Lyngdorf, resten af medarbejderne.

Stig Mogensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 April 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 13:45 | IP-adresse registreret  

tonka skrev:
Hi-Fi Klubben er ikke børsnoteret

Det er spillemig også rigtigt....beklager

* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*
Til top Vis Stig Mogensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stig Mogensen

Bundgård
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 19 Maj 2005 kl. 13:49 | IP-adresse registreret  

Medlyd skrev:

Hej

Det er måske fordi, der kunne være en økonomisk fordel i at tiltrække alle kundegrupper på een gang.  Fokuseres kun på een kundegruppe, vil kritikken sikkert blive mere homogen og dermed lettere at imødekomme. Tror f.eks. ikke supermarkederne får meget kritik fra HIFI-entusiaster. Her er kundegruppen en anden.

piranha
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003
Lokalitet: København
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

Medlyd skrev:

Hej

I slutningen af 90`erne var der en stor udskiftning af personale og mange af de "gamle" forsvandt, hvad kan HFK gøre andet end at ansætte nye folk ? Det er da klokkeklart, at unge mennesker mellem 20 og 25 år ikke kan have den samme viden om Fonographer, krystalapparater og rørforstærkere som den ældre generation, men det er jo heller ikke de produkter der sælges idag. Idag skal de vide noget om 2 kanals, 3 kanals, 5 kanals, 6 kanals, 7 kanals om LCD, Plasma, DLP, CRT og om alle mulige slags håndholdte ubegribeligheder, som en af de "gamle" er jeg fuld af beundring for en hukommelseskapacitet der kan rumme alt det.Clap

Hi Fi Klubben har flere gange, i deres indlæg erkendt ,at de begår fejl, hvilket iøvrigt er en almen menneskelig forteelse, men gør samtidigt opmærksom på at de bestræber sig på at blive bedre, hvad mere kan man da ønske sig ?Embarrassed

Venligst

Bent

Ja bedre kan det vist ikke siges. Det synes næsten som om ligegyldig hvad hfk gør så er er det bare forkert. Livet er hårdt, brutalt og uretfærdigt. Synes nu også at hfk har kommet med konstruktive indslag, men allegevel skal de hænges ud som arrogante, inkompetente og alt muligt andet. Det er godt nok nogen der er svære at stille tilfredse.

Mvh Claus

Til top Vis piranha's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piranha

Sund
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 14:04 | IP-adresse registreret  

Bravo Bent (Medlyd).

Lige mine ord, hvis jeg havde haft dem i min magt.

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.

Medlyd
Branchemedlem
Branchemedlem

Medlyd

Bruger siden: 26 August 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 23:41 | IP-adresse registreret  

Hej Sund

Hvis min hukommelse ikke snyder mig Sund, så har du ordet eller orderne i din magt, også dælernedme. Får du lyttet lidt på CD ?

Vi ses

Bent 

Til top Vis Medlyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlyd

Sund
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 13:04 | IP-adresse registreret  

Ja, jeg får lyttet en del til den, men mere på vinyl for tiden, noget af dit grej faktisk.

Og hvad angår ordene: Tak for roserne, men nu er din hukommelse jo heller ikke hvad den aldrig har været.

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.

gromkaellen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Norge
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

Etter å ha lest hele debatten, er det klart at noen bærer nag til HFK. Synes personlig det er beklagelig da jeg på min side er glad i HFK. Får alltid god service, og god hjelp... Men jeg er fra Norge da.

Når det er sagt så er det jo vel mellom50-60 butikker i HFK-kjeden, så det er jo klart noen vil vært bra, andre ikke så bra!

Men den kritikken som kommer rettet mot kjeden, og dens filosofi skjønner jeg dog ikke! Her har tydeligvis HFK funnet en suksess-formel, og noen av dere tåler rett og slett ikke at andre lykkes. Kanskje kunne HFK bare satset på rør-amp's, og dyre høyttalere, men da tviler jeg på at HFK hadde vært en så stor kjede i dag. HFK skiller seg ut i markedet i dag med å være et alternativ til de billige anleggene på Merlin og Fona, men også kunne tilby varer til oss Hifi-nørder! Og det sier seg selv at man kan aldri tilfredstille alle! Men ettersom 97% vil anbefale HFK videre, så er det godt på vei til at lykkes.

Når man snakker om en DVD-spiller til 800, eller mini-anlegg til 3000 er kvalitet, så er jo alt relativt. Alle er vi enige om DM31 fra Denon ikke lyder som Burmeister, men alikevel har denne lille saken vunnet 5 What Hifi Awards på rad for beste kompakt-anlegg.... Er ikke det kvalitet?! Jeg tror at HFK kan tilby bedre varer til prisen, en flere av El-kjedene...

Det er mange som kritiserer slagordet "Ganske alminnelige entusiaster"... Men hvem er den alminnelige entusiast?? Mange av oss her er ikke en alminnelig entusiast! Vi er kjempe entusiaster! Og vi ønsker selvsagt at klubben skal være Veldig entusiaster, men nå sier de jo at de ikke er det! En alminnelig entusiast er når far kommer hjem, og setter på sin nye forsterker til 3000,- og synes dette låt veldig bra! Han blir kjempefornøyd, og synes han har gjort en bra handel! Det er en alminnelig entusiast! Ikke alle vi som vil høre opp og ned om en kabel, og transistorer og Ohm +++

Da har jeg luftet noen av tankene jeg har fått, etter å ha lest hele denne debatten!? Håper saktens noen tar det til seg!

Bundgård
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 20 Maj 2005 kl. 15:35 | IP-adresse registreret  

gromkaellen skrev:
Etter å ha lest hele debatten, er det klart at noen bærer nag til HFK. Synes personlig det er beklagelig da jeg på min side er glad i HFK. Får alltid god service, og god hjelp... Men jeg er fra Norge da.

Når det er sagt så er det jo vel mellom50-60 butikker i HFK-kjeden, så det er jo klart noen vil vært bra, andre ikke så bra!

Men den kritikken som kommer rettet mot kjeden, og dens filosofi skjønner jeg dog ikke! Her har tydeligvis HFK funnet en suksess-formel, og noen av dere tåler rett og slett ikke at andre lykkes. Kanskje kunne HFK bare satset på rør-amp's, og dyre høyttalere, men da tviler jeg på at HFK hadde vært en så stor kjede i dag. HFK skiller seg ut i markedet i dag med å være et alternativ til de billige anleggene på Merlin og Fona, men også kunne tilby varer til oss Hifi-nørder! Og det sier seg selv at man kan aldri tilfredstille alle! Men ettersom 97% vil anbefale HFK videre, så er det godt på vei til at lykkes.

Når man snakker om en DVD-spiller til 800, eller mini-anlegg til 3000 er kvalitet, så er jo alt relativt. Alle er vi enige om DM31 fra Denon ikke lyder som Burmeister, men alikevel har denne lille saken vunnet 5 What Hifi Awards på rad for beste kompakt-anlegg.... Er ikke det kvalitet?! Jeg tror at HFK kan tilby bedre varer til prisen, en flere av El-kjedene...

Det er mange som kritiserer slagordet "Ganske alminnelige entusiaster"... Men hvem er den alminnelige entusiast?? Mange av oss her er ikke en alminnelig entusiast! Vi er kjempe entusiaster! Og vi ønsker selvsagt at klubben skal være Veldig entusiaster, men nå sier de jo at de ikke er det! En alminnelig entusiast er når far kommer hjem, og setter på sin nye forsterker til 3000,- og synes dette låt veldig bra! Han blir kjempefornøyd, og synes han har gjort en bra handel! Det er en alminnelig entusiast! Ikke alle vi som vil høre opp og ned om en kabel, og transistorer og Ohm +++

Da har jeg luftet noen av tankene jeg har fått, etter å ha lest hele denne debatten!? Håper saktens noen tar det til seg!

Ud over den ene gang hvor jeg blev forvist fra butikken (som tidligere beskrevet), har jeg heller ikke noget at udsætte HFK for. Fredgaard kunne også tilbyde Highend ved Nørreport i Kbh. Men når jeg gik ind i Fredgård i Århus, havde de ikke HIFI og ekspedienten kendte ikke noget til  hverken HIFI eller afdelingen ved Nørreport. Som du påpeger, mener jeg også at HFK skal betrages som en kæde idag (og ikke en klub), på linie med de andre. De øvrige kæder kan jo også fremvise dyrt grej i de større byer, men ikke her hvor jeg boer.

Mvh

BikerBirk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2004
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 21:06 | IP-adresse registreret  

Nu er der gået lidt tid siden sidst, men jeg vil også lige give mit besyv med:

HFK i Næstved er efter min mening alt hvad de "gamle" entusiaster søger. Her er medarbejderne veloplagte, velinformerede og prøver ikke at prakke kunderne noget på. I denne butik er medarbejderne til for kunderne, lige meget hvor meget tid det tager. Kommer man lige før lukketid, tager personen bag disken sig alligevel den nødvendige tid til kunden, også selvom det som i et af mine tilfælde gælder en sikring til en højtaler.

Jeg har efterhånden været i klubben flere gange, og har fået forklaret flere aspekter i de forskellige mærker. Der gik dog ikke mange minutter før jeg blev hjulpet over til CV, da det helt klart var dette mærke jeg ledte efter. Her fik jeg en prøvelytning på en halv times tid, og jeg fik forklaret, hvor stor forstærkerkraft og hvilken højtaler jeg kunne anbefales i forhold til rumstørrelse. Desuden fik jeg en længere forklaring om CV, og medarbejderen fik nærmest tårer i øjnene da han nostalgisk fortalte om de gamle modeller.

Alt i alt har jeg haft rigtig gode oplevelser fra klubben, og de har altid vist sig meget imødekommende! Dog er der ikke nogen Balbur-vand eller nogen kaffe til kunderne, men det må vi jo undvære ;)
Kom til Næstved!

Mvh en meget tilfreds kunde

Til top Vis BikerBirk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BikerBirk

StylaH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Jamen, sådan er hifiklubben i Sønderborg også. Virkelig nogle idioter, for at sige det rent ud. Ikke et sted jeg ønsker at handle!

BikerBirk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2004
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

StylaH, jeg tror ikke helt jeg forstår hvad du mener ? :S
Til top Vis BikerBirk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BikerBirk

XenoCypraZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

Stylah, jeg må desværre give dig ret. Jeg har været der flere gange, og er altid gået "skuffet" derfra...

[Pyramaze - Sleepy Hollow]
Til top Vis XenoCypraZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af XenoCypraZ Besøg XenoCypraZ's Websted

<< Forrige Side af 17 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes