Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 16:21   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: negativ (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline
Indlæg: 2916
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 17:29 | IP-adresse registreret  

daniels skrev:
@bjørn

"Så har du det bedre med "skribenten fra magasin XX synes det lyder godt" ?"

Ja. Et eller andet sted, må jeg håbe på, at vedkommende har et mere objektivt syn på tingene, end producenterne selv - og nogen der er så tæt på producenterne, som du selv skriver.

"Selvfølgelig skal lønarbejde betales, og jeg tror slet ikke at de omhandlede personer har råd til at sponsorere André og undertegnede."

Det er så her jeg åbenbart har misforstået ideen med Hifi4All. Jeg troede det var et sted, hvor man dyrkede sin hobby, og hjalp hinanden bare en smule. Der skulle vel nødig taksameter på alle indlæg?

Det sker da også at jeg har hjulpet hobbykonstrutører i omgangskredsen og det gør André da også, især hvis hjælpen går begge veje, men en professionel jeg kun kender her fra siden ??? 

"Hvordan havde du forestillet dig at dét skulle foregå ?"

Hvis jeg f.eks. kommer med en påstand om et eller andet lyder godt, så er det indirekte en invitation til alle om at komme forbi og lytte, og få bekræftet/afkræftet min påstand. Det vil jeg selvfølgelig ikke forlange af andre

Jeg var ved at blive helt nervøs

(jeg har bare god tid ). Men hvis nogen kom til mig og sagde de ville sponsorere mine materialer, og få mig til at bygge en højttalere (som en del af et eksperiment), så ville jeg tage glædeligt i mod det. Det er klart at det ikke skulle tage overhånd og blive en højttalerfabrik, men hvis ét projekt kunne bekræfte/afkræfte teorien, så ville jeg slå til

@kimmadsen
Jeg kan fuldt ud følge dig - omend på en knap så agressiv måde

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn
 
Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1787
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:

Denne tråd går mere og mere i retningen af personfnidder, og det er som bekendt (forhåbentligt) ikke acceptabelt på HIFI4ALL.DK´s forum.

Tråden bedes tage en anden retning, og brug istedet "private beskeder", hvis emnet ikke har interesse for det samlede forum!

Jeg gør venligst opmærksom på:

  • Det er vigtigt at du ytrer dig høfligt og venligt, også når du er kritisk. Personlige angreb og nedladende kritik hører ikke hjemme på HIFI4ALL.DK.

  • Brok og ævl er spild af tid. Sørg for at dit indlæg har et fagligt indhold, og skriv direkte til den person du er uenig med hvis dit udsagn ikke har faglig interesse for andre.
    Men andre ord tænk, før du taler!


    Tak!
  • Sådan en generel smøre finder jeg ikke optimal. De fleste herinde i denne tråd udveksler jo synspunkter. At en så bliver personlig (Kim) skal vel ikke udløse kollektiv afstraffelse?

    Hvorfor ikke bare bede ham opføre sig ordentligt?

    Er i andre uenige?



    __________________
    "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
    Til top Vis Groove's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Groove
     
    Administrator
    Administrator gruppe
    Administrator gruppe
    Avatar

    Bruger siden: 25 Januar 2003
    Lokalitet: København
    Status: Offline
    Indlæg: 3105
    Sendt: 23 Maj 2005 kl. 18:24 | IP-adresse registreret  

    Nu var det heller ikke ment som kolletiv afstraffelse - det var blot en reminder.

    Ovenstående bør heller ikke betragtes som advarsel - smører eller ej!
    Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted
     
    Groove
    Udelukket fra forum
    Udelukket fra forum
    Avatar

    Bruger siden: 05 Marts 2004
    Lokalitet: Nordjylland
    Status: Offline
    Indlæg: 1787
    Sendt: 24 Maj 2005 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

    Udmærket, men jeg foretrækker at angribe problemet direkte ved kilden, ikke med spredehagl

     

    Udelukkelse af forum og private advarsler har ikke den ønskede effekt. Den første er måske for ultimativ, da alle kan blive ophidset i en heftig dabat , den anden har ingen forebyggende effekt.

    Jeg går in for den direkte adressering af modereringen (person) og gerne direkte i indlægget. Man kunne også overveje en udelukkelse af en given tråd? Eller en "nedkølingspause" på nogle dage?

     



    __________________
    "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
    Til top Vis Groove's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Groove
     
    Groove
    Udelukket fra forum
    Udelukket fra forum
    Avatar

    Bruger siden: 05 Marts 2004
    Lokalitet: Nordjylland
    Status: Offline
    Indlæg: 1787
    Sendt: 24 Maj 2005 kl. 09:53 | IP-adresse registreret  

    Forstå ovenstående ret, KUN ved personlige angreb.....debatten skal ikke blive fattig på saft og kraft

    __________________
    "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
    Til top Vis Groove's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Groove
     
    bjørn
    Forum Bruger
    Forum Bruger


    Bruger siden: 08 November 2004
    Status: Offline
    Indlæg: 2916
    Sendt: 24 Maj 2005 kl. 12:33 | IP-adresse registreret  

    Administrator skrev:
    Nu var det heller ikke ment som kolletiv afstraffelse - det var blot en reminder.

    Ovenstående bør heller ikke betragtes som advarsel - smører eller ej!

    Kan vi ikke undgå opfordringer til at "hælde slam" i deltagernes private postkasser ? Det er der desværre enkelte der har svært ved at administrere.

     

    Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn
     
    Administrator
    Administrator gruppe
    Administrator gruppe
    Avatar

    Bruger siden: 25 Januar 2003
    Lokalitet: København
    Status: Offline
    Indlæg: 3105
    Sendt: 24 Maj 2005 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

    bjørn skrev:

    Administrator skrev:
    Nu var det heller ikke ment som kolletiv afstraffelse - det var blot en reminder.

    Ovenstående bør heller ikke betragtes som advarsel - smører eller ej!

    Kan vi ikke undgå opfordringer til at "hælde slam" i deltagernes private postkasser ? Det er der desværre enkelte der har svært ved at administrere.



    Både og, for er der beskeder af en afsender man ikke øsnker noget fra, kan man meget nemt tilføje denne til "venneliste", og angive at denne ikke kan sende private beskeder.

    Men omvendt, hvorfor skal forummet fyldes med det du kalder "spam"?
    Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted
     
    3DX
    Branchemedlem
    Branchemedlem

    Lukket efter ønske fra bruger

    Bruger siden: 02 September 2004
    Lokalitet: København
    Status: Offline
    Indlæg: 1930
    Sendt: 24 Maj 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

    Administrator skrev:


    Både og, for er der beskeder af en afsender man ikke øsnker noget fra, kan man meget nemt tilføje denne til "venneliste", og angive at denne ikke kan sende private beskeder.

    genial funktion, men ikke en jeg har ledet efter under "ven" funktionen

    men det ved jeg/vi så nu.

    tak



    __________________
    Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...

    Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted
     

    Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
    Dette emne er lukket.

    << Forrige Side af 4
      Indryk indlægOpret nyt emne
    Printervenlig udgave Printervenlig udgave

    Skift forum
    Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
    Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
    Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
    Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
    Du kan ikke stemme i dette forum

    Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes