| Forfatter |
|
BeeVee Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 94
|
| Sendt: 25 Maj 2005 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror ikke I skal regne med et fælleskøb af storskærme.
Jeg var den som foreslog fællesindkøb på recordere.dk og en som hedder Thorvald står for koordineringen og jeg har forhørt mig hos nogle butikker omkring netop fælles-indkøb med 42" plasma.
Men da et fælles-indkøb via nettet, går under regler for betaling og returnering på nettet, har man 14 dages fuld returret - uanset om der er noget galt med det leverede. Denne risiko er for stor, når forretningen først giver en god pris med mindre i avance og derefter har risikoen for at få nogen "brugte" apparater tilbage i hovedet igen....uden grund. Disse returvarer kan de ikke sælge til fuld pris og det øger risikoen for en forretning. __________________ mvh
BeeVee
|
| Til top |
|
| |
Bondola Forum Bruger

Bruger siden: 06 April 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 25 Maj 2005 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mon ikke der er nogen der var interesseret i at sælge 4 stk plasma,
Hvis vi kan få en god pris, kan levering sikkert aftales så vi få det
sendt individuelt.
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 25 Maj 2005 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
En anden erfaring fra recordere.dk´s fælleskøb,er at Tyske netbutikker ikke gir yderligere rabat uanset om man køber 3 eller 300 ( !!?)
|
| Til top |
|
| |
Bondola Forum Bruger

Bruger siden: 06 April 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 25 Maj 2005 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK, 301 plasma købere finder vi nok ikke 
---
|
| Til top |
|
| |
Kasper Bang Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 26 Maj 2005 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Næh, så skulle det være, hvis vi kunne få en dansk forhandler til at matche den tyske pris. Jeg synes nemlig også, der stadigvæk hersker en lille smule usikkerhed omkring Panasonic Danmarks holdning til EU-garantien (hvis man vil have tysk købt apparat repareret herhjemme).
Men det er måske ikke så realistisk med en prisreduktion herhjemme, jf. BeeVees indlæg oven for.
MVH/Kasper
|
| Til top |
|
| |
mkmig Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 26 Maj 2005 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sgu svært drenge 
Jeg syntes hele tiden der er noget der taler for at købe i Tyskland, så dagen efter er der noget der taler for at købe i Danmark.
Så vil jeg have PA50, dagen efter vil jeg have PV500.
Og sådan bliver det bare ved, godt jeg først skal bruge det i juni måned.
Morten
|
| Til top |
|
| |
BeeVee Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 94
|
| Sendt: 26 Maj 2005 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du SKAL bruge det i juni måned, så er det da også snart du skal beslutte dig....har du tænkt på at det kan være i restordre ?  __________________ mvh
BeeVee
|
| Til top |
|
| |
mkmig Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 26 Maj 2005 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var faktisk også en fejl. Jeg overtager mit nye hus den 1 juli. så det er bare i løbet af juli måned jeg skal bruge det.
Morten
|
| Til top |
|
| |
tspsejer Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har talt med Panasonic Danmark vedr. deres Panasonic Pan Europeen Warranty Card og de siger, at såfremt at forhandleren er inden for EU og ellers har udfyldt ovenstående garanti kort med forhandlerens stempel samt medsendt en faktura, har de ingen problemer med at reparere deres produkter i Danmark. Jeg har bestilt et Panasonic TH-42PA50 Plasma-TV igår hos digitalo.de til samlet pris af 1714 Euro incl. fragt med ups samt efterkrav. Og har samtiddigt fortalt dem at de skal medlevere garanti beviset i udfyldt tilstand. Det håber jeg selvføgelig at de gør.
__________________ Tom Sejer Pedersen
|
| Til top |
|
| |
Kasper Bang Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glimrende, Tom. Tak for den information - det er sgu vigtigt hvis det ender med et køb syd for grænsen. Der har været en del usikkerhed omkring den garanti, men nu skulle det så være på plads.
MVH/Kasper
|
| Til top |
|
| |
andcha Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 13 Juni 2005 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
tspsejer skrev:
| Jeg har bestilt et Panasonic TH-42PA50 Plasma-TV igår hos digitalo.de til samlet pris af 1714 Euro incl. fragt med ups samt efterkrav. Og har samtiddigt fortalt dem at de skal medlevere garanti beviset i udfyldt tilstand. Det håber jeg selvføgelig at de gør. |
|
|
Hej du.
Hvordan gik leveringen.?? Var alt ok?
Mvh
Andreas
|
| Til top |
|
| |
Kasper Bang Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juni 2005 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, lad os lige få en update på Digitalo. Jeg forespurgte på PA50 i sidste uge - de skrev tilbage, at de ville have det tilbage på lager i denne uge.
Har også overvejet at bestille hos Samtec, hvor man får en fod med for blot et par hundrede kr. mere.
Er der monstro andre forhandlere, vi skal være opmærksomme på?
MVH/Kasper
|
| Til top |
|
| |
tspsejer Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 14 Juni 2005 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke fået mit PA50 endnu. De har skrevet til mig d. 10 Juni at det var lige op over, så forhåbentlig kommer det i denne uge eller starten af næste. Jeg gjorde dem forøvrigt opmærksom på at det var faldet i pris på deres hjemmeside og de svarede naturligvis tilbage at de havde rettet prisen, prisen er nu 1.700,90 Euro incl. levering. Jeg tvivler på at de pr. automatik havde rettet prisen, hvis jeg ikke havde gjort dem opmærksom på dette.
__________________ Tom Sejer Pedersen
|
| Til top |
|
| |
Kasper Bang Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
tspsejer skrev:
| Jeg har ikke fået mit PA50 endnu. De har skrevet til mig d. 10 Juni at det var lige op over, så forhåbentlig kommer det i denne uge eller starten af næste. Jeg gjorde dem forøvrigt opmærksom på at det var faldet i pris på deres hjemmeside og de svarede naturligvis tilbage at de havde rettet prisen, prisen er nu 1.700,90 Euro incl. levering. Jeg tvivler på at de pr. automatik havde rettet prisen, hvis jeg ikke havde gjort dem opmærksom på dette. |
|
|
Du skal nok sikre dig, at der ikke er for megen automatik i prisrettelserne - det ser ud til at prisen nu er hævet til 1699 euro ekskl. levering! 
MVH/Kasper
|
| Til top |
|
| |
NIELS123 Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2005
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 15 September 2005 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg er måske også på et fælleskøb af Panasonic TH-42PV500E. Er løbet kørt?
MVH
NIELS
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 15 September 2005 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal også ha´ 42" PV-500, men det skal være nu. Jeg bestiller fra http://www.hifiedition.com/de/pro.php?id=2542 imorgen. Jeg kender 2 der har købt stort ind fra den butik, og der er god service, og hurtig levering. Også er de næsten de billigeste. Det er godt nok forudbetalig, men det ser jeg ikke som noget problem, så længe man bare åbner kassen og tjekker for transportskader inden at man skriver under. Smart smart.
|
| Til top |
|
| |
basco Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm der står at det er HD-ready?
det synes jeg da er lige overkanten at kalde det. Der er jo slet ingen hdmi-indgag på den 
|
| Til top |
|
| |
mufcdk1974 Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 101
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 09:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så læser du vist ikke specs ordentlig
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis I allerede har en tuner (sattelit eller Selector) så bør det klart overvejes at købe Panasonic PHD8 i stedet for!
|
| Til top |
|
| |
basco Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1114561_l14/index.ht ml
ok jeg ved nok ikke nok om det så, men jeg må sige at de fleste webshops normalt skriver "ikke hd-ready".
Jeg har selv bestilt det Pana hos TecnichDirect.de og venter nu på 3. uge, men jeg vil da blive glædeligt overrasket, hvis det er tilfældet, at det er klar til HD.
|
| Til top |
|
| |