|
Hej 3DX,
De ser godt ud dine drivere. Jeg har kigget på din DDD site, masser af gode idéer.
tak, der mangler nogen tweetere og lidt andet. men kors hvor tager det lang tid, når man er webspadser... -frontpage, dynamikken på ing. studiet er vand ved side af 
Nu ved jeg jo ikke hvor mange af de drivere du har i støbeskeen, eller om det er idéer der kommer videre end "tegnebordet", men jeg tror på at din måde at skitse mere eller mindre realistiske drivere er en super god måde at komme lidt væk fra "sådan plejer vi ikke at gøre-proceduren" som ellers kan herske. Har du/i prøvet nogle af eksemplerne af i praksis?
"sådan plejer vi ikke at gøre-proceduren" og "sådan gør MAN ikke" er brosten på vejen til lukning. som intel siger "hvis man går i anders fodspor, kommer man aldrig foran" jeg tror at hifi branchen i de nærmestre år vil se helt anderledes ud.
Derudover synes jeg det er fascinerende at studere "anderledes" hi-fi løsninger der ikke bare ser ud som det plejer.
et skægt sted at kikke er på Auto hifi branchen. der er godt nok lidt mere lir, og out off the box i den branche. der er mange incl. mig selv i starten, der grinede af det. men det gør jeg sgu ikke mere. det er der, der er lidt nosse til at lave noget helt anderledes.
da der er folk der siger at aftermarked til bil stereo vil overstige home audio marked. kommer der nok lidt mere fanden i voldskhed på home hifi for at kunne tage kampen op. og det bliver nok meget sjovt 
Jeg er selv igang med at lave et par bas-enheder der matcher mine ønsker bedre end hvad der kan købes. Jeg vil oprette en tråd når jeg har lidt flere billeder og renderinger.
det må du da endelig, det lyder spændene
mvh Capsule
|