Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 13:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: MIT SHOTGUN S3.første lyt.!!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
270961
Lukket konto
Lukket konto
Konto lukket efter anmodning fra bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 27 Maj 2005 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

Ja, det er jo interessant og tangere rent bedrageri. Men det kunne være interessant at spørge Kurt om han har hørt de gamle MIT 750...der er nemlig ingen bokse på ?Og hvad han i givet fald synes om dem ?

Og iøvrigt "højde" på musikken...det er sjældent et anlæg kan det...det er faktisk positivt.

Mvh

Dr. Lyd

Til top Vis 270961's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 270961

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 27 Maj 2005 kl. 12:54 | IP-adresse registreret  

270961 skrev:

Ja, det er jo interessant og tangere rent bedrageri. Men det kunne være interessant at spørge Kurt om han har hørt de gamle MIT 750...der er nemlig ingen bokse på ?Og hvad han i givet fald synes om dem ?

Og iøvrigt "højde" på musikken...det er sjældent et anlæg kan det...det er faktisk positivt.

Mvh

Dr. Lyd

Desværre har jeg aldrig hørt dem uden bokse, selvom jeg har været bevidst om deres eksistens.
Jeg tror næppe der er solgt ret mange af dem herhjemme.
Mine erfaringer med MIT hviler i øvrigt tungest på signalkablerne.

MHT højde så er det rigtigt, at der findes informationer om højde i mange optagelser, men der skal også findes informationer om FORSKELLIG højde.
Det mangler MIT iflg. mine observationer.
Den opblødte lyd har faktisk også tendenser til at være unuanceret.
Men hvis man kan lide dem er det vel fint nok.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

SATMIT
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske

Bruger siden: 22 April 2003
Sendt: 27 Maj 2005 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

Jeg har hørt dem uden box. De har ret så høj status i visse kredse. Personligt finder jeg ikke at de lyder markant anderledes end de øvrige MIT.

SATMIT

stku
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 27 Maj 2005 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

HIFI IS FUN skrev:

har for første gang investeret i dyre kabler som blev denne type.

og har fået den til en rigtig god pris.

min spænding var stor og ligeså min skepsis.

har jeg smidt 9 tusinde og ikke 12,5tusinde ud af vinduet som 6meter kostede eller er der tale om en revulotion.og stor forbedring.

indtil nu og det vil sige 1times lytning må jeg sige det er en meget stor forbedring.

på alle fronter.

mere herom senere.!!!

for jeg må lige lytter videre.

er der andre af jer som går i disse tanker vil jeg gerne høre fra jer.

mvh kenn

Du har givet 9k for 2x3m eller 2x6m?

2x3m koster ca. 500$, og 2x6m koster ikke meget mere.

Til top Vis stku's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stku

270961
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 27 Maj 2005 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Hej igen Kurt

Dem uden bokse kan man vel næppe tale om manipulation ? Jeg har hørt dem kontrolleret over længere tid. Jeg har også været heldig at lytte til det gamle shotgun signalkabel....det med nettet på midten af kablet. De har samme homogne lyd og høj transparens og overgik alt hvad jeg tidligere har hørt. MIT lavede også noget engang der hed Zapcord....også et godt kabel uden bokse. Uanset hvilket kabel er alle et filter medmindre du bruger superledere der er nedkølet til det absolutte nulpunkt. Det kan ikke lade sig gøre at finde det perfekte kabel eller anlæg...det er umuligt, men man kan komme tæt på og så er det bliver subjektivt. Musik er også at opfatte i den grad som subjektivt og hvad ved vi egentlig om informationerne på pladen ?

Et anlæg er et større byggeprojekt, som kun du ved havde skal ende med. Jeg kan forstå på dig at du gerne vil have detaljer over alt andet. Jeg vil gerne have varme og homogenitet ...det er nemlig det jeg hører når jeg har været til en god koncert. Og ved vi hvordan flyglet lyder....der er mange forskellige mærker, nogler spiller vildt og hårdt andre er bløde...rummet, mikrofoner, og alt det andet ubekendte. 

Et eksperiment: for nogle år siden...demo...hos min forhandler...anlæg Mark Levinson (ML 32 og ML 335 ML 360S, Proceed DVD, Revel Studio, MIT Magnum)....klavermusik...en blind klaverstemmer som forsøgsperson, vi kan kalde ham Ib.... gættekonkurence....hvilket klaver spilles der på pladen...rigtig gættet...han gættede det...uden problemer.

Er det et bevis du kan bruge ?

Mvh

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 27 Maj 2005 kl. 13:25 | IP-adresse registreret  

270961 skrev:

Hej igen Kurt

Dem uden bokse kan man vel næppe tale om manipulation ? Jeg har hørt dem kontrolleret over længere tid. Jeg har også været heldig at lytte til det gamle shotgun signalkabel....det med nettet på midten af kablet. De har samme homogne lyd og høj transparens og overgik alt hvad jeg tidligere har hørt. MIT lavede også noget engang der hed Zapcord....også et godt kabel uden bokse. Uanset hvilket kabel er alle et filter medmindre du bruger superledere der er nedkølet til det absolutte nulpunkt. Det kan ikke lade sig gøre at finde det perfekte kabel eller anlæg...det er umuligt, men man kan komme tæt på og så er det bliver subjektivt. Musik er også at opfatte i den grad som subjektivt og hvad ved vi egentlig om informationerne på pladen ?

Et anlæg er et større byggeprojekt, som kun du ved havde skal ende med. Jeg kan forstå på dig at du gerne vil have detaljer over alt andet. Jeg vil gerne have varme og homogenitet ...det er nemlig det jeg hører når jeg har været til en god koncert. Og ved vi hvordan flyglet lyder....der er mange forskellige mærker, nogler spiller vildt og hårdt andre er bløde...rummet, mikrofoner, og alt det andet ubekendte. 

Et eksperiment: for nogle år siden...demo...hos min forhandler...anlæg Mark Levinson (ML 32 og ML 335 ML 360S, Proceed DVD, Revel Studio, MIT Magnum)....klavermusik...en blind klaverstemmer som forsøgsperson, vi kan kalde ham Ib.... gættekonkurence....hvilket klaver spilles der på pladen...rigtig gættet...han gættede det...uden problemer.

Er det et bevis du kan bruge ?

Mvh

Jeg har absolut ikke præference for detaljer, det er helt misforstået.
Det med pianoet har jeg på en CD, hvor der spilles samme musik på 5 forskellige flygler i samme lokale og på samme position.
Bechstein, Bösendorfer, Steinway, Fazioli, Yamaha.
Specielt Steinway og Bösendorfer skiller sig så meget ud fra andre flygler, at det er nemt at kende. Ikke at de andre ikke lyder smukt, men der er tydelig forskel. De fleste musikere foretrækker Hamburg steinway.
Det kan et MIT kabel heller ikke maskere.
Men om man nu synes godt om det ene eller andet kan vel i bund og grund være det samme. Det er jo smag og behag.
Det bedste kabel må være det der påvirker mindst. Prøv at tilføje et MIT kabel til signalvejen, det vil forklare alt, som jeg har nævnt her i tråden.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

270961
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 27 Maj 2005 kl. 13:32 | IP-adresse registreret  

Det er nemlig smag og behag.

Mvh

Dr. Lyd

Bundgård
Lukket konto
Lukket konto

Lukket på anmodning fra bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 27 Maj 2005 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har selv haft MIT kabel siden 80'erne. Bl.a. den billge ZapChord model. Mener prisen var under 2000 kr for 2x3 meter. Kablet er iøvrigt uden boks. Det kabel jeg bruger for tiden, er MIT magnum m1. Jeg har sammenlignet dem, og zapchorden er faktisk ret charmerende. Vokaler i musikken er fremhævet. På M1 er vokalen flyttet tilbage mellem de andre instrumenter. Sammenlignet med et par andre kabler i den billige klasse, forekommer zapchorden lidt mørk mellem instrumenterne. Ingen tvivl om at M1 har endnu mere af det, men det er ikke sket på bekostning af detaljeringen, tvært imod.

Jeg er iøvrigt enig i, at en del highend forstærkere også har en tendens til det samme.  

Til top Vis Bundgård's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bundgård

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 27 Maj 2005 kl. 14:24 | IP-adresse registreret  

Bundgård skrev:

Hej

Jeg har selv haft MIT kabel siden 80'erne. Bl.a. den billge ZapChord model. Mener prisen var under 2000 kr for 2x3 meter. Kablet er iøvrigt uden boks. Det kabel jeg bruger for tiden, er MIT magnum m1. Jeg har sammenlignet dem, og zapchorden er faktisk ret charmerende. Vokaler i musikken er fremhævet. På M1 er vokalen flyttet tilbage mellem de andre instrumenter. Sammenlignet med et par andre kabler i den billige klasse, forekommer zapchorden lidt mørk mellem instrumenterne. Ingen tvivl om at M1 har endnu mere af det, men det er ikke sket på bekostning af detaljeringen, tvært imod.

Jeg er iøvrigt enig i, at en del highend forstærkere også har en tendens til det samme.  

Jamen vi kan jo næsten ikke blive uenige.
MIT = MIT lyd.
Vil man have et neutralt kabel med monitor egenskaber (monitor = hudløs ærlig formidler) så bør man nok finde andre veje at gå.

SATMIT
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske

Bruger siden: 22 April 2003
Sendt: 27 Maj 2005 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

ja vi er enige allesammen

MIT hifi, Vores Øl og Deres tøj!

Jeg er ikke i tvivl om, at der findes mere "neutrale kabler" end MIT. Om de så er bedre på alle punkter, ja det er de nogle tilfælde ... men så koster det ofte $$.

Jeg ahr en svaghed for Nirvana, som er for dyre for mig. Men skal have hørt noget mere v.d.h.

SATMIT

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 27 Maj 2005 kl. 17:00 | IP-adresse registreret  

Shotgun - Nordost eller andre gode kabler.

Angående kabler - Shotgun eller Nordost eller andet, så er det jo som det bliver nævnt her i tråden, helt afhængig af det øvrige setup.

Personligt for mig er kablerne ikke nogen gud, men en helvedes nødvendig onde, hvis man vil have ordentlig musik. For mig kan de kalde kablerne Per eller Poul, bare de spiller ordentligt. Og det samme med resten af grejet i setup.

Alle disse forskelligheder vi støder på og som opleves fra person til person, er selvfølgelige, da nogle har et anlæg til 30.000 eller mindre og andre har et anlæg på den anden side af 100.000 og op til 500.000.

Dyre eller gode kabler har nok mere sin berettigelse på de dyre anlæg, men det er absolut ikke nødvendigvis en faktor, at det dyre grej spiller ordentligt, så selv der kan kablernes optræden og indflydelse være meget forskellig.
Jeg har oplevet mange store dyre forstærkere som rent ud sagt spillede af H....... til, og det hjælper kabler altså ikke på - tværtimod.
Men andre kabler kan i nogle tilfælde ændre på det samlede lydbillede elelr områder af det - eller snarere kamuflere det. Og så er det jo, at vi er tilbøjelige til at sige, så er de kabler bedre - noget jeg er stødt på et utal af gange.

Personlig har jeg 2 sæt Nordost Valhalla signalkabler og 2. sæt SPM signalkabler samt et sæt SPM højtalerkabler. Og mange gange har jeg været ved at kyle det hele ud, men heldigvis har lidt ro og eftertænksomhed stoppet mig, og begrænset det til at teste nogle andre kabler, for at få sammenlignet det hele lidt.
Hver gang finder jeg ud af, at mine Nordost kabler spiller klart bedre og giver det mest klare og åbne "musikbillede" med et væld af detaljer og åbenhed, på en naturtro måde.
Og hver gang finder vi fejlen eller ændringerne i det øvrige setup, og dermed er min oplevelse sammen med mine medlyttere / medtestere, at Nordost kablerne gengiver det man stopper ind i dem - derfor lyder det ofte af H....... til.
Nordost er spøjse og utaknemmelige kabler, de kan give en grå hår i hovedet, men heldigvis er det til at løse, når man har brugt tusindvis af timer på diverse grej og kabler - puha en masse bøvl og arbejde , men det har været lærerigt og interesant på samme tid.

Faktisk vælger jeg at gøre det på den måde nu - jeg bygegr dte op omkring mine kabler og tilpasser det så det lyder som det skal, men det kræver for det meste at man får aflivet alt den middelmådige eller dårlige elektronik.
Jeg hælder mest til noget ikke alt for dyrt elektronik og så bruge pengene på at optimere og tweake tingene, ved hjælp af de eksperter der har forstand på det, det giver langt det bedste resultat. 
Alt for mange forstærkere, selv de dyre, spiller rædselsfuldt fra fabrikken og behøver gennemgribende tweaks og dyrere / bedre komponenter, forskellige steder.

Det var så lidt om min måde og mine oplevelser, men absolut ikke noget jeg prøver at pådutte andre - vi er forskellige, heldigvis ellers kom vi ingen steder med vores herlige fritidsbeskæftigelse.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

Bundgård
Lukket konto
Lukket konto

Lukket på anmodning fra bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 27 Maj 2005 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Shotgun - Nordost eller andre gode kabler.

Angående kabler - Shotgun eller Nordost eller andet, så er det jo som det bliver nævnt her i tråden, helt afhængig af det øvrige setup.

Personligt for mig er kablerne ikke nogen gud, men en helvedes nødvendig onde, hvis man vil have ordentlig musik. For mig kan de kalde kablerne Per eller Poul, bare de spiller ordentligt. Og det samme med resten af grejet i setup.

Alle disse forskelligheder vi støder på og som opleves fra person til person, er selvfølgelige, da nogle har et anlæg til 30.000 eller mindre og andre har et anlæg på den anden side af 100.000 og op til 500.000.

Dyre eller gode kabler har nok mere sin berettigelse på de dyre anlæg, men det er absolut ikke nødvendigvis en faktor, at det dyre grej spiller ordentligt, så selv der kan kablernes optræden og indflydelse være meget forskellig.
Jeg har oplevet mange store dyre forstærkere som rent ud sagt spillede af H....... til, og det hjælper kabler altså ikke på - tværtimod.
Men andre kabler kan i nogle tilfælde ændre på det samlede lydbillede elelr områder af det - eller snarere kamuflere det. Og så er det jo, at vi er tilbøjelige til at sige, så er de kabler bedre - noget jeg er stødt på et utal af gange.

Personlig har jeg 2 sæt Nordost Valhalla signalkabler og 2. sæt SPM signalkabler samt et sæt SPM højtalerkabler. Og mange gange har jeg været ved at kyle det hele ud, men heldigvis har lidt ro og eftertænksomhed stoppet mig, og begrænset det til at teste nogle andre kabler, for at få sammenlignet det hele lidt.
Hver gang finder jeg ud af, at mine Nordost kabler spiller klart bedre og giver det mest klare og åbne "musikbillede" med et væld af detaljer og åbenhed, på en naturtro måde.
Og hver gang finder vi fejlen eller ændringerne i det øvrige setup, og dermed er min oplevelse sammen med mine medlyttere / medtestere, at Nordost kablerne gengiver det man stopper ind i dem - derfor lyder det ofte af H....... til.
Nordost er spøjse og utaknemmelige kabler, de kan give en grå hår i hovedet, men heldigvis er det til at løse, når man har brugt tusindvis af timer på diverse grej og kabler - puha en masse bøvl og arbejde , men det har været lærerigt og interesant på samme tid.

Faktisk vælger jeg at gøre det på den måde nu - jeg bygegr dte op omkring mine kabler og tilpasser det så det lyder som det skal, men det kræver for det meste at man får aflivet alt den middelmådige eller dårlige elektronik.
Jeg hælder mest til noget ikke alt for dyrt elektronik og så bruge pengene på at optimere og tweake tingene, ved hjælp af de eksperter der har forstand på det, det giver langt det bedste resultat. 
Alt for mange forstærkere, selv de dyre, spiller rædselsfuldt fra fabrikken og behøver gennemgribende tweaks og dyrere / bedre komponenter, forskellige steder.

Det var så lidt om min måde og mine oplevelser, men absolut ikke noget jeg prøver at pådutte andre - vi er forskellige, heldigvis ellers kom vi ingen steder med vores herlige fritidsbeskæftigelse.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Hej

Jeg har selv haft det NO kabel du nævner. Synes det er et rigtig godt kabel på mange måder. Jeg lånte MIT magnum m1 i godt en måned og testede det mod NO på 4 forskellige anlæg. Efter vores mening (baseret på de 4 setups) var M1 det mest homogene kabel over hele frekvensområdet. Det lød godt og kontrolleret under alle fire tests. NO forekommer generelt lidt aggressivt i toppen. I en af de fire tests var NO dog bedst. Her forekom M1 istedet lidt mørk. Lydbilledet var generelt lidt større på M1.

Min mening er, at begge kabler skal betrages seriøst. Valget må afhænge af opsætningen og krav.

Til top Vis Bundgård's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bundgård

musica
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 27 Maj 2005 kl. 19:08 | IP-adresse registreret  

Meget spændende diskussion. Jeg har kigget lidt på MITs hjemmeside, men jeg synes ikke rigtig, at jeg kan se hvilket materiale kablerne er lavet af, bruges der sølv, kobber, eller andet? Er der nogen som ved det?

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Maj 2005 kl. 20:13 | IP-adresse registreret  

Bundgård - med flere.

Jeg er enig med dig, men det tog enorm lang tid og test i 2 år før vi havde testet det på plads. Musikken kan godt fremtræde agressivt med disse Nordost Valhalla eller SPM - men disse test hvor der har været anvendt enormt mange setup og forskelligt grej, men vigtigst af alt hvor elektronikken blev tæmmet, så får du valuta for pengene med disse Nordost kabler.
Dermed siger jeg ikke disse kabler er det eneste rigtige - men det har lært os at elektronikken ofte er den store synder - og stort set alt bør tweakes.
Men igen er det vigtigt at forstå, der findes andre gode kabler, og det er ikke alle der har mulighed for at teste og lægge alt den energi i det som jeg / vi har gjort. Det tager oceaner af tid og tonsvis af grej at få kortlagt og lyttet sig ind på de mange forskellige ting og skaffet nogle faste referencer.

Jeg kan få forrygende flot musik med andre kabler også, men NOerne giver lige det sidste over hele spektret - når samlige tinger optimeret.
da jeg så samtidigt anvender Martin Logan, som også kan gengive det hele i alle områderne.
På et tidspunt skulle disse Martin Logan serviceres, det foregik hos Arne Ludwigsen - hans udtryk om musikaliteten - ja man fandeme også høre hvad de tænkte da de indspillede CDen - de spiller usædvanligt flot, men også her skal alt grejet være trimmet ind til det, ellers får man det hårdt og brutalt smidt i hovedet. Selv disse Martin Logan bør trimmes og rettes til, men man må vente til garantien på 5 år er udløbet - hvis man ikke er kold.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

270961
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 28 Maj 2005 kl. 00:07 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=musica]Meget spændende diskussion. Jeg har kigget lidt på MITs hjemmeside, men jeg synes ikke rigtig, at jeg kan se hvilket materiale kablerne er lavet af, bruges der sølv, kobber, eller andet? Er der nogen som ved det?

-----------------------------

Kobber.

Mvh

Dr. Lyd 

HIFI IS FUN
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 28 Maj 2005 kl. 09:45 | IP-adresse registreret  

hej. nu har jewg lytter det godt igennem.og må indrømme jeg er forbløffet over den posigtive effekt det har haft på lyden, jeg har på rigtige godt optagelser fået noget som ligner elektrostat lyd  og luftig og let lybilled.

har nogle af i andre lignende oplevelser

mvh kenn

Til top Vis HIFI IS FUN's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HIFI IS FUN Besøg HIFI IS FUN's Websted

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Maj 2005 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

HIFI IS FUN

Kanon at det går den rigtige vej og du har et godt indtryk af din lyd. Som du beskriver det, bekræfter du hvor vigtigt det er med ordentlige kabler.
Det er rart når man når frem til et letflydende lydbillede hvor man fornemmer lidt mere luft - det er et stort skridt på vejen.

Glæd dig over det - men pas nu på at du ikke gror fast i stolen, fordi du vil lytte musik hele tiden, nu er det jo blevet sommer og varmt ude på den anden side af glasset.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 28 Maj 2005 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

Jeg har tidligere lånet et komplet shotgun sortiment fra Audiovision i Skive -og jeg er ikke overbevist om deres evner - jeg havde mulighed for at sammenligne med Siltech (en sølv-ting) Renaissance Audio Silver Blue og Nirvana.

Jeg har beholdt Nirvana, Siltech kunne godt komme på tale men ikke MIT - de farver mere end jeg kan lide. Kurt's beskrivelse er meget rammende - og jeg har lyttet til de selvsamme MIT i to andre setup's og jeg genfinder det samme særkende som MIT tilsætter - så i min verden siger det mere om kablet end om det tilsluttet grej.

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

Knoxville
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003
Sendt: 28 Maj 2005 kl. 11:39 | IP-adresse registreret  

... vil stadig mene at det er smag og behag... alle kabler har en form for egenlyd uanset om man vil det eller ej...

de nævnte renaissance audio farver imo. også...  med en let fremhævet top....

siltech kan også gøre dette.

vil dog ikke begive mig ud i mudderkastning, blot sige at det må være ens eget øre der afgør hvad der  det mest naturtro... ikke andres .

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Maj 2005 kl. 11:47 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen

Jamen du har da nok ret i at Shotgun farver / præger på deres måde - men nu har vi en bruger der er glad for hans setup og lyd, så synes jeg vi skal lade det være ved det. De andre kabler på markedet leverer deres lyd / farve på deres seregne måde, som fabrikanten har ment det bedst , og sådan kan vi blive ved med de små forskellige detaljer. det vigtigste er, at pågældende bruger har fremgang og glæde med sin hobby - og det er jo ikke helt ud i hampen, for så ville MIT ikke eksistere. Og så har jeg bemærket at du har dit valg på kabler, det er jo så kanon vi kan være glade vær i sær for vores ting.
Nogen vælger en grøn bil og andre en rød - min er gul.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum